Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aišku, viską reikia sukarikatūrinti ir tada parodai koks diskusijų oponentas durnius, ir taip laimi debatą.

    Niekas niekur nesiruošia nei automobilių drausti, nei VT naikinti. Esmė yra, tiesiog sumažinti nebūtinų kelionių automobiliu skaičių tuo atveju kai gali pasirinkti kitą kelionės būdą.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Nesitrigerink taip iš kart. Ne apie tave čia.
      Show must go von!

      Comment


        Parašė VNS Rodyti pranešimą
        Nesitrigerink taip iš kart. Ne apie tave čia.
        Mane tiesiog tokia diskusijų kultūra pradeda užknist.
        Paskutinis taisė index; 2021.03.04, 09:10.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Čia visas tonas šitos temos - dviračiai ir metro. Amen. Nors darnus judumas apima kur plačiau viską.
          Show must go von!

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Čia visas tonas šitos temos - dviračiai ir metro. Amen. Nors darnus judumas apima kur plačiau viską.
            Iš dalies taip. Bėda, kad vienai pusei dažnai trūksta žinių, kita gi dažnai tiesiog rėkia "tik ne automobilių sąskaita!".

            Tik visgi gal geriau būtų bandyti eiti ptie ko konstruktyvesnio nei tiesiog linksmo apsispjaudymo.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Aišku, kad geriau. Bet vėlgi ant to pačio
              vienai pusei dažnai trūksta žinių, kita tiesiog rėkia
              Show must go von!

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Aišku, kad geriau. Bet vėlgi ant to pačio
                Tai aš tik apie radikaliuosius automobilistus čia. pvz. su Sula galima normaliai diskutuoti.

                Radikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Vilniaus rajono gyventojui:
                  atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
                  Kaip tik nesenai inicijuotas pavedimas projektui dėl dviračių dalijimosi galimybių. Su JCDecaux riš reikalus (dabartinė sistema) ir nebeplės (nors nuo 2013m jau neplečia), nes jų siūlomi kaštai kosmosiniai.

                  Vietoje to vertins ar savivaldybė, ar tikėtiniau privatus verslas plėtos pagal naujesnį modelį freeflow. Turbūt liks nesuderintos sistemos, bet minėjo, kad įsivertins ar realu suderinti. Kaštus turbūt mažins per reklamą ar parkavimo vietų neapmokestinimis

                  Idėja, kad po kokių 3 metų bus pagrindinis takų karkasas, tai plės dalijimąsi į miegamuosius rajonus ir dviračius galima bus palikti kitur nei kad paėmei. Tad jei tai priderins su multimodalumo aikštelėm, tai galimybės įvairiai keliauti dar labiau prasiplės. Ypač jei galų gale integruos elektrinius dviračius tiems, kam atrodo neįveikiami kalnai.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė newyork90 Rodyti pranešimą
                    Man tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
                    Viešuoju transportu.

                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
                    Na kaikur kalba apie car-free cities. Nors ten orientuota į ICE variklius labiau. Elektormobiliam turbūt bus išimtys.

                    Parašė index Rodyti pranešimą
                    Radikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.
                    Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.
                      Nemanau kad kažkokios šalies socialinės politikos tikslas būtų siekti, kad (nauji?) automobiliai pensininkams būtų įperkami. Kaip tik, tai grupė kurie aktyviai naudojasi viešuoju transportu dėl lengvatų ir įpročio turbūt iš sovietmečio. Kita vertus, daugelis vis dar turi kokį nors garažą (nors Vilniuje juos masiškai šluoja), o jiem priklausantis automobilių parkas vienas seniausių. Taipogi tai grupė kurie naudoja automobilį toli gražu ne kasdien, dažniausiai jie tiesiog užima vietą aikštelėje. Tai reikėtų spręsti ne įpirkimo klausimą, o galbūt kokias nors lengvatas parduodant seną taršų automobilių perkant mažiau taršų.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Ką daryti, jei santaupos taxi jau baigėsi? Jei nėra pinigų dviračiui?
                        Beje, taxi automobiliai išliks?? Gal velo-taxi?



                        Jei bus uždrausti automobiliai arba nebus per brangūs pensininkui?

                        P.S. kiek suprantu VT rožinėje-salotinėje ateityje nebebus?

                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT.
                        Klausimas buvo pensininko važiuojančio iš Naujininkų iki Senukų, suprask, nusipirkti dėžę reikmenų. VT taisyklės numato kokio dydžio tašė turi būti, tad krovinių nepaveši. Taxi paveš (už papildomą bagažinės mokestį). Neturi taksi pinigų – imi dviratį (galima krovininį, jei prekė netilps ant bagažinės). Nesinori dviračiu / nėra dviračio, o į taksi šaldyvuvas netilps ir šiaip ant taksi nėra pinigų – važiuoji VT išsirinkt šaldytuvo ir susimoki Senukam už pristatymą. Neturint pinigų, susimokėt kartą metuose už pristatymą pigiau gausis nei išlaikyti nuosavą mašiną.

                        P. S. Šiaip nenorėčiau važynėti VT iš Naujininkų (narkomanai ir pan.), tad nerekomendavau.

                        Click image for larger version

Name:	7482869024_47e268f12d_c.jpg
Views:	219
Size:	294,4 kB
ID:	1866408

                        Comment


                          Click image for larger version

Name:	image_107747 (1).jpg
Views:	634
Size:	544,9 kB
ID:	1866411
                          Show must go von!

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Klausimas buvo pensininko važiuojančio iš Naujininkų iki Senukų, suprask, nusipirkti dėžę reikmenų. VT taisyklės numato kokio dydžio tašė turi būti, tad krovinių nepaveši. Taxi paveš (už papildomą bagažinės mokestį). Neturi taksi pinigų – imi dviratį (galima krovininį, jei prekė netilps ant bagažinės). Nesinori dviračiu / nėra dviračio, o į taksi šaldyvuvas netilps ir šiaip ant taksi nėra pinigų – važiuoji VT išsirinkt šaldytuvo ir susimoki Senukam už pristatymą. Neturint pinigų, susimokėt kartą metuose už pristatymą pigiau gausis nei išlaikyti nuosavą mašiną.
                            Supratau. Logistikos variantų begalė. Bet paveiksliukas irgi pradžiugino

                            Nors aš dar ne pensininkas, jau rašiau forume apie savo ekspermentą su VT į Senukus dažymo medžiagų. Tai, sakyčiau 50/50. Su dviračiu 20+20km Vilniaus slėniais, ko gero, būčiau nudusęs.

                            Comment


                              Tai jei automobilis tik į Senukus reikalingas tai tam yra citybee, vien dėl tokių atvejų nuosavo automobilio nepirkčiau. Jei dar kablukus kokius nuomotų, tai dar patogiau.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą
                                Tai jei automobilis tik į Senukus reikalingas tai tam yra citybee, vien dėl tokių atvejų nuosavo automobilio nepirkčiau. Jei dar kablukus kokius nuomotų, tai dar patogiau.
                                Taigi pilna krovininių, prie tų pačių senukų nuolat stovi

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Taigi pilna krovininių, prie tų pačių senukų nuolat stovi
                                  Tai taip. Tik tarkim senukui tą mikriuką gal sunku vairuoti etc.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Tai taip. Tik tarkim senukui tą mikriuką gal sunku vairuoti etc.
                                    Kolektyviniame sode sunku su busu išvairuot. Be to, bulvių ar kopūsų maišo savikaina mažesnė nei nuoma.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Kolektyviniame sode sunku su busu išvairuot. Be to, bulvių ar kopūsų maišo savikaina mažesnė nei nuoma.
                                      Tai taip. Ir niekas nesako, kad būtina visiems atsisakyti automobilio. Tik turi stovėti tvarkingai, geriausia nuosavame parkinge, o ne ant žolės ar šaligatvio. Kita vertus net ir turint automobilį nebūtina juo visur važiuoti. Jei važiuoji į sodą - automobiliu, į Maximą už 3 km - gal geriau autobusi, į kitą senamiesčio galą - gal išvis paėjėti geriausia.

                                      Tokia ir esmė viso darnaus judrumo.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Bet kodėl kai kalbama apie darnų judumą visą laiką automobilių mylėtojai priverčia diskusiją suktis apie jų asmenines bėdas ir visokius individualius atvejus kai didžioji dalis vilniečių gyvena 5min nuo viešojo transporto stotelės ir erdvės darnumui yra tiek kad į automobilį vedusiųjų gerovę dar šimtas metų tas judumas nesikėsins Turiu įtarimą kad kai kuriuos erzina ne tai jog gerinamas viešasis transportas ir bus siūloma juo naudotis, o tai kad kartu su darniu judumu vis mažiau toleruojamas parkavimas ant šaligatvių bei vejų, tarša ir visokios kitos neteisėtos ar nesąžiningos privilegijos. (čia ne į Sula nukreipta pastaba, šiaip padariau pastebėjimą apie jautriausiai į tai reaguojančius )
                                        Paskutinis taisė themanual; 2021.03.04, 18:39.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          bus siūloma
                                          O! va čia jau kita kalba. Nes dabar paskutiniai postai, tokie jau sakyčiau išskirtiniai. Atvažiuoji į Vilnių, ieškaisi dviračio. Arba sėdi į autiką ir važiuoji savo reikalais, bet ne į Naujininkus, nes ten narkomanai autikuose sėdi Tai tokios ir rekacijos. Ir nėra ko čia labai trigerintis.
                                          Paskutinis taisė VNS; 2021.03.04, 19:01.
                                          Show must go von!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X