Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
    Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
    Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

      Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
      Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

        Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
        Būtent. Tokie incidentai gali nutikti tik dėl blogos infrastruktūros. Pastačius normalius dviračių takus minti kartu su krovininiu eismu neturėtų būti jokios galimybės. Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.

        Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
          ​​​​​
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            Parašė digital Rodyti pranešimą
            Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
            Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.

            Parašė index Rodyti pranešimą
            Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
            Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
            Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
            Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
            Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 08:31.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
              Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.

              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
              Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
              Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
              Toliau nuo centro su dviračių takais tikrai didelė bėda. Dabar tvarko daugiausia centre (kur jau tikrai daugelyje vietų gatvėmis su automobiliais važiuoti nebereikia).

              Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų. Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
                Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
                  Reiktų šį aspektą moksliškai panagrinėti.
                  Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
                  Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
                  Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.
                  Deja, aš ten nevažinėju, teikiu pirmenybę vaikščioti pėsčiomis.
                  Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 10:52.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
                    Tai tada tikrai normalu važiuoti automobiliu ir niekas nesako, kad iš Nemenčinės reiktų dviračiu minti. Didesnę problemą sudaro tie, kurie centre automobiliu važinėja, nes tingi keletą kilometrų dviratį paminti ar paėjėti.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                      3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

                      https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

                      Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
                      Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

                      Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
                      Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
                      Gal kiek realesnius skaičius turiu (2019-2020m. Vilniuje kelionės į darbą):
                      43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
                      33% VT;
                      8% pėsti;
                      6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
                      3% kombinuotos kelionės;
                      3% dviračiu;
                      1% paspirtuku.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                        3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
                        Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?


                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
                          Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                            Ir panašiu reljefu.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                              Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
                                Bet klausimas dėl takų infros išvystymo.

                                Comment


                                  Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                                  http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                                  Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.




                                  Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 06:53.
                                  “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                  Comment


                                    Parašė zero Rodyti pranešimą
                                    Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                                    http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                                    Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
                                    Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.

                                    P.S. tuo labiau turint omenyje kad Londone dviračiai konkuruoja patogumu ne su automobiliais, o su puikiai išvystytu viešuoju transportu. Perkėlus automobilių išlaikymo kaštus nuo valstybės ant pačių automobilių savininkų, Vilniuje irgi greitai atsirastu tie 4% dviratininkų.
                                    Paskutinis taisė sankauskas; 2020.03.04, 07:24.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė zero Rodyti pranešimą
                                      Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                                      http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf

                                      Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
                                      Londonas šiaip labai didelis miestas ir dviratininkams nėra pats patogiausias, ypač, kai išvystytas metro/geležinkelių tinklas.
                                      Aišku, nekultūringi dviratininkai, kurie laksto bet kaip, šaligatviais ir pan. problema, kaip ir vairuotojai, bet tai nėra argumentas nevystyti dviračių infrastruktūros. Ar jums skandinavai, nyderlandai, kur dviratininkų rojus, blogi pavyzdžiai?
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.04, 07:49.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                        Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.
                                        Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                                        Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 07:54.
                                        “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                        Comment


                                          Parašė zero Rodyti pranešimą

                                          Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                                          Vidutiniškai dviračių infrastruktūrai numatyta £169 milijonų per metus iki 2023, miesto biudžetas £18,5 milijardų, tai gaunasi tik 0,9% viso biudžeto, atsižvelginat į tai, kad tai sparčiausiai auganti transporto rūšis ir didmiestyje praktiškiausia, tos investicijos nėra jau tokios didelės.
                                          Tie jūsų minimi "statomi greitkeliai" tėra nupieštos mėlynos linijos esamose gatvėse, Vilniuje statomi nauji raudoni takai ant plyno lauko kainuoja žymiai daugiau nei tie Londono "greitkeliai" esamoje infrastruktūroje.



                                          Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	45,3 kB ID:	1787035
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X