Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.
      Gal padėtų mažas ekranėlis virš gatvės su užrašu 5 Lt ar 2 EUR, kad požiūris pasikeistų, visai kaip Stokholme, kur taip buvo padaryta, kad kuo mažiau žmonių užkimštų butelio kaklelį ties miesto centru. Bet aišku kaip sako A|1, reikia nuosekliai siekti tikslo - plėsti dviračių sistemą, P+R infrastruktūrą, sureguliuoti eismą aplinkinėse gatvėse, reformuoti VT.

      Comment


        Daugumai laikas - pinigai, todėl renkasi automobilį. Kalbu apie Vilnių. Nesu vietinis, gyvenu mažam miestely, Vilniaus reikalai nedomino. Iki tol kol palietė mane. Vargu ar kas rinksis VT žinodamas, kad iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuot užtrunka > 40 min, kai mašina 20 minučių. Man iš Šeškinės (Stanevičiaus g.) į stotį VT tiesioginiu reisu užtrukau 45 minutes... Specialiai skaičiavau. O mašina į bet kurį miesto galą, esantį šiauriau upės, nuo stoties užtrukdavo mažiau nei 20 minučių. Net ir perpildytame nuo transporto mieste vistiek patogiau ir komfortiškiau keliauti mašina, nei tarabanytis autobusais.. Sakykit ką norit, tokie masteliai man per dideli..
        kk3

        Comment


          Transporto iškvietimas internetu: „Uber“ prieš „eTAKSI“?

          Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34333636

          Comment


            Keista, kad straipsnyje nėra nieko apie taxify.

            Comment


              Nesusimokėjo už paminėjimą greičiausiai.

              Comment


                Seime – tarptautinė konferencija „Ar skatina darnų judumą nemokamas viešasis transportas?“
                Rugpjūčio 19 d., pirmadienį 10-14h transliacija iš Seimo


                Tarptautinės konferencijos tikslas – sukviesti Lietuvos, Latvijos ir Estijos savivaldybių atstovus ir diskutuoti apie tai, ar mobilumo pokyčių gali padėti siekti nemokamas viešasis transportas. Bus siekiama rasti atsakymus, ar tikslams pasiekti pakanka vien nemokamo viešojo transporto, ar būtina imtis platesnių, kompleksinių priemonių.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Seime – tarptautinė konferencija „Ar skatina darnų judumą nemokamas viešasis transportas?“
                  Rugpjūčio 19 d., pirmadienį 10-14h transliacija iš Seimo

                  Reikia kad aplamai Lietuvoje būtų tas viešasis transportas, nes dabar tai pasityčiojimas o ne "Viešasis transportas". Neretai gali pėščiom greičiau nueit nei sulaukt reikiamo troleibuso/autobuso, o jei dar reikia persėst tai juo labiau..

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                    Kaip sita paaiskint?
                    Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                      Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:

                      1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas artimiausiai buvusias masinas.
                      Kai kelias neturi kišenės viešajam transportui autobusas nuo sustojimo važiuoja tiesiai. Jam nereikia nieko praleidineti laukti ir daryti ivaziavimo i juosta manevra. Tai miesto prioritetai. Jei mes VT prioretizuojam prieš automobilius, reiškia nieko blogo, jei automobiliams bus sukurti laiko trikdžiai, o VT bus patogiau. Nieko blogo neatsitiks,jei vairuotojai palauks keliasdešimt sek. už sustojusio autobuso, arba jį aplenks.
                      2. Kai VT kisene neilga, kaip daznai buna priemiesciuose, autobusai nedavaziuoja iki bardiuro ir zmonems tenka is pradziu nulipt nuo borto, o paskui uzlipt i autobusa. Apacioje gali buti slidu, bala, sniego kose. Kai kisenes nera autobusui nereikia jokiu pastangu sustoti kuo arciausiai bordiuro, kad keleiviai galetu i ji ilipti tiesiai is saligatvio.
                      3. Siuolaikiniame pasaulyje populiareja net taip vadinamos VT ANTIkisenes, kai stoteles vietoje saligatvis uzeina giliau i vaziuojamosios dalies plota, arba ten padaroma speciali platforma.

                      Keli pvz:
                      antikisene:



                      ​​​​​​​Sprendimas Stochholme:

                      autobusas sustos ir kol jis nepajudes nevaziuos isvis niekas. Sitoki ekstremizma musiskiams nesuprast dar kokius 40 metu.

                      Comment


                        Vilniuje Jasinskio gatvėj prie Liubarto tilto kažką panašaus reiktų, nes viešasis transportas kai įvažiuoja į kišenę, tai paskui labai sunku išvažiuoti

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:

                          1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas.
                          Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.

                          Comment


                            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                            Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                            Nevalidus argumentas, nes vėlgi, yra stotelių, kurios yra svarbios ir jose stoja visi autobusai. Pavyzdys - Europos st. Ten, atsisakius įvažos, galima būtų skirti gerokai daugiau vietos pėstiesiems laukti, gal net numatyti želdynus tarp dviračių tako.

                            Comment


                              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                              Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                              Tiesiog pretekstas nieko neveikt ir nekeist. Kaip uzdejo ant savo windows XP desktopa 2001 metais taip ir laiko, neduok Dieve kas nors pasikeis, kas ten zino kas bus... dar dings ikoneles visos tai kaip dirbt.

                              Mazai jiems dveju eismo juostu greitajam autobusui apvaziuoti kita autobusa sustojusi stoteleje. Absurdu absurdas. Vietoj to kad ta dalyka reglamentuoti is tikruju siaurose gatvese po viena eismo juosta kiekviena puse ir ten pat eina ir greitieji marsrutai, tai jie kaip visada tiesiog aklai tai taiko kiekvienai stotelei, tuo tarpu ir ten kur yra A juostos vistiek daro kisenes. Tiesiog cinovnikai.

                              Comment


                                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
                                Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

                                O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

                                Comment


                                  Išvis kokie greitieji autobusai Kernavės g.?

                                  Comment


                                    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                                    Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

                                    O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

                                    Click image for larger version  Name:	strlentele.PNG Views:	1 Size:	62,4 kB ID:	1746847

                                    Comment

                                    Unconfigured Ad Widget

                                    Collapse
                                    Working...
                                    X