Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai tau bet kokie privatininkai, net ir integruoti į Vilniečio kortelės sistemą ir aptarnaujantys tik pakraščius, vis tiek yra parazitai???
    Žinoma, kad parazitai. Nes jiems bus mokama pilnai už jų pervežtus keleivius, o VVT ir toliau skendės skolose, nes savivaldybė nesiruošia mokėti nei už lenkgvatininkus visko, kas priklauso, nei dotacijų. Be to privatininkams pinigai bus imami iš bendro katilo, į kurį virš 95 proc. suneš VVT.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Bet sutartyse manau būtų nurodyta, kad nuo 2014 privaloma vežti reikalavimus atitinkančiomis TP. O jeigu to reikalavimo nevykdys - sutartys būtų nutraukiamos ir skelbiami nauji konkursai. Bent aš taip įsivaizduoju
      Toks variantas turi trūkumą - o jeigu vežėjas nesugebės (nenorės) įsigyti naujų transporto priemonių iki nurodyto termino? Tada arba VVT vis tiek turės būti užpirkęs krūvą midibusų/mikroautobusų, kad galėtų pakeisti privatininkus, arba dar geriau - bus leista ir toliau dirbti visokioms prarūdijusioms griuvenoms.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Toks variantas turi trūkumą - o jeigu vežėjas nesugebės (nenorės) įsigyti naujų transporto priemonių iki nurodyto termino? Tada arba VVT vis tiek turės būti užpirkęs krūvą midibusų/mikroautobusų, kad galėtų pakeisti privatininkus, arba dar geriau - bus leista ir toliau dirbti visokioms prarūdijusioms griuvenoms.
        Tai tokiu atveju esamas vežėjas vežtų tol, kol būtų paskelbtas naujo konkurso nugalėtojas. Tada su senu būtų nutraukta sutartis ir pasirašyta su nauju. Tik naujas konkursas, ko gero, jau turėtų reikalavimą iš karto turėti naujas TP.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O aš ne vien tik keleivis. Man svarbu, kad VT būtų normalus, o ne prie valdiško VT prisisiurbę parazitai su mikrobais.
          Neužsimirškit, Jus - vienetas. Bet Vilniuje gyvena ir VT naudojasi daugybė žmonių, todėl reikia siekti pagerinti jų susisiekimo kokybę. O jeigu tai galima padaryti tik esant integruotiems privatininkams - tebūnie.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Žinoma, kad parazitai. Nes jiems bus mokama pilnai už jų pervežtus keleivius, o VVT ir toliau skendės skolose, nes savivaldybė nesiruošia mokėti nei už lenkgvatininkus visko, kas priklauso, nei dotacijų. Be to privatininkams pinigai bus imami iš bendro katilo, į kurį virš 95 proc. suneš VVT.
            O tamstos noriu paklausti ar Klaipėdoje esantys dvi privatų įmonės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas", kurie integruoti į Klaipėdos VT sistemą, irgi laikomi parazitais? /\
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              Neužsimirškit, Jus - vienetas. Bet Vilniuje gyvena ir VT naudojasi daugybė žmonių, todėl reikia siekti pagerinti jų susisiekimo kokybę. O jeigu tai galima padaryti tik esant integruotiems privatininkams - tebūnie.
              Susisiekimo kokybė tik blogėja, jei vietoj autobusų kursuoja mikrobai. Be to dauguma naujų maršrutų yra rajoniniai. O Vilniaus miestas prasiskolinęs, prasiskolinęs ir VVT, todėl neturėtų būti prisiimama nauja našta vežti kitų rajonų gyventojus. Tegul jais rūpinasi jų savivaldybės.

              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              O tamstos noriu paklausti ar Klaipėdoje esantys dvi privatų įmonės "Pajūrio autobusai" ir "Gintarinis vairas", kurie integruoti į Klaipėdos VT sistemą, irgi laikomi parazitais? /\
              Klaipėdoje visai kita situacija. Visiems vežėjams ten mokama tiek, kiek priklauso. Klaipėdoje nėra problemos dėl nesumokamų kompensacijų už lengvatininkus. Nors mikrobų integracijai Klaipėdoje aš nepritariu. Štai jie visgi yra šiokie tokie parazitai.
              O Vilniuje visiškai kita situacija. Privatininkai gaus viską, kas priklauso, o VVT ir toliau skendės skolose, nes pilnai kompensuoti už lengvatininkus ir likviduoti ankstesnes skolas nenumatyta. VVT skola bus mažinama pertvarkant VT ir taupant. Neva privatūs mikrobai leis vežti pigiau. Bet juk iš karto jiems bus sudarytos nevienodos sąlygos - prioritetinės gaunant pilną apmokėjimą iš savivaldybės už atliktas paslaugas iš VVT kišenės. Iš tos pačios VVT, kurios skolą ruošiamasi mažinti. Tai ar čia skolos mažinimas? Ir dar užsikraunama našta vežti kitų savivaldybių gyventojus.

              Comment


                Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                Kaip suprantu šis paketas buvo pateiktas prieš Balandžio 3 d., tarybos posėdį, nes pagal projektą skelbtą www.vilniustransport.lt 35A maršrutas yra atiduotas A76 tai reiškia, kad profsąjungos turi arba jau turėjo gauti atnaujintus viešojo transporto maršrutus po gyventojų pasiūlymų.
                Ne, šis paketas buvo pateiktas 2013 m. gegužės 2 dieną. Arba jie jau patys nebesupranta, ką daro, o ko nedaro.

                O dėl privatininkų įtraukimo į sistemą - rytoj, pasirodo, ir vėl tarybos posėdis. Va kaip čia viskas greituoju būdu vyksta.
                Už Vilnių be tramvajų!

                Comment


                  Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                  Ne, šis paketas buvo pateiktas 2013 m. gegužės 2 dieną. Arba jie jau patys nebesupranta, ką daro, o ko nedaro.

                  O dėl privatininkų įtraukimo į sistemą - rytoj, pasirodo, ir vėl tarybos posėdis. Va kaip čia viskas greituoju būdu vyksta.
                  Bet kai buvo skelbiami nauji viešojo transporto maršrutai, tai tame sąraše 35A maršrutas buvo atiduotas A76 autobuso maršrutui.
                  Įdomu, ką šiandien VMS taryba nuspręs dėl atnaujintų maršrutų.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Vilniaus taryba nepatvirtino privežimo maršrutų: kas bus su „mikriukais“ – neaišku

                    Comment


                      Įdomu, jei tarnyba vėl nepakeis savo sprendimo, tai naujus privežimo maršrutus aptarnaus VVT ar jų iš viso nebus?
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Įdomu, jei tarnyba vėl nepakeis savo sprendimo, tai naujus privežimo maršrutus aptarnaus VVT ar jų iš viso nebus?
                        Citata iš DELFI straipsnio:

                        Savivaldybė: privežimo maršrutuose veiks municipalinis transportas
                        Sostinės savivaldybė DELFI informavo, jog patys privežimo maršrutai, kaip dalis būsimosios viešojo transporto sistemos, yra patvirtinti administracijos direktoriaus įsakymu.
                        Savivaldybė laikosi nuostatos, jog nepaskelbus konkursų privežimo maršrutams, šiuose maršrutuose dirbti galės tik savivaldybės viešasis transportas. Esą tarybos sprendimas netvirtinti konkursų aprašo reiškia tik viena: privačių vežėjų negalėjimą dirbti nei miesto centre, nei jo pakraščiuose.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Visi pokyčiai (jei nieko nepraleidau):

                          Troleibusai:
                          Naikinami 5, 8, 11, 13 maršrutai.
                          3 maršrutas tampa žiediniu Karoliniškės- Žaliasis tiltas. Nuo V. Kudirkos aikštės troleibusai važiuos Žaliuoju tiltu, Kalvarijų, Šeimyniškių gatvėmis, Žirmūnų tiltu, T. Kosciuškos, Arsenalo, Žygimantų gatvėmis, toliau - senąja trasa į Karoliniškes. Neblogas sprendimas, bet 2 maršrutą būtina dažninti.
                          9: trumpinamas iki Šiaurės miestelio.
                          18A: maršruto numeris keiciamas į 22.

                          Autobusai:
                          Naikinami šie maršrutai: 2, 4, 6, 26A, 30, 44, 45, 47, 76
                          5: trumpinamas iki Šiaurės miestelio (Pašilaičiai- Ukmergės g.- Tuskulėnų g - Žirmūnų g.- P. Lukšio st.). Pašilaičių, Fabijoniškių, Šeškinės studentai netenka patogaus ir populiaraus maršruto į Saulėtekį.
                          13: trasa keičiama į Žemasis Pavilnys- Stotis- Panerių g.- Vilkpėdė. Sunkiai paiškinamas sprendimas. Vilkpėdę su stotimi normaliai jungs 16 troleibusas ir būsimas 2GRA maršrutas, todėl 13 nemanau, kad ten reikalingas.
                          26: trasa keičiama į Ozo g..- Didlaukio g. - Baltupio g.- Santariškės.
                          33: trasa keičiama į Guriai - Rinktinės g. - Ulonų g. - Šiaurės miestelis. Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai netenka patogaus maršruto į centrą. Būtina dažninti 10.
                          35A: Maršruto numeris keičiamas į 76.
                          42: Trumpinamas iki Salininkų. 78 važiuos visomis dienomis.
                          43: trumpinamas iki Lukiškių (nevažiuos Pylimo g. į Stotį). Vakarinė Šeškinės dalis netenka susisiekimo su Senamiesčiu ir Stotimi.
                          52A: keičiamas numeris į 52
                          54: Pilaitėje važiuos Pilaitės pr. (kaip dabartinis 30)
                          55: trasa keičiama į Grigiškės- Lazdynai- Laisvės pr.- T. Narbuto g. - Žvėrynas. Susisiekimas pablogės gyvenantiems prie stotelių, kur 2GRA nestos. Maršruto numeris keičiamas į 59.
                          55A: Pratęsiamas iki Santariškių žiedo. Važiuos tik darbo dienomis. Maršruto numeris keičiamas į 55.
                          57: Naujas maršrutas Ateities g.- Bajorai (Vandenio g.).
                          58: Naujas maršrutas Stotis- Dzūkų g. - Kalnėnai.
                          60: Naujas maršrutas Lukiškės - Ukmergės g.- Bukiškės.
                          68: Naujas maršrutas Žemieji Paneriai- Lentvaris.
                          73: nevažiuos Panerių gatve. Abiejomis kryptimis nuo Švitrigailos g. važiuos Naugarduko g.
                          74: Stos visose stotelėse S. Batoro g. vietoje 44 maršruto. Tad Naujosios Vilnios gyventojai realiai nieko nelaimi.
                          82: naujas maršrutas vietoje 82 mikriuko.
                          115, 116: Nauji maršrutai.

                          Greitieji autobusai: (pateikiu, kuriose stotelėse nestos)

                          1GRA: Žaliųjų Ežerų st., Kalvarijos, Seminarija, Pušynas, Naujakiemio st., J. Kazlausko st., Tauragnų st., Giedraičių st., (atgal: Reformatų st.), Vingriai, Gėlių st.

                          2GRA (tik iki Vaikų ligoninės): Žaliųjų Ežerų st., Kalvarijos, Rugių st., A. Jonyno st., J. Juzeliūno st., Pašilaičių žiedas, Čiobiškio st., J. Matulaičio bažnyčia, Šaulių sąjunga, Laisvės pr., Televizijos Bokštas, Paukščių takas, Parodų rūmai, Miškiniai, Eigulių st., Žemaitės st., Statybininkų st., Aguonų st.

                          3GRA: Gedvydžių st., J. Juzeliūno st., S. Lozoraičio st., Ukmergės st., Saltoniškės, Konstitucijos pr., Operos ir baleto teatras, Kražių st., Prūsų st., Eišiškių pl., Dariaus ir Girėno st., F. Vaitkaus st.

                          4GRA:Senoji Pilaitė, Pilaitė, Piliakalnio st., Žvėrynas, Konstitucijos pr., Žalgirio stadionas, Šeimyniškių st., Tverečiaus st., Antakalnis.

                          5GRA: Medeinos st., Sūduvių st., Justiniškių žiedas, Vaikų kaimas, Verkių st., Valakampių tiltas,.

                          6GRA: Užtvankos st., Pūčkoriai, Girininkija, Viadukas, Mildos st., Šaudykla, Belmontas, Krivių st., Kalnų parkas, Žalgirio stadionas, Šeimyniškių st.

                          Paryškinau stoteles, kuriose keleivių pakanka ir nestojimas jose labai pablogins susisiekimą.
                          Realiai naikinami 9 autobusų ir 4 troleibusų maršrutai.
                          7 naujais maršrutais greičiausiai važiuos midibusai.

                          Tuo labiau neatsilaisvins tiek autobusų kad GRA galėtų kas 4-5 min. kursuoti.
                          A2 po liepos 1 d. nebus naikinamas.

                          Comment


                            Parašė denisas Rodyti pranešimą
                            A2 po liepos 1 d. nebus naikinamas.
                            Kas per dezinformacija?
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Parašė denisas Rodyti pranešimą
                              A2 po liepos 1 d. nebus naikinamas.
                              Nesąmonė. Tada nereikia naikinti ir 6, bei atsisakyti 3 GRA. Ir aš nepavadinčiau tai naikinimu, tiesiog apjungiami 2 ir 6 autobusai į viena.

                              Comment


                                Parašė denisas Rodyti pranešimą
                                A2 po liepos 1 d. nebus naikinamas.
                                Iš kur tokia informacija?
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Sostinės „mikriukams” - nemaloni žinia iš teismo

                                  Comment


                                    Iš esmės gerai. Tik du ''tik'':
                                    1. VMS skelbia, kad sutaupo pinigų. Ar tikrai? Dabar - 96 maršrutai, nuo liepos pirmos - 98. Plius dažnai važinės.
                                    2. Pats ''geriausias'' dalykams senjorams - persėdimai.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Iš esmės gerai. Tik du ''tik'':
                                      1. VMS skelbia, kad sutaupo pinigų. Ar tikrai? Dabar - 96 maršrutai, nuo liepos pirmos - 98. Plius dažnai važinės.
                                      2. Pats ''geriausias'' dalykams senjorams - persėdimai.
                                      Na, kad maršrutų padaugėja - tai nebūtinai turi reikšti nuostolius. Jeigu VT tinklas tampa efektyvesnis, mažiau važiuoja tuščias - tuomet nuostoliai mažėja arba visai išnyksta. O kaip bus - pamatysim po kelių mėnesių.

                                      Beje, M. Monkevičiaus straipsnyje skaičiau, kad VMS ateityje planuoja atvirai skelbti visus keleivių keliavimo duomenis, t.y. kiek kokiose stotelėse žmonių įlipa, kur važiuoja ir t.t.

                                      Comment


                                        Klaipėdoje tai jau seniausiai įprasta.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          Sveiki,
                                          Gal kas nors žinote, kada planuojama įkelti naujųjų Vilniaus m. maršrutų važiavimo laikus? apie balandžio mėn buvo pateiktos būsimų maršrutų trasos, prie kurių priėjimas šiuo metu panaikintas, o važiavimo laikų taip ir neteko niekur rast.
                                          Jei jau yra kur nors pateikta, gal galėtų kas nors įmesti nuorodą?
                                          Ačiū

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X