Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • acetonas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

    Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
    Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
    Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
    Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.


    Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?
    Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

    Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Galėtų city bee šituos paleist https://www.engadget.com/2020/02/27/citroen-ami/ ir spalvos prkatiškai iškart firminės

    Edit: ir teisių nereik nuo 16metų kitaip nei paspirtukams, kuriuos tik nuo 18 teoriškai nuomoja
    Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.28, 17:39.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
    Lietuvoje to neteko matyti.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
    Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.
    Va prašau, žmogus iš Klaipėdos. Šaltinis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater, buvo talpina Lietuvos dviratininkų bendrijos „Facebook” grupėje:

    Click image for larger version

Name:	87363013_1060699570954463_4174170421676998656_o.jpg
Views:	5
Size:	71,7 kB
ID:	1785934


    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.
    Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
    Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
    Romai, ar galėtum padaryti apklausą? Tikrai labai įdomu būtų palygint.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
    Tamsta Romas išlipa iš lovos tiesiai į automobilį ar kaip suprast? Galiu tik primint, kad pėsčiųjų Vilniuje yra 100% gyventojų, po to eina kitos transporto priemonės ir keliavimo būdai.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal ir taip, jeigų būtų normalūs dviračių takai. Dalis jau yra, laukiam bent skeletinio tinklo užbaigimo. Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
    Tokiais atvejais visgi realiausia alternatyva - greitas VT. Bent Vilniuje tai įmanoma, net su jo išskydimu, susiejus mazguose su normaliomis P+R aikštelėmis.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.
    Na, bent jau Londone važinėti dviračiu 20+ km į vieną pusę yra visiškai normalu. Kai yra visa infrastruktūra, tam sugaišti apie valandą. Tą patį atstumą automobiliu važiuotum 1,5 valandos. Kodėl? Todėl kad iš 2 juostų automobiliams 1 buvo paimta ir skirta VT bei dviračių takams.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.
    Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką,.
    Vos nenukritau nuo kėdės. Gerai, kad tokių žmonių nėra miesto planavime. Kai pasižiūri į miestus, kurie labiausiai pritaikyti žmonėms gyventi, kurie patrauklus turistams ir t.t., supranti, kad būtent toks požiūris mus palieka toli nuo to, ką šių dienų urbanistka sugebėjo pasiekti. Ir toliau Vilnius per tokį požiūri mus mėšlo krūva su sudaužytais šaligatviai, bepratiška automobilizacija. Kas dieną einu į darbą ~3 km, tai pirmyn-atgal 6 km. Su dviračiu važiuoju šiltuoju laiku ir važiuoju todėl, kad atsirado dviračių takai. Einant į darbą nuolat prasilenkiu su dviratininkais, paspirtukininkais ir jų kas kartą daugėja, nes sąlygos sudaromos.
    Suprantu, kad ne visur pavyks vienodai išvystyti takus, tačiau teigti, kad takai rekreacijai kaip kokioje Kuršių Nerijoje yra daugiau negu nesąmonė.
    Be to, žvelgiant į Vilnių, kuris žiauriai kenčia nuo automobilių chaoso, nevaldomo parkingo, tai lieka tik spelioti ar kokie virusai žmonių smegenų nepaveikė.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
    Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

    Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

    Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
    ​​​​​
    Per 50 metų daug kas gali pasikeisti, negalima aklai vadovautis strategija paruošta taip seniai.
    Romai, kadangi jūs čia skleidžiat kažkokią dezinformaciją apie dviračių takų neadekvatų finansavimą, tai suraskit informaciją:
    1. Kiek km buvo nutiesta praėjusiais metais dviračių takų.
    2. Kiek kainavo jų nutiesimas.
    3. Kuri dalis buvo finansuota be ES paramos.
    4. Kiek išleista kelių infrastruktūrai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
    Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

    Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

    Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Na jei nėra dviračių infrastruktūros, plius įstatyminė bazė yra labai pro-automibiliška, tai iš kur bus tų dviratininkų?

    Londone taip pat buvo visiškai mažai dviratininkų, kol savivalda neįnvestavo lėšų į infrastruktūrą. Dabar miesto centre jau didesnis kelionių skaičius atliekamas dviračiais nei aytomobiliais.

    Čia ne raketų mokslas, Romai. Nu pavyzdžiui Lietuvoje žmonės dar neseniai neapsipirkinėjo LIDL parduotuvėse. Nu nes jų nebuvo. Bet kai bent 100 pastatė kažkiek tai pradėjo naudotis, ar ne taip?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Romai, nepykit, bet jei žmonės atsakingi už investavimą ar tiesiog biudžeto pinigų/resursų skirstymą vadovautųsi jūsų logika, tai mes vis dar sedėtume akmens amžiuje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na aišku pas mus su dviračiais yra kita bėda - vagystės. Kai man trečią dviratį pavogė - nusprendžiau ketvirto nebepirkti.
    Vagia ir kitose šalyse, ir dar kaip. Skandinavijoje įprasta turėti vieną rimtą dviratį savaitgalio kelionėms, kuris laikomas saugioje patalpoje, ir vieną nudrengtą kasdienėms kelionėms, kuris paliekamas prirakintas kur nors kieme prie laiptinės. Kai pavogia, naują nusiperką iš dėvėtų dviračių krautuvės. Kartais nusiperka savo senąjį. Plius negaila, kad drėgmėje ir šaltyje mirksta.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Būtent, pvz. praeitą savaitę buvo moksleivių atostogos ir Vilniuje kamščių problemos staiga nebeliko, gatvės tuščios net per patį rytinį piką.
    Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, važančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.
    Puikiai žodžiais išreiškėte vieno tokio veikėjo profilio nuotrauką

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
    Būtent, pvz. praeitą savaitę buvo moksleivių atostogos ir Vilniuje kamščių problemos staiga nebeliko, gatvės tuščios net per patį rytinį piką.
    Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, vežančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.28, 13:47.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
    Na aišku pas mus su dviračiais yra kita bėda - vagystės. Kai man trečią dviratį pavogė - nusprendžiau ketvirto nebepirkti.

    Komentuoti:

Working...
X