Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kazhkas
    replied
    Atkreipiu dėmesį į 32 maršruto autobusą, kairėje laukiantį reiso pradžios

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
    Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.
    Taip, Vitai, tai buvo pagrindinė priežastis keisti važiavimo kryptį.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.
    Tada buvo skelbiama statistika, kad 80 proc. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėmis važiuojančio viešojo transporto keleivių į stotelės ateina iš Laisvės alėjos arba į ją eina išlipę, t.y. - pereina šias judrias gatves. Kęstučio ir K.Donelaičio gatvėse avarijų su pėsčiaisiais tada kildavę netaip mažai, tai sukeičiant eismo kryptis pagrindinis tikslas buvo tokių eismo nelaimių mažinimas.
    Tada pats asmeniškai pajutau, kad atvažiavus autobusu ar troleibusu į Laisvės alėją patekti lengviau. Žinoma, pajutau ir eismo organizavimo problemas, iškilusias abiejų gatvių galuose.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Labai keistai atrodo Kaip Anglija . Iš tikrųjų, sprendimas sukeisti eismo kryptis Donelaičio ir Kęstučio gatvėje man iki šiol nėra iki galo suprantamas.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 m. rugsėjo 26 d. Eismas centre nuo 1984 m. lapkričio 18 d. iki 1987 m. liepos 30 d.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2016.02.07, 07:57.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1986 m. sausio 9 d.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?
    Taip

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kiek supratau čia ir yra dabartinis Kauno pilies autobusų žiedas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1971 m. rugsėjo 27 d.





    P.S. Tuo metu mieste dominavo Ikarus 620. Jų autobusų parkas gavo 209 vnt.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1967 m. lapkričio 3 d.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.12.13, 06:56.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1985 lapkričio 6 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Kauno tiesa" 1989 m. lapkričio 14 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai čia ir suprasti tai, kaip Vilniaus g. rekonstrukciją ir troleibusų Rotušės a. ir Vilniaus g. naikinimą?
    Taip. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. lapkričio 5 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Uždaromas eismas Vilniaus gatvėje. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. gegužės 29 d

    Atvaizdas
    Tai čia ir suprasti tai, kaip Vilniaus g. rekonstrukciją ir troleibusų Rotušės a. ir Vilniaus g. naikinimą?

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    1987 metais 1 troleibuso maršrutas tikrai važiavo, nes visą mėnesį vasarą tais metais praleidau pionierių stovykloje Panemunėje. Jo maršrutas buvo Panemunė-Ožeškienės gatvė.
    Tai tada ko gero pamiršo tiesiog jį paminėti.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai taip gaunasi, kad tuo metu (1987 m.) 1 nebevažiavo? Ir beje, gal tau, kaip "labai vietiniam" žinoma, kaip vyko troleibusų eismas prie Kauno pilies autobusų žiedo, kai Vilniaus g. uždarė rekonstrukcijai?
    1987 metais 1 troleibuso maršrutas tikrai važiavo, nes visą mėnesį vasarą tais metais praleidau pionierių stovykloje Panemunėje. Jo maršrutas buvo Panemunė-Ožeškienės gatvė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Uždaromas eismas Vilniaus gatvėje. Laikraštis „Kauno tiesa“ 1983 m. gegužės 29 d

    Komentuoti:


  • OneMillion
    replied
    Vitalijau, pozemine pereja pradejo statyti 1986 metais,tais pacias metais atsikrausteme i Vilniaus g is kitos senamiescio dalies.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Oba Jeigu yra po ranka, gal galit perfotografuoti ir įkelti čia visą schemą kartu su kitoje pusėje esančiu maršrutų sąrašu? Nebūtinai viską vienoje nuotraukoje - pakaks ir atskirais gabalais.

    Tame centro gabale dabar jau aiškiai matosi, kad Vilniaus (Dzeržinskio) g. tapo pėsčiųjų jau 1986, o ne 1987 m.

    Komentuoti:


  • abc
    replied
    Nelabai supratau - tau reikia kažko iš tos 1986 schemos? Turiu ją po ranka. Centro gabalas
    Paskutinis taisė abc; 2015.11.08, 19:52. Priežastis: parašiau po rankĄ

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
    Na kiek pamenu pats tiek ir žinau. Per tą laikotarpį nuo 1981 iki 1987 pakeitimų buvo visokių. Kada pradėjo važiuoti 10 nepamenu, bet 5 po 1987 pradėjo važiuoti iki Vilniaus. 4 ir 8 su 10 iki Kėdainių g.
    10 tikrai pradėjo važiuoti 1981 lapkritį - AutoLiet yra įdėjęs laikraščio ištrauką apie tai. Tiesiog reikia išsiaiškinti, kurie tavo atsiminimai apie Vilniaus g. uždarymą yra teisingi: 1981 ar 1983. Jeigu 10 per Vilniaus g. važiavo, reiškia uždarė 1983, nes vargu ar lapkritį-gruodį kas nors pradėtų gatvių rekonstrukcijas.

    Kas liečia 1987 m. pakeitimus, tai 1986 m. schemoje 4 ir 5 jau žiediniai, 8 ir 10 - iki Kėdainių g. Ta schema yra šios temos 2 pranešime. Gaila, kad Romas taip ir nepatalpino didesnio schemos fragmento - tai labai padėtų aiškinantis tikslias datas. Ir, tarp kitko, AutoLiet tai sumažintų senų laikraščių, kuriuos reikia peržiūrėti kiekį
    Paskutinis taisė Mettal; 2015.11.08, 18:29.

    Komentuoti:

Working...
X