Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
    Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
    Na tai šitie skaičiai ir parodo, kad ruošiasi statyti ne įprastą gatvę, ką lyg ir signalizuotų ta C kategorija, o iš tikro miesto greitkelį su beveik Geležinio vilko gatvės srautu. Taikant analogiją argumentais dėl greitojo viešojo transporto nereikėjimo, tai kam reikia ten statyti tokią gatvę tokiems dideliems srautams jei ten dabar nėra tokių srautų?

    Ir po to turėtų gana sunku aiškinti, kaip ji čia draugiška pėstiesiems ir dviratininkams, kaip ji kaip tik jiems yra gerai ir kaip nieko tokio tokiu ne greitkeliu, o gana ramia gatve perkirsti parką. Manau būtų daug mažiau jei gatvę numatytų ir statytų dvigubai/trigubai mažesniam intensyvumui.
    Paskutinis taisė index; 2020.12.30, 22:58.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
    Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Planuojami srautai Šiaurinės g. pirmame etape.

    Čia - https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15 - galite palyginti su esamais srautais kitose gatvėse. Kelios pagrindinės gatvės iš 2020 lapkričio (aut./h):
    Žalgirio - 450
    Kareivių - 700 - 1250
    Ozo ties Akropoliu - 770
    Laisvės pr. - 500
    Narbuto g. - 700
    Geležinio Vilko besileidžiant - 1260

    Deja nerandu info koks yra projektinis vienos eismo juostos laidumas.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-12-30 221038.jpg Views:	0 Size:	205,5 kB ID:	1850853
    Šaltinis: http://gamta.lt/files/Informacijos%2...1227042976.pdf

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Luditai nesugeba mąstyti konkrečiais faktais. STR, žmonių kiekiai, rajonai yra iš teorijų apie juodas skyles ir kvarkus, kuriuos taip pat reikia kūjais sudaužyti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
    Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas. Aišku, yra STR'inės ribos dėl juostų skaičiaus (taip, kad Šiaurinė de facto bus 6 juostų kelias - žinau, kreipkitės dėl to į savivaldybę arba VTPSI).

    Jeigu siūlai daryti 2 juostas auto ir 2 A, tai tada reikia skaičiuot koks srautas pro šitą gatvę galės pravažiuot ir kaip tai atrodys bendrame kontekse (pvz., ar to užteks žinant, kad gatvė galiausiai bus jungianti 6 rajonus.

    Skaičiuojant potencialius srautus reik įvertinti ir tai, kad nutiesus šią gatvę atsiras galimybės smarkiai riboti eismą tikrose gyvenamųjų zonų gatvėse ir visokiose D kategorijos gatvelėse rajonuose, pro kurias dabar vyksta tranzitinis eismas. Taigi srautas persimes ne tik dėl natūralių priežasčių, bet ir dėl dirbtinių ribojimų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kaip ir maniau nesugebės nurodyti realių vietų, kur yra leistinas greitis 80 km/h ir nors kiek šalia būtų intensyvus pėsčiųjų judėjimas. Vietoje 60 parašo 80, o ten jau luditų fantazijos apie greitkelius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
    O Jėzau. Buvo tik pasakyta, kad važiuoja ne tik asmeninis transportas, bet jūs dabar vėl tą patį per tą patį.

    Kam iš viso dabartinės gatvės mieste (ir ne tik centre), galite paaiškinti keliais sakiniais?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
    Pietinis aplinkkelis, kelias į N.Vilnią.
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
    Dažnas greičio viršijimas Vilniuje tiesiog įrodo policijos nemokėjimą dirbti.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.30, 21:35.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.
    Tai Geležiniam vilke, duh. Ir aš kalbėjau apie 60-80, o ne vien 80. Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.
    Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
    Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
    Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
    Tai jei sugebėtume paleisti visur pasiekiamą ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą, galbūt.

    Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.

    Ribotai, aišku, tas ir užmiestyje galioja. Kadangi yra alternatyvos, mes nepuolame platinti Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda kelių iki 5 juostų viena kryptimi, nepaisant to kad vasarą kamščiai ir susidaro.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:

    https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
    Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
    Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
    Tai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?
    Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:
    Šiltasis metų laikas (vasara) – nuo balandžio 1 d. iki spalio 31 d. 130 km/h
    Šaltasis metų laikas (žiema) – nuo lapkričio 1 d. iki kovo 31 d. 110 km/h
    https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
    Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą


    Sula

    Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Maža ko fengšui ar vibracinio viktaro vandens gerbėjams reikia.
    Automobiliai yra ne vien lengvieji, bet ir įvairaus dydžio krovininiai, kurie veža prekes į parduotuves, paštomatus ir t.t. Reikia žiūrėti į didžiosios dalies vilniečių poreikius, o ne fengšui gerbėjų kliedesius apie miestą be automobilių nes jie keičia aurą ir trikdo vibracijų dažnį.
    Tai į gyvenamuosiuose rajonuose esančias parduotuves ir paštomatus nuvažiuot be 4 juostų ištisinio greitkelio neįmanoma? Ir šitie kurjeriai yra didžioji dalis vilniečių?

    O kodėl iškart peršokama į 3 etapą jei neigiama Šiaurinės būtinybė kaip tokia visai? Gal elgtis reikia sąžiningai ir pradėti nuo 1 etapo?
    Tai pagal jus turi būti arba 4 juostų sovietinis greitkelis, arba visai nieko?

    Sula
    O kam Lietuva stato tokį objektą kaip via Baltica? Juo labiau, o siaube, juo važiuos lengvieji automobiliai.
    Dešimtys milijonų kasmet išleidžiama betiksliam žvyrkelių asfaltavimui.
    Kaune virš šimto milijonų įsūdys nereikalingų tiltų, viadukų automobilistams statybai.
    Nereikia painiot miesto ir užmiesčio. Miestų teritorijoje nereikia be reikalo gerinti gyvenimo automobiliams.

    abruo
    Kai paskaitai keliokia puslapių demagogijos apie tai kaip Šiaurinė (Ozo, Vakarinis aplinkkelis, M. Lietuvio g., take a pick) yra blogai, tai nejučia imi įsivaizduoti folijų kepurėles ir čakrų valytojus tų gatvių trasų šabašktynuose. Ir kaip jums užtenka kantrybės atsakinėti į tuos kliedesius?
    Nuo kada prieštaravimas vizualizacijose pavaizduotam sovietiniam greitkeliui (su pridėtom pakazūchinėm A juostom ir medeliais) yra automatiškai prieštaravimas Vakariniam aplinkkeliui? Ir kaip visiems užtenka kantrybės rašinėti kliedesius, kad būtina statyt būtent tokią Šiaurinę gatvę, o visi kitaip manantys yra durniai ir su folijos kepurėmis?

    VNS
    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
    Tai kiekviename laisvame plotelyje galima pritiest greitkelių ir platinti gatves, kad Caddy, Sprinter, Partner, Doblo ir Transporter 2-5 minutėm greičiau atvažiuotų į tikslą. Tik ar verta?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Efektas nedidelis, kadangi sunku per vienus metus pakeisti tendenciją. Reikia „pagreičio“.

    Arunasx

    Maža ko automobilių vairuotojams reikia.

    MedinisStrazdas

    Tai Vienoje irgi yra kamščiai. Bet tikslas nėra išnaikinti kamščius, o siekt modalinio pasiskirstymo VT/dviračių/pėsčiųjų naudai, pvz., darant VT greitesniu ir patogesniu. O kas jau norės, tas tegul murkdosi kamščiuose ir nesitiki naujo 4 juostų greitkelio, padėsiančio 5 minutėmis trumpiau važiuot iki namų.
    Būtent, esamų srautų perkėlimas į VT ir tas, sakykime, tam tikras komforto sumažėjimas žmonėms keliaujant į darbą, leidžia miestams , jų gyventojams taupyti didžiulias lėšas žymiai svarbesnėms reikmėms (nevardinsiu kam, nes tikiuosiu čia ne vaikai skaito) , nei palaikant amžiną daugiau mašinų-daugiau kelių-daugiau mašinų karuselę. Ir šis taupymas ir racionalumas, nebandant įtikti 40% vilniečių , nekalbant apie ekologiją, žemės sklypų mieste panaudojimą - nesąmonė ir kliedesiai?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    O ten niekam nebus patogiau nukirst kampą su Caddy, Sprinter, Partner, Doblo, Transporter ir t.t.?
    Tai greičiausiai, kad taip. Akivaizdu, kad kažkam leistų nukirsti kampą, bet tiesiog kažkieno didesnis patogumas nėra ypač stiprus argumentas.

    Bet didžiausi greitkelių entuziastai išvis piešė apokaliptinius scenarijus jei ten greitkelio nebus ir išvis KAIPJUMSSAVAIMENEAIŠKU, kad jis ten būtinas.

    Komentuoti:

Working...
X