Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.
    Taip, problemų yra. Bet diskusija buvo apie tai, kur tiesti atskirus takus, o kur ne.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

    Click image for larger version Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174
    Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
    Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

    Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.
    Kiekviena gatvelė turi būti su 3m pločio dvirtakiu, atitvarais kaip autostradoj ir po to reikia skųstis kodėl pas mus tiek daug asfalto ir kodėl visi važinėja +20...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
    Kiemuose tarp sovietinių daugiabučių gal irgi vengi važiuojamosios dalies ir šaligatviais važinėji?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
    Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
    as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais
    Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
    is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
    Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
    Na jo, aš tomis gatvėmis net dviračiu nedrįstu važiuot. Ir nemanau, kad reikėtų. Gerai tai, kad jau kelios jų turi dviračių takus. Greitai turės ir Kareivių g.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
    Na, belieka viltis kad su laiku ir pas mus ateis tvarka. O iki to laiko galima tik brūkštelti į Susisiekimo ministeriją, ir gal dar savo Seimo nariui ir iškelti tuos klausimus.

    Ir žiūrėk, tvarka ateis greičiau, negu tu norėtum.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
    Nu nežinau. Aš tai kur galiu visada važiuoju gatve. Pavyzdžiui, Žvėryne. Gyvenamuosiuose rajonuose važiuoju šaligatviu, jei gera kokybė arba gatve (jeigu tai nėra koks Laisvės pr.). Problemų, ačiū Dievui, kol kas neturėjau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Na, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Mano nuomone centrinėje miesto dalyje reikia bent po kažkiek naikinti parkingo vietas palei gatvę ir vietoje jų statyti dviračių/paspirtukų takus. Po centrinę miesto dalį važinėti automobiliu tikrai nėra daug prasmės, o tiems, kuriems tai reikalinga turi būti užkelta kaina tiek, kad visada būtų viena kita laisva vieta.

    Taip atsiras ir darnus judumas, ir pėstieji bus saugūs ir miesto centras nebedus nuo automobilių. Aš iki šiol negaliu patikėti, kodėl Vilniaus centre visos gatvės šonuose nuparkuotos automobiliais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Taisyklių laikymosi prievolė nepriklauso nuo infrastruktūros padėties. Jeigu pažeidėjai būtų baudžiami tai ir siaurinti nieko neriekėtų.
    Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
    Beje, kai kur rekonstruojant daugiabučius būna išplečiamas stiklinis holas priešais laiptinę ir ten įrengiama patalpa visokiems vežimėliams bei dviračiams. Pas mus ne tik kad prioritetai visai kiti, bet jaučiu dar ir biurokratinių kliūčių begalė.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
    ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.
    Pernai buvo pirma žiema, kai žiemą važinėjau dviračiu mieste - pavasarį labai pasijautė druskos poveikis. Šaligatvius žvyru (turbūt su druska) dar stipriau barsto, nei kelius.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

    Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?
    Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.

    Komentuoti:


  • Aukštaitis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.
    Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?

    Komentuoti:

Working...
X