Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sankauskas
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet))
    O tai koks čia tas Londono biudžetas? 2,14 mlrd. svarų? Tai čia kiek, 2 kartus daugiau nei Vilniaus?

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Augti nuo žemos bazės visada lengva. Bet procentaliai - skaičiai išlieka niekingai maži.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą

    Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
    Vidutiniškai dviračių infrastruktūrai numatyta £169 milijonų per metus iki 2023, miesto biudžetas £18,5 milijardų, tai gaunasi tik 0,9% viso biudžeto, atsižvelginat į tai, kad tai sparčiausiai auganti transporto rūšis ir didmiestyje praktiškiausia, tos investicijos nėra jau tokios didelės.
    Tie jūsų minimi "statomi greitkeliai" tėra nupieštos mėlynos linijos esamose gatvėse, Vilniuje statomi nauji raudoni takai ant plyno lauko kainuoja žymiai daugiau nei tie Londono "greitkeliai" esamoje infrastruktūroje.



    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	45,3 kB ID:	1787035

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.
    Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
    Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 08:54.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą
    Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
    http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf

    Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
    Londonas šiaip labai didelis miestas ir dviratininkams nėra pats patogiausias, ypač, kai išvystytas metro/geležinkelių tinklas.
    Aišku, nekultūringi dviratininkai, kurie laksto bet kaip, šaligatviais ir pan. problema, kaip ir vairuotojai, bet tai nėra argumentas nevystyti dviračių infrastruktūros. Ar jums skandinavai, nyderlandai, kur dviratininkų rojus, blogi pavyzdžiai?
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.04, 08:49.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė zero Rodyti pranešimą
    Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
    http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


    Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
    Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.

    P.S. tuo labiau turint omenyje kad Londone dviračiai konkuruoja patogumu ne su automobiliais, o su puikiai išvystytu viešuoju transportu. Perkėlus automobilių išlaikymo kaštus nuo valstybės ant pačių automobilių savininkų, Vilniuje irgi greitai atsirastu tie 4% dviratininkų.
    Paskutinis taisė sankauskas; 2020.03.04, 08:24.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
    http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


    Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.




    Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 07:53.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
    Bet klausimas dėl takų infros išvystymo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
    Ir panašiu reljefu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
    Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?


    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Gal kiek realesnius skaičius turiu (2019-2020m. Vilniuje kelionės į darbą):
    43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
    33% VT;
    8% pėsti;
    6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
    3% kombinuotos kelionės;
    3% dviračiu;
    1% paspirtuku.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
    Tai tada tikrai normalu važiuoti automobiliu ir niekas nesako, kad iš Nemenčinės reiktų dviračiu minti. Didesnę problemą sudaro tie, kurie centre automobiliu važinėja, nes tingi keletą kilometrų dviratį paminti ar paėjėti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
    Reiktų šį aspektą moksliškai panagrinėti.
    Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
    Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
    Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.


    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.
    Deja, aš ten nevažinėju, teikiu pirmenybę vaikščioti pėsčiomis.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 11:52.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
    Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
    Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
    Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
    Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
    Toliau nuo centro su dviračių takais tikrai didelė bėda. Dabar tvarko daugiausia centre (kur jau tikrai daugelyje vietų gatvėmis su automobiliais važiuoti nebereikia).

    Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų. Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
    Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
    Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
    Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 09:31.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
    Būtent. Tokie incidentai gali nutikti tik dėl blogos infrastruktūros. Pastačius normalius dviračių takus minti kartu su krovininiu eismu neturėtų būti jokios galimybės. Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.

    Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.

    Komentuoti:

Working...
X