Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    101 važiuoja maždaug kas valandą nuo 5 iki beveik 21 val. Piko metu (6, 8 ir 16 val.) net po du reisus per valandą.

    Comment


      Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
      Taip, žinau, kad lieka 11, bet nuo liepos 1 d. 11 troleibuso juk nelieka.
      Tuomet turbūt ir pereina į 19-ą. Variantai, kad visą dieną dirba 4 arba pereina į 14 maršrutą (o būtent jie ir lieka Antakalnio žiede nuo liepos 1 d.), atkrenta, nes iš šių maršrutų nebus troleibusų, grįžtančių į 2-ąjį parką. Vargu ir ar įmanoma, kad tiesiog 2-ojo parko troleibusas nakvoja 1-ajame parke.
      Taigi variantai du- arba padaro ratą 4 maršrutu ir grįžta į 13 maršrutą, arba pereina į 19.
      Dar įdomu, ar rudenį 14 maršruto troleibusai grįš į Saulėtekį. Kažkaip tuo abejoju, nes, į Saulėtekį paleisti du greitieji maršrutai.

      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Už Pilaitės iki Karvėliškių dabar pristatė gyvenviečių su aibė gyventojų (įdomu koks sk.) tame tarpe ir mokinių, jaunimo tai tikriausiai dėl jų paleista. Jei ten gyvenčiau tikrai džiaukčiausi tokiu tvarkaraščiu.
      Būtent. Prie visa ko, Padekaniškės lyg ir priklauso miestui, todėl, jei jau kuriami privežimo maršrutai, ir ten susisiekimas turi būti užtikrintas su Vilniečio kortele. Tik kad tokių vėlyvų reisų tikrai nereikia- pakaktų iki 21 val.

      101 galas neateis, nes keleivių ir į Čekoniškes ir Rastinėnus irgi pakanka. Gali būti, kad maršrutą aptarnaus mažesnės talpos autobusai.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2013.06.11, 21:51.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Neateis. Bet kursavimas gali kiek praretėti, kai kuriuos reisus gali pradėti aptarnauti mikrobai.
        Jau kaip kur, bet 101 į Rastinėnus mikrobų kursavimas tikrai nešviečia. Ten ir be visų Kriaučiūnų ir Papiškių žmonių yra pakankamai. Tose stotelėse ir taip labai mažai žmonių būna, nes visi yra su mašinomis, o moksleivių tėvams labiau apsimoka, kad jų vaikas nemokamai važinėtų rajono, o ne už 20 Lt/mėn. miesto autobusu.

        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Gali būti, kad maršrutą aptarnaus mažesnės talpos autobusai.
        Sadema ir taip balansuoja ant ribos su savo autobusų būkle. Realiausias kandidatas, kurį pakeis Šalčininkų arba Vilniaus rajono AP.
        Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.11, 22:08.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Iš A. Zuoko FB puslapio:

          Comment


            Iš tiesų su tokiais retais grafikais tie greitieji autobusai yra š. Ne visų maršrutų, bet kai kurių tai taip.
            Dabar pagrindinių maršrutų troleibusai kursuoja dažniau ir vidutiniškai kelionės laikas gaunasi toks pats nei kad bus su greitaisiais autobusais. Nes greitųjų autobusų reikės ilgiau laukti stotelėse.

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Užsukimui į Pagubę skiria 8 min., ne 10. Apmaudu yra tai, kad grafikas taip ir lieka žiauriai įštemptas: nuo Verkių Riešės iki Austėjos st. pakaktų 2, o ne 3 min. Tarp Austėjos iki Žalčių stotelių atstumas yra labai nedidelis - ten faktiškai abi stoteles autobusas gali pravažiuoti per tą pačią minutę. Nuo Balsių iki Naujanerių - 7 min. - autobusas vis dar darys atstovas Naujanerių žiede. Nuo Pagubės iki Pagubės sodų (link Birelių) - 5 min. - kuriems galams tiek daug, kai ten tikrai nebus jokių įlipančių, tik išlipantys atkarpoje Pagubės sodai - Pagubė, kuriai skirtos 3 min.
              Numanau, kad 76 turės neplanuotas atstovas Verkių Riešėje, Balsių mokykloje, Naujaneriuose ir Pagubėje.
              ----
              Kita tema - kadangi neliks 062 privataus maršruto, o 53 jau dabar darbo dienomis traška-braška nuo keleivių, tikėjausi kad juo bus pridėta nemažai autobusų. Deja, realybė yra tokia, kad autobusų skaičius 53 mažinamas! Darbo ir poilsio dienomis nuimama po 1 dvipamaininį grafiką.
              Ir kitas siurprizas - artimųjų kapus Karveliškių kapinėse darbo dienomis galima bus lankyti nuo 5:30 iki 22:55.
              76 Verkių Riešėje, Balsių Mokykloje, Naujaneriuose ir Pagubėje darys atstovas nebe reikalo, nes jis ne tik veža keleivius, bet atlieka kai kurių keleivių pageidavimus ir užsakymus, kurie dirba BM ir dėl to jis stovės šiuose stotelėse Verkių Riešė (nes yra Maxima X), Balsių Mokykla (dėl darbuotojų ir mokinių), Naujaneriuose (dėl kiosko ir parduotuvės) nes juose Birelių gyventojai apsiperka ir nusiperka ledų dėl to prašo autobuso vairuotojo palaukti, nes kitaip jo turės laukti net dvi valandas, Pagubėje (dėl mokinių ir kt.).
              Paskutinis taisė Naujaneriai; 2013.06.12, 14:20.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Rikiavo rikiavo tuos maršrutus, bet kad normalų susisiekimą su oro uostu padaryt (t. y. kad būtų galima su VT nusigaut į pirmą rytinį reisą ir parvažiuot iš paskutinio) tai vistiek per sudėtinga...
                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                Comment


                  Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                  Rikiavo rikiavo tuos maršrutus, bet kad normalų susisiekimą su oro uostu padaryt (t. y. kad būtų galima su VT nusigaut į pirmą rytinį reisą ir parvažiuot iš paskutinio) tai vistiek per sudėtinga...
                  Na paskutinis 88 iš oro uosto isvažiuoja 1:22 tai jau nėra taip blogai nes paskutinis reguliarus reisas VNO leidžiasi 0:40 taigi tikrai įmanoma spėti.

                  Juolab čia atsiranda dar viena galimybė paskutinis 88 pasiekia Europos aikštę 2:00 ir tuomet juda į parką tai vėlai grįžtantiems žirmūnų gyventojams atsiranda galimybė sutaupyti.

                  Comment


                    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                    76 Verkių Riešėje, Balsių Mokykloje, Naujaneriuose ir Pagubėje darys atstovas nebe reikalo, nes jis ne tik veža keleivius, bet atlieka kai kurių keleivių pageidavimus ir užsakymus, kurie dirba BM ir dėl to jis stovės šiuose stotelėse Verkių Riešė (nes yra Maxima X), Balsių Mokykla (dėl darbuotojų ir mokinių), Naujaneriuose (dėl kiosko ir parduotuvės) nes juose Birelių gyventojai apsiperka ir nusiperka ledų dėl to prašo autobuso vairuotojo palaukti, nes kitaip jo turės laukti net dvi valandas, Pagubėje (dėl mokinių ir kt.).
                    Faktiškai tokių dalykų tikrai neturi būti. Vienintelė pateisinama ir logiška atstova yra prie Balsių mokyklos, kai laukiama visų mokinių. Miesto maršrutinis autobusas - tai ne nemokamas apsipirkimų taksi, kuris gali kažko laukti. Neabejoju, kad tai bus (ir dabar yra kaip 35A) daugiausia keleivių be bilieto vežantis maršrutas.
                    Visi tavo pateisinimai yra absurdiški.
                    Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.12, 14:04.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      59 važiuodamas iš Lazdynų į Žvėryną dubliuos 49-ą. Todėl būtų geriau jei važiuotų į Justiniškių ar Skalvių žiedą.

                      3 troleibusas būtų patogiau, jei iš Karoliniškių važiuotų į Antakalnį, o tada iš Šeimyniškių į Vinco Kudirkos (darytų ratą iš kitos pusės). Taip būtų patogiau nuvažiuoti nuo Žalgirio stadiono į centrą, o iš Karoliniškių į Antakalnio pusę.

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Faktiškai tokių dalykų tikrai neturi būti. Vienintelė pateisinama ir logiška atstova yra prie Balsių mokyklos, kai laukiama visų mokinių. Miesto maršrutinis autobusas - tai ne nemokamas apsipirkimų taksi, kuris gali kažko laukti. Neabejoju, kad tai bus (ir dabar yra kaip 35A) daugiausia keleivių be bilieto vežantis maršrutas.
                        Visi tavo pateisinimai yra absurdiški.
                        Jis ir dabar prekes atveža BM darbuotojams iš parduotuvių vietinių. O Naujaneriuose kaip prašė šiuo metu 76 ir 35A, kad palauktų tai ir toliau prašys ir stovės nes keleiviai norės apsipirkti ir tuo pačiu autobusu grįžti namo, o nelaukti jo dvi valandas. Kaip pažiūrėjau pagal eismo tvarkaraštį nuo š. m. liepos mėn. 1 d. visiškai nesuderintas su pamokų laiku. Ir jeigu tokį paliks rudeniui tai visi mokiniai nuo Ožkinių pusės į pirmą pamoką vėluos, nes autobusas atvyks jau pirmam skambučiui nuskambėjus į pamoką, o iš Birelių pusės arba turės atvykti valandą anksčiau ir laukti pirmos pamokos, arba ją praleisti ir atvykti į antrą pamoką jau nuskambėjus antram skambučiui.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                          Jis ir dabar prekes atveža BM darbuotojams iš parduotuvių vietinių. O Naujaneriuose kaip prašė šiuo metu 76 ir 35A, kad palauktų tai ir toliau prašys ir stovės nes keleiviai norės apsipirkti ir tuo pačiu autobusu grįžti namo, o nelaukti jo dvi valandas. Kaip pažiūrėjau pagal eismo tvarkaraštį nuo š. m. liepos mėn. 1 d. visiškai nesuderintas su pamokų laiku. Ir jeigu tokį paliks rudeniui tai visi mokiniai nuo Ožkinių pusės į pirmą pamoką vėluos, nes autobusas atvyks jau pirmam skambučiui nuskambėjus į pamoką, o iš Birelių pusės arba turės atvykti valandą anksčiau ir laukti pirmos pamokos, arba ją praleisti ir atvykti į antrą pamoką jau nuskambėjus antram skambučiui.
                          Man labai keistas požiūris. Atrodo, miesto transportas tai nėra kažkoks autobusas, kuris važiuoja, pvz., į Suvalkus apsipirkti ir kuris laukia kelias valandas, kol visi apsipirks. Tikrai negalima reikalauti, kad miesto autobusas lauktų, kol kažkas apsipirkinės. Tai gali būti reta išimtis, lukterėti, kol kažkas spaudos kioske nusipirks laikraštį ar koks vaikas ledų porciją, bet tik jau ne reikalavimas. Turėtų būti gėda net užsiimti tokiais svarstymais.

                          Comment


                            Kad tie pokyčiai kažkokie labai jau minimalūs, o burbulas dėl tos pertvarkos toks išpūstas buvo: http://www.stops.lt/vilniusliepa/index.html

                            Panaikinti tik trijų troleibusų maršrutai. O aš tikrai atsimenu, kad žadėjo ir 12, ir 20 ir dar kažkurį naikinti. Mano nelaimei, po langais nebevažiuos tik 11 troleibusas, už tai turėsiu 2G autobusą Kitas dalykas man nelabai suprantamas - 13 troleibuso maršrutas. Velniam jis reikalingas iš Pašilaičių į Titnago g, kai 18 irgi lieka?
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              Parašė SPX Rodyti pranešimą
                              Kad tie pokyčiai kažkokie labai jau minimalūs, o burbulas dėl tos pertvarkos toks išpūstas buvo: http://www.stops.lt/vilniusliepa/index.html

                              Panaikinti tik trijų troleibusų maršrutai. O aš tikrai atsimenu, kad žadėjo ir 12, ir 20 ir dar kažkurį naikinti. Mano nelaimei, po langais nebevažiuos tik 11 troleibusas, už tai turėsiu 2G autobusą Kitas dalykas man nelabai suprantamas - 13 troleibuso maršrutas. Velniam jis reikalingas iš Pašilaičių į Titnago g, kai 18 irgi lieka?
                              Man atrodo, kad čia tik pradžia ir sulauksime antro pertvarkos etapo, tik gal ne taip garsiai paskelbto. Pakeitimų išties labai sumažėjo,tai ir nebus didelio optimizavimo efekto.

                              Comment


                                Na, žiūrėsim. Viskas čia labiau dėl tų mikriukų greičiausiai. Nors Vilnius niekada ir nebuvo mikriukų miestu, kaip Kaunas, Klaipėda ar net Panevėžys savo laiku.
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Man labai keistas požiūris. Atrodo, miesto transportas tai nėra kažkoks autobusas, kuris važiuoja, pvz., į Suvalkus apsipirkti ir kuris laukia kelias valandas, kol visi apsipirks. Tikrai negalima reikalauti, kad miesto autobusas lauktų, kol kažkas apsipirkinės. Tai gali būti reta išimtis, lukterėti, kol kažkas spaudos kioske nusipirks laikraštį ar koks vaikas ledų porciją, bet tik jau ne reikalavimas. Turėtų būti gėda net užsiimti tokiais svarstymais.
                                  Keleiviai nueina prie vairuotojo paklausia ar galėtų porą min pastovėti, kol jis nusipirks ledų, duonos ir porą gėrimų, nes Bireliuose nėra jokio kiosko ir jokios parduotuvės tai vairuotojas pažiūri į savo eismo tvarkaraštį sako gerai palauksiu, nes turiu laiko truputį per anksti atvažiavau.
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                    Iš A. Zuoko FB puslapio:
                                    Atvaizdas
                                    Įdomu būtu panagrinėti šią transporto schemą pilnai, kažin, kada bus paviešinta... Ir kad būtu atžymėti visi persėdimo taškai

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Man atrodo, kad čia tik pradžia ir sulauksime antro pertvarkos etapo, tik gal ne taip garsiai paskelbto. Pakeitimų išties labai sumažėjo,tai ir nebus didelio optimizavimo efekto.
                                      Pakeitimų sumažėjo, nes nėra fizinių galimybių. Autobusų trūksta. Ir jei, greitieji autobusai kursuos nuo rugsėjo vos vos tankiau nei dabar, tai bus visiškas fiasko.

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Panaikinti tik trijų troleibusų maršrutai. O aš tikrai atsimenu, kad žadėjo ir 12, ir 20 ir dar kažkurį naikinti. Mano nelaimei, po langais nebevažiuos tik 11 troleibusas, už tai turėsiu 2G autobusą Kitas dalykas man nelabai suprantamas - 13 troleibuso maršrutas. Velniam jis reikalingas iš Pašilaičių į Titnago g, kai 18 irgi lieka?
                                        Aha kolega, pasimovėt Panaikinti 4 maršrutai (5, 8, 11, 13), o "naujasis" 13 yra dabartinis 18A. Čia jie gražiai sužaidė su 13 maršrutu, kurio panaikinimas naudingas Maxima parduotuvei...
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Man atrodo, kad čia tik pradžia ir sulauksime antro pertvarkos etapo, tik gal ne taip garsiai paskelbto. Pakeitimų išties labai sumažėjo,tai ir nebus didelio optimizavimo efekto.
                                        Tai faktas, kad tai tik pradžia. Tolimesnis planas, spėju - troleibusų eismo Kalvarijų g. panaikinimas (ir, galimai, kitų, einančių būsimo tramvajaus kryptimi). Manau, tolimesniame ponų optimizatorių plane numatytas 1, 2, 3, 6, 7, 10, 14 maršrutų nužudymas. Aišku, kadangi planai rezgami patyliukais, apie tai sužinosime, kai jau bus viskas nuspręsta - o oficialų sprendimą miesto administracijos direktorius priims jau po to, kaip yra ir šio "optimizacijos" etapo atveju
                                        Už Vilnių be tramvajų!

                                        Comment


                                          Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                                          Įdomu būtu panagrinėti šią transporto schemą pilnai, kažin, kada bus paviešinta... Ir kad būtu atžymėti visi persėdimo taškai
                                          Buvo apklausa schemos tema. Tai lyg ir žadėjo įvairių schemų variantų parodyti ir leisti balsuoti.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X