Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jeigu jokių naujų maršrutų privatiems vežėjams nebus, tai tada atsiranda papildomas galvos skausmas Trakų rajonui. Jau kažin kiek metų nebėra maršruto į Valų sodus, tai dar neliks maršrutinio taksi į Vosyliukus ir Rykantus.
    Čia jau Vilniaus rajonas pasirūpins ir miestui tikrai nėra jokio reikalo sukti galvas dėl to - paleis priemiestinius mikrobus nuo Ž. Panerių.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    O kodėl ne? Jeigu bus patvirtintos tos pačios normalios sąlygos (t.y. kuomet mikrobai turi atnaujinti savo TP ir pritaikyti normaliai) - tai visai galimas variantas.

    Paklausyk kalbą. Gal aš ne taip supratau. Bet buvo minima, kad dabar autobusai ne visur gali privažiuoti, todėl mikrobai pagerintų susisiekimą tiems, kurie gyvena siauresnėse gatvėse ar kur kitur, kur autobusas normalus negali pravažiuoti.
    Būkime realistais. Pinigų nėra ir jų daugiau po reformos neatsiras. Kaip tik siekiama taupyti, o sutaupyti milijonai eis dengti VVT skoloms. Tuo tarpu pajamos už bilietus vargu ar išaugs, o jei jų ženkli dalis nutekės privatininkams į kišenę, tai VVT iš skolų niekada neišbris, apie kokybiškesnį VT galima bus užmiršti ilgam. Nėra tike daug maršrutų, kur normalus autobusas negali pravažiuoti. Ir jei jau labai reikia, VVT gali nusipirkti kokią 10 mikrobų, kurių pilnai pakaks tieks keliems maršrutams.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Na, pristatyme minėta, kad jeigu mikrobų nepavyks įjungti į sistemą (skirti jiems maršrutų), tai VVT laukia didelės problemos (nes neužteks TP).
    Kalbant apie sutartis, buvo užsiminta, kad jos bus sudaromos ilgam laikotarpiui, taip užtikrinant, kad įvyktų naujų transporto priemonių atsipirkimas. T.y. jeigu kompanija ims lizingu naujas TP, tai pagal sutartį jos bus garantuotos dėl atsipirkimo. Beje, akcentuota, kad ir dabartinės pasibaigusios sutartys tokią pačią galimybę suteikė, t.y. visi vežėjai, kurie atnaujino savo TP prie ~7 metus, jau atpirko savo investicijas ir dar gavo pelno.
    Atsipirko, nes dabar mikrobai galėjo neišduoti bilietų, galėjo naudoti kontrabandinį kurą, galėjo nevažinėti, kai mažai keleivių, galėjo taupyti vairuotojų sąskaita, mokant minimumą. Integravus į bendrą sistemą viso to nebus. O tai, ką gaus iš savivaldybės, vargu ar prilygs dabartinėms pajamoms. Todėl realiai mikrobai patys nenori integruotis. Jiems geresnė dabartinė situacija.

    Vietoje 6 greitųjų maršrutų pasirinkus 4, pilnai pakaktų autobusų.

    Comment


      #62
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Čia jau Vilniaus rajonas pasirūpins ir miestui tikrai nėra jokio reikalo sukti galvas dėl to - paleis priemiestinius mikrobus nuo Ž. Panerių.
      Prie ko čia Vilniaus rajonas? Vilniaus miestas Grigiškių - A. Panerių regione tiesiogiai šliejasi prie Trakų rajono.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        #63
        Keli pasiūlymai.

        4GRA sustoti Tveračiaus, Šeiminyškių stotelėse.

        5 sujungti su 52(A). Tiesa, taip nudega trasa į ŠM, bet ten keleivių turėtų būti mažai. Žinoma, nepamiršti stotelės Fabijoniškėse ties ORLEN Lietuva.

        Panaikinti t14, t15, t18A, t10, t1. KT Titnago gatvėje demontuoti. Ant Valakampių tilto paleisti žiedinį t21. Jo trasa:Antakalnis-Šilo tiltas-Žirmūnai-Valakampių tiltas-Saulėtekis. Su užsukimu į Žirmūnų žiedą. Pridėti du papildomus troleibusus.
        T12 panaikinti, vietoje jo dažninti t6 papildomais 5 troleibusais.

        Pernumeriuoti troleibusų numerius:
        19 tampa 1,
        20 tampa 10,
        21 tampa 11,
        18 tampa 8,
        17 tampa 5,
        16 lieka toks pats.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          #64
          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Prie ko čia Vilniaus rajonas? Vilniaus miestas Grigiškių - A. Panerių regione tiesiogiai šliejasi prie Trakų rajono.
          Tai neesminis dalykas- gal Al1 tiesiog supainiojo Vilniaus ir Trakų rajonus.

          Esmė tame, kad tiek Vosyliukai, tiek Valai yra už Vilniaus m. savivalybės ribų, priklauso Trakų rajonui, todėl ne Vilniaus m. savivaldybės pareiga rūpintis šių gyvenviečių susisiekimu ir dar negauti už tai jokių kompensacijų. Visų pirma tai Trakų rajono pareiga. Žinoma, Vilnius gali paleisti savo maršrutą, bet tuomet Trakų rajonas turėtų jam mokėti kompensacijas už lengvatininkus.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            #65
            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Prie ko čia Vilniaus rajonas? Vilniaus miestas Grigiškių - A. Panerių regione tiesiogiai šliejasi prie Trakų rajono.
            Suklydau - Trakų rajonas tegul pasirūpina.

            Comment


              #66
              Gavau iš Susisiekimo paslaugų tokį atsakymą (siunčiau jiems nedidelį pasiūlymą/pageidavimą):

              Laba diena,

              dėkojame už Jūsų pastabas ir pasiūlymus. Džiaugiamės, kad neliekate abejingi.

              Viešojo transporto maršrutai, kurie numatomi nuo liepos mėnesio, paskelbti internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt, yra projektas, dėl kurio laukiame miesto gyventojų pastabų. Visi Jūsų pasiūlymai, idėjos, pastabos, bus apsvarstyti, ir tik tada priimtas galutinis sprendimas dėl maršrutų trasų, stotelių išdėstymo.

              Kol kas Jūs galite pamatyti tik naujų maršrutų trasas, be tvarkaraščių. Tačiau norime informuoti, kad greitųjų maršrutų tvarkaraščiai bus sudaryti taip, kad rytinio bei vakarinio piko metu jie važiuos kas 4-6 minutes, todėl persėdimams laikas bus sutrumpintas iki minimumo.

              Tvarkaraščius ruošiamės pradėti skelbti jau patvirtinus galutinį viešojo transporto maršrutų tinklą. Sekite informaciją mūsų internetinėje svetainėje.

              Dar kartą dėkojame ir tikimės sėkmingo abipusio bendradarbiavimo.

              Geros dienos,
              SĮ „Susisiekimo paslaugos“
              Tad galit visus pasiūlymus drąsiai siųsti vaziuoju@vilniustransport.lt - manau tikrai bus išnagrinėti.

              Comment


                #67
                Aš gavau identišką tekstą. Bet apie pasiūlymą kurį parašiau - 0.

                Beje, reiškia nepiko metu metu bus intervalas dešimt minučių?
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  #68
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Gavau iš Susisiekimo paslaugų tokį atsakymą (siunčiau jiems nedidelį pasiūlymą/pageidavimą):



                  Tad galit visus pasiūlymus drąsiai siųsti vaziuoju@vilniustransport.lt - manau tikrai bus išnagrinėti.
                  Man atrodo, čia yra šablonas, kuriuo bus atsakoma visiems, siunčiantiems pastabas/pasiūlymus.
                  Juk siūlei kažką konkretaus, bet tiesioginio atsakymo nesulaukei.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.04.05, 16:15.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    #69
                    Demagogija su tais greitaisiais kas 4-6 minutes. Ir dar piko metu. O ne piko metu kas 7? O gal ir kas 10 min.??? Dabar kai kuriais maršrutais troleibusai ne piko metu dieną važinėja dažniau. Žodžiu bus taip - geriausiu atveju greitieji piko metu kursuos kas 10 minučių. Autobusų pakankamo kiekio NĖRA.

                    Comment


                      #70
                      Peržiūrėjau 1GRA (1-ąją trasą Santariškės-Stotis) stoteles, o jų tik 11 - smarkiai apkarpyta... :/ Na, bent mano stotelė bus - Jeruzalė.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Edgarass Rodyti pranešimą
                        Nustebino kai kurių maršrutų dažnumas. Pvz.: 13, 58, 68, 88, 89
                        O kur matote tuos dažnumus? Grafikų juk dar nėra?

                        Dėl autobusų trūkumo. Per konferenciją buvo paklausta, ar nauji autobusai tiesiog nepakeis susidėvėjusių autobusų, į ką nebuvo atsakyta. Logiškai peršasi išvada - senosios Karosos važinės ir toliau. Turbūt mėgins prastumti vietoj jų troleibusus, nes sklando kalbos apie tai, kad apie 30 jau bus siunčiama į metalo laužą, bet kadangi viskas daroma patyliukais...
                        Už Vilnių be tramvajų!

                        Comment


                          #72
                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                          O kur matote tuos dažnumus? Grafikų juk dar nėra?
                          Būsimus preliminarius grafikus galima pamatyti čia
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            #73
                            Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                            O kur matote tuos dažnumus? Grafikų juk dar nėra?

                            Dėl autobusų trūkumo. Per konferenciją buvo paklausta, ar nauji autobusai tiesiog nepakeis susidėvėjusių autobusų, į ką nebuvo atsakyta. Logiškai peršasi išvada - senosios Karosos važinės ir toliau. Turbūt mėgins prastumti vietoj jų troleibusus, nes sklando kalbos apie tai, kad apie 30 jau bus siunčiama į metalo laužą, bet kadangi viskas daroma patyliukais...
                            AP teritorijoje stovi nemažai jau seniai nebevažiuojančių autobusų. Tai juos ir prastums. Naujų autobusų pirkimo sutartyje tikrai nebuvo įsipareigojimo nurašyti būtent "Karosas".

                            Comment


                              #74
                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                              Būsimus preliminarius grafikus galima pamatyti čia
                              Dėkoju!
                              Ale... ot š!!! 19 maršruto troleibusas piko metu, t.y. 7-8 ryto (ar 17-18 val. vakaro) važiuos kas 10-12 minučių, kai dabar važiuoja kas 5, ir tai būna pilnas... bobausių armija...

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              AP teritorijoje stovi nemažai jau seniai nebevažiuojančių autobusų. Tai juos ir prastums. Naujų autobusų pirkimo sutartyje tikrai nebuvo įsipareigojimo nurašyti būtent "Karosas".
                              Na bent aš mačiau pora Karosų, kurios bent jau iš išorės atrodė tragiškai (kaip viduje nežinau).

                              Gal įmanoma kur paskaityti tą sutartį?
                              Už Vilnių be tramvajų!

                              Comment


                                #75
                                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                Dėkoju!
                                Ale... ot š!!! 19 maršruto troleibusas piko metu, t.y. 7-8 ryto (ar 17-18 val. vakaro) važiuos kas 10-12 minučių, kai dabar važiuoja kas 5, ir tai būna pilnas... bobausių armija
                                Kas "bus paragintas" persėsti iš nuosavo transporto į VT??

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Kas "bus paragintas" persėsti iš nuosavo transporto į VT??
                                  Manau, kad niekas. Užtat priešingos krypties srautas - iš VT į nuosavus automobilius tikrai bus.
                                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                    Dėkoju!
                                    Ale... ot š!!! 19 maršruto troleibusas piko metu, t.y. 7-8 ryto (ar 17-18 val. vakaro) važiuos kas 10-12 minučių, kai dabar važiuoja kas 5, ir tai būna pilnas... bobausių armija...
                                    Na, jei pavyks pasiekti, kad 2GRA stotų bent jau Pašilaičiuose ir Viršuliškėse, tai viskas bus gerai (kelionė su vienu persėdimu 2GRA> 4GRA). Bet jei ne, tai... nieko gero.

                                    Beje, pažiūrėjau GRA maršrutų grafikus, tai jie labai netolygūs. Piko metu gali vienu ir tu pačiu maršrutu pravažiuoti du autobusai vienu metu, o vėliau - 10-12 min. tarpas. Ir tokių tarpų bus visų maršrutų grafikuose.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Na, jei pavyks pasiekti, kad 2GRA stotų bent jau Pašilaičiuose ir Viršuliškėse, tai viskas bus gerai (kelionė su vienu persėdimu 2GRA> 4GRA). Bet jei ne, tai... nieko gero.
                                      O kokia prasmė iš to 2GRA žmogui, kuriam reikia iš Antakalnio nukeliauti iki Tuskulėnų rimties parko stotelės, pvz.? Ir šiaip - juk kalnas žmonių į troleibusą turės sutilpti būtent Antakalnyje - kokia prasmė, kad pakeliui iki Pašilaičių jiems bus galimybė persėsti į tuos GRA ar dar kokį ten velnią, jei jie tiesiog iš pradinės vietos pajudėti negalės?
                                      Už Vilnių be tramvajų!

                                      Comment


                                        #79
                                        Kažin ar tais tvarkaraščiais galima tikėti... Pasak jų 2GRA nuo Sietyno st. iki Naujamiesčio st. nuvažiuos per 11 minučių (Sietyno st. išvyksta 5:49, Naujamiesčio - 6:00). Ar aš čia ne taip kažką žiūriu?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                          O kokia prasmė iš to 2GRA žmogui, kuriam reikia iš Antakalnio nukeliauti iki Tuskulėnų rimties parko stotelės, pvz.? Ir šiaip - juk kalnas žmonių į troleibusą turės sutilpti būtent Antakalnyje - kokia prasmė, kad pakeliui iki Pašilaičių jiems bus galimybė persėsti į tuos GRA ar dar kokį ten velnią, jei jie tiesiog iš pradinės vietos pajudėti negalės?
                                          Šiuo konkrečiu atveju tiks 4GRA maršrutas. Antakalnyje jis stos visose stotelėse, išskyrus Tverečiaus. Šiaip Tverečiaus stotelėje, esančioje link Antakalnio žiedo, galėtų ir stoti. Stotelėje link Klinikų gali ir nestoti, nes Antakalnio stotelė visai šalia.

                                          Daugiausia problemų kyla dėl apkrautų stotelių, kuriose GRA nestos, bet kiti maršrutai kerpami. Deja, tokių stotelių nemažai.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X