Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kaune, pvz., panaikinus popierinius bilietus, vienkartiniai elektroniniai bilietai liko su ta pačia kaina, 1,8 Lt, tačiau dabar galima persėsti per 0,5 h nuo pirmo pažymėjimo nemokamai. Nori - važiuok kad ir visą maršrutą. Be persėdimų.
    Kodėl Vilnius negali lygiuotis į Kauną?
    Vilnius, matyt, norėjo savaip padaryt, o ne Kauno pavyzdžiu sekti. Gali būt, kad pasirodė per brangu mokėt lenkams už įdiegiamą el.bilieto sistemą. Jei Vilnius būtų pasekęs Kauno pavyzdžiu, tai dabar visuose be išimties autobusuose būtų vienodos švieslentės.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
      Kaune, pvz., panaikinus popierinius bilietus, vienkartiniai elektroniniai bilietai liko su ta pačia kaina, 1,8 Lt, tačiau dabar galima persėsti per 0,5 h nuo pirmo pažymėjimo nemokamai. Nori - važiuok kad ir visą maršrutą. Be persėdimų.
      Kodėl Vilnius negali lygiuotis į Kauną?
      Man atrodo, Vilniuje buvo siekiama, kad bilietas leistų persėsti kiek nori kartų. Kauno bilietas gi leidžia persėsti tik vieną kartą. Priežastis- miestų dydžių skirtumas ir maršrutų tinklo ypatumai. Vilniuje daug grynai privežamųjų maršrutų (kurie priveža tik iki artimiausiusio VT mazgo), Kaune tokių privežamųjų maršrutų praktiškai nėra. Visi Kauno maršrutai važiuoja giliau į miestą negu artimiausias stambus VT mazgas. Dėl to Kaune ir nėra poreikio važiuoti daugiau nei su 1 persėdimu, nesvarbu, kur tu važiuoji. Vilniuje neretai tenka ir su dviem persėdimais važiuoti.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Man atrodo, Vilniuje buvo siekiama, kad bilietas leistų persėsti kiek nori kartų. Kauno bilietas gi leidžia persėsti tik vieną kartą. Priežastis- miestų dydžių skirtumas ir maršrutų tinklo ypatumai. Vilniuje daug grynai privežamųjų maršrutų (kurie priveža tik iki artimiausiusio VT mazgo), Kaune tokių privežamųjų maršrutų praktiškai nėra. Visi Kauno maršrutai važiuoja giliau į miestą negu artimiausias stambus VT mazgas. Dėl to Kaune ir nėra poreikio važiuoti daugiau nei su 1 persėdimu, nesvarbu, kur tu važiuoji. Vilniuje neretai tenka ir su dviem persėdimais važiuoti.
        Nu, nu. Pabandyk iš Vaišvydavos į Lampėdžius nuvažiuot. Ar iš Elektrėnų g. į Panerius.

        Vilniuj vistik yra tiesių maršrutų, kuriais žmonės važiuoja be persėdimų.
        Paskutinis taisė Mettal; 2013.04.11, 16:52. Priežastis: Išimta pašalinė pranešimo dalis

        Comment


          Visgi, man asmeniškai, Vilniuje, galimybė persėsti daug kartų svarbiau, nei važiavimas vienu maršrutų neskaičiuojant laiko.

          Po pertvarkos abejoju ar daug žmonių reikės galimybės važiuoti tuo pačiu maršrutų ilgiau, nei 30 ar 60min. Be to juk dar 10min tolerancija yra, tai iš tikrųjų 40 ir 70min. O, jei ir reikės dar išlieka galimybė nusipirkti pas vairuotoją ir važiuoti iki galo.

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Žiūrėkit, pavyzdys S. Batoro gatvė.
            44-tas (busimas 6GRA) ten nestos - tai gerai, tačiau visas tas stoteles (tai yra du keleivius per valandą) aptarnaus 74-tas. Taigi, dabar keleiviai, važiuojantys į stotį, kurių yra tikrai daug, turės kratytis autobuse žymiai ilgiau?
            Klausimas: kaip padaryti, kad "vilkai būtų sotūs, o ožkos sveikos"? Ogi paprastai, ožiai iš VVT, matyt, negirdėjo apie STOP mygtuką. Ir 6GRA ir 74 gali drąsiai važiuoti visą Batoro g. atkarpą be sustojimų, o esant tiems dviems keleiviams per valandą, jie galės paspausti STOP mygtuką, arba esant stotelėje, pakelti ranką ir autobusas sustos.
            Atrodo, kad ir po pertvarkos tiek pat užims kelionė 74-tu... 25 minutes
            Prieš: http://stops.lt/vilnius/#bus/74/b-a/2356/42/map
            Po (tas pats reisas): http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...-a/2356/42/map

            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Juk nėra dar tų pateiktų tvarkaraščių, tai kaip galima analizuoti kiek užtruks kelionė? Man tai toks įtarimas, kad šie "būsimi" tvarkaraščiai yra tiesiog nukopijuoti dabartiniai su tais pačiais atkarpų įveikimo laikais. Iki liepos dar daug laiko, todėl abejotina jog juos būtų sudarę, įkėlę į sistemą, bet kažkodėl neskelbtų.

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Juk nėra dar tų pateiktų tvarkaraščių, tai kaip galima analizuoti kiek užtruks kelionė? Man tai toks įtarimas, kad šie "būsimi" tvarkaraščiai yra tiesiog nukopijuoti dabartiniai su tais pačiais atkarpų įveikimo laikais. Iki liepos dar daug laiko, todėl abejotina jog juos būtų sudarę, įkėlę į sistemą, bet kažkodėl neskelbtų.
                Tvarkaraščių nėra, bet matyt yra paskaičiuoti laikai, kas kiek laiko bus įveikiamas visas atstumas. Nes tarkim GRA maršrutų irgi yra tie "atstumai", nors iš anksčiau nebuvo ką kelti Tad matyt, jog kažkas yra paruošta ta linkme, tik dar nėra sudėliota viskas pagal konkrečius laikus.

                Comment


                  Vilniaus autobusų ir troleibusų vairuotojai apie mikriukus: pelnas – jiems, nuostoliai – mums Manau, tiks šioje temoje.

                  Comment


                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                    Atrodo, kad ir po pertvarkos tiek pat užims kelionė 74-tu... 25 minutes
                    Prieš: http://stops.lt/vilnius/#bus/74/b-a/2356/42/map
                    Po (tas pats reisas): http://www.stops.lt/vilniusliepa/#bu...-a/2356/42/map

                    Atvaizdas
                    Turbūt nuvykti iš N. Vilnios į Stotį geriausias variantas būtų traukiniai. Bet deja jie dar nėra sistemoje.

                    Comment


                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                      Turbūt nuvykti iš N. Vilnios į Stotį geriausias variantas būtų traukiniai. Bet deja jie dar nėra sistemoje.
                      1. traukiniai važiuoja retai (skirtingi intervalai)
                      2. reikia pirkti bilietą stotyje likus nemažiau 5 min iki traukinio
                      3. negalioja "vilniečio kortelė" (o galėtų šis maršrutas būti įtrauktas į Vilniaus viešojo transporto sistemą, tai jau buvo pažymėję VGTU mokslininkai...)
                      4. gel. stotis nors ir centre N. Vilnios, tačiau daugiausia apie 2/3 gyventojų gyvena daugiabučiuose kurie yra Parko g. rajone, iki jo dar reikia pavažiuot su autobusu (18, 44, 6GRA, 115, 14, 67, (27)) - laukt autobuso, ir važiuot 5 min.

                      Skaičiuojam:
                      Kelionė dabar autobusu nuo pradinio taško N. Vilnios žiedo iki stoties autobusu trunka 25 minutes.
                      Traukiniu: 5 min autobusu iki N. Vilnios stoties + 2 min bilieto pirkimas + 5 min traukinio laukimas + 11-15 min kelionė traukiniu = 23-27 min.

                      Tad gaunasi praktiškai toks pats kelionės laikas.

                      Žinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
                      Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.
                      Paskutinis taisė Maxas; 2013.04.10, 23:39.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                        1. traukiniai važiuoja retai (skirtingi intervalai)
                        2. reikia pirkti bilietą stotyje likus nemažiau 5 min iki traukinio
                        3. negalioja "vilniečio kortelė" (o galėtų šis maršrutas būti įtrauktas į Vilniaus viešojo transporto sistemą, tai jau buvo pažymėję VGTU mokslininkai...)
                        4. gel. stotis nors ir centre N. Vilnios, tačiau daugiausia apie 2/3 gyventojų gyvena daugiabučiuose kurie yra Parko g. rajone, iki jo dar reikia pavažiuot su autobusu (18, 44, 6GRA, 115, 14, 67, (27)) - laukt autobuso, ir važiuot 5 min.

                        Skaičiuojam:
                        Kelionė dabar autobusu nuo pradinio taško N. Vilnios žiedo iki stoties autobusu trunka 25 minutes.
                        Traukiniu: 5 min autobusu iki N. Vilnios stoties + 2 min bilieto pirkimas + 5 min traukinio laukimas + 11-15 min kelionė traukiniu = 23-27 min.

                        Tad gaunasi praktiškai toks pats kelionės laikas.

                        Žinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
                        Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.
                        Suprantu. Tą ir turėjau omeny, kad nelabai dar sistema tam skirta. O traukinius turėtų būtinai įtraukti į bendrą sistema, visgi daug taškų galėtų aptarnauti.

                        Comment


                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          Žinoma praretinus 74 maršrutą ir užtikrinus gerą susisiekimą traukiniais, jei jie kursuotų taip dažnai kaip 74, įvedus vieningą bilietą, suderinus privežamųjų autobusų prie N. Vilnios stoties tvarkaraščius, tie persėdimai kliūčių nesudarytų.
                          Tokiu atveju galėtų 74 važiuot ir kas valandą.
                          Tikrai nesutikčiau taip drastiškai retinti 74. Nes maršrutu iš N. Vilnios žmonės važiuoja nebūtinai į Stotį.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Galėtų apskritai pagaliau, kaip buvo žadėta, apjungti visų miestų VT sistemas, prijungti geležinkelius. Žodžiu, sukurti vieningą Lietuvos viešojo transporto sistemą. Va tai būtų super dalykas

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Galėtų apskritai pagaliau, kaip buvo žadėta, apjungti visų miestų VT sistemas, prijungti geležinkelius. Žodžiu, sukurti vieningą Lietuvos viešojo transporto sistemą. Va tai būtų super dalykas
                              Buvo tokie projektai? Kada? Kur galima sužinoti daugiau?

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Tikrai nesutikčiau taip drastiškai retinti 74. Nes maršrutu iš N. Vilnios žmonės važiuoja nebūtinai į Stotį.
                                Tai nuo stoties praktiškai bet kurį miesto tašką patogu pasiekt...
                                ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                  Buvo tokie projektai? Kada? Kur galima sužinoti daugiau?
                                  Buvo kažkada kalbų apie visų miestų bendrą e. bilieto sistemą. Bet čia dar buvo pačioje pradžioje, kai tik pasirodė kalbos apie e. bilietą. O dalį dėl geležinkelių jau aš pats pridėjau. Galėtų dar ir vandens transportą pajungti (kai kas nors išvystys keliones juo), visokius keltuvus, funikulierius.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Buvo kažkada kalbų apie visų miestų bendrą e. bilieto sistemą. Bet čia dar buvo pačioje pradžioje, kai tik pasirodė kalbos apie e. bilietą. O dalį dėl geležinkelių jau aš pats pridėjau. Galėtų dar ir vandens transportą pajungti (kai kas nors išvystys keliones juo), visokius keltuvus, funikulierius.
                                    Visgi radau ataskaitą apie tai: http://www.transp.lt/files/uploads//...%20_final_.pdf
                                    Minimi ir geležinkeliai ir vandens transportas ir priemiestiniai...

                                    Comment


                                      Informacija dėl galutinių viešojo transporto maršrutų ir jų tikslių eismo tvarkaraščių paskelbimo
                                      Laba diena
                                      Dėkojame už pateiktus siūlymus.
                                      Galutinis maršrutų sąrašas ir jų eismo tvarkaraščiai bus skelbiami apie gegužės vidurį.
                                      Geros dienos.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Galėtų apskritai pagaliau, kaip buvo žadėta, apjungti visų miestų VT sistemas, prijungti geležinkelius. Žodžiu, sukurti vieningą Lietuvos viešojo transporto sistemą. Va tai būtų super dalykas
                                        Ne laiku ir ne vietoje. Nėra tokių visaapimančių šalies mastu sistemų šalyse, kur VT kur kas geriau išvystytas. O pas mus su tokiu apgailėtinu VT iš tokios sistemos nebus naudos. Tam, kad tokia sistemą duotų realią naudą, pirmiausia reikia atlikti daug darbų gerinant VT.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.04.11, 13:48.

                                        Comment


                                          Nei vienas greitasis maršrutas nesidriekia Didlaukio gatve, nors rytais ir popietę susidaro nemaži keleivių srautai. Panaikinus ''Kolegitos" aptarnaujamą 05 maršrutą, 5 mikroautobuso maršrutą, ir pakeitus 34 trasą, Didlaukio stotelė neteko tiesioginio susisiekimo su stotimi. 05-tą rinkdavosi daug darbingo amžiaus žmonių pasiekti darbovietes centre, o intervalas tarp reisų yra mažas. Taip pat neliko tiesioginės jungties su Pašilaičiais, sutrumpinus 33 trasą. Naujuose tvarkaraščiuose numatytas dažnesnis A87 kursavimas. 26A keičiamas į 26, trumpinamas nuo Žaliojo tilto iki Ozo žiedo. Daug keleivių iš Didlaukio stotelės važiuoja iki pramogų arenos arba Tauragnų stotelių ir persėda, todėl manau, jog turėtų būti stiprinamas 10 ir 49.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X