Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Tai, kad apmažina tuos kamščius dviračių takai. Žinau ne viena kuris į darbą ateina pieškomis arba atvažiuoja su dviračiu ir ne tik vasara, bet ir dabar.
    Ir ne tik dviračiais, bet ir paspirtukais, ir tokių daugėja, kuo labiau daugėja dviračių takų.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui
    Iš kur šitos nesąmonės? Laisvai galima važinėti nuo balandžio iki spalio, t.y. 6-7 mėn., nors yra kas važinėja ir žiemą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Iš dalies ir Romas teisus, rytiniams kamščiams įtakos tikrai turi mokinių išvežiojimas po mokyklas. Tai ištikro pasimato per mokinių atostogas. Tačiau vien iš pateikto pavyzdžio apie Klaipėdos LEZa kai buvo išartas vienintelis takelis pridėjo apie 50 automobiliu kurie išjuda vienu metu į vieną kryptį. Patikėk tai turi įtakos kamščiams.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
    Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas
    Tie pavieniai dviračių entuziastai, važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.

    Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
    Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviraciu.
    Lygumose / centre vaikai patys gali visur nuvaziuot, bet ką daryti su Šeškinės ir Narbuto kalnais?

    Būtu įdomu pamatyti antrą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
    Lietuvoje to neteko matyti.
    ačiū už patvirtinimą, jog esu teisus

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie pavieniai dviračių entuziastai, žiemą vasarą važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.

    Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
    Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviračiu.
    Daniškose bei lietuviškose lygumose ar Vilniaus / Kauno centre vaikai patys gali visur nuvažiuoti. Bet kasdien neprivažinėsi į Šeškinės, Narbuto ar Šilainių kalnus.

    Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
    Lietuvoje to neteko matyti.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Tai Romas gal galvoja, kad ir autobusai tušti važinėja, nes kaip tu jais išvežiosi vaikus po būrelius O šiaip aišku, kad sunku žmonėm suvokti, kad kažkas gali dviračiu į darbą važiuoti, kai jų pačių dabartinėmis sąlygomis niekas neišlaipintų iš automobilio. Turint tokį siaurą požiūrį tikrai galima daryti labai klaidingas generalizuotas išvadas pagal kurias lietuviai vos ne kitos rūšies atstovai nei danai ar suomiai. Pasikartosiu, bet pas mus tiesiog labai pigu mieste turėti automobilį skirtingai nuo senųjų ES narių, ir kai gausim normalius automobilių mokesčius labai greit pasimatys, kad visgi niekuo per daug nesiskiriam.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai yra visai nesusiję dalykai.
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
    Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.

    Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
    Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
    Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
    Tai, kad apmažina tuos kamščius dviračių takai. Žinau ne viena kuris į darbą ateina pieškomis arba atvažiuoja su dviračiu ir ne tik vasara, bet ir dabar. Būtu normalesni dviračių takai arba bent jie būtu iš viso būtu tokių dar daugiau. Paimkim, kad ir Klaipėda. Dabar į Klaipėdos LEZ nėra neivieno pėsčiųjų ir dviračio tako, bet vistiek gamyklų pamainų pabaigoje per klampoja dešimtis žmonių. Anksčiau kai būdavo bent vienas normalus takas jų būdavo dvigubai daugiau. Dabar dėl statybų suarus taką dalis persėdo į automobilius. Nutiestų normalu dviračių taką su apšvietimu ir tt. dar daugiau žmonių eitu į darba pieškom arba važiuotu su dviračiu.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Romas
    Tai yra visai nesusiję dalykai.
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
    Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.

    Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
    Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
    Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojomo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
    Ar lietuva turi "свой особенный путь"?. Suomijoje padeda, Svedijoje padeda, Danijoje padeda, vazineja tais takais ir ziema ir vasara, o pas mus kitokie zmones, turtingesni, nenori jie is savo karietu persesti.
    Jei butu normalus dviraciu takai o ne parodija kai vaziuoji 200 metru ir jis baigiasi, vazinetu i darba ir is darbo. Olandijos kur dviraciais vaikus veza tiek to jau nestatau i pavyzdi, iki ju tikrai utopiskai toli.
    Viskas priklauso nuo infrastrukturos ir iprociu, o jie isugdomi. Belgijoje, Danijoje yra normalu atvaziuoti dviraciu "last mile" iki gelezinkelio stoties is darbo, ten dvirati paliekant. Atvaziavus prie namu pasiimti antra dvirati ir nuvaziuoti iki namu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Šito aš visiškai nesuprantu, jei jūs tokie car-oriented (aš irgi į parduotuvę mašina važiuoju), nu tai reikalaukit dviračių takų! Gi bus mažiau kamščių jums patiems, jei dalis judės dviračiais.
    Tai yra visai nesusiję dalykai.
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
    Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.

    Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
    Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
    Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Čia bandai išprovokuoti kažkokį šitstormą, ar kam čia šitą nesąmonę parašei?
    Trys palaikino. Šitas įdomiausia. Šito aš visiškai nesuprantu, jei jūs tokie car-oriented (aš irgi į parduotuvę mašina važiuoju), nu tai reikalaukit dviračių takų! Gi bus mažiau kamščių jums patiems, jei dalis judės dviračiais. Supraskit vieną kartą kad kelių platinimas nepadeda. Apie tai rašyta su nuorodomis i daug tyrimų jau šiame forume. Vienintelis būdas realiai sumažinti kamščius tai persodinti dalį žmonių ant dviračių, ir šiaurės europos pavyzdys sako kad jie mielu noru persės, jei suteikti tam sąlygas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Reikia džiaugtis, kad kažkur dar yra sveiko proto ir nepasiduodama "durnaus judėjimo" beprotybei. Kaune jau prigamino krūvas dviračių takų, kurie 9 mėn. visiškai nenaudojami.
    Čia bandai išprovokuoti kažkokį šitstormą, ar kam čia šitą nesąmonę parašei?

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.
    Reikia džiaugtis, kad kažkur dar yra sveiko proto ir nepasiduodama "durnaus judėjimo" beprotybei. Kaune jau prigamino krūvas dviračių takų, kurie 9 mėn. visiškai nenaudojami.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    (atsakymas-paaiškinimas ištrintam SoulMulticast pranešimui)
    "Vežesta" kartu su "Dešimtu maršrutu" kurį laiką aptarnavo 2А, 13, 14А, 21, 21А Klaipėdos m. maršrutus bei 9 maršrutinį taksi. Šiais laikais, vadinamųjų "xozeinų" biznis jau beveik išmiręs. Reguliariuose keleivių pervežmuose išliko tik patys atkakliausi Vilniaus (Irzimas), Trakų (Centvalis), Kauno (maršrutiniai taksi, Merula) rajonuose, o didžiausias bastionas - Klaipėda ir rajonas (Vežeta, Gintarinis vairas, Pajūrio autobusai), kur jiems priklauso daugiau nei pusė miesto transporto ir praktiškai visas rajonas.
    Paskutinis taisė Mettal; 2020.02.28, 09:24. Priežastis: Pridėtas kontekstas

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Skirtingi žmonės skirtingai svajoja Na būtų Metro, t.y. nesusikertantis viešasis transportas, galima būtų kažką tokio teigti ir svajoti. Pamenu kolega mane pasiėmė iš stoties ir vežės į ofisa su mašina per Oslą. Tai jo, jausmas kad važiuoji kažkokiais šunkeliais - nėra platesnių bent kiek gatvių.

    Tačiau Vilniuje nėra tokio viešojo transporto, kuris padengtų daug use case'ų su prognozuojamu atvykimo ir pristatymo laiku bei padoriu operatyvumu. Naudojama ta pati infrastruktūra. Ir jei požeminės arba "pakabintos" neatsiras, tai galit svajot kiek tik norit, bet pėsčias žmogus yra mažiau efektyvu nei ratuotas su mašina ar kitu burzgiančiu transportu, kai atstumas virš maždaug kilometro. "Maždaug", nes įskaičiuojam kiekvieno subjektyvias preferencijas. Ir kol taip yra - reikės visų transporto arterijų ir tranzitinių gatvių. Tai arba pradedam rausti tunelius metro, arba sorry, bus to asfalto jūros, galima tikrai nesvaigt vien su pasivaikščiojimais ar dviračiais - ribotas panaudojimas.
    Tai daug ko nėra bet galima kažką daryti, o ne konservuoti VT esamoje padėtyje. Aš manau jog galima apie daug ką svajoti, bet katino dienos baigsis kai ES iš viršaus nuleis ant mūsų visų automobilių ir dar papildomai ekologinius mokesčius, uždraus visokius dyzelius ir t.t.. Tuomet būrams ir proletariatui nei dviratis, nei troleibusas nebeatrodys tokie riboti, o kas galės susimokėti - džiaugsis atlaisvėjusiomis gatvėmis

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    50km/h pasak tų politikų yra vėžlio greitis ir galima iš važiuojančio autobuso išlipti. Tokiems tikrai neprošal būtų persilaikyti teises ir metelius pasivažinėti dviračiu, VT ir pėstute per nereguliuojamas perėjas. Kitaip įvertintų greičius.

    Galite rašyti policijai, kad tikslingai matuotų greitį ties tomis perėjomis - interesas yra, jie juk prieštaravo šiems pokyčiams. Paauklės lakstūnus ir greit parodys statistiką kaip nesilaikoma saugių greičių ties perėjomis.
    Dar pasirodo miesto greitis yra ir spūsčių priežastis: "Jis ragino pagalvoti, kokios transporto spūstys susidarys vasarą, jeigu tokiame kelyje automobilių kolona privalės važiuoti 50 km/val. greičiu."
    Įjungiau beždžionės logiką ir nu tikrai: spūstis=lėtai, vadinasi reikia didinti greitį ir nebeliks spūsčių.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    50km/h pasak tų politikų yra vėžlio greitis ir galima iš važiuojančio autobuso išlipti. Tokiems tikrai neprošal būtų persilaikyti teises ir metelius pasivažinėti dviračiu, VT ir pėstute per nereguliuojamas perėjas. Kitaip įvertintų greičius.

    Galite rašyti policijai, kad tikslingai matuotų greitį ties tomis perėjomis - interesas yra, jie juk prieštaravo šiems pokyčiams. Paauklės lakstūnus ir greit parodys statistiką kaip nesilaikoma saugių greičių ties perėjomis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Niekaip. Jus fizinis asmuo ir neturite teises kreiptis i teisesaugos institucijas del viesojo intereso gynimo. Vienintelis budas yra viesumas, rasymas i vietines naujienu svetaines, delfi ir pan.
    Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.
    Nors pėsčiųjų perėjų įrengimo taisyklės draudžia tokį dirbtinį greičio mažinimą, bet matomai niekas nedraudžia politikams kištis į eismo saugos klausimus ir sudėti ženklus prie jau įrengtos perėjos. Gėda!

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Nonsensas. Savivaldybės saugaus eismo komisiją deda skersą ant saugumo ir taisyklių. Nes nu kaip galima važiuoti 50, kai kelias naujas ir lygus

    Girulių plente leis važiuoti greičiau
    https://www.ve.lt/naujienos/klaipeda...iciau-1778356/


    Kas žino, ką daryti, kur kreiptis, kad šitas debilų sprendimas būtų atšauktas?
    Niekaip. Jus fizinis asmuo ir neturite teises kreiptis i teisesaugos institucijas del viesojo intereso gynimo. Vienintelis budas yra viesumas, rasymas i vietines naujienu svetaines, delfi ir pan.
    Klaipedoje apskritai daromi labai negrazus sprendimai, kisami neproporcingi pinigai i kelius ir 0 i pesciuju infrastruktura. Ten viskas blogai su darnu judumu ir VT.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Skirtingi žmonės skirtingai svajoja Na būtų Metro, t.y. nesusikertantis viešasis transportas, galima būtų kažką tokio teigti ir svajoti. Pamenu kolega mane pasiėmė iš stoties ir vežės į ofisa su mašina per Oslą. Tai jo, jausmas kad važiuoji kažkokiais šunkeliais - nėra platesnių bent kiek gatvių.

    Tačiau Vilniuje nėra tokio viešojo transporto, kuris padengtų daug use case'ų su prognozuojamu atvykimo ir pristatymo laiku bei padoriu operatyvumu. Naudojama ta pati infrastruktūra. Ir jei požeminės arba "pakabintos" neatsiras, tai galit svajot kiek tik norit, bet pėsčias žmogus yra mažiau efektyvu nei ratuotas su mašina ar kitu burzgiančiu transportu, kai atstumas virš maždaug kilometro. "Maždaug", nes įskaičiuojam kiekvieno subjektyvias preferencijas. Ir kol taip yra - reikės visų transporto arterijų ir tranzitinių gatvių. Tai arba pradedam rausti tunelius metro, arba sorry, bus to asfalto jūros, galima tikrai nesvaigt vien su pasivaikščiojimais ar dviračiais - ribotas panaudojimas.
    O tai iš kur tas efektyvus VT atsiras, jei net A juostas atskirti iškart kyla nepasitenkinimas iš vairuotojų? Nors kaip ir įsidrasina po truputį, po ilgų baksnojimų per soc. tinklus, kad kaip Jūs ruošiatės įvedinėt BRT, jei net A juostų nupiešt negalit. Tai kaip ir turime ir platesnes gatves, ir pinigų dotuoti automobilių infrastruktūrą, o vat jau efektyviam pervežimui organizuoti, tai jau mes ne turčiai skandinavai?

    Komentuoti:

Working...
X