Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    galima intensyvumo palyginimo source?
    Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

    https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

    Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

    NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

    Konstitucijos pr. sąlygos:

    1. automobiliams:
    • teigiama: nieko
    • neigiama: padidėjo šviesoforų
    2. viešąjam:
    • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
    • neigiama: nieko
    Na, automobilistų požiūriu visgi papildoma VT juosta yra gerai, jei ji atsiranda praplatinus kelius, bet ne atiduodant esamą juostą . Jeigu visgi taip atsitinka, reikia iš daugumos jų tikėtis didžiulio pasipiktinimo.

    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
    Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    neuzmesiu
    Davai tik greit eini žiūrėt, ką liepiau.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
    neuzmesiu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
    Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.







    Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.18, 00:26.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:

    Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1834407 Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1834408

    Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:

    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	374,3 kB ID:	1834409
    Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 12:12.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Švitrigailos
    Kažkaip ne nuo to galo pradedama...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis

    Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.

    Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.

    <...>

    Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.



    ....
    Prie to kad Konstitucijos prospektas Šnipiškėse. Minskas prie to kad Konstitucijos prospektas yra lygiai tiek kiek visiškas minskas. Ir tik visiškam kosmonautui gali ateit į galvą kad tai vaje kaip gerai ir koks unikalumas kurio europoj niekur daugiau nerasi. Rasi, tik reik į priešingą nei kur europa pusę dairytis.

    Komentuoti:

Working...
X