Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.
    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
    Na, man keisčiau atrodo argumentavimas, kad Šiaurinė gatvė būtina krovininiam transportui (važiuoti į Žirmūnus) ir be jos negalės dirbti pramoniniai rajonai Paneriuose, tai jei nepatinka miesto greitkeliai tai turėsim Vilniuje pramonės atsisakyti.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Netiesa.
    Jei taip, tai tuo mums visiems geriau.
    Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
    Netiesa.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
    https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
    Labai teisingai, mano nuomone reikėjo pradėti nuo Ozo gatvės prijungimo prie Vakarinio aplinkkelio ir po to tik spręsti kaip turi atrodyti Šiaurinė gatvė

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
    O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
    Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
    Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.

    Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.


    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
    https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
    Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 12:43.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje. Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
    Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

    Arunasx
    Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

    MedinisStrazdas
    Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
    Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

    VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

    Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
    Dėl Vakarinio ir Pietinio aplinkelių, taip, jie reikalingi krovininiam transportui ir jie iš esmės apveda tarpmiestinius srautus aplink miestą dėl ko jie mieste transporto srautus sumažina. Bet Šiaurinės gatvės (ypatingai antro ir trečio etapų, pirmu jis gal dar kažkiek naudosis) statymui krovininio transporto srautai nėra labai stiprus argumentas, nes nėra ten jų, nėra Žirmūnuose didelių pramonės įmonių iš kurių būtų dideli sunkvežimių srautai.

    Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.

    Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).
    Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.

    VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.

    Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.






    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.
    del sliuzu, uztvanku ir uosto dabar labai realus planai kyla.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:
    Kompaktiška, gali balkone automobilį laikyti

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?

    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
    Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus ).

    Ir taip, eismo problemą didele dalimi išspręstų gatvių atlaisvinimas nuo parkuotojų. Bet tam iš esmės reikia kiaušinių uždrausti parkavimą daugelyje gatvių ir pastatyti mokamų daugiaaukščių parkingų miegamuosiuose rajonuose. Tik vėlgi, tai nebus populiaru kaip ir nustojimas visur statyti greitkelius ir platinti gatves, nes nemažos dalies žmonių manymu nemokamas parkingas (ir būtinai kuo arčiau langų) yra prigimtinė žmogaus teisė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.
    Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:


    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Na šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Na, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas. O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
    Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?

    Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
    Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Na, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas. O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.

    Komentuoti:

Working...
X