Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa.
Nes mane ir mano šeimą asmeniškai įtakoja, bet "luditai" sako, kad tai tik išskirtinis atvejis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje.Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
Kam stato namus aplink Vilnių? Juk be automobilio teks kulniuoti 5 km iki sustojimo, ar minti dviračiu su vaiku priekabėle15-25 km. Automobilio tiesiog nepraleis šlagbaumai Trakų Vokėje ar Avižieniuose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąO yra labai didelis sunkvežimių eismas į Žirmūnus, kad tiesiog nesutelpa jie Ozo gatvėje.Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
O šiaip nepakeliant užpakalio galima pasižiūrėti real time koks važinėja transportas pvz Ukmergės ar Laisvės, tikrai ne vien asmeniniai.
https://www.sviesoforai.lt/vaizdo-kameros/Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 12:43.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąMaža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.Tiesą sakant, išskyrus statybininkų sunkvežimius ir kokį kurjerių mikriuką (kuriems labai būtinas naujas greitkelis) jų ten apskritai nelabai teko matyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMaža ko automobilių vairuotojams reikia.
Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet netgi tiesiogiai investuoti dešimtys milijonų eurų į naujesnį VT parką ar naujus patogius dviračių takus, kaip čia jau minėta, nelabai įtakoja situaciją!
Arunasx
Ir jei tau asmeniškai nereikia, tai nereiškia, kad visiems kitiems vilniečiams nereikia.
MedinisStrazdas
Tada labai prastai pasirinkote pavyzdį, kadangi Londono kamščiai yra didžiausi europoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Manau, kad tokių naivuolių čia beveik nėra. "viskas" - turint omenyje persėdimą iš asmeninio transporto.
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Ir taip, iš dalies. Nesant labai patogiam automobilių susisiekimui dalis greičiausiai persės į viešąjį transportą, o daliai bus motyvas pirkti butą arčiau centro. Bet vėlgi, manau tikrai naudingiau užstatyti apleistas teritorijas mieste, kur dabar visokios apleistos įmonės, šiukšlynai, metaliniai garažai, nei skatinti suburbijos plėtrą už vakarinio aplinkelio.
Kitas dalykas, kad aš tikrai nesakau, kad bet kokia gatvių statyba blogai. Dabar naudojamus šunkelius (kaip Šnipiškių gatves, bet ne tik) tvarkyti ir asfaltuoti reikia, dar sujungti visokius akligatvius. Tik naujų miesto greitkelių statyba atrodo abejotina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip, tik su komerciniu transportu reikia analizuoti jo srautus ir gerinti ten kur reikia. Kol kas mintis yra, kad pridarius pakankamai plačių gatvių ir viadukų viskas tiesiog savaime išsispręs (ir aišku apie to poreikį sprendžiama tikrai ne pagal krovininio transporto srautus).
VA ar Pietinio pagrindimui krovininio transporto judėjimas buvo gana svarbus pointas. Nors iš to miestui naudos kaip ir mažoka.
Kaip jau minėjau, gatvių ir kelių nestatymas ir netvarkymas tik netiesiogiai mažina automobilizmą. Gal labiau verčia gyventojus rinktis būstą arti didelio miesto centro, kur yra susisiekimo infrastruktūra, ir kur galima bus apsieiti be automobilio.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Įdomu, kad berods panašiems tikslams sovietai jį ir platino. Turėjo jie kažkur apie 1970-uosius fantastinių planų Nemune statyti užtvankas, šliuzus, o Kaune uostą.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Reikia Vilniui tuomet įsigyti tokį "parkavimo" įrenginį:
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Neužmirškime, kad be keleivinio transporto yra ir krovininis bei specialusis. Jie irgi oru neskraido. Gatvė iš viso gali būti be asmeninio transporto. Galiu klysti, bet kažkodėl Vilniuje tokių gal net neturime?
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.).
Ir taip, eismo problemą didele dalimi išspręstų gatvių atlaisvinimas nuo parkuotojų. Bet tam iš esmės reikia kiaušinių uždrausti parkavimą daugelyje gatvių ir pastatyti mokamų daugiaaukščių parkingų miegamuosiuose rajonuose. Tik vėlgi, tai nebus populiaru kaip ir nustojimas visur statyti greitkelius ir platinti gatves, nes nemažos dalies žmonių manymu nemokamas parkingas (ir būtinai kuo arčiau langų) yra prigimtinė žmogaus teisė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiuo atveju taip nebūtų, nes kraštinė juosta būtų A juosta, o ten parkuotojai sutvarkomi greičiau nei įprasta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas.O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
Dar kitas keistas dalykas tas, kad daug kur Vilniuje 2+2 gatvės nėra tokios iš esmės. Yra 1+1 plius kraštinės parkavimo juostos. Tokie yra beveik visi Lazdynai.
Galima uždrausti automobilių eismą, bet patys atomobiliai niekur nedingsta, jie parkuojami kažkur šalia gyvenamųjų vietų. Kas dabar ypatingai matosi karantino metu, kai darbo valandomis tikri ir netikri parkingai šiek tiek aptuštėdavo. Dabar viskas užgrūsta bet kuriuo metu. Metalinius garažus nugriovė, tai dar kai kur tikri antikvarai kiemuose atsirado.
Komentuoti:
-
Na, naujo greitkelio nestatymas nėra kažko bloginimas ar draudimas, tai tiesiog automobilių eismo nelengvinimas ir negerinimas.O čia jau prioritetų klausimas kurį keliavimo būdą svarbiau pagerinti ir paskatinti.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: