Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
    Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
      Reiktų šį aspektą moksliškai panagrinėti.
      Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
      Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
      Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.
      Deja, aš ten nevažinėju, teikiu pirmenybę vaikščioti pėsčiomis.
      Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 11:52.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
        Tai tada tikrai normalu važiuoti automobiliu ir niekas nesako, kad iš Nemenčinės reiktų dviračiu minti. Didesnę problemą sudaro tie, kurie centre automobiliu važinėja, nes tingi keletą kilometrų dviratį paminti ar paėjėti.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
          3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

          https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

          Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
          Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

          Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
          Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
          Gal kiek realesnius skaičius turiu (2019-2020m. Vilniuje kelionės į darbą):
          43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
          33% VT;
          8% pėsti;
          6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
          3% kombinuotos kelionės;
          3% dviračiu;
          1% paspirtuku.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
            3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
            Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?


            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
              Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                Ir panašiu reljefu.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
                  Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
                    Bet klausimas dėl takų infros išvystymo.

                    Comment


                      Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                      http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                      Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.




                      Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 07:53.
                      “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                      Comment


                        Parašė zero Rodyti pranešimą
                        Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                        http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


                        Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
                        Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.

                        P.S. tuo labiau turint omenyje kad Londone dviračiai konkuruoja patogumu ne su automobiliais, o su puikiai išvystytu viešuoju transportu. Perkėlus automobilių išlaikymo kaštus nuo valstybės ant pačių automobilių savininkų, Vilniuje irgi greitai atsirastu tie 4% dviratininkų.
                        Paskutinis taisė sankauskas; 2020.03.04, 08:24.

                        Comment


                          Parašė zero Rodyti pranešimą
                          Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
                          http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf

                          Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
                          Londonas šiaip labai didelis miestas ir dviratininkams nėra pats patogiausias, ypač, kai išvystytas metro/geležinkelių tinklas.
                          Aišku, nekultūringi dviratininkai, kurie laksto bet kaip, šaligatviais ir pan. problema, kaip ir vairuotojai, bet tai nėra argumentas nevystyti dviračių infrastruktūros. Ar jums skandinavai, nyderlandai, kur dviratininkų rojus, blogi pavyzdžiai?
                          Paskutinis taisė Lettered; 2020.03.04, 08:49.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                            Būtent. Puikus pavyzdys, kaip investavus juokingas sumas galima pasiekti stulbinančių rezultatų, net 2 kartus daugiau dviratininkų vos per kelis metus.
                            Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                            Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 08:54.
                            “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                            Comment


                              Parašė zero Rodyti pranešimą

                              Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                              Vidutiniškai dviračių infrastruktūrai numatyta £169 milijonų per metus iki 2023, miesto biudžetas £18,5 milijardų, tai gaunasi tik 0,9% viso biudžeto, atsižvelginat į tai, kad tai sparčiausiai auganti transporto rūšis ir didmiestyje praktiškiausia, tos investicijos nėra jau tokios didelės.
                              Tie jūsų minimi "statomi greitkeliai" tėra nupieštos mėlynos linijos esamose gatvėse, Vilniuje statomi nauji raudoni takai ant plyno lauko kainuoja žymiai daugiau nei tie Londono "greitkeliai" esamoje infrastruktūroje.



                              Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	45,3 kB ID:	1787035
                              Flickr

                              Comment


                                Augti nuo žemos bazės visada lengva. Bet procentaliai - skaičiai išlieka niekingai maži.
                                “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                Comment


                                  Parašė zero Rodyti pranešimą

                                  Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet))
                                  O tai koks čia tas Londono biudžetas? 2,14 mlrd. svarų? Tai čia kiek, 2 kartus daugiau nei Vilniaus?

                                  Comment


                                    Parašė zero Rodyti pranešimą

                                    Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                                    Londono biudžetas toks kuklus?
                                    Vilniaus berods apie 700 mln. EUR bus.

                                    Comment


                                      Čia Zero ryškiai sumaišė skaičius, nes Londoans skiria beveik 1% o ne 10%.

                                      Comment


                                        Parašė zero Rodyti pranešimą

                                        Juokingas sumas ?! Londonas apie 10 proc. savo biudžeto skiria dviračių infrastruktūrai gerinti - tai milžiniški pinigai (214 milijonų svarų kasmet). Nepaisant to, dviratinininkų skaičiaus augimas stagnuoja (tiesiog hipsterių skaičius yra baigtinis). Norint toliau auginti dviratininkų skaičių, jau reikės represinių priemonių. Manau visur 4-5 proc. yra dviratininkai savo noru, visi kiti - priverstiniai (kaip Amsterdame - ten nelabai kitų galimybių palikta)
                                        Tai jei P. Vileišio g. paverstu dviračių gatve irgi sakytum, kad valdžia imasi represijų prieš tave. Juk jei butu geras dviračių takas palei upę iki pats centro, puse Antakalnio gyventojų esant geram orui persėstu į dviračius. Kam stovėti 30 min kamštyje, jei per 15 min būtu galima patogiai nuvažiuoti iki centro. Jei tingi minti elektrinis paspirtukas yra.
                                        Tas pats gautusi sujungus patogiais dviračių takais Žirmūnus, Šnipiškes, Naujamiestį ir Naujininkus su centru. Plius Naujininkus ir Naujamiestį galima būtu sujungti su greitimais pramoniniais rajonais pakankamai trumpais takais, kuriais dauguma žmonių lengvai galėtu numinti.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Čia Zero ryškiai sumaišė skaičius, nes Londoans skiria beveik 1% o ne 10%.
                                          Tuomet Vilnius skiria (kartu su gretutiniais projektais) panašias sumas:

                                          Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 7 mln. eurų.

                                          https://vilnius.lt/lt/2019/04/09/ged...viraciu-takai/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X