Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SoulMulticast
    replied
    Normalioje gatveje / prospekte VT turi eiti per gatves CENTRA. Ne krastuose, kur maiso ivaziavimai i kiemus, nusukimai i desine prie sankryzu.
    Paleidus VT per centra lengva padaryti ji visiskai fiziskai atskiru, uzdeti jutiklius kad sureguliuoti sviesoforus duodant jam pirmuma. Centrine kelio dalis niekada nebus uzimta lengvaisiais automobiliais, reiskia VT judes greiciau.
    Is keleiviu puses irgi taip yra PATOGIAU. Pereiti du kartus po puse kelio yra patogiau ir saugiau nei viena karta nepereit o vaziuojant atgal pereiti srauta judanti i abi puses.
    Na ir galiausiai kelias nepavirsta vizualiai asfalto lauku po 3 juostas kiekviena puse.

    Bet eilini karta bijoma kazka padaryti kitaip nei iprastai.


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
    Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

    Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

    Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
    Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

    Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Susisiekimo paslaugos pristatė savo strateginį planą iki 2030m. https://beta.vilniustransport.lt/.../JUDU%20strategija...

    Paryškinau akį patraukusias mintis raudonai. Dokumente nuo 37psl yra nemažai detalizacijos apie tikslus artimiesiems metams (pvz. pėsčiųjų laukimo trukmės mažinimas)

    Click image for larger version  Name:	Darnus judumas.png Views:	0 Size:	391,3 kB ID:	1878110
    Paspaudus didesnis vaizdas.
    Paskutinis taisė Riedis; 2021.04.16, 12:51.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

    P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
    Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

    Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
    Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
    ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
    Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
    marihiana prekiauja VMS:
    https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
    82 psl:
    iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
    sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
    53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
    Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
    Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
    O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

    O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
    Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
    Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/
    Tai visai logiška, kad vaikščiojančių ten nedaug, nes be Vilkpėdės ir Panerių ten tik kaimai miškuose, o dar vietomis atskirti greitkelių ir geležinkelio.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.
    Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Kaip suprantu pietų Vilnius dar apima (žemuosius) Panerius. Ten galima pėsčiomis vaikščioti, nes yra perėjos, kita pritaikyta įranga, juk šaligatviai ten yra. O Birštono vienkiemyje nieko nėra.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
    Pietiniame Vilniuje irgi tik viena kelionė iš 200-tų vyksta pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Tai kad ten niekur nenueisi, reik per greitkelį (tiksliau sakant, greitkeliuką) pereiti. Arba:
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    duomenys nelabai patikimi.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pasirodo Birštono kaime nevaikštoma išvis

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).
    Na taip, bet ir šiaip duomenys nelabai patikimi. Bet kažkiek situacija matosi.
    Vilniaus duomenys iš 2016 m., tai įdomu, kokiais tempais dviratininkų dalis paaugo/augs artimiausiais metais dėl geresnės infrastruktūros.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Kurie Lietuvos miestai labiausiai automobilizuoti? Skaityti visą straipsnį


    TOP 3 labiausiai dviračius mėgstantys miestai:
    Palanga (23 %, patys gyventojai tiek važinėja?),
    Alytus (11 %),
    Jonava (7,7 %).
    Po to: Kėdainiai, Trakai ir Visaginas (7-6 %).
    Kažkur buvo kalbėta, kad miestai skirtingai skaičiuoja keliones dviračiu - pvz Vilnius neįtraukia į statiską poilsinių/pramoginių kelionių, o skaičiuoja tik tikslines keliones (į darbą, parduotuvę ir pan), dauguma kitų miestų įtraukia visus pasivažinėjimus dviračiais. Ne veltui Palangos procentas toks didelis, net Kauno 4% atrodo smarkiai per didelis lyginant su Vilniaus 1% (iš akies Vilniuje dviratininkų daugiau).

    Komentuoti:

Working...
X