Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą

    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
    Paskutinis ZIS-154 nurašytas 1959 m.spalio 7 d. (7 лч 73-12).
    Paskutiniai du ZIS-155 nurašyti 1968 m. kovo 22 d. (396 лч 31-65 ir 56 15-94 лиз (лч 66-39)).
    396 1962 m. gautas iš Kauno valstybinio dramos teatro.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Retas kadras. Nuotraukoje - ZIS-154, kopija amerikietiškojo GM-5105 (1940-1969). Originali sovietinio modelio spalva būdavo raudona, viršutinė dalis - balta. Pastarasis, jau matyt, po remonto - perdažytas viena spalva, spėju - žalia.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
    http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

    ZIS Kauno gatvėse, 1950
    pic uploader

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą

    Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
    Savaitgali pažiūrėsiu.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą

    Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
    Tuomet pastarieji du veteranai buvo rekordininkai. Vienas iš jų net 10 metų "išgyveno". Jeigu neklystu, vidutiniškai Ikarus-620 tarnavimo laikas būdavo apie 7-8 m.
    Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Originalus valst. numeris buvo 19-53 ЛИН. Vairuotojas iki šiol dirba parke. Gali būti, jog tai buvo paskutinis "gyvas" Ikarus-620 Kaune.
    Paskutiniai du Ikarus 620 buvo nurašyti 1978 m. gruodžio 19 d. 6524 71-20ЛЛИ(59-78ЛИК) ir 1269 18-41ЛИН.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2018.08.19, 08:43.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Originalus valst. numeris buvo 19-53 ЛИН. Vairuotojas iki šiol dirba parke. Gali būti, jog tai buvo paskutinis "gyvas" Ikarus-620 Kaune.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Missoni Rodyti pranešimą
    Ten, kur dabar PC "Savas", kadaise buvo Autobusų parko filialas.
    Ši nuotrauka daryta tarp 1977 m. vasario mėn. ir 1978 m. lapkričio mėn., kadangi 1977 m. vasari autobusui buvo pakeisti valst. nr. (71-91ЛЛИ), o 1978 m. lapkričio 3 d. jį nurašė.


    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nuotraukoje esantis vairuotojas po šiai dienai sėkmingai dirba parke

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Ten, kur dabar PC "Savas", kadaise buvo Autobusų parko filialas.

    Click image for larger version

Name:	Kaunas.Autobusu parkas kur dabar SAVAS.jpg
Views:	12
Size:	86,3 kB
ID:	1657445
    www.ok.ru

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1968 m. spalio 5 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Tai kad 45 buvo Baltų pr - Geležinkelio stotis, su 46 nieko bendro neturėjo.
    Nuo sausio 31 d. 45 važinėjo tik darbo dienomis, o 46 šeštadieniais, sekmadieniais tik iki Kauno pilies.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Tai kad 45 buvo Baltų pr - Geležinkelio stotis, su 46 nieko bendro neturėjo.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Kuo tuomet skyrėsi tas savaitgalinis 46 nuo darbo dienų 45-ojo?
    Nuo sausio 31 d. 45 darbo dienomis važiavo iki geležinkelio stoties, o 46 šeštadieniais, sekmadieniais iki Kauno pilies.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Laikraštis „Kauno diena“ 1994 m. sausio 31 d.
    Kuo tuomet skyrėsi tas savaitgalinis 46 nuo darbo dienų 45-ojo?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“ 1997 m. sausio 3 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“ 1994 m. sausio 31 d.


    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno AP ZIS-155 geležinkelio stoties sustojime. J. Čikoto nuotrauka.



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusų parkas apie 1985 m. Iš "Kautros" archyvo.

    Komentuoti:

Working...
X