Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Comment


      Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

      Comment


        Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
          Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
          Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

          Comment


            o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
              Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
                neuzmesiu

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                  neuzmesiu
                  Davai tik greit eini žiūrėt, ką liepiau.

                  Comment


                    Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.
                    Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
                      Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą

                        Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
                        Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
                          Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

                            Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

                            NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

                            Konstitucijos pr. sąlygos:

                            1. automobiliams:
                            • teigiama: nieko
                            • neigiama: padidėjo šviesoforų
                            2. viešąjam:
                            • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
                            • neigiama: nieko
                            Na, automobilistų požiūriu visgi papildoma VT juosta yra gerai, jei ji atsiranda praplatinus kelius, bet ne atiduodant esamą juostą . Jeigu visgi taip atsitinka, reikia iš daugumos jų tikėtis didžiulio pasipiktinimo.

                            ​​​​​​
                            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              galima intensyvumo palyginimo source?
                              Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

                              https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

                              Comment


                                Lvovo gatvėje keliose vietose, pėsčiųjų perėjose daro saugumo saleles, gatvė siaurinama viena juosta:



                                Kiek toliau, prie Quadrum:



                                Comment


                                  Siaurina? O kai užstatys jos šiaurinę dalį dangoraižiais, vėl išplatins? Kažkokie be ryšio sprendimai. Jau iš Kernavės gatvės darys parodiją kai vietoj bendramiestinės magistralės iki Ozo PC padarys kažkokią paspirtukų-dviratukų gatvytę, dabar čia dar pasiaurins. Toks jausmas, ateityje, panaikinus troleibusus ir paleidus dujinius hybrydus, visi staiga atsisakys mašinyčių ir ims iš visokių Perkūnkiemių ir Balsių vaikščioti kojytėmis, vaikus iš Sudervės veš dviratukais į mokyklas, paskui patys mins į centrą, o iš Čekoniškių atskries darban į NMC paspirtuku!
                                  Už dangoraižius mūsų didmiesčiuose!

                                  Comment


                                    Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
                                      Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
                                        O geresnė infrastruktūra būtų viduryje Šnipiškių nutiesus dar vieną 6 juostų greitkelį?
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                          Siaurina?
                                          Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X