Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristupas0220
    replied
    Tai nereikia visko tampyti nuo siuntų skyriaus iki autobuso bagažinės - tam yra specialūs vežimėliai, o kartais pvz. Vilniuje ir patys darbuotojai padeda jas pakrauti.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nežinau kaip kam, bet yra dar vienas dalykas tarpmiestiniuose maršrutuose - darbas su siuntomis. Asmeniškai nenorėčiau kasdien po 30kg siuntas tampyti į bagažą / iš bagažo.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Geriau siūlyčiau dirbti tarpmiestiniuose arba tarptautiniuose maršrutuose. Kautroje, Lux express ar pan. įmonėse - ir streso darbe mažiau, ir atlyginimai geresni. Mieste dirbti sunku, transporto parkai senesni ir pačių įmonių vadovybės mąstymu labiau atsilikusios arba labiau veikiamos politikų, kas irgi erzina.
    Abejočiau dėl to, jog tarpmiestinuose mažiau streso. Ten vienas itin bjaurus dalykas vairuotojams - kontrolė. Skirtingai nuo miesto autobusų, tolimuosiuose kontrolė tikrina labiau pačius vairuotojus - ar visiems keleiviams davė bilietus, ar tinkamai pritaikė nuolaidą ir panašiai. Yra tokia visiems vairuotojams (ir net keleiviai kai kurie žino!) puikiai pažįstama kontrolierė iš Panevėžio, kurią jie praminė ir iki šiol vadina "Juodąja orchidėja". Be Panevėžio, dažnai ją gali pamatyti stabdant autobusus Biržų-Pasvalio, Rokiškio, kiek rečiau - Anykščių apylinkėse. Ji - visų vairuotojų siaubas. Kartais atrodo ieško menkiausio netikslumo, kad surašyti vairuotojui aktą. Yra net vairuotojų grupelės, kurios skambinėjasi ir tarpusavyje klausinėja norėdamos išsiaiškinti, ar jo maršruto trasoje lauks kontrolė. Taip, yra sąžiningų vairuotojų, tačiau nemažai ir pasidarančių po keliasdešimt eurų per dieną. Dar vienas dalykas - į neviltį varantys keleivių klausimai. Ko tik neprisiklausai... Todėl šiuo atžvilgiu manyčiau miesto parkuose darbas lengvesnis.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Aprašyta situacija yra subjektyvi nuomonė vieno žmogaus, kuris nekenčia savo darbo "Kauno autobusuose". Tuo labiau, kadangi pradinis klausimas yra apie Vilnių, Kaunas čia šiek tiek ne į temą. Kiekviename mieste situacija yra skirtinga tiek dėl darbo sąlygų, tiek dėl atlyginimo. Siūlau tiesiog pasiklausinėti pačių vairuotojų kokioje galinėje stotelėje. Vilniuje yra 2 vežėjai: VVT ir Transrevis, abudu su savo privalumais ir trūkumais. Čia forume ko gero niekas negalės "iš pirmų lūpų" atsakyti apie Vilnių.
    Norėjo išgirsti kaip vyksta darbas kaip jis prasideda ir kaip baigiasi. Nemanau ar Kaunas ar Vilnius turėtų kažkuo labai jau skirtis pati darbo specifika tai yra kaip prasideda darbas ir kuo jis pasibaigia. Galima kęsti ar nekęsti šito darbo vistiek nieko gražiau parašyti neišeitų.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Aprašyta situacija yra subjektyvi nuomonė vieno žmogaus, kuris nekenčia savo darbo "Kauno autobusuose". Tuo labiau, kadangi pradinis klausimas yra apie Vilnių, Kaunas čia šiek tiek ne į temą. Kiekviename mieste situacija yra skirtinga tiek dėl darbo sąlygų, tiek dėl atlyginimo. Siūlau tiesiog pasiklausinėti pačių vairuotojų kokioje galinėje stotelėje. Vilniuje yra 2 vežėjai: VVT ir Transrevis, abudu su savo privalumais ir trūkumais. Čia forume ko gero niekas negalės "iš pirmų lūpų" atsakyti apie Vilnių.

    Komentuoti:


  • Slafka
    replied
    tai situacija visai nekokia, nejaugi ant tiek viskas apleista?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Dar yra šaltojo meto ypatumai kai užšąla stabdžiai, durys ar pakaba. Tiesiog sušali kaip šuva. Tada už tave kol pisies isvaziuoja rezervinis vairuotojas o kai jau susitvrkai autobusą ne į linija iš važiuoji o eini į rezervą laukti tokiu pat nelaimėlių.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Arba pats dirbi antroje pamainoje anksčiau minėtų grafiku tai galima laukti galinėje stotelėje 14.25 laiku kada atvažiuos pirma pamaina baigiantis vairuotojas arba ji pakeist anksčiau viduryje trasos. Jei viskas ok autobusas šiltas važiuoja puikiai Atidirbi sakykim iki 23.20. Gryzti į parką užpili pilną baką kuro poto pas valytojas kadi š šluotų, pastatai į koloną, surinktus pinigus priduodi į inkasaciją, atsipūti į alkotesteri jei 0,0, priduodi lapą kelionės ir vsio.
    Kitas variantas atvažiavo su chujovu autobusu jam rūpėjo tik kad kaip nors atidirt pirma pamaina o kaip tu antrą jam pochui. Mastai ar ir tau pochui ir kaip nors antrą pamaina Atidirbsi ar reik keist autobusą. Jei pakeisi autobusą nesiskaito kad geresni atvarys už esamą.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Daleiskim dirbi 1 pamainoje. Iš vakar dienos žinai kad dirbsi pvz 37 5 grafiku kurio pradžia 4.35 pabaiga 14.25. Šiaip reikia ateiti apie 20 30 min prieš darbą. Ateini į darbą atsipūti į alkotesteri jei 0,0 gauni lapą jame parašytas autobuso garazinis jo ir ieškai kolonoje. Jei jis tavo iš vakar dienos žinai kad viskas su juo OK tai nieko ir nežiūri. Jei ne tavo tai tepalas antifrizas ir šiaip šonus kampus ar nėra kokių įtartinų ilenkimu apibrozdinimu. Jei taip isvaziuosi greičiausiai pačiam pripaisys tai ir kainuos. Atidirbi savo laiką ir tave pakeis dirbantis antroje pamainoje vairuotojas.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Slafka Rodyti pranešimą
    Sveiki visi, norėčiau ir aš dabar atnaujinti tema, kaip ne kaip 2019 į pabaiga eina gal per 2 metus kas ženkliai pasikeitė. turiu daug klausymu žinovams, tiems kurie iš ties dirba ši darbą, veiksmas Vilnius,

    1, darbo grafikas, darbas prasideda pvz 1 pamaina 4ryto iki 12 2pamaina nuo 12 iki,,,, 3 pamaina? kuo daugiau parašysit tuo geriau,

    1A realus darbo grafikas, tai yra atvažiuoji i darbą 3ryto praeini med komisija? gauni autobusą, maršrutą ir pizd,,, eini dirbti, atvažiuoji vakare, atiduodi, sutvarkai autobusą tai gaunasi maršrutas baigėsi 23 val o namie busi 2 val?

    2 naujokai, (toks aš esu) koks į juos požiuris,

    3 autobusai, būkle ir darbo sąlygos vasara-žiema

    4 maršrutai, vėlavimai/gedimai/ nuobaudos?

    5 ar ''pririšti'' (atsakingi) vairuotojai prie atitinkamo autobuso ar bėgioja per visus

    6 apibendrinti aplamai vvt darbą

    Labai bučiau dėkingas už išsamia naudinga informacija
    Pirma pamaina prasideda įvairiai nuo 4.20 ir gali tęstis iki 14 h dar ir vėliau. Nera kad 8 valandos ir vsio. Kaip ir antra pamaina ne visada prasideda kokia 14h ir baigiasi 22h. Gali prasidėti ir 12h o baigtis 24h. Trečios pamainos aplamai nėra.
    Naujokai į juos požiūris šiuo metu geras bandoma juos išsaugoti buvo neseniai mokama apie 100 eurų mėnesinė premija.
    Autobusu būklė geresne negu tragiška bet neipatinga. Ko norėti kai joja vis svetimas vairuotojas.
    Maršrutai kiekvieną dieną kitas, be vėlavimu niekaip suspausto grafikai, genda dažnai, nuobaudos už skubėjimą ir nrsuztotus sustojimus tik.
    Šiaip vairuotojams yra priskirtas autobusas bet jei sugedo tavo gauni kitą, jei tau išeiginė ant tavo kitas važiuoja.
    Šuns darbas jei nori daugiau 650 gauti reik žiūrėti kad keleiviu daugiau bilietų nusipirktų. Kadangi žmonių trūksta dirbama apie 200 h tai ir atlyginimas 950.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • Slafka
    replied
    Sveiki visi, norėčiau ir aš dabar atnaujinti tema, kaip ne kaip 2019 į pabaiga eina gal per 2 metus kas ženkliai pasikeitė. turiu daug klausymu žinovams, tiems kurie iš ties dirba ši darbą, veiksmas Vilnius,

    1, darbo grafikas, darbas prasideda pvz 1 pamaina 4ryto iki 12 2pamaina nuo 12 iki,,,, 3 pamaina? kuo daugiau parašysit tuo geriau,

    1A realus darbo grafikas, tai yra atvažiuoji i darbą 3ryto praeini med komisija? gauni autobusą, maršrutą ir pizd,,, eini dirbti, atvažiuoji vakare, atiduodi, sutvarkai autobusą tai gaunasi maršrutas baigėsi 23 val o namie busi 2 val?

    2 naujokai, (toks aš esu) koks į juos požiuris,

    3 autobusai, būkle ir darbo sąlygos vasara-žiema

    4 maršrutai, vėlavimai/gedimai/ nuobaudos?

    5 ar ''pririšti'' (atsakingi) vairuotojai prie atitinkamo autobuso ar bėgioja per visus

    6 apibendrinti aplamai vvt darbą

    Labai bučiau dėkingas už išsamia naudinga informacija

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko čia normalaus nėra. Normaliai darbdavys stengiasi motyvuoti darbuotoją ir už staža moka.Bet jei pas vadovus logika kaip laukiniais 90-aisiais, kad už durų eilė tik ir laukia darbo, tai ko norėti. Tik kad eilių, laukiančių darbo jau nėra. Ir jei tokia politika bus tęsiama, tai ateis laikas, kai nebus kam vairuoti... Tik pensininkai ar entuziastai dirbs.
    ką aš ir jau seniai mėginau pasakyt kad ten į darbuotoją mažai žiūrima ir stengiamasi jam kažką suteikti kad stengtųsi dirbti. Šiuo metu kai baigsis vasaros grafikai bus apie 80 vairuotojų trūkumas. Jei metų bėgyje gaunamas pagrįstas skundas, įbrėžiamas autobusas, suklystama padaroma kokia klaida su kasos aparatu ir pan iš kart tam darbuotojui nemokama vadinama naujametinė premija. Kai ateina nauji vairuotojai prižadama kad gaus į rankas vos ne kas ant popieriaus tokia alga. O pensininkai ir šiaip jau sukūrę šeimas ir užauginę vaikus žmonėms geriausias darbas nes per daug asmeninio gyvenimo jau jiems nereik, jau jie išsilakstę į klubus neina vaikų prižiūrėt nereik. Ar jauni padirbs tokį darbą kai reikia keltis 2:30 - 3:00 ryto o jei po pietų pamaina namo grįžt 0:30?
    Dabar ateina išvis be stažo katik išsilaikę D kategoriją.
    O pensinio amžiaus ir kam virš 50 metų yra didelė dauguma vairuotojų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau?
    Nieko čia normalaus nėra. Normaliai darbdavys stengiasi motyvuoti darbuotoją ir už staža moka.Bet jei pas vadovus logika kaip laukiniais 90-aisiais, kad už durų eilė tik ir laukia darbo, tai ko norėti. Tik kad eilių, laukiančių darbo jau nėra. Ir jei tokia politika bus tęsiama, tai ateis laikas, kai nebus kam vairuoti... Tik pensininkai ar entuziastai dirbs.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?
    dėlto kaip visi norėjo autobusų su priekabom dar ir mokėdavo pinigus kad juos gautų koks buvo priedas nepasakysiu tai dabar visi bėga nuo jų ant paprastų autobusų net mikriukai turi vienodą įkainį. Kvalifikacijos nėra visi vienodi vairuotojai ar atėjęs katik ar dirbantis veteranas. šiaip gal ir normalu nes ar ka tik atėjęs ar dirbantis 10-15 ar daugiau metų dirba tą patį darbą tai kodėl turėtų gaut daugiau? Čia ne seni laikai kai kas dirbo su Ikarusais gaudavo mažiau negu katik atėjusiais Solaris autobusais tipo nauja technika su ja sunkiau dirbti.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Aš kiek suprantu čia duomenys paimti iš rekvizitai.lt, tai jie nelabai tikslūs, nes VVT sudaro ne tik vairuotojai. Kas liečia 15 cnt/val už triašį autobusą, tai čia iš vis pasityčiojimas. Kainos pasidarė viens prie vieno kai eurą įvedė, kai kur ir daugiau, o atlyginimus tiesiog pavertė iš litų į eurus. "PROTINGA". O kaip priedai už kvalifikaciją, irgi nuimti?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Atnaujinant temą, gal kas pakomentuos, kaip pasikeitė situacija VVT? Kokie autobusų vairuotojų atlyginimai dabar eurais, darbo sąlygos?
    Gal bus įdomu, tai verta užfiksuoti.

    VVT
    Darbuotojai 2058 darbuotojai (apdraustieji)
    SD draudėjo kodas 2131167
    Vidutinis atlyginimas 1061.09 € (2017 m. gegužė) ~806 į rankas
    Atlyginimų istorija »
    VSD įmokų suma 878381.31 € (2017 m. gegužė)
    Apyvarta (be PVM) 2016: 30 000 001 - 50 000 000 € Apyvartos istorija »
    Transportas 2017-04: 700 automobilių (670 priklauso, 30 išperkamų arba nuomojamų)
    Kauno autobusai
    Darbuotojai 1132 darbuotojai (apdraustieji)
    SD draudėjo kodas 435099
    Vidutinis atlyginimas 913.19 €, kitos atlygio formos 681.52 € (2017 m. gegužė) ~700 į rankas
    Atlyginimų istorija »
    VSD įmokų suma 421099.00 € (2017 m. gegužė)
    Apyvarta (be PVM) 2016: 20 000 001 - 30 000 000 € Apyvartos istorija »
    Transportas 2017-04: 409 automobiliai (priklauso)

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą

    Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?
    už triašį autobusą +15 centų už valandą už stažą nėra jokios priemokos dabar, seniau taip buvo vienas įkainis dirbantiems iki 2 metų kitas iki 5 metų ir dar kitas virš 5 metų. Jokio trylikto atlyginimo nėra tik naujametinė premija 100-150 eurų.

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
    autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
    nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
    anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
    mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.
    Tai čia kaip suprantu vairuojant dviašį autobusą, bet dar turėtų būti plius apie 30 proc. už triašį ir stažas, kuris didės, be to lyg tai dar ir tryliktas atlyginimas būna?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Aišku, jei tai tiesa, tai atlyginimai tikrai nėra aukšti, galbūt tai ir yra pagrindinė priežastis dėl ko trūksta vairuotojų, jeigu kaip pavyzdį paėmus ir C, CE kategorijas, daug kur atlyginimai iš karto traukia link tūkstančio, o kai kur ir daugiau, bet darbas manau kur kas lengvesnis.
    Pagrindinė kuri priežastis nežinau: už 170 valandų + premija + inkasacija = 620-650, aišku kaip kas ir daugiau uždirba bet dirba virš 200 valandų
    autobusų būklė nėra tragiška bet baisi - šyla varikliai, blogi stabdžiai ir t.t.
    nuvarius autobusą remontuot dažniausiai pasiimi rytoj tokį pat kaip nuvarei (nesutaisytą)
    anksti keltis vėlai baigti darbą reikia vežiot ne šiaip prekes o žmones kurie turi kiekvienas savo priekaištų
    mažas skirtumas algos autobuso vairuotojo už šiaip kokio kito vairuotojo darbą.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Gerbiami forumiečiai, gal kas nors galite atsakyti į mano kiek anksčiau užduotą klausimą apie vairavimo mokyklos pasirinkimą Kaune D kategorijai?
    Dėkoju.
    Kam tau rinktis vairavimo mokyklą sudaryk sutartį su Kauno autobusais ir Darbo birža tau jie pilnai apmokės visas išlaidas D kategorijos ir 95 kodo, o tuos pusę metų jei labai nepatiks dirbti manau kaip nors atsikankinsi, bet nemokamai turėsi D ir 95.

    Komentuoti:

Working...
X