Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
    O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nusimato nemaži pokyčiai.

    Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
    Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
    Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
    Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
    Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
    Nebus vienareikšmiško atsakymo, nes klausimas pernelyg tapornas. Gatvės be abejo reikalingos, bet ne tokios, kad akivaizdžiai prieštarautų darnaus judumo planui. Ar bent įsivaizduojat kaip turėtų atrodyti gatvių skerspjūviai, kad kelionėms automobiliu atitektų tik 33%?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
    Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

    Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
    D&G viadukas ar ne 2017 pertvarkytas? O kad Geležiniam 2019 darbų metu susiaurinus pravažiavimą srautas sumažėjo - kaip ir neturėtų stebinti. Na bet jei žmogus nenori pripažinti realybės, tai niekas jo ir neįtikins. Jei netiki, kad reaktorius sprogo, tai neįtikės ir savo akimis matydamas išbarstytus grafito gabalus, o vis kartos: pultas rodo, kad sprogimas neįmanomas...

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja
    Kad važiavo ir važiuoja, tai faktas, bet esminis skirtumas, kiek važiuoja, kur važiuoja ir kaip važiuoja (automobiliu/VT/......).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.
    Su tokia logika darbas iš namų išvis baisu. Šiaip žmogus į darbą gal su trūliku nuvažiuotų. O dabar padirba iš namų ir po to turi laiko pavažiuot ir kur toliau. Nedarnu!

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Diskusija nusirito iki kažkokio absurdo. Jo, tik nutiesus aplinkkelį man užsinorėjo į makdaką, prieš tai obuolius nuo vietinės obels skindavau. Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja, ir čia jau net ne gatvių vartojimo, o bendro vartojimo dvigubėjimo. Prieš 20 metų jokių prekybcentrių nebuvo (beveik), tai aišku kad ir žmonėms keliauti poreikio didelio nebuvo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.
    Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
    Akropoliai ir makdakai būna nepiko metu ir tada kamščiai labai retai rūpi. Praplatinimai nebent leidžia buvo važiavimo į darbą dar turėt laiko pagalvot ir apie akropolius su makdakais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Visgi ši nuostata kinta. Mano vaikai važiuoja į darbus VT arba dviračiu vasaros sezoną, nors ir turi automobilį. Be abejo, tai įtakoja dar ir tas, kad gyvena ir dirba arčiau centro.
    IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.
    Aišku, kad viskas nėra 100% absoliutu. Kažkiek dabar jaunimo nesiautomobilizuoja, kažkiek sovietinio senimo buvo automobilizuoti. Bet kol kas masinės deautomobilizacijos nematau.

    Prieš gerus 10 metų irgi buvo nemažai jaunimo kurie nematė poreikio automobiliui. Bet tiek iš savo asmeninio pavyzdžio, tiek aplink ką matau - didelė dalis kas nebuvo "18->teisės->auto", vistiek įsigijo anksčiau ar vėliau. Nors į darbą važinėt neretai ir nenaudojama.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...
    Kažkada buvo informacija, kad Vilniuje apie 0,5 mln. automobilių registruota. Bet tai ne esmė iš tikrųjų. Tačiau nemanau vis gi, kad reiktų tikėtis stipraus augimo.

    Iš kitos pusės, ar manote kad VA nutiesimas buvo klaida?

    Šiaip jau nelabai prisimenu, kur paskutiniu metu buvo statyta visiškai nauja 2+2 gatvė. Išskyrus Vikingų, kuri vėl akligatvis (mokomės iš geros sovietinės praktikos).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet jeigu jau turim bent po vieną automobilį vienam vilniečiui, tai gal jau stipriai nebeaaugs "demandas"
    Beje Šimašius vakar užsiminė, kad VT naudotojų po truputį daugėja (neskaičiuojant pandemijos laikotarpio).
    Na, toli gražu dar iki kiekvieno. Be to reikia skaičiuoti ne patį turėjimo faktą, o naudojimo. Jei prieš praplatinimą važiuodavom tik į darbą ir nesinorėjo į Akropolį, tai paplatinus jau galima ir nulėkt, na ir dar į Makdonaldą prie to paties...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai ta pati devyniasdešimtųjų logika ir rutuliojasi metai iš metų. 90ais mašinas susipirko tuometiniai 20mečiai-30mečiai. Ir tas toliau vyksta - išmirštantį senumą keičia ratuotas jaunimas. O senstantis 90ųjų jaunimas nepatampa bobutėm su terbom.
    Visgi ši nuostata kinta. Mano vaikai važiuoja į darbus VT arba dviračiu vasaros sezoną, nors ir turi automobilį. Be abejo, tai įtakoja dar ir tas, kad gyvena ir dirba arčiau centro.
    IMHO Dabar daugiau jaunimo, kuris nemato poreikio nuosavam automobiliui.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai įtrauk į formulę ir tą Ukmergės gatvę blin. Esmės nekeičia. Miesto gyventojų skaičius gana stabilus, o vis reikia platinti gatves.
    Devyniadešimtiesiems galime nurašyti vieną dešimtmetį, o vėliau jau automobiliai šeimose ėmė rastis grynai iš patogumo, nes nu kam kratytis tuose pačiuose kamščiuose susigrūdus, jei galima komfortiškai. O čia dar aplinkkelis plačiausias - perkam butą Pilaitėje ir abu atskiras mašinas!
    Tai ta pati devyniasdešimtųjų logika ir rutuliojasi metai iš metų. 90ais mašinas susipirko tuometiniai 20mečiai-30mečiai. Ir tas toliau vyksta - išmirštantį senumą keičia ratuotas jaunimas. O senstantis 90ųjų jaunimas nepatampa bobutėm su terbom.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet jeigu jau turim bent po vieną automobilį vienam vilniečiui, tai gal jau stipriai nebeaaugs "demandas"
    Beje Šimašius vakar užsiminė, kad VT naudotojų po truputį daugėja (neskaičiuojant pandemijos laikotarpio).

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Per dešimtmetį ir daug kitų dalykų nutinka. Ar jei dabar vis dar turėtume gatvių ir kelių tinklą kaip 1990ais - nebūtų automobilizacijos?

    VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
    Tai įtrauk į formulę ir tą Ukmergės gatvę blin. Esmės nekeičia. Miesto gyventojų skaičius gana stabilus, o vis reikia platinti gatves.
    Devyniadešimtiesiems galime nurašyti vieną dešimtmetį, o vėliau jau automobiliai šeimose ėmė rastis grynai iš patogumo, nes nu kam kratytis tuose pačiuose kamščiuose susigrūdus, jei galima komfortiškai. O čia dar aplinkkelis plačiausias - perkam butą Pilaitėje ir abu atskiras mašinas!

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Per dešimtmetį ir daug kitų dalykų nutinka. Ar jei dabar vis dar turėtume gatvių ir kelių tinklą kaip 1990ais - nebūtų automobilizacijos?

    VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tame ir esmė, kada Laisvės prospekte srautas persikėlė ir juntamas atšokimas neįvyko. Nors pagal teoriją turėjo būt.

    GV-Žalgirio po paskutinio platinimo irgi nebeliko legendinių kamščių nuo Baltupių perėjos. Iš Vingio pusės irgi sklamdžiai juda. Žalgirio gatvė kita kalba, bet ten srautas auga dideliais tempais dėl statybų aplink ją.
    Kaip matau tamsta nesuprantat, kaip veikia tas induced demand. Vien jau formuluotė "po paskutinio platinimo". Kad pamatyti rezultatus kartais prireikia ir dešimtmečio. Tokių "paskutinių" buvo jau ne vienas ir dar bus. Pvz. dabar platinama posūkis nuo tilto į Konstitucijos prospektą, kuris pats prieš dešimtmetį su trupučiu išplatėjo dvigubai. Nu bet vat dar čia paplatinsim ir tada jau tikrai galėsim pamiršt?
    P.s. Apie Laisvės pr. net nesupratau, ką norėjot pasakyt. Atsirado naujesnis geresnis kelias ir srautas pasuko ten. Dabar Vakarinius ir Laisvės pr. kartu sudėjus važiuoja neabejotinai daugiau automobilių, nei pajėgtų sutalpinti vien Laisvės pr. - tai tas pats induced demand.

    Komentuoti:

Working...
X