Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kosovo
    replied
    Viešojo transporto istorija

    Kadagi panašios temos nėra, manau, jog ji reikalinga, o ar tikrai, manau, parodys laikas.
    Ką gi pradedam...
    Pirmasis reguliariojo susisiekimo maršrutas Lietuvoje buvo Šiauliai - Jelgava, atsirado 1908 m.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet
    Sveiki.
    Siunčiu Kauno AP Laz 695B autobusų sąrašą. Kitą savaitę atsiųsiu Vilniaus AP Laz 695B autobusų sąrašą. http://www.failai.lt/m9m6x040j06p/Ka...z_695B.xls.htm

    Prie AutoLiet sąrašo pridedu ir fotkę:

    Komentuoti:


  • qwerty_
    replied
    Kalniečių poliklinika:


    TSRS 50-mečio prospektas:


    Fotografijos iš knygelės - A. Semaška "Kaunas. Mažasis vadovas" (Vilnius, Mintis 1988)

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    80-aisiais Kauno autobusų maršrutiniai numeriai buvo tokie:



    O apie Tavo pasakytą versiją, kad buvo balti skaičiai juodame fone, nieko nesu girdėjęs. Jei turi kokį faktą, pateik. Būsiu dėkingas.
    Dar vienas klausimas. Tavo pateiktoje nuotraukoje autobuso garažo nr. šriftas ne toks kaip kauniškių.
    Pvz: įdedu „27“ maršruto „Geležinkelio stotis – Kalniečių g." Ikarus-620 nuotrauką galutinėje stotelėje. Matosi garažo Nr. 267. Foto daryta 1971 metų gegužės 24d.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Pora vaizdelių iš Vilniaus ir Gimnazijos gatvių sankryžos, kol dar nebuvo požeminės pėsčiųjų perėjos (apie 1980 metus):



    Komentuoti:


  • Lincas
    replied
    Šį savaitgalį teko pabuvoti Kaune, tai padariau kelias dešimtis autobusų ir troleibusų foto, čia keletas iš jų






    ir dar daug kitų www.smail.lt/~projektai

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Dėkui.
    Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?
    Pirmi numeriai juodame fone pradeti isdavinet 1959m.balandzio men.16d.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
    LID prasidėdavo 72-XX.-galejo but isduotas 1964m.apie geguzes men
    Dėkui.
    Kada buvo pereita iš geltonų į juodus (trijų raidžių) numerius?

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Dėl LIV serijos galėjo būti 47-XX (bet galiu klysti), o LID prasidėdavo 72-XX.
    LID prasidėdavo 72-XX.-galejo but isduotas 1964m.apie geguzes men

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Dėl LIV serijos galėjo būti 47-XX (bet galiu klysti), o LID prasidėdavo 72-XX.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Wanderer'i,
    dar buvo keli busai iš serijos LIV ir keliolika su LID. Jeigu žinai šių numerių metus, galim nustatyti pirmųjų "620"-ųjų serijos atsiradimą Kaune.
    O gal dar numerius zinai(LIV buvo isduodami nuo 1961m.09.iki 1962m.05.24d.)

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Wanderer'i,
    dar buvo keli busai iš serijos LIV ir keliolika su LID. Jeigu žinai šių numerių metus, galim nustatyti pirmųjų "620"-ųjų serijos atsiradimą Kaune.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    ... o trečiojo valst.numeris iš serijos LIN...

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Ikarus-620 Kauno autobusų parko garažų dirbtuvėse apie 1970-1972:

    Atvaizdas
    pirmas is kaires registruotas buvo mazdaug 1967-68, antras autobusas 1965-1966m.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.02, 20:02. Priežastis: Citavimas

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Ikarus-620 Kauno autobusų parko garažų dirbtuvėse apie 1970-1972:

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Tuos modelius gamino tik iki 1947 - 48? T.y. iki pasirodant ZIS-154?
    Mano ziniomis juos gamino iki KAG-1 gamybos pradzios(1952-1953m.m.).Paskutis "L-1" buvo nurasytas 1965m,kada autobusu parkas si autobusa perdave Kauno p[opieriaus fabrikui,kuriame neuzilgo jis buvo supjaustytas metalo lauzui.....

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Tuos modelius gamino tik iki 1947 - 48? T.y. iki pasirodant ZIS-154?

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:





    Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.
    Tai autobusai"L-1".Sio autobuso projekta Kauno autoremonto gamykla gavo is Leningrado,bet siek tiek pakoregavo kebulo forma.Siuos autobusus gaminant buvo panaudota "ZiS 150"vaziuokle

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    [KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

    Įkeliu dvi nuotraukas iš Kauno autobusų istorijos:





    Galimas dalykas, jog tai pirmieji, tuoj pat po II PK, Kauno Autoremonto gamykloje pagaminti autobusai. Markės nežinau, bet ne KAG. Matosi maršrutas ant stiklinio tablo: “Rotušė – Šančiai“. Jie kursavo tik iki Panemunės tilto, nes pastarasis dar nebuvo atstatytas po sugriovimo. Atstačius, maršrutas buvo pratęstas iki Panemunės, apytiksliai 1959 metais. Bet jau tada kursavo Ikarus-60 ir Ikarus-66 . Pastarųjų nuotraukos buvo įdėtos šioje temoje anksčiau.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 18:58. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Dar keletas iš tos pačios operos...
    Paskutinis taisė Romas; 2014.12.06, 10:32. Priežastis: Kopija iš temos "Kaunas sovietmečiu"

    Komentuoti:

Working...
X