Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    3. Jei iš tikrųjų nauja el. bilieto sistema vadinsis JUDU, tai bent jau vienas žingsnis į priekį.
    Greičiausiai m.Ticket ir m.Parking kaip atskirų programėlių neliks, bet tai atsitiks ne šiandien ir ne rytoj. Tokio mąsto persitvarkymams ir "rebrandingam" reikia laiko.

    5. Kaip minėjau, Vokietijoje yra trečdalio ar pusės Lietuvos dydžio regionai, kur visos transporto priemonės pažymėtos vienu prekės ženklu. Visi tvarkaraščiai, schemos ir bilietai pasiekiami iš to prekės ženklo programėlės/svetainės.
    VBB, VBN, VRR, MVV - tai nėra "prekės ženklai". Tai yra įstaigos, kurios atsako už VT koordinavimą tame regione ir po jomis jau yra kitos įstaigos kaip kad BVG ar MVG, kurios užsiima jau mažesniu teritoriniu vienetu. Lietuvoje mes turim tik vieno lygmens įstaigas, atsakančias tik už savo savivaldybę.

    Jeigu Vilniuje tas JUDU būtų kaip „stoginis“ prekės ženklas visam VT, figūruojantis ant kiekvieno bilieto ir transporto priemonės (nesvarbu, kokia įmonė), tada suprasčiau tą naujo pavadinimo įvedimą. Kartu reikėtų pradėti ir priemiestinius maršrutus bei traukinius integruoti, ir uždėt tą patį prekės ženklą. Taip žmonėms ateitų supratimas, kad galioja tie patys bilietai, ir susikurtų vieningas įvaizdis.
    Vargu, ar JUDU yra skirtas išeiti už Vilniaus m. interesų ribų.

    nors šalia JUDU figūruoja Susisiekimo paslaugų, o ne VVT logotipas
    Pala, o tai kodėl VVT? Juk tai vežėjas ir keleiviui jis turi rūpėti tik tada, jei jam reikia atsiimti pamestą daiktą. Net nusiskundimai visų pirma turėtų eiti per VT organizatorių.

    4. Tai ir reikia sumažinti nereikalingų pavadinimų kiekį.
    Tai ko gero taip ir bus. Tiesiog ne viskas vyksta iš karto.

    Vietoj tų propagandinių darnaus judumo straipsnių galėjo geriau keleivių informavimą gerinti.
    DJMP kiekviena savivaldybė rengė atskirai ir ten buvo keliami aukštesnio lygmens tikslai, nei sukurti naują svetainę, tvarkaraščius teikti ne PDFais, rodyti išvykimus iš visų stotelių, o ne "nuo stoties". Tokiems dalykams reikalingas valstybinio lygio sprendimas, kuriuo turėjo tapti visimarsrutai.lt, bet, kaip matom, netapo. Ten ne tik kad nesukontroliuotas pusės savivaldybių tvarkaraščių suvedimas, bet dar ir pačios stotelės ir maršrutai oficialiuose dokumentuose yra su absurdiškom klaidom ir net neatitinkantys faktinės kelių infrastruktūros.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą

      5. Tai ir iki šiol pas mus Vilniaus mieste panašiai buvo - daug kur dominavo tos pačios SISP spalvos tik tiesa, jog pats pavadinimas nebuvo tinkamas kaip brand'as ir realiai visi įrankiai, paslaugos ar produktai turėdavo savo atskirus pavadinimus (o tam tikrais atvejais net ir dizainai seni, visai kitokie buvo). Naujas JUDU ir apjungs visus SISP įrankius, paslaugas po vienu vardu.
      1. Kaip pats rašei 5 punkte VVT logotipas niekur neturi figuruoti. Kas yra senoji svetainė? Kur JUDU | SISP logo viršuje kairėje? Nes čia naujoji ir ji visad ir bus
      Senoji – tai violetinė „Susisiekimo paslaugų“ svetainė, kuri nei iš šio, nei iš to atsiranda. Pavyzdžiui čia: http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1469 arba http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=50
      Tikiuosi, liks tik judu.lt
      Pala, o tai kodėl VVT? Juk tai vežėjas ir keleiviui jis turi rūpėti tik tada, jei jam reikia atsiimti pamestą daiktą. Net nusiskundimai visų pirma turėtų eiti per VT organizatorių.
      Tavo tiesa, susipainiojau domenuose.

      VBB, VBN, VRR, MVV - tai nėra "prekės ženklai". Tai yra įstaigos, kurios atsako už VT koordinavimą tame regione ir po jomis jau yra kitos įstaigos kaip kad BVG ar MVG, kurios užsiima jau mažesniu teritoriniu vienetu. Lietuvoje mes turim tik vieno lygmens įstaigas, atsakančias tik už savo savivaldybę.
      Logotipai pavaizduoti ant beveik kiekvienos transporto įmonės ir tvarkaraščio. Tai kodėl ne prekės ženklas?


      Tikėkimės JUDU pagerins situaciją, bet ambicijos menkos.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą
        Logotipai pavaizduoti ant beveik kiekvienos transporto įmonės ir tvarkaraščio. Tai kodėl ne prekės ženklas?
        Na, galima ir taip laikyti.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Dar prie ilgo sąrašo nepamirškite ir Vilniečio kortelės pridėti, kuri irgi gražiai įsipaišo į vieno prekės ženklo nebuvimą

          Comment


            Vilniečio kortele spėju keis JUDU kortelė, nors man dabartinis Vilniečio kortelės mėlynos-žalios-geltonos spalvų spektras tikrai buvo vykęs, kaip ir pilkas autobusų dažymas su juosta viršuje.. Beje vidiniai skelbimai prie vairuotojo vis dar klijuojami su šia juosta?

            Comment


              Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
              Paskutinis taisė Mikald; 2020.10.06, 23:37.

              Comment


                Parašė Mikald Rodyti pranešimą
                Šiandien apie 20 val. pamačiau prie Justiniškių g. važiuojantį labai keistą žemo rėmo ir labai ilgą dviratį. Dviratis sustojo prie pėsčiųjų perėjos, nes užsidegė raudona šviesa. Mano nuostabai dviratininkas važiavo gulėdamas atkištomis kojomis į priekį. Dviratininkas paaiškino, kad jis vairuoja gulimąjį dviratį. Paklausiau kur pirko. Vyriškis paaiškino, kad pasidarė pats savomis rankomis savo gulimąją dviratę transporto priemonė. Atrodė labai neįprastai
                Esu matęs tokių. Gana reti, bet pasitaiko.

                https://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Mačiau kelis kartus Kuršių nerijoje, Juodkrantėje.

                  Būčiau pamatęs, būčiau supratęs Kaune berods neteko tokių matyti arba nepamenu.

                  Comment


                    1980-ais buvo išpopuliarėję "velomobiliai". Tuomet juos neretai galima buvo pamatyti. VISI buvo konstravusi, berods ir Šiaulių "Vairas".

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Galėtų Mauricas apsiriboti ekonomikos prognozėmis, ar ką jis ten paprastai daro. Dabar nei į tviorą, nei į mietą šneka kažkokius vėjus apie žiedus (wut?) ir Konstitucijos prospekto plotį.
                      Tai kad ir su ekonomika jam nelabai sekas.

                      Comment


                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                        Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
                        Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                          Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.
                          Tai jis pagrinde kaip ekonomistas komentuoja visokias NT pardavimų tendencijas ir pan., apie architektūrą juk nekalba.

                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.
                          Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad net patys draugiškiausi pėstiesiems ir dviratininkams skandinavijos, beneliukso didmiesčiai saugo savo miesto greitkelius, tvariai ekonomikai neužtenka gero susisiekimo tik dviračiais.
                            Čia kaip kur. Kai kur laiko, kai kur, kur nėra labai būtini, naikina, naujus įrenginėja tik visiškai išimtiniais atvejais.

                            Daug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Draugiškas ir saugus judumas: Vilnius kviečia susipažinti su ramaus eismo gatvėmis

                              Pagal šiuos principus neseniai baigta tvarkyti Giedraičių gatvė, ramaus eismo gatvių privalumus mato keliaujantieji Islandijos ir I. Šimulionio gatve, šiuo metu pradėtos tvarkyti Šaltkalvių gatvė jungiamoji gatvė ties Vilniaus rajono poliklinika, jungianti Laisvės prospektą su J. Baltrušaičio gatve.

                              Planuojama, kad per artimiausius metus visame Vilniuje atsiras bent 10 ramaus eismo zonų, o per dešimtmetį – iki 2030 metų – ramaus eismo principais bus pertvarkytos dauguma privažiavimui prie namų ar įstaigų skirtų gatvių.

                              <...>

                              Tai tik pradžia Naujamiestyje – pagal ramaus eismo principus 2021 metais planuojama tvarkyti ir kitas šio rajono gatves, pavyzdžiui, Vytenio, Švitrigailos ir kitas. Šiuo metu architektūros ir urbanistikos ekspertai ruošia šių gatvių pritaikymo analizę, kurios metu atliks ir gyventojų apklausas, įtrauks visuomenę.

                              Comment


                                Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                Švitrigailos
                                Kažkaip ne nuo to galo pradedama...

                                Comment


                                  Tikrai keista, kam lysti prie Švitrigailos g., kai paraleliai jai maštabiškai bus pertvarkoma Algirdo g., o iš kitos pusės Vytenio g. Puiku, dėl pastarosios, nes oficialiai leisti parkuoti mašinas per visą šaligatvį, o pėsčiuosiu nukreipt ant žolės, tai kažkas nesuprantamo:

                                  Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,56 MB ID:	1834407 Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	1,26 MB ID:	1834408

                                  Aišku, su įvaizdinėmis straipsnių / FB post'ų nuotraukomis nuolat susimaunama. Įdomu, kaip veikia tas darnumas Giedraičių g. prasilenkiant tai moteriai su susikibusia pora, visiems artėjant prie stulpo viduryje šaligatvio:

                                  Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	374,3 kB ID:	1834409
                                  Paskutinis taisė dondc; 2020.10.24, 12:12.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X