Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.

    Comment


      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
      Reikia pradėti nuo minimalių pakeitimų, nes lietuviai nėra įpratę keisti savo gyvenimo būdo iškart, todėl bandymai Centre ir Senamiestyje būtų suprantami labiau.
      Gal padėtų mažas ekranėlis virš gatvės su užrašu 5 Lt ar 2 EUR, kad požiūris pasikeistų, visai kaip Stokholme, kur taip buvo padaryta, kad kuo mažiau žmonių užkimštų butelio kaklelį ties miesto centru. Bet aišku kaip sako A|1, reikia nuosekliai siekti tikslo - plėsti dviračių sistemą, P+R infrastruktūrą, sureguliuoti eismą aplinkinėse gatvėse, reformuoti VT.

      Comment


        Daugumai laikas - pinigai, todėl renkasi automobilį. Kalbu apie Vilnių. Nesu vietinis, gyvenu mažam miestely, Vilniaus reikalai nedomino. Iki tol kol palietė mane. Vargu ar kas rinksis VT žinodamas, kad iš vieno miesto galo į kitą nuvažiuot užtrunka > 40 min, kai mašina 20 minučių. Man iš Šeškinės (Stanevičiaus g.) į stotį VT tiesioginiu reisu užtrukau 45 minutes... Specialiai skaičiavau. O mašina į bet kurį miesto galą, esantį šiauriau upės, nuo stoties užtrukdavo mažiau nei 20 minučių. Net ir perpildytame nuo transporto mieste vistiek patogiau ir komfortiškiau keliauti mašina, nei tarabanytis autobusais.. Sakykit ką norit, tokie masteliai man per dideli..
        kk3

        Comment


          Transporto iškvietimas internetu: „Uber“ prieš „eTAKSI“?

          Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34333636

          Comment


            Keista, kad straipsnyje nėra nieko apie taxify.

            Comment


              Nesusimokėjo už paminėjimą greičiausiai.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
                Dvi 15min.lt apklausos

                2010.05

                https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842


                2018.04

                https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890

                Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
                - Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
                - Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
                - kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.

                Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
                Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.

                Comment


                  „Taxify“ vairuotojas Davidas iš Ganos: aplinka Lietuvoje buvo tokia atšiauri, kad turėjau pabėgti į Šveicariją

                  https://www.15min.lt/verslas/naujiena/karjera/tafixy-vairuotojas-davidas-is-ganos-aplinka-lietuvoje-buvo-tokia-atsiauri-kad-turejau-pabegti-i-sveicarija-666-962782
                  Per Vilnių jis važinėja nuosavu automobiliu, kurį įsigijo kasdienos reikmėms – keliavimui į paskaitas, bažnyčią, parduotuvę, futbolo treniruotes
                  Mokosi MRU, bet vis tiek reikia auto. Na, aišku, jis ne iš vakarų Europos, Ganoj turbūt auto turėjimas greičiausiai yra daug labiau prestižo reikalas nei čia, tai tam tikras nuostatas šiuo klausimu jis turi, bet faktas akivaizdus: net atvykėliams viešasis transportas yra nepatogus.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Koks ne, jei jau dabar nuo Perkūnkiemio ar Pilaitės iki Konstitucijos pr. piko metu yra greičiau VVT. Laiko automobiliui reikia skirti: važiuojant į servisą, tech. apžiūrą, pirkt / rinktis detales, skirt laiko draudimo pasiūlymams, pildyti eismo įvykio deklaracijas, keist padangas (sezoniškai ir prasidūrus), reguliariai prisipūst oro, piltis kurą, tikrint skysčius, plaut mašiną, siurbt / nuvežt valyt, žiemą gramdyt langus, valyt sniegą, aprasojus ir užšalus šildyti salono langus iš vidaus, kraut akumuliatorių, tikrint žvakes, valyt ir pildyt kondicionierių, galima visai neužsivest.
                    Kaip baisu, kaip baisu. Tik tiek, kas perka ir važinėja automobiliais taip nemano. Jiems tai vis tiek yra geriau nei važiuoti VT. Deja, bet taip yra. Ir jie nekeis automobilio į VT savo noru.

                    Comment


                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                      va va, apsilankius kitų rajonų kiemuose vaizdas tas pats. Aš išdrįsiu teigti, kad Vilniuje nėra parkavimo problemos. Yra senų laužų ir emigrantų auto problema
                      Kita vertus, gal žmonės važinėja VT. O auto lieka savaitgaliui ar pavieniais atvejais. Kas nėra blogai. Žiūrint į automobilizacijos ir VT naudojimo santykį, vakarų europa panašiai ir gyvena. Auto daug, bet į darbą didelė dalis nenaudoja.

                      Comment


                        Stovėjimas kamščiuose piko metu yra kiekvieno pasirinkimas. Viešasis beje piko metu gana pakankamai ir taip apkrautas. Kamščiai yra trumpalaikė bėda, o rajonų kiemai nukrauti belekaip numestais automobiliais pastoviai. Aš priešingai - skatinčiau važinėjimą viešuoju savaitgaliais ir vakarais centro kryptimi, kad žmonės juo naudotųsi laisvalaikiui ir keliaujant į renginius. Taip gal viešasis ir taps gyvenimo būdo dalimi ir pirmu žingsniu automobilio atsisakymui. O kuriems jis būtinas išvykai į kaimą ar prie jūros, reiktų sudaryti sąlygas saugiai laikyti ir kur tolėliau nuo namų, bet kur būtų garantuota tvarkinga vieta.

                        Comment


                          Jau ne kartą kartojau ir dar kartą pakartosiu, kad spūstys neišnyks niekada. Tai elementarus paklausos-pasiūlos klausimas. Vos paplatinus gatves ar dalį persodinus į viešąjį transportą, atsilaisvinusią vietą užims nauji automobiliai. Tad nuo kamščių negelbės nei vienas, nei kitas, jie bus tokie, kokius pasirengę iškęsti vairuotojai. Šią tendenciją pasaulyje jau senai pastebėjo ir išnagrinėjo, ta tema straipsnis: "WHAT'S UP WITH THAT: BUILDING BIGGER ROADS ACTUALLY MAKES TRAFFIC WORSE" https://www.wired.com/2014/06/wuwt-t...il_onsiteshare
                          Bet užtat, kaip nekeista pastebimą efektą duoda ekonominės priemonės, kaip įvažiavimo apmokestinimas, nes žmonės ima skaičiuotis ir daryti mažiau neplanuotų kelionių.
                          Lygiai tas pats galioja ir parkavimo vietoms.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.21, 07:10.

                          Comment


                            Atsimenu per debatus visi peike statyk ir vaziuok aiksteliu vietas, mat jos turetu buti prie miesto ivaziavimu. Nei dabartiniu nei siulomu atveju jos tikrai neveiks pagal savo paskirti. Joks durnius nepalikines masinos dar kazkur prie Perkunkiemio kad paskui valanda su autobusu baladotis iki centro. Tai tikrai butu kvaila. Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu. Bet taip tikrai nebus nei prie vieno ivaziavimo i Vilniu. Visu antra kiek zmoniu galetu palikti masinas vienoje aiksteleje, pvz 40? Tai nieko nepakeistu kamsciu prasme. Kazkoks pazaidimas uz biudzeto pinigus.

                            Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Kitavertus tikrai padetu dviraciu nuomos ispletimas i miegamosius rajonus bei padaryti ji veikianti dar nors menesi anksciau ir veliau. Kazkoks nonsensas, kad as negaliu nuvaziuoti is darbo namo isnuomotu dviraciu iki Karoliniskiu, uz kuriu dar yra ir Pilaite ir viskas tai nepasiekiama.
                              Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Tai Lietuvoje ir yra pigu. Kitaip aš tikrai nesipirkčiau naujos mašinos savaitgalio pasivažinėjimui į kavinę arba į pažintinį taką vasarą. Mašinos turėjimą reikia apmokestinti. Tai padaryti yra be galo lengva ir būtų nušauti keli zuikiai vienu šūviu: surinkta pinigų į biudžetą, kuriuos aš esu pasirengęs pradėti mokėti kad ir nuo rytojaus. Ir apvalytos gatvės nuo dūmijančių kregždžių ir Passatų. Na ir kiemai atsilaisvintų nuo laužų.

                                Valdžia šitų lengvai surenkamų ir administruojamų pinigų kažkodėl pasiimti nenori.
                                Vilniuje yra VT ir išsiversti be automobilio dar įmanoma, o ką darytų kaimiečiai, kurie uždirba mažai, bet automobilis yra vienintelis variantas nuvažiuoti iki darbo ar bet kur iš namų?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Aš tikiuosi, kad bent paspirtukai ateis į šiuos rajonus. Ar gal jau yra žinomi kokie nors konkretūs planai apie tai?
                                  Planai kad nuo balandzio 1 turetu leist, kiek atsimenu. Bet kur bus zonos neaisku, manau kad turetu padaryti daugmaz visur, kitaip nematau prasmes. Vienas normalus zaidejas yra CityBee, tai manau keli is pazadetu keturiu jau po sio sezono pasitrauks, o CityBee turi daugiau sansu islikt gyvam.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis atvejis kai statyk ir vaziuok turetu apciuopiamos naudos ir is tikruju kazkiek suveiktu tai kai viesuoju transportu butu nusigauti greiciau nei automobiliu.
                                    Na, mano patirtis rodo, kad važiuojant VT Ukmergės gatve nuo Maximos iki Lazdyno tilto autobusas užtrunka apie 15-17 min (nes yra A juosta). ir kelionė iki sustojimo ir nuo sustojimo sumoje 5-7 min. Važiuojant automobiliu tai užtrunka daugiau nei pusvalandį+parkavimo paieška. Žodžiu, kai kur tai veikia.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis
                                      Seime – tarptautinė konferencija „Ar skatina darnų judumą nemokamas viešasis transportas?“
                                      Rugpjūčio 19 d., pirmadienį 10-14h transliacija iš Seimo

                                      Reikia kad aplamai Lietuvoje būtų tas viešasis transportas, nes dabar tai pasityčiojimas o ne "Viešasis transportas". Neretai gali pėščiom greičiau nueit nei sulaukt reikiamo troleibuso/autobuso, o jei dar reikia persėst tai juo labiau..

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                        Kaip sita paaiskint?
                                        Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Post sovietinis mentalitetas. Lygiai tas pats ir su stotelė is, jos nėra įgilinamos, kai rekonstruojama g. su perėjom padėtis geresnė, su ženklinimu tragedija.
                                          Stoteles neturi buti igilinamos. Trumpai leisiu sau paaiskint kodel:

                                          1. Isvaziavimas is VT kisenes yra avaringa ir sudetinga procedura. Taip,pagal KET autobusa vairuotojai turi praleist, bet gyvenime tai vyksta ne visada ir autobusas laukia papildoma laika praleisdamas artimiausiai buvusias masinas.
                                          Kai kelias neturi kišenės viešajam transportui autobusas nuo sustojimo važiuoja tiesiai. Jam nereikia nieko praleidineti laukti ir daryti ivaziavimo i juosta manevra. Tai miesto prioritetai. Jei mes VT prioretizuojam prieš automobilius, reiškia nieko blogo, jei automobiliams bus sukurti laiko trikdžiai, o VT bus patogiau. Nieko blogo neatsitiks,jei vairuotojai palauks keliasdešimt sek. už sustojusio autobuso, arba jį aplenks.
                                          2. Kai VT kisene neilga, kaip daznai buna priemiesciuose, autobusai nedavaziuoja iki bardiuro ir zmonems tenka is pradziu nulipt nuo borto, o paskui uzlipt i autobusa. Apacioje gali buti slidu, bala, sniego kose. Kai kisenes nera autobusui nereikia jokiu pastangu sustoti kuo arciausiai bordiuro, kad keleiviai galetu i ji ilipti tiesiai is saligatvio.
                                          3. Siuolaikiniame pasaulyje populiareja net taip vadinamos VT ANTIkisenes, kai stoteles vietoje saligatvis uzeina giliau i vaziuojamosios dalies plota, arba ten padaroma speciali platforma.

                                          Keli pvz:
                                          antikisene:



                                          ​​​​​​​Sprendimas Stochholme:

                                          autobusas sustos ir kol jis nepajudes nevaziuos isvis niekas. Sitoki ekstremizma musiskiams nesuprast dar kokius 40 metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X