Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
      3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

      https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

      Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
      Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

      Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
      Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
      Romai, nepykit, bet jei žmonės atsakingi už investavimą ar tiesiog biudžeto pinigų/resursų skirstymą vadovautųsi jūsų logika, tai mes vis dar sedėtume akmens amžiuje.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
        Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
        Na jei nėra dviračių infrastruktūros, plius įstatyminė bazė yra labai pro-automibiliška, tai iš kur bus tų dviratininkų?

        Londone taip pat buvo visiškai mažai dviratininkų, kol savivalda neįnvestavo lėšų į infrastruktūrą. Dabar miesto centre jau didesnis kelionių skaičius atliekamas dviračiais nei aytomobiliais.

        Čia ne raketų mokslas, Romai. Nu pavyzdžiui Lietuvoje žmonės dar neseniai neapsipirkinėjo LIDL parduotuvėse. Nu nes jų nebuvo. Bet kai bent 100 pastatė kažkiek tai pradėjo naudotis, ar ne taip?

        Comment


          Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
          Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

          Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

          Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
          ​​​​​

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
            Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

            Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

            Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
            ​​​​​
            Per 50 metų daug kas gali pasikeisti, negalima aklai vadovautis strategija paruošta taip seniai.
            Romai, kadangi jūs čia skleidžiat kažkokią dezinformaciją apie dviračių takų neadekvatų finansavimą, tai suraskit informaciją:
            1. Kiek km buvo nutiesta praėjusiais metais dviračių takų.
            2. Kiek kainavo jų nutiesimas.
            3. Kuri dalis buvo finansuota be ES paramos.
            4. Kiek išleista kelių infrastruktūrai.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką,.
              Vos nenukritau nuo kėdės. Gerai, kad tokių žmonių nėra miesto planavime. Kai pasižiūri į miestus, kurie labiausiai pritaikyti žmonėms gyventi, kurie patrauklus turistams ir t.t., supranti, kad būtent toks požiūris mus palieka toli nuo to, ką šių dienų urbanistka sugebėjo pasiekti. Ir toliau Vilnius per tokį požiūri mus mėšlo krūva su sudaužytais šaligatviai, bepratiška automobilizacija. Kas dieną einu į darbą ~3 km, tai pirmyn-atgal 6 km. Su dviračiu važiuoju šiltuoju laiku ir važiuoju todėl, kad atsirado dviračių takai. Einant į darbą nuolat prasilenkiu su dviratininkais, paspirtukininkais ir jų kas kartą daugėja, nes sąlygos sudaromos.
              Suprantu, kad ne visur pavyks vienodai išvystyti takus, tačiau teigti, kad takai rekreacijai kaip kokioje Kuršių Nerijoje yra daugiau negu nesąmonė.
              Be to, žvelgiant į Vilnių, kuris žiauriai kenčia nuo automobilių chaoso, nevaldomo parkingo, tai lieka tik spelioti ar kokie virusai žmonių smegenų nepaveikė.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

                https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

                Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
                Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

                Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
                Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
                Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.
                  Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.
                    Na, bent jau Londone važinėti dviračiu 20+ km į vieną pusę yra visiškai normalu. Kai yra visa infrastruktūra, tam sugaišti apie valandą. Tą patį atstumą automobiliu važiuotum 1,5 valandos. Kodėl? Todėl kad iš 2 juostų automobiliams 1 buvo paimta ir skirta VT bei dviračių takams.

                    Comment


                      Gal ir taip, jeigų būtų normalūs dviračių takai. Dalis jau yra, laukiam bent skeletinio tinklo užbaigimo. Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
                      Tokiais atvejais visgi realiausia alternatyva - greitas VT. Bent Vilniuje tai įmanoma, net su jo išskydimu, susiejus mazguose su normaliomis P+R aikštelėmis.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą

                        Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
                        3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

                        https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

                        Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
                        Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
                        Tamsta Romas išlipa iš lovos tiesiai į automobilį ar kaip suprast? Galiu tik primint, kad pėsčiųjų Vilniuje yra 100% gyventojų, po to eina kitos transporto priemonės ir keliavimo būdai.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
                          Lietuvoje to neteko matyti.
                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
                          Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.
                          Va prašau, žmogus iš Klaipėdos. Šaltinis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater, buvo talpina Lietuvos dviratininkų bendrijos „Facebook” grupėje:

                          Click image for larger version

Name:	87363013_1060699570954463_4174170421676998656_o.jpg
Views:	7
Size:	71,7 kB
ID:	1785934


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.
                          Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.

                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
                          Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?

                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
                          Romai, ar galėtum padaryti apklausą? Tikrai labai įdomu būtų palygint.

                          Comment


                            Galėtų city bee šituos paleist https://www.engadget.com/2020/02/27/citroen-ami/ ir spalvos prkatiškai iškart firminės

                            Edit: ir teisių nereik nuo 16metų kitaip nei paspirtukams, kuriuos tik nuo 18 teoriškai nuomoja
                            Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.28, 17:39.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą

                              Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.


                              Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?
                              Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

                              Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
                                Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
                                Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

                                  Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
                                  Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.

                                  Comment


                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                    Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
                                    Būtent. Tokie incidentai gali nutikti tik dėl blogos infrastruktūros. Pastačius normalius dviračių takus minti kartu su krovininiu eismu neturėtų būti jokios galimybės. Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.

                                    Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
                                      ​​​​​

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
                                        Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.

                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
                                        Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
                                        Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
                                        Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
                                        Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 09:31.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
                                          Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.

                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
                                          Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
                                          Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
                                          Toliau nuo centro su dviračių takais tikrai didelė bėda. Dabar tvarko daugiausia centre (kur jau tikrai daugelyje vietų gatvėmis su automobiliais važiuoti nebereikia).

                                          Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų. Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X