Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivinių transporto priemonių specifikacijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą

    Bet autobuse yra ir rankenėlė retarderio, tai taip išeina gali arba su rankena arba su knopke stabdyt? Taip suprantu?
    jei ta knopkė yra vienos padėties tada tos rankenėlės įjungimas turėtų būti.
    Tik nežinau ką gali reikšti apatinis kairys.

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Rankinis retarderis kaip pas Solaris autobusus ilga rankenėlė būna. Nereikia koja stabdyti galima su ta knopke prisistabdibeti
    Bet autobuse yra ir rankenėlė retarderio, tai taip išeina gali arba su rankena arba su knopke stabdyt? Taip suprantu?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
    O viršuj iš dešnės pirmas?
    Ir apačioj iš kairės pirmas?
    Rankinis retarderis kaip pas Solaris autobusus ilga rankenėlė būna. Nereikia koja stabdyti galima su ta knopke prisistabdibeti

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
    Lai neįsižeidžia vyresnio amžiaus autobusų vairuotojai, bet pas kelis paklausus ką jie reiškia atsakė, kad maždaug “nieko čia nereikia liesti”
    Turbūt taip bando maskuoti savo pačių nežinojimą. Jeigu mygtukas yra, jį čia įdėjo ne tam, kad paspaudus nusprogtų visos padangos ir iškristų stiklai. Viskas daroma tavo patogumui, kad autobusas dirbtų tau, o ne kovotų prieš tave.

    Pirmoje eilėje - retarderis. Radau štai čia: https://chbussales.com/wp-content/up...er-Manual1.pdf Deja, kitų reikšmių ten nėra, nes ten instrukcija kitos klasės autobusui.

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    O viršuj iš dešnės pirmas?
    Ir apačioj iš kairės pirmas?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    viršuj salionio šviesos ir priešrūkinės

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Apačioje pradedant iš dešinės: autonominis variklio šildymas, elektrinis stabdis (pvz. sustojus, neleidžia pajudėti), salono ventiliacija. Penktas iš dešinės - antibuksavimo sistemos mygtukas.

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied
    Sveiki, busomanai

    Gal kas galite parašyti šių mygtukų reikšmes?

    Lai neįsižeidžia vyresnio amžiaus autobusų vairuotojai, bet pas kelis paklausus ką jie reiškia atsakė, kad maždaug “nieko čia nereikia liesti”
    Čia Temsa autobusas, jei tai padės jums
    Lauksių atsakymų ir Ačiū
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neoplan tik tolimojo susisiekimo autobusai, miesto, priemiesčio jau seniai nebegaminami.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Gamino ir tebegamina, bet labiau reklamuoja MAN brand’a. Neoplan labiau Premium linija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes Neoplan'as kaip ir užsilenkė prieš kokius gerus 15-18 metų. Tiksliau pasitraukė iš rinkos su šiuo prekės ženklu, kai jį nupirko MAN. Tiesa, neseniai vėl pradėjo gaminti tolimojo susisiekimo autobusus su Neoplan ženklu.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.08, 21:06.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šiap OT, bet gaila, kad nyksta mano mėgstama Neoplan markė. Vienintelis KLAP, pasipildo naujesniais modeliais, o kituose parkuose tiek pas privatininkus tuoj visiškai išnyks

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Kaip žinia, Klaipėdoje nuo kitos savaitės reguliariai pradės kursuoti Lietuvoje surinkti autobusai Dancer


    Karantino laikui "prastumti" siūlau pasižiūrėti Vokiečių autobusų gamybos giganto - Neoplan - filmus iš 80-ųjų-90-ųjų sandūros. Kokios buvo technologijos, kokios koncepcijos, kokios ateities įžvalgos. Ir palyginti, kas ir kaip pasikeitė per 30 metų - patobulėjo, paišmanėjo, o gal atvirkščiai - suprastėjo?



    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar labai skiriasi Setra S519HD nuo S517HD?
    Setra autobusų modelio pavadinimo sandara:
    S - tiesiog S, nežinau, ar būna kitaip
    5 - kartos numeris nuo 1 iki, šiuo metu, 5.
    17, 19 - kiek eilių sėdynių maksimaliai galima sutalpinti į autobusą. Pas Neoplanus irgi tas pats. Skirtumas tik tas, kad ar tai Setra, ar tai Neoplanas į šitą skaičių neįtraukia vairuotojo vietos. Iš esmės, nusako autobuso ilgį.
    HD - autobuso klasė / paskirtis. Faktiškai, vokiško modelio apibūdinimo "inicialai". Pvz. HD - hochdecker (aukštagrindis, dar žinomas kaip "pusantro aukšto"), HDH - dar paaukštintas HD, UL - ueberland linienbus (priemiestinis), GT (lygtai visada eina kartu su kita raidžių kombinacija) - su "išlenktu" (ne statmenu) priekiniu stiklu, NF - niederfluer - žemagrindis.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Autobuso ''armonikoje'' įtaisyti specialūs hidrauliniai įrenginiai (savotiški cilindrai), kurie atitinkamai reguliuoja susijungimo kampą priklausomai nuo priekinių ašių pasisukimo kampo. Tokį sujungimo tipą sugalvojo vokiečiai apie 1975 ir pirmasis autobusas, kuriame panaudota ši technologija, buvo Mercedes'o O305G. Daugiau apie tai galima paskaityti vokiškoje vikipedijoje: https://de.wikipedia.org/wiki/Knickwinkelsteuerung
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2019.02.18, 20:33.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Mane jau seniai domina klausimas apie 2 sekcijų autobusų (o taip pat ir troleibusų) komponuotes.
    Anksčiau buvo populiari schema - variklis pirmoje sekcijoje, kuri tempia antrą sekciją (priekabą).
    Ryškiausias pavyzdys, bent jau Lietuvoje - Ikarus 280.
    O dabar, žiūriu, tampa populiari schema, kai antra sekcija (priekaba) stumia pirmą sekciją (tai ir Mercedes, ir MAN, ir Den Oudsten ir kiti).
    Pirmas klausimas - kaip tai įmanoma? Kaip išsprendžiamas klausimas, kad autobusas "nesusilenktų" prie sekcijų sujungimo?
    Teko skaityti, kad ant Ikarus 280 važiavimas atgal buvo sudėtingas uždavinys, reikalaujantis ypatingo vairuotojo meistriškumo.
    Tiesa, pirma sekcija turi dvi ašis, tai gal dėl to jos važiavimo kryptis apibrėžta, stabili, ir dėl to autobusas nesusilenks?
    Dar vienas klausimas. Ikarus 280 galinės (priekabos) ašies ratai sukiojosi pagal kryptį, o dabartinių autobusų nesisukioja, tai kaip tada pavyksta padaryti, kad priekabos ratai važiuotų pagal pirmos sekcijos ratų trajektoriją?
    Kiek žiūrėjau, tai tikrai, priekabos ratai posūkyje važiuoja pagal pirmos sekcijos ratų trajektoriją, nors jie (priekabos ratai) nesisuka pagal kryptį, ir tokiu būdu autobusas nenukrypsta iš gabaritų.

    Komentuoti:


  • Raivo
    replied
    „Scania“ parodė pirmąjį pasaulyje iš dviejų dalių sujungtą „Euro 6“ dujinį autobusą. 26 m ilgio autobusas su priekyje sumontuotu varikliu talpina įspūdingą skaičių keleivių – 250.

    F340 HA 8×2 autobusas iš dviejų dalių buvo sukurtas bendradarbiaujant su Kolumbijos autobusų kėbulų gamintoju „Busscar de Colombia“.
    Kelios fotografijos ir vokiškas tekstas:

    481 nauji BRT autobusai Bogotai




    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Pats minėjai, jog iš šono kaip Temsa atrodo
    Ir to smiltelių yra

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Gražus, bet Išorės dizainas tai kažkokia C2 Citaro ir IV Soliario kopija... :/
    Pats minėjai, jog iš šono kaip Temsa atrodo

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    MAN pristatė naująjį Lion's City.

    Apžvalgos vokiečių ir rusų kalbomis

    Aprašymas angliškai
    https://www.bus.man.eu/de/en/man-wor...on-321536.html
    Gražus, bet Išorės dizainas tai kažkokia C2 Citaro ir IV Soliario kopija... :/

    Komentuoti:

Working...
X