Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
    aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
    Nes T11 kitus maršrutus dubliuoja labiau negu T15. Ir nors T15 yra nerentabilesnis, jis yra savarankiškesnis. Ta parodo, kad sprendimas atliktas žiūrint ne tik finansinių, bet ir socialinių aspektų.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      21 maršrutą galėjo palikti todėl, kad naikinamas kitas Lazdynus ir centrą jungiantis maršrutas- 11 troleibuso.
      Persėdimai galimi, jei maršrutas kursuoja į pakraščius (tuomet maršrutas turėtų būti privežamasis) arba važiuojant iš vieno miesto galo į kitą. (kryptis, kuria nėra nuolatinio keleivių srauto, todėl ir nereikalingi tiesioginiai maršrutai). Tačiau vieno didžiausių miesto mikrorajonų susisiekimas su centru turi būti tiesioginis. Tikėkimės bent 22 padažnins.
      Tai nereiškia, kad ir srautas iki centro nuo to mikrorajono didžiausias.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
        aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
        Žaliojo tilto stotelė nieko tokio - nuo Europos st pėsčiomis bus mažiau nei 5min. Man keista, kad paskutinis autobusas nuo Europos aikštės į Pilaitę su 4 GRA yra 22:40. Taip pat laiko intervalai išvis nelogiški kai kur - pvz iš Tolminkiemio st į Saulėtekį išvažiuoja 4GRA:
        4GRAPilaitė–Saulėtekis
        21 14 16 22 31 37
        22 31 50
        23 03

        Tas valandos tarpas baisus. Ir šiaip, kažkas jau rašė - nemažai pvz, kad išvažiuoja du autobusai tą pačią minutę, o kito laukt 15min. Na tas Zuokas tik gražiai pašnekėti ir nieko neįgyvendinti. Daros liūdna.

        Comment


          Bei keistas tas dažnumas to paties 4GRA (pilnu maršrutus Pilaitė - Saulėtekis).
          Iš Pilaitės per dieną 47 dabar išvažiuoja 91 kartą, 30 - dar 27 kartus. Iš viso 118 kartų.
          Tuo tarpu 4GRA maršrutas išvažiuos 137 kartus. Pilaitei GALBŪT ir geriau, bet.. Mažai suprantu tuos keleivių srautus, bet ar tie 4GRA autobusai kompensuos T19 maršruto TP sumažėjimą - juk jis gerokai praretintas?

          Comment


            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
            Žaliojo tilto stotelė nieko tokio - nuo Europos st pėsčiomis bus mažiau nei 5min. Man keista, kad paskutinis autobusas nuo Europos aikštės į Pilaitę su 4 GRA yra 22:40. Taip pat laiko intervalai išvis nelogiški kai kur - pvz iš Tolminkiemio st į Saulėtekį išvažiuoja 4GRA:
            4GRAPilaitė–Saulėtekis
            21 14 16 22 31 37
            22 31 50
            23 03

            Tas valandos tarpas baisus. Ir šiaip, kažkas jau rašė - nemažai pvz, kad išvažiuoja du autobusai tą pačią minutę, o kito laukt 15min. Na tas Zuokas tik gražiai pašnekėti ir nieko neįgyvendinti. Daros liūdna.
            Gal prieš ką nors rašant, pirmiau reikėtų pamąstyti? Tai yra preliminarūs grafikai ir nesuprantu, kodėl išvis juos čia rašote ir apie tai diskutuojate. Į juos reikia žiūrėti kaip į moduliacijos pavyzdį, o ne grafiką. Valandos tarpas yra tiesiog dėl privalomos vairuotojas pertraukos. Pakeitus maršruto darbo laiką ir sustumdžius TP, bus viskas gerai.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
              aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
              Sunku paeiti 5 min.? V. Europoje irgi yra pavyzdžių, kur persėdimo punktai yra išsidėstę didesniu atstumu.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Sunku paeiti 5 min.? V. Europoje irgi yra pavyzdžių, kur persėdimo punktai yra išsidėstę didesniu atstumu.
                Na nieko gero, jei persėdant dar reikia eiti pėsčiomis 5-10 min. Normalus persėdimas turi vykti toje pačioje stotelėje arba keleiviui gali prireikti pereiti į kitą gatvės pusę. O Žaliasis tiltas- vienas stambiausių mieste persėdimo punktų. Dėl šios priežasties ir kritikavau sprendimą naikinti 47 maršrutą. Jį galima ir palikti, gal tik kiek praretinti. Užtat 54 maršrutą galima ir naikinti- jis Pilaitei mažiau svarbus.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Na nieko gero, jei persėdant dar reikia eiti pėsčiomis 5-10 min. Normalus persėdimas turi vykti toje pačioje stotelėje arba keleiviui gali prireikti pereiti į kitą gatvės pusę. O Žaliasis tiltas- vienas stambiausių mieste persėdimo punktų. Dėl šios priežasties ir kritikavau sprendimą naikinti 47 maršrutą. Jį galima ir palikti, gal tik kiek praretinti. Užtat 54 maršrutą galima ir naikinti- jis Pilaitei mažiau svarbus.
                  Ne 5-10, o viso labo 3-5 min. paeiti. Kita vertus, galima toje pačioje stotelėje palaukti kito maršruto - nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto autobusai irgi važiuoja!

                  Bus 4GRA maršrutas vietoje 47-ojo, tad kokios bėdos, perlipti bėdos?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Tai nereiškia, kad ir srautas iki centro nuo to mikrorajono didžiausias.
                    Tradiciškai kryptimi miegamasis rajonas- centras keleivių srautai būna didžiausi. Galimi taškai centre: Lukiškės, Žaliasis tiltas, Centro poliklinika. Bent su vienu iš šių taškų kiekvienas miegamasis rajonas ir po pertvarkos turėtų turėti tiesioginį susisiekimą. Po pertvarkos vieninteliu maršrutu, jungiančiu Lazdynus ir centrą, tampa 22 autobusų maršrutas. Jį būtina stiprinti, gal net koreguoti, kad apimtų didesnę Lazdynų mikrorajono dalį.
                    Su kitais mikrorajonais ir Stotimi Lazdynų susisiekimas ir taip gerai išvystytas.

                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Ne 5-10, o viso labo 3-5 min. paeiti. Kita vertus, galima toje pačioje stotelėje palaukti kito maršruto - nuo Europos aikštės iki Žaliojo tilto autobusai irgi važiuoja!

                    Bus 4GRA maršrutas vietoje 47-ojo, tad kokios bėdos, perlipti bėdos?
                    Tai siūlai pilatiškiams, pavyzdžiui, iki Arkikatedros ar Senamiesčio net su dviem persėdimais važiuoti? Arba eiti pėsčiom tarp persėdimo stotelių? Tiek persėdimų važiuojant į centrą (ne kitą miesto galą, o centrą!) atikti nėra itin patogu, o juk Pilaitė- ne kokia maža gyvenvietė pakrašty, o nemažas miegamasis rajonas. Žinoma, galima T. Narbuto stotelėje persėsti į 7 maršruto troleibusą, bet maršruto troleibusai ir taip atvažiuos sausakimši į minėtą stotelę, tad visų pilaitiškių gali ir nesutalpinti.
                    Taip kad 47 maršrutą geriau būtų palikti. O 54 maršrutą galima panaikinti, nes iš Pilaitės į Stotį galima nesunkiai nuvažiuoti su vienu persėdimu- tiesiog Sietyno stotelėje persėsti iš 4GRA į 2GRA.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.06, 22:59.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Tradiciškai kryptimi miegamasis rajonas- centras keleivių srautai būna didžiausi. Galimi taškai centre: Lukiškės, Žaliasis tiltas, Centro poliklinika. Bent su vienu iš šių taškų kiekvienas miegamasis rajonas ir po pertvarkos turėtų turėti tiesioginį susisiekimą. Po pertvarkos vieninteliu maršrutu, jungiančiu Lazdynus ir centrą, tampa 22 autobusų maršrutas. Jį būtina stiprinti, gal net koreguoti, kad apimtų didesnę Lazdynų mikrorajono dalį.
                      Su kitais mikrorajonais ir Stotimi Lazdynų susisiekimas ir taip gerai išvystytas.



                      Tai siūlai pilatiškiams, pavyzdžiui, iki Arkikatedros ar Senamiesčio net su dviem persėdimais važiuoti? Arba eiti pėsčiom tarp persėdimo stotelių? Tiek persėdimų važiuojant į centrą (ne kitą miesto galą, o centrą!) atikti nėra itin patogu, o juk Pilaitė- ne kokia maža gyvenvietė pakrašty, o nemažas miegamasis rajonas. Žinoma, galima T. Narbuto stotelėje persėsti į 7 maršruto troleibusą, bet maršruto troleibusai ir taip atvažiuos sausakimši į minėtą stotelę, tad visų pilaitiškių gali ir nesutalpinti.
                      Taip kad 47 maršrutą geriau būtų palikti. O 54 maršrutą galima panaikinti, nes iš Pilaitės į Stotį galima nesunkiai nuvažiuoti su vienu persėdimu- tiesiog Sietyno stotelėje persėsti iš 4GRA į 2GRA.
                      Tradiciškai, bet ne visada. Ypač Vilniuje taip nėra visada. Kuo didesnis miestas, tuo mažiau tai reikšminga, nes dideli keleivių srautai būna ir kitokiomis kryptimis.

                      47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.

                      Turbūt teko girdėti apie Vilniaus VT skolas? Dabar yra tikslas sutaupyti. Įsivaizduok maršrutą, vežantį iš mikrorajono į centrą. Tai vienakrypčio keleivių srauto maršrutas - ryte viena kryptimi, popiet - kita. Tai nerentabilu. Todėl maršrutai mikrorajonas - perlipimo taškas/centras ar jo pakraštys - mikrorajonas yra rentabiliausi ir šiuo metu būtent tokių turėtų būti daugiausia. O štai su miesto pakraščiais, kuriuose gyventojų kiekis mažesnis, atvirkščiai - maršrutų trasos turėtų būti trumpesnės, kad tiesiog privežtų prie pagrindinių trasų.

                      Net jei autobusas važiuoja iš didelio mikrorajono, nereiškia, kad iš jo iki centro srautai yra dideli.

                      Nuo Pilaitės iki Arkikatedros galima nuvykti vienu persėdimu - nedidink skaičiaus ir nedramatizuok
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.04.06, 23:43.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.
                        Deja, kaip tik didžiausi srautai būna atkarpoje Pilaitė - Žaliasis tiltas. Atkarpoje Žaliasis tiltas - Centras važiuoja tik maža dalis keleivių.
                        Analogiška situacija ir atkarpoje Žaliasis tiltas - Pilaitė ir Centras - Žaliasis tiltas.

                        Comment


                          Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                          Senamiestį (o ne centrą kaip jūs sakote) pasiekti su 21 ir turėjo tik viršutinė lazdynų dalis, o didžioji apatinė niekada neturėjo tokios galimybės ir nemato problemos manau didelės. Čia daugiau įpročio reikalas.
                          Čia nenorėčiau sutikti todėl, kad 21 autobusas prieš išvažiuodamas iš lazdynų apsuka nemažą lanką, kuriame surenka ir apatinėje ir viršutinėje rajono dalyje gyvenančius keleivius. 22 važiuoja tik apatinėje dalyje.

                          Comment


                            Baimė dėl persėdimų, kaip dauguma jūsų čia sako - liekana iš sovietmečio - iš tiesų yra pateisinama. Tokiame mieste kaip Londonas iš tikrųjų tu nejauti, kad keiti vieną metro liniją į kitą, nes ten viskas puikiai veikia, nereikia laukti ilgai. Metro piko metu susidaro spūstys. Pats į tokią ne kartą esu patekęs, kadangi traukinys važiuoja paskui kitą. Važiavau ten ir autobusais. Sistema irgi puikiai veikia - stoja stotelėse pagal pareikalavimą, yra greitieji maršrutai. Vilniuje tvarkaraščius ir pažadus, kad važiuos kas 5-6 min galite pamiršti. Piko metu tvarkaraščiai NEGALIOJA.
                            VT pertvarka jau seniai buvo reikalinga, tačiau yra tik skambūs žodžiai, kuriais čia dauguma kažkaip labai tiki. Pirmiausia reikėjo greitųjų autobusų juostas padaryti, automobilius iškeldinti, kur jie užima visą juostą. Kaip dabar jie greitai judės patekę į kamštį? Jau buvo paskubėta su tuo elektroniniu bilietu, tai gal nereikia ir vėl apsijuokti?
                            O dėl susisiekimo su centru/senamiesčiu, bent jau iš lazdynų, bus prasčiau, negu buvo prieš tai. Pavyzdžiui, Taline senamiesčio prieigose pastatytas didelis miesto autobusų terminalas. Nuvažiuosi iš jo į bet kurį miesto tašką. Kas buvo, tas žino. Norėtųsi kažko panašaus ir Vilniuje.

                            Comment


                              Parašė Macas Rodyti pranešimą
                              Čia nenorėčiau sutikti todėl, kad 21 autobusas prieš išvažiuodamas iš lazdynų apsuka nemažą lanką, kuriame surenka ir apatinėje ir viršutinėje rajono dalyje gyvenančius keleivius. 22 važiuoja tik apatinėje dalyje.
                              Aišku galima ginčitys, bet kam to reikia, tik pasakysiu, kad jis sustoja tik dviejuose stotelelėse iš kurių galėtų važiuoti apatinė rajono gyvontojų dalis, tai Erfurto st. ir Ąžuolo st. kurios tikrai nėra rajono centre o pakraščiuose, ir iki kurių paeiti reikia nemažai ir kurios yra patogios mažai daliai apatinių Lazdynų gyventojų. Taikant tokią logiką, galima sakyti, kad 22 taip pat surenka nemažą dalį viršutinių gyventojų (kas yra tiesa) tai populiarios Lazdynų st., Lazdynų seniunija, bei Žėručio st. Vien ką sako, kad 21 savaitgaliais apytuštis būna (nors važiuoja ir mažasis Neoplanas), o 22 ne visada rasi kur ir atsisėst.

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Aišku galima ginčitys, bet kam to reikia, tik pasakysiu, kad jis sustoja tik dviejuose stotelelėse iš kurių galėtų važiuoti apatinė rajono gyvontojų dalis, tai Erfurto st. ir Ąžuolo st. kurios tikrai nėra rajono centre o pakraščiuose, ir iki kurių paeiti reikia nemažai ir kurios yra patogios mažai daliai apatinių Lazdynų gyventojų. Taikant tokią logiką, galima sakyti, kad 22 taip pat surenka nemažą dalį viršutinių gyventojų (kas yra tiesa) tai populiarios Lazdynų st., Lazdynų seniunija, bei Žėručio st. Vien ką sako, kad 21 savaitgaliais apytuštis būna (nors važiuoja ir mažasis Neoplanas), o 22 ne visada rasi kur ir atsisėst.
                                Čia galbūt kiekvieno asmeninė patirtis. Vakar važiavau 21 ir visos vietos užsipildė lazdynuose, o vėliau dar įlipo savanorių pr. Aš nesakau, kad 21 svarbiau už 22. Jie abu labai svarbūs, todėl ir reikia, kad abu ir toliau važiuotų senaisiais maršrutais.

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Tradiciškai, bet ne visada. Ypač Vilniuje taip nėra visada. Kuo didesnis miestas, tuo mažiau tai reikšminga, nes dideli keleivių srautai būna ir kitokiomis kryptimis.

                                  47-as prie Žaliojo tilto, kiek tekę matyti, atvažiuoja jau pusėtinai užpildyti, vadinasi, maršrutu iki centro važiuoja tik dalis keleivių. Ta dalis gali sėkmingai perlipti. O jei bus pastebėta, kad tai sukelia problemų - pergalvos.

                                  Turbūt teko girdėti apie Vilniaus VT skolas? Dabar yra tikslas sutaupyti. Įsivaizduok maršrutą, vežantį iš mikrorajono į centrą. Tai vienakrypčio keleivių srauto maršrutas - ryte viena kryptimi, popiet - kita. Tai nerentabilu. Todėl maršrutai mikrorajonas - perlipimo taškas/centras ar jo pakraštys - mikrorajonas yra rentabiliausi ir šiuo metu būtent tokių turėtų būti daugiausia. O štai su miesto pakraščiais, kuriuose gyventojų kiekis mažesnis, atvirkščiai - maršrutų trasos turėtų būti trumpesnės, kad tiesiog privežtų prie pagrindinių trasų.

                                  Net jei autobusas važiuoja iš didelio mikrorajono, nereiškia, kad iš jo iki centro srautai yra dideli.

                                  Nuo Pilaitės iki Arkikatedros galima nuvykti vienu persėdimu - nedidink skaičiaus ir nedramatizuok
                                  Dideli, bet ne didžiausi. Paprastai centre yra kur kas daugiau traukos taškų ir darboviečių, todėl ir keleivių skaičius iš miegamųjų rajonų būna didžiausias.

                                  47-ojo maršruto dauguma keleivių įlipa ir išlipa (ryte) būtent prie Žaliojo tilto. Toliau į Lukiškes važiuoja nedaug žmonių. Tad jei sutrumpins iki Žaliojo tilto- nieko baisaus nebus. Kitas pavyzdys- dėl 2GRA maršruto T16 nenaikina, o tik praretina. Kas trukdo tą patį ir čia padaryti?
                                  Berods, teigi, kad jokių problemų nebus dėl to, kad vietoje vieno persėdimo reikės atlikti du (o kai kuriais atvejais ir tris) (7 maršruto troleibuso dėl šio apkrautumo nelabai svarstau kaip galimą variantą persėdimui T. Narbuto st., o Konstitucijos pr. nebeliks vienintelio maršruto į Senamiestį- 43). Esą yra persėdimo bilietai. Bet visiškai pamiršti apie keleivių patogumą taip pat negalima. Vienas persėdimas- gerai, bet šokinėjimas iš vieno autobuso į kitą kas 10 min. mokius keleivius gali tik atstumti nuo VT. Todėl laikausi nuomonės, kad miegamojo rajono susisiekimas turėtų būti užtikrinamas tiesiogiai arba daugiausia tik su vienu persėdimu. 2-3 persėdimai yra suprantami ir logiški nebent jei važiuojama iš vieno miesto pakraščio į kitą.

                                  Jei manai, kad maršrutas Pilaitė- Centras yra nerentabilus, turiu kitokį pasiūlymą. Palikti ne 47, o 30 maršrutą, tik kardinaliai pakeisti jo trasą: Pilaitė- Konstitucijos pr.- Žaliasis tiltas- Žygimantų g.- T. Kosciuškos g.- Antakalnio g. - Saulėtekis. Dar užkiš tarpus grafike, kurie atsiras eliminavus iš Antakalnio T3.

                                  Dėl Arkikatedros- suklydau pamišau apie 6GRA.

                                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                  Aišku galima ginčitys, bet kam to reikia, tik pasakysiu, kad jis sustoja tik dviejuose stotelelėse iš kurių galėtų važiuoti apatinė rajono gyvontojų dalis, tai Erfurto st. ir Ąžuolo st. kurios tikrai nėra rajono centre o pakraščiuose, ir iki kurių paeiti reikia nemažai ir kurios yra patogios mažai daliai apatinių Lazdynų gyventojų. Taikant tokią logiką, galima sakyti, kad 22 taip pat surenka nemažą dalį viršutinių gyventojų (kas yra tiesa) tai populiarios Lazdynų st., Lazdynų seniunija, bei Žėručio st. Vien ką sako, kad 21 savaitgaliais apytuštis būna (nors važiuoja ir mažasis Neoplanas), o 22 ne visada rasi kur ir atsisėst.
                                  Siūlyčiau keisti 22 maršruto trasą, kad didesnę Lazdynų dalį aprėptų: GP Ligoninė- Lazdynai (Architektų g. didysis ratas: pro Šalnos, Ąžuolo, Ryto stoteles) - Laisvės pr. (pro Parodų rūmus) - toliau įprasta trasa.
                                  Galima ir nekeisti- bet tankinti būtina.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.07, 13:07.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Aišku, kad žmogui patogiau atsisėst į vieną TP ir važiuot kur tik jam reikia. Bet ar yra geriau važiuot viena TP valandą ar dviem TP (su persėdimu) tarkim 40 min.?
                                    Kaip "dalnobojščikas" nematau galimybių, kad dabar reikalingus 2 persėdimus kaip nors pagerins nauja sistema. Neatsiranda jokių naujų persėdimo mazgų užuomazgų, linijos tebeišdėstytos padrikai. P+R požymių taip pat nėra.
                                    Aišku, aš suprantu, kad Vilniaus išplanavimas yra sudėtingas. Bet stebina noras padaryti pigiai, trivialiai, neinvestuojant nė vienos realios kapeikos (neskaitant ir taip reikalingo autobusų keitimo naujais/naujesniais).
                                    Paskutinis taisė Sula; 2013.04.07, 14:04.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Kaip "dalnobojščikas" nematau galimybių, kad dabar reikalingus 2 persėdimus kaip nors pagerins nauja sistema. Neatsiranda jokių naujų persėdimo mazgų užuomazgų, linijos nebeišdėstytos padrikai. P+R požymių taip pat nėra.
                                      Aišku, aš suprantu, kad Vilniaus išplanavimas yra sudėtingas. Bet stebina noras padaryti pigiai, trivialiai, neinvestuojant nė vienos realios kapeikos (neskaitant ir taip reikalingo autobusų keitimo naujais/naujesniais).
                                      Na, tokiu momentu ko gero kito būdo sutvarkyti VT ir nėra: savivaldybės skola ~1 mlrd. Lt, VVT skola - ~111 mln. Lt. Tad šiuo momentu, neslėpkime, vienas pagrindinių tikslų - taupyti lėšas efektyviai naudojant turimą turtą, tuo pačiu gerinant paslaugos kokybę. O apie tai buvo šnekama jau nuo 2007 metų, kuomet buvo pradėtos rengti pirmosios studijos ir analizės.

                                      Dar vienas dalykas, kurį pastebėjau - tai žmonių ypač skirtingos nuomonės. Štai, vieni kalba, kad nereikėjo taip greitai diegti e. bilieto sistemos, reikėjo palaukti liepos 1 d. (viską kartu įdiegti). Kita dalis piliečių (dauguma jų - politikai) rėkia, kad viską reikia daryti palaipsniui, niekur neskubant. Ir šioje vietoje manau pasirodo puikus politikų situacijos suvokimas, kai 90% jų nežino kada buvo apie pertvarką pradėta kalbėti.

                                      Comment


                                        Mano tokie pasiūlymai:

                                        35 maršruto autobusai turi važiuoti taip:
                                        35 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Petro Baublio g. – Santariškių g. – Jeruzalė – Ateities g. – Laisvės pr. – Pašilaičiai – Justiniškių g. – Justiniškės (St. Justiniškių žiedas)

                                        Nuo š. m. liepos mėn. 1 d. 36 maršruo autobusai galėtų važiuoti taip:
                                        36 Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – Petro Baublio g. – Santariškių g. – Mokslininkų g. – Baltupio g. – Didlaukio g. – Ozo g.
                                        Važiuotų, kaip 26A iki Pramogų Arenos tada suktų į kairę ir apsisuktų prie Ozo. tada nereikalingas yra ir 26 autobusas jį būtų galima panaikinti.

                                        76 maršruo autobusai turi važiuoti taip:
                                        76 Ožkiniai – Naujieji Verkiai – Balsių Mokykla – Kryžiokų sodų 7–oji g. – Užpalių g. – Naujaneriai – Pagubė – Sakališkės – Bireliai su visais reisais ir visą dieną į abi puses su užsukimais į Pagubę taip pagerinant susisiekimą su mokyklą.

                                        55A nuo St. Liudo Giros link Lazdynų turi važiuoti Pijaus Žadeikos g. taip pat nuo Kaimelio žiedas turi važiuoti Pijaus Žadeikos g., link Santariškių.

                                        75 Nuo St. Justiniškės link Pilaitės turi važiuoti Taikos g.
                                        Nuo St. Lūžiai link Santariškių turi važiuoti Taikos g.

                                        Pablogintas susisiekimas su miesto centru yra Birelių gyventojams, nes A76 nuo š. m. liepos mėn. 1 d. važiuos į Ožkinius, tai reiškia kad jiems teks persėsti į labai retai kursuojantį A36, o jis jeigu važiuos žiemą, vasarą trumpas ir nebus pridėti keletą autobusų, tai jis su padidėjusiu srautu nesusitvarkys.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          Štai, vieni kalba, kad nereikėjo taip greitai diegti e. bilieto sistemos, reikėjo palaukti liepos 1 d. (viską kartu įdiegti). Kita dalis piliečių (dauguma jų - politikai) rėkia, kad viską reikia daryti palaipsniui, niekur neskubant. Ir šioje vietoje manau pasirodo puikus politikų situacijos suvokimas, kai 90% jų nežino kada buvo apie pertvarką pradėta kalbėti.
                                          Dauguma politikų apie viešąjį transportą žino tik tiek, kad jis kažkur važiuoja, o patys VT važinėja automobiliais. Kai kasdien matysim ministrus, seimo narius ir kt. troleibusuose, tada bus galima klausyti jų kalbas apie VT gerinimą ir plėtrą.
                                          O kolkas galima sakyti tik tai, kad po "perestroikos" automobilių skaičius mieste didės.
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X