Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Cycling across Europe in the pandemic
    BBC World Service, 18 Jan 2021

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Antonas kalba apie darnų judumą, dviračių takus, šaligatvius, modal share ir panašius dalykus.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Video, kuris ko gero geriausiai atspindi priešpriešas kovojant su spūstimis:
    https://youtu.be/pCzCJzwrB_c
    Šiaip tai gana tikslus video, bent jau kur pasako, kad vidutinis važiavimo laikas sutrumpės 2 minutėm. Nes toje Šiaurinės gatvės srautų analizėj irgi buvo parašyta, kad berods dviem minutėm sutrumpės važiavimas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Video, kuris ko gero geriausiai atspindi priešpriešas kovojant su spūstimis:
    https://youtu.be/pCzCJzwrB_c

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
    Teisingai, pagal realybę tai turėtų būti automobiliai ant šaligatvio

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Ne, raudona zona panašiau į olandiško stiliaus dviračių gatvę, šaligatviai irgi yra palei namus, bet taip pat yra parkingas viduryje gatvės, tai gal žmogus eina ne išilgai gatvės o tik į savo automobilį arba tiesiog į kitą pusę gatvės.

    Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.

    O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti
    Na pas mane small brain todėl reikia pagalbos Dabar kai aišku tai sutinku, tikrai fainas rezultatas bus.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ta raudona zona yra parkingas?

    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
    Ne, raudona zona panašiau į olandiško stiliaus dviračių gatvę, šaligatviai irgi yra palei namus, bet taip pat yra parkingas viduryje gatvės, tai gal žmogus eina ne išilgai gatvės o tik į savo automobilį arba tiesiog į kitą pusę gatvės.

    Tas prie žiedo eina per perėją, neteisinga kryptimi pastatyta žmogeliuko tekstūra ir tiek.

    O šiaip tai ką aš žinau, man tai viskas labai aišku ir labai faina šitose vizualizacijose, man rodos tikrai nereikia čia big brain kad susigaudyti

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
    Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.
    Aišku. Pasitaiko tose zonose pėsčiųjų, bet vistiek šalia gi bus naujas šaligatvis....

    Vadinasi ten tik vizulkės darytojo pokštas bus

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ta raudona zona yra parkingas?

    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
    Ten shared space su dviračiais ir be abejo lėto eismo zona.
    Iki automobilio kieme kažkaip juk nusigauni? O tas į žiedą aišku juokingai atsuktas - nesismulkino kažkas.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ta raudona zona yra parkingas?

    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.
    As irgi nesuprantu kaip ten ta oranzine danga keistai kulminuoja link ziedo. O kad zmones vaiksto, tai gal bus inverted priority gatve, tada viskas butu aisku, bet nezinau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?
    Ta raudona zona yra parkingas?

    Na nežinau, aš ir kieme nevaikštau vidurį gatvės kai šalia šaligatvis. Vienas ten pavaizduotas išvis eina centru tiesiai į žiedą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Parkingo reikės visų pirma mažiau, ar mes čia taip ir stumdysimės su auto taršos mokesčiu kaip skvernas su karbauckiu? Tai nebus metinio?
    Normalus taršos mokestis bus nebent EU priverstinai įves visoms šalims. O priešingu atveju tai bus kaip dabar.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai gali būti ir Vilniuje ir Varšuvoje gali būti įvairių pločių, priklauso kokio reikia. Klausimas tik kodėl Vilniuje gatvė negali būti 4 juostų, iš kurių dvi būtų automobiliams, o dvi viešajam transportui?
    Jūs pats sau ir atsakėte - priklausomai ko reikia.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    VA ir Laisvės prospekte sumoj tikrai daugiau eismo. Nes VA nuėmė eismo ir nuo Ukmergės gatvės.
    Ir nuo Justiniškių gatvės.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?
    O kas ne taip su pėsčiaisiais parkinge/gyvenamojoje zonoje?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nusimato nemaži pokyčiai.

    Gal aš nemoku interpretuoti šios vizualizacijos bet kodėl gatvės viduryje vaikšto pėstieji?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Klausimas tapornas nes teiginiai irgi dogmatiniai
    Tai mes Šiaurinės g. vizijomis bandom įsivaizduot kaip galėtų būti suprojektuota naujo pavyzdžio gatvė. Kažką svajojo savivaldybė ir dėl Ukmergės g.
    Čia kaip tik neturėtų būti antagonistinis užsiciklinimas. Kai kurios gatvės šiais laikais galėtų būti iš viso be asmeninio transporto judėjimo.
    Pvz.: buvo tokia galimybė su nauju tiltu Vingio parke...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
    Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?
    Nebus vienareikšmiško atsakymo, nes klausimas pernelyg tapornas. Gatvės be abejo reikalingos, bet ne tokios, kad akivaizdžiai prieštarautų darnaus judumo planui. Ar bent įsivaizduojat kaip turėtų atrodyti gatvių skerspjūviai, kad kelionėms automobiliu atitektų tik 33%?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    D&G viadukas rekonstruotas 2017-2018.
    Taip ir lieka neatsakytas klausimas, ar naujų gatvių tiesimas yra gerai ar blogai?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Koks geras induced demand praplatintoje GV sankryžoje su Žalgirio gatve, net su minuso ženklu

    Kita vertus, labai keista, kad taip stipriai išaugo srautas Kareivių ir D&G, nors jokių pagerinimų per pastaruosius metus ten nebuvo (neskaitant atskiros posūkio salelės D&G ir Eišiškių plento sankryžoje).
    D&G viadukas ar ne 2017 pertvarkytas? O kad Geležiniam 2019 darbų metu susiaurinus pravažiavimą srautas sumažėjo - kaip ir neturėtų stebinti. Na bet jei žmogus nenori pripažinti realybės, tai niekas jo ir neįtikins. Jei netiki, kad reaktorius sprogo, tai neįtikės ir savo akimis matydamas išbarstytus grafito gabalus, o vis kartos: pultas rodo, kad sprogimas neįmanomas...

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip važiavo, taip ir dabar važiuoja
    Kad važiavo ir važiuoja, tai faktas, bet esminis skirtumas, kiek važiuoja, kur važiuoja ir kaip važiuoja (automobiliu/VT/......).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Kitaip sakant vietoje vieno maršruto jau tą dieną padarysi du. Gatvių vartojimas padvigubėjo. Išprovokuotas vartojimas - induced demand. Aiškiau jau memoku parašyt.
    Su tokia logika darbas iš namų išvis baisu. Šiaip žmogus į darbą gal su trūliku nuvažiuotų. O dabar padirba iš namų ir po to turi laiko pavažiuot ir kur toliau. Nedarnu!

    Komentuoti:

Working...
X