Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Norėjau paklausti, gal kas girdėjote apie sovietmečiu planuotą greitąją tramvajaus liniją? Kokia trasa buvo numatyta?
    planu nezinau, bet, manau, butu idealus variantas nuo Karmelavos Savanoriu prospektu iki pat Raudondvario. Pradziai.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Na kiek pamenu pats tiek ir žinau. Per tą laikotarpį nuo 1981 iki 1987 pakeitimų buvo visokių. Kada pradėjo važiuoti 10 nepamenu, bet 5 po 1987 pradėjo važiuoti iki Vilniaus. 4 ir 8 su 10 iki Kėdainių g.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Ačiū už patikslinimą, bet reikia dar kelių
    1) anksčiau minėjai, kad Vilniaus g. pradėta rekonstruoti 1981 m., o dabar jau - 1983. 10 maršrutas paleistas 1981 lapkritį. Jis dar važiavo per Rotušę ir Vilniaus g.?
    2) 1986 m. schemos fragmente matosi, kad jau nebėra linijos per Kauno pilies autobusų žiedą, tačiau nesimato, kaip ten yra su likusia Vilniaus g. (Dzeržinskio g.) Ar abiejose vietose eismas panaikintas vienu ir tuo pačiu metu?
    3) labiau retorinis klausimas: po linijų Vilniaus g. ir prie Kauno pilies panaikinimo, neliko nė vieno maršruto, kuris važiuotų iki žiedinės sankryžos kaip dabar 2 maršrutas, nors kontaktinis tinklas apsisukimui buvo. Čia dėl to, kad būtinai reikėjo dispečerinės? Minėtame 1986 m. schemos fragmente maršrutai jau yra pertvarkyti (2 iki Draugystės g., 4-5 - žiediniai)
    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 15:10.

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Kai pradėjo rekonstruot Vilniaus g, tai troleibusai nuo 1983 metų pradėjo nuo pilies važiuoti taip: Kauno pilis (Jonavos g.-Šv-Gertrūdos g-Gimnazijos g-Vilniaus g.( nuo dabartinės požeminės perejos iki Laisvės al). Eismas vyko žiedu kaip dabar tik troleibusai pasukdavo į Jonavos gatve, pravažiuodavo pro Lituanicos pastato paradines duris, veliau sukdavo į Šv. Gertrūdos. Pačiame posukyje buvo dispečerinė. Tada Šv. Gertrūdos gatve pro aikšte, pasukdavo į dešine, aplenkdavo Maironio gimnaziją ir sukdavo į Vilniaus g ties ten kur dabar yra požeminė perėja ir toliau į Savanorių pr ir link stoties kaip dabar važiuoja .Kai 1987 metais Vilniaus gatvėje atsirado požeminė perėja tai troleibusai pradėjo važiuoti nuo pilies taip kaip yra dabar. 1 maršrutas buvo tai naikinamas tai vėl atsirasdavo, nes pagrindinis buvo 3 Draugystės-Panemunė. 1995 metų vasarą pasikeitė 1,3,5 maršrutai. Atsirado dabartiniai 13 ir 14. 1 pradėjo kursuoti labai dažnai iki Kauno pilies, taip pat 3 iki pilies 1995 metų vasarą,nuo rudens iki Kęstučio g, 5 tai iki pilies tai iki Vilniaus.
    Paskutinis taisė OneMillion; 2015.11.08, 13:48.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai taip gaunasi, kad tuo metu (1987 m.) 1 nebevažiavo? Ir beje, gal tau, kaip "labai vietiniam" žinoma, kaip vyko troleibusų eismas prie Kauno pilies autobusų žiedo, kai Vilniaus g. uždarė rekonstrukcijai?

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Keista... O 1 troleibuso maršrutas? Pamiršo jį parašyti?
    1 tuo metu važiavo su pertraukom, vienais metais jis dirbo Pamenumė-Vilniaus, paskui buvo panaikintas, o 1991 metais kai gavo naujus 14tr(321-329) tai pirmame maršrute dirbo tik vienintelis 321. 1995 metais 1 pradėjo važiuoti iki Kauno pilies, tuo pat metu atsirado ir dabartinis 14 maršrutas, o 3 kelis mėnesius važiavo iki Kauno pilies, vėliau iki Kęstučio g.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Norėjau paklausti, gal kas girdėjote apie sovietmečiu planuotą greitąją tramvajaus liniją? Kokia trasa buvo numatyta?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Keista... O 1 troleibuso maršrutas? Pamiršo jį parašyti?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno tiesa" 1987 m. liepos 30 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kažkur tarp 1985 ir 1986 kovo mėn. Vilniaus gatvė galutinai paversta pėsčiųjų gatve. Tuo pačiu laikotarpiu nebeliko troleibusų Senamiestyje - prie Kauno pilies autobusų žiedo. Ar tai buvo 2 skirtingi maršrutų pakeitimai ar viską padarė vienu ypu?

    Kaip buvo:


    Kaip tapo:


    Žemėlapis - OpenStreetMap.org

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Dėkui, Autoliet, už laikraščio iškarpą ir patikslinimą. Tiesiog prisiminiau vieną epizodą iš 1985 metų pavasario, kai eismas jau buvo pakeistas. Ir užsikabinau už jo. Dar būtų idomu rasti datą, kuomet eismą padarė vienpusį (turėtų būti apie 1973 -1975 m.)
    Aš taip pat prisimenu vieną renginį tą 1984m. lapkričio vidurio savaitgalį. Eismo krypčių keitimo naktį pravaikštinėjau K.Donelaičio - Kęstučio ir jas jungiančiomis gatvėmis. Po to dar beveik savaitę abiejose gatvėse (taip pat Majakovskio/dabartinėje I.Kanto g.) dar buvo likę prieš eismą stovinčių automobilių.
    Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.28, 10:49.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Dėkui, Autoliet, už laikraščio iškarpą ir patikslinimą. Tiesiog prisiminiau vieną epizodą iš 1985 metų pavasario, kai eismas jau buvo pakeistas. Ir užsikabinau už jo. Dar būtų idomu rasti datą, kuomet eismą padarė vienpusį (turėtų būti apie 1973 -1975 m.)

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Nedidelis patikslinimas:
    eismo kryptis Donelaičio/Kęstučio gatvėse pakeista 1985 metų pirmoje pusėje.
    Pataisysiu kolega. Laikraštis "Kauno tiesa" 1984 m. lapkričio 16 d.



    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Šit kaip. Vadinasi „Autrolio“ istorijos knygoje yra klaida:



    Istorijas 4, 5, 6 ir 9 maršrutams patikslinau. http://tinklarastis.nvtka.lt/1440.aspx
    Dabar tik yra neaiškumų dėl linijos į Kauno marias. Straipsnyje paminėta, kad ją atidaryti planuoja 1970 m. II pusmetyje. Anot tos pačios „Autrolio“ istorijos, linija buvo atidaryta kaip ir planuota - 1970 m. Kurie tiksliai maršrutai ten važiavo ir kada vietoje jų liko tik 9 - turbūt viena iš didžiausių paslapčių po visų masinių trasų keitimų 1980-1986 m., kai centre keitėsi eismo kryptys Donelaičio/Kęstučio gatvėse bei buvo naikinamas kontaktinis tinklas Senamiestyje. Beje, kuomet troleibusus „išspyrė“ iš gatvių prie dabartinio Kauno pilies autobusų žiedo, išvis keitėsi praktiškai visų troleibusų maršrutų trasos.
    Nedidelis patikslinimas:
    eismo kryptis Donelaičio/Kęstučio gatvėse pakeista 1985 metų pirmoje pusėje.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1969 m. gruodžio 19 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    4 maršrutas atidarytas 1969 m. lapkritį-gruodį. Turėsiu tikslesnę informaciją, parašysiu. Papildau. Laikraštis "Kauno tiesa" 1969 m. gruodžio 25 d.

    Atvaizdas
    Šit kaip. Vadinasi „Autrolio“ istorijos knygoje yra klaida:

    Troleibusų linijos sujungė <...> Petrašiūnus ir Kauno pilį per Savanorių prospektą (1970 m. gruodį)
    Istorijas 4, 5, 6 ir 9 maršrutams patikslinau. http://tinklarastis.nvtka.lt/1440.aspx
    Dabar tik yra neaiškumų dėl linijos į Kauno marias. Straipsnyje paminėta, kad ją atidaryti planuoja 1970 m. II pusmetyje. Anot tos pačios „Autrolio“ istorijos, linija buvo atidaryta kaip ir planuota - 1970 m. Kurie tiksliai maršrutai ten važiavo ir kada vietoje jų liko tik 9 - turbūt viena iš didžiausių paslapčių po visų masinių trasų keitimų 1980-1986 m., kai centre keitėsi eismo kryptys Donelaičio/Kęstučio gatvėse bei buvo naikinamas kontaktinis tinklas Senamiestyje. Beje, kuomet troleibusus „išspyrė“ iš gatvių prie dabartinio Kauno pilies autobusų žiedo, išvis keitėsi praktiškai visų troleibusų maršrutų trasos.

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    1981/1983-12-19

    http://tinklarastis.nvtka.lt/2371.aspx

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    O tai tada kada 6-as ten pradėjo važinėt?

    Komentuoti:


  • RobertasS
    replied
    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Hmm... Vadinas linija Draugystės g. nutiesta vėliau negu 1970 m.?
    Draugystės g. troleibusai pradėjo važinėti 1968 m.
    Paskutinis taisė RobertasS; 2015.10.04, 13:41.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Tas kur su Taikos pr.
    Hmm... Vadinas linija Draugystės g. nutiesta vėliau negu 1970 m.?

    Komentuoti:

Working...
X