Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Gerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
    Rusų oligarchų atžalos, arabų šeichų atžalos arba kelioms valandoms tokias mašinas išsinuomavę įvairaus plauko afrikiečiai ar jaunesnio amžiaus vietiniai bangladešiečiai/pakiai iš Whitechapel'io.Tiesiog Londone yra daug visų šitoms kategorijoms priklausančių žmonių ir dėl to kokiam Mayfair ar ten aplinkui pamatysi daug tokių mašinų. O vidutinis šešiaženklis Londono bankeris į ofisą paprastai važiuoja metro/traukiniu, nes tai yra vienintelis legitymus būdas Londone kur nors nuvažiuoti. Savaitgaliais matyt važiuoja kur nors su savo Jag'u ar BMW, bet tikrai ne į darbą. Aišku yra išimčių. Esu Cityje matęs prie vieno ofiso kasdien priparkuotą Nissan GTR ir dar vieną kitą brangią mašiną. Bet tai yra retos išimtys.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Galiu tik papildyti, kad Vienoje viešas transportas tikrai patogus ir nesėdi kamščiuose.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.27, 21:54.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
    Tai reikia blogint sąlygas, tačiau suteikiant alternatyvą. Žmonės patys pasirinks: jei bus tik viena užsikimšusi automobilių juosta ir kamštyje stovintys vairuotojai matys šalia pralekiantį tramvajų, tai tikėtina, kad ilgainiui ir persės. Tokia pertvarka ir vyko Vienoje prieš kokius 50 metų, kai senamiestis buvo atlaisvinamas nuo automobilių, ribojamas eismas, bet tuo pačiu buvo smarkiai investuojama į VT (metro + vėliau ir tramvajus). Mačiau kelerių metų senumo reportažą, kur buvo Vienos centre kalbinami automobiliu važiuojantys žmonės. Tai jie irgi aiškino, kaip jiems automobilis patogiau ir panašiai. Ta pati gaidelė, kaip ir visur. Visada kažkiek tokių žmonių bus. Tačiau skirtumas kiekyje. Modalinis pasiskirstymas Vienoj tikrai pavyzdinis, viešasis transportas puikiai išvystytas, bilietų kaina prieinama.

    Click image for larger version  Name:	modal-split-wien.png?w=1024.png Views:	0 Size:	196,7 kB ID:	1849740
    Stulbinama, kaip Vienoje išaugo VT atliekamų kelionių dalis ir sumažėjo automobilių. Jeigu AudriusV įdėta lentelė nemeluoja, Vilniaus modalinis pasiskirstymas dabar atitinka Vieną ~1990 metais. Tik kad tendencijos atvirkštinės...
    (Vienna) The city is aiming to bring the motorized individual traffic down to 15% by 2025, if the current trend continues then that will not be reached until 2036.
    Šiaurinės gatvės atveju iš vizualizacijų akivaizdžiai matosi, kur prioritetas. Tiesiog tęsiamas sovietinis miesto planavimas, maždaug „nutieskime plačią greito eismo gatvę“.

    Romas
    Puikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.
    Tai Vienoje automobiliams ir yra daromas nepatogesnis gyvenimas, tuo pačiu suteikiant alternatyvą (= tankiu tinklu, dažnai ir iki vėlumos bei taktiniu tvarkaraščiu važiuojantis VT, naujos tramvajaus ir metro linijos ir kt.). Štai kodėl Vienos modalinis pasiskirstymas toks koks yra (pavyzdinis), o Vilnius tolsta nuo vakarų ir eina Rusijos Muchosranskų kryptimi...
    Paskutinis taisė taccido; 2020.12.27, 21:43.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?
    Dalis ir gyvena, o kai išardysite gatves, tai gyvensime visi kaip XII a.

    Click image for larger version  Name:	Rasos.jpg Views:	1 Size:	83,1 kB ID:	1849608
    1km nuo Vilniaus Senamiesčio.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.12.27, 13:53.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Norėjau tik parašyt, kad jus negruskit į metro visų londoniečių, kurie turi atskirus kabinetus. Nes taip daugumoje atveju paprasčiausiai nebūna.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Rusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
    Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
    Click image for larger version

Name:	PA-25944262 (1).jpg
Views:	230
Size:	297,4 kB
ID:	1849594
    Tai yra skirtingo lygio oligarchai, taip pat yra jų žmonos, vaikų vežiotojai ir pan. Bet kokiu atveju reikia skaičiuoti ne vienetus o proporcinę dalį ir tarkim Londono Sityje net nėra tiek parkingo, jog galėtų visi gerai uždirbantys važiuoti automobiliu (čia tie kurie dirba, o ne atvažiuoja valandėlei pasirašyti popierių vidury dienos, kuriuos galbūt ir matote, bet apie tokias imtis net neverta diskutuoti bendrame vaizde). Bet kai gali su viešuoju greičiau ir nėra dėl to stigmos tai ir renkiesi geriausią sau būdą judėti.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Gerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
    Nelabai supratau ką norėjote pasakyti. Ar tai, kad nesate iš tų vargšų Londono gyventojų, kurie nesugeba įpirkti automobilį, ar tai, kad banke dirbantys darbuojai tai tikrai važiuoja į darbą prabangiais automobiliais.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Rusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
    Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
    Click image for larger version

Name:	PA-25944262 (1).jpg
Views:	230
Size:	297,4 kB
ID:	1849594
    Paskutinis taisė VNS; 2020.12.27, 12:58.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Gerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
    oligarchai iš Rusijos Londono oligarchai Londone negyvena

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiuo atveju tik pėsčiom per dirvonus. Jūs gi už tai.
    Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Gerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
    Šiuo atveju tik pėsčiom per dirvonus. Jūs gi už tai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Amerikoje beveik visi į darbą važiuoja automobiliais.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Jūsų atveju, naujų gatvių statybos draudimas pralenktų visišką "nesveiko" maisto uždraudimą. Tai būtų prievolė visiems maitintis Komunos valgykloje.
    Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tos gatvės nutiesimas kaip tik tą vietovę galėtų paskatinti tapti tikru parku. Pėsčiųjų ar žalieji tiltai tam pasitarnautų.

    Kad pagerintų ką, abejoju (nes kuo, patogiau privažiuoti būtų?), bet įrengus žaliąjį tiltą būtų galima bent jau nepabloginti. Ir tada viskas būtų gerai su ta gatve (ypač jei dar patogiai įrengtų perėjas kitose gatvės vietose).

    Bėda, kad iki šiol beveik visi tokie pėstiesiems judėjimą palengvinantys sprendimai būna nurašomi kaip "per brangūs ir nereikalingi" ("nes vis tiek niekas pėsčiomis ten nevaikščios"), o vietoje to pasiūloma dar ką nors kur paplatinti ar viaduką pastatyti. Esmė, kad mieste įrengiant infrastruktūrą reikia interesų subalansavimo, o rūpintis vien važiuojančių automobiliais patogumu, kartais taip net bloginant galimybes keliauti kitais būdais.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
    Tarkime, ok. Dabar pasižiūrime kiek buvo investuota į naujus kelius, jų priežiūrai ir remontui ir į VT, kurio santykis su automobiliais yra mažas ir jie keliu atitinkamai mažiau naudojasi, ir nuo šiol skirkime dėl balanso didesnius pinigus VT skaičiaus didinimui, modernizavimui, jo prioritetui skirti, o ne naujų kelių tiesimui ir remontui. Bet kaip suprantu, asmeninių interesų ir egoizmo ribojamas, dažnas nesutiks su tokiu pasiūlymu.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
    Reikalas tas, kad automobilių infrastruktūrą statyti ir prižiūrėti yra brangu, o tada nebelieka už ką tobulinti viešąjį transportą. Po to ir būna riksmai, kad už ką čia jūs svajojat kokį greitąjį viešąjį transportą, juk pinigų nėra (prieš tai pastačius naują greitkelį su viadukais už kelis kartus brangiau ).

    Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Yra dar 19T bei 55. Kuris nors pasimaišo retkarčiais po kojomis 2G. Ir plius nėra A juostos visai. Manyčiau Laisvės pr. kaip ir koks Pilaitės pr., Kalvarijų, Antakalnio turėtų būti išskirtinio dėmesio A juostų požiūriu.
    Aš sakyčiau, kad čia yra kita problema, nei tiesiog įvažos nebuvimas. Pagal planinius laikus skirta 1 min., bet realiame eisme gali būti ir 2 ir 3 min., nes priekyje važiuojantis važiuoja per anksti ir dėl to velkasi, už savęs stabdydamas kitas TP. Be to, šiuo metu didžiausia problema yra privalomi sustojimai VISOSE stotelėse, nesvarbu, ar ten laukia kas ir ar kas nors išlipa. Troleibusuose tai daugumoje atvejų reiškia ir privalomą durų atidarymą nepriklausomai nuo oro temperatūros lauke.

    Sudėjus visus šitus sustojimus bei šokinėjimus per sunkiasvorio transporto stabdymo iki 0 km/h priemones (dar žinomos kaip iškilosios perėjos) gauname tai, apie ką rašo Arunasx - visi trukdo vieni kitiems, nes vieni vėluoja, kiti - ne.

    Kas liečia įvažų naikinimą kaip padaryta Europos a., tai tą reikia padaryti ir iš kitos pusės bei visoje Taikos g. Stotelės pastarojoje didžiąją paros dalį būna taip užstatytos automobiliais, kad kartais net nėra vietos "įstumti šonu" autobusą, kad būtų lygiai su bordiūru. Panaikinti įvažas, o stotelių aikšteles išstumti taip, kad susigretintų su 1-a juosta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kokius takus? nėra ten ir dabar jokių sujungimų. purvyne pramintas takas nesiskaito.
    Tos gatvės nutiesimas kaip tik tą vietovę galėtų paskatinti tapti tikru parku. Pėsčiųjų ar žalieji tiltai tam pasitarnautų.


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Manau, visų pirma geras VT yra tuo atveju, kai jis kursuoja dažnai, važiuoja atskirta juosta, o keleiviams nereikia grūstis. Kelionės trukmė palyginus su automobiliu yra trumpesnė. Tai yra jis visas yra G, o ne tik atskiri maršrutai. Į tai ir turi būti daromos investicijos: į KT ir į VT ar kelių pertvarką, o ne į naujų kelių, kuriuo važiuos pagrinde automobiliai, na dar kažkoks retas pavargęs autobusas.
    Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.

    Komentuoti:

Working...
X