Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.







    Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.17, 23:26.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:

    Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1834407 Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1834408

    Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:

    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	374,3 kB ID:	1834409
    Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 11:12.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Švitrigailos
    Kažkaip ne nuo to galo pradedama...

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis

    Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.

    Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.

    <...>

    Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.



    ....
    Prie to kad Konstitucijos prospektas Šnipiškėse. Minskas prie to kad Konstitucijos prospektas yra lygiai tiek kiek visiškas minskas. Ir tik visiškam kosmonautui gali ateit į galvą kad tai vaje kaip gerai ir koks unikalumas kurio europoj niekur daugiau nerasi. Rasi, tik reik į priešingą nei kur europa pusę dairytis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Delfi.lt 2020.10.12
    Ž.Mauricas
    Šnipiškėse Vilniaus mikrorajone daugiabučiai auga kaip ant mielių: su kokiais iššūkiais susidurs naujakuriai
    [/URL]
    Tam urbanistinės minties kosmonautui turėtų Minskas labai patikt - plačios kaipkad bulbų laukai gatvės, daug tik žoliapjovėm aprėpiamų o šiaip nenaudojamų (dabar tos nesėkmingai naudojamos lukašai nuversti) ir nenaudingų pievų.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
    Čia kaip kur. Kai kur laiko, kai kur, kur nėra labai būtini, naikina, naujus įrenginėja tik visiškai išimtiniais atvejais.

    Daug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

    Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
    Tai jis pagrinde kaip ekonomistas komentuoja visokias NT pardavimų tendencijas ir pan., apie architektūrą juk nekalba.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
    Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą

    Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
    Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.

    Komentuoti:


  • Evier
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Galėtų Mauricas apsiriboti ekonomikos prognozėmis, ar ką jis ten paprastai daro. Dabar nei į tviorą, nei į mietą šneka kažkokius vėjus apie žiedus (wut?) ir Konstitucijos prospekto plotį.
    Tai kad ir su ekonomika jam nelabai sekas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    1980-ais buvo išpopuliarėję "velomobiliai". Tuomet juos neretai galima buvo pamatyti. VISI buvo konstravusi, berods ir Šiaulių "Vairas".

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Mačiau kelis kartus Kuršių nerijoje, Juodkrantėje.

    Būčiau pamatęs, būčiau supratęs Kaune berods neteko tokių matyti arba nepamenu.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Mikald Rodyti pranešimą
    Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
    Esu matęs tokių. Gana reti, bet pasitaiko.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle

    Komentuoti:


  • Mikald
    replied
    Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
    Paskutinis taisė Mikald; 2020.10.06, 22:37.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vilniečio kortele spėju keis JUDU kortelė, nors man dabartinis Vilniečio kortelės mėlynos-žalios-geltonos spalvų spektras tikrai buvo vykęs, kaip ir pilkas autobusų dažymas su juosta viršuje.. Beje vidiniai skelbimai prie vairuotojo vis dar klijuojami su šia juosta?

    Komentuoti:

Working...
X