Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Linas
    replied
    Kam čia priekabiauti prie kiekvienos nuotraukos? Lyg jos būtų naudojamos prabangiam albumui leisti, iš kurio kažkas krautųsi milijonus.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Man atrodo aiškiai parašiau iš kur gavau.
    O man atrodo aš aiškiai pasiteiravau. Bet matyt esi per daug pasipūtęs tinkamai atsakyti.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    O kartais nuotraukos ne iš Kauno m. savivaldybės archyvo? Ar turi leidimą jas publikuoti? Su archyvinėmis nuotraukomis reikėtų atsargiau elgtis.
    Man atrodo aiškiai parašiau iš kur gavau.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kaunas (iš "Kauno autobusai" archyvo).
    Atvaizdas

    Atvaizdas
    O kartais nuotraukos ne iš Kauno m. savivaldybės archyvo? Ar turi leidimą jas publikuoti? Su archyvinėmis nuotraukomis reikėtų atsargiau elgtis.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kaunas (iš "Kauno autobusai" archyvo).
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.01.13, 13:38.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Dar kelios nuotraukos iš konkės laidotuvių.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.07.26, 08:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kauno autobusų stotyje neseniai atnaujino fotografijų ekspoziciją. Dabar eksponuojamos tarpukario Kauno transporto nuotraukos. Ne tik autobusų, bet ir siaurojo geležinkelio, tramvajaus nuotraukos, nuotraukos su automobiliais.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kaunas, Ž. Šančiai
    Atvaizdas

    Turistai Kaune
    Atvaizdas
    Viršutinė nuotrauka - ne Šančiai. Žiū - maršrutas ant autobuso: "Apygardos teismas - Vilijampolė.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kaunas

    Turistai Kaune
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.09.17, 03:51.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno autobusai per 1931m. potvynį. (iš "Kauno autobusai" archyvo)





    Vilniaus autobusai per 1931m. potvynį.



    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.07.26, 08:46.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Konkės laidotuvės 1929 m.

    1934 metais Kauno savivaldybė paskelbė autobusų pirkimo konkursą. Pasiūlymas Austrijos Firmai.

    Vienas pasiūlymų Kauno savivaldybei.

    Iš " Kauno autobusų" archyvo.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.08.16, 07:25.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Viešasis transportas Caro laikais.
    Viešasis transportas Smetonos laikais. (fotografuota iš panašios vietos prie Soboro):
    "Kauno autobusai" archyvas.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.08.20, 09:09.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1992m.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis autobusas taip pat dalyvavo autobusų pirkimo konkurse ("Kauno autobusų" archyvas):
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.25, 19:19.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
    Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?
    Nežinau, bet rugsėjo mėn.bandysiu sužinoti.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.24, 08:27.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Šis autobusas dalyvavo autobusų pirkimo konkurse:
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.28, 16:19.

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Atvaizdas
    Vienas iš maršrutų (1924 -1928 m.) buvo "Apygardos teismas" - "Žalias kalnas".
    Viename iš 1930 m. leidinukų esu aptikęs maršrutą "Apygardos teismas" - "Geležiniai vartai". Ar tai ne tas pat? O gal jis buvo pakoreguotas ar pratęstas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
    "Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods,
    AB "Auto" bankrutavo 1928 m.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Atvaizdas
    "Auto" bendrovė 1926 m. nesulaukė berods, bankrutavo gana greit, ji atsirado 1924 m. vasarą, bet už tokias kainas ir bankrutavo, pirmas jos maršrutas "Rotušė - Geležinkelio stotis", turėjo 3 autobusus, vėliau daugiau. Kaina už važiavimą tarp dviejų stotelių - 0,25 Lt, vėliau - 0,30 Lt, turint omeny, kad žemiausios kategorijos tarnautojas gaudavo ~120 Lt per mėnesį, tai kaina buvo gana didelė, vėliau jai bankrutavus, autobusai atiteko įmonės darbuotojams kaip kompensacija už nesumokėtas algas, jie vėliau kainas sumažino. Tai tiek žinau apie bendrovę "Auto"
    Paskutinis taisė Kosovo; 2010.07.15, 17:10.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Bilietų kainos Smetonos laikais.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2010.07.15, 10:01.

    Komentuoti:

Working...
X