Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MindesAcc
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
    Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.
    Galima atsizvelgti i pora dalyku kodel Lietuvoje mazi miestai ir kaimai neturi tokio isvystyto VT. -

    1. Mazi miestai kuriuos tu isvardinai ir ju viesasis transportas buvo per ilgai ignoruotas. Visi zmones kurie sugebejo persedo i nuosava automobili. VT keleiviu skaicius sumazejo - reisu skaicius sumazejo. Ir tokiu budu nusiridensim iki apacios kur isviso VT nebus.

    2. Kaimai ir ju vystimas. Pastebejau kad nauji namai Lietuvoje yra statomi labai toli nuo vienas kito. "Va ziurek Juozas statosi sau nama - nu blt krw, reikes prikti sklypa 300m nuo jo ir statytis savo nama ten." Toks chaotiskas namu isdestimas sukuria papildomo sunkumo vystiti VT kaime kuris sujungtu visus kaimelius ir efektyviai gabentu keleivius i tam tikras vietas. Tuo labiau kad dar toks vystimas apkrauna infrastrukturos ivedimo procesa ir prieziura (keliai, elektra, kanalizacija, ir tt)

    Man siaip labai patinka kaip Vokietijoje veikia VT tokiose rural vietose. Kekvienas kaimelis turi apie 600-1.500 zmoniu (viskas labai tankiai sustatyta) ir po 3-4 VT stoteles. Ir tie autobusai kursuoja kas 30 minuciu i tam tikrus didesnius kaimelius / miestelius kuriuose yra sudaryti VT susisiekimo brandoliai. Is ten viskas yra lengvai pasiekiama - shopping malls, rekcreacines pramogos ir tt.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
    Aš supratau, kad kaimietis su BMW visada dalyvauja rinkimuose 99%, o kompiuteristas - niekada.

    Šiaip jau per kiekvienus rinkimus pirmieji prie mūsų apylinkės visada sukiojasi raudonnosiai su gerai jaučiamu peregaru ir tupi geras tuntas "diskutuojančių" babcių. Bet tai kitai temai diskusija.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.
    Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
    Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
    Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.
    Tai toli gražu ne visur jiems leidžiama važiuoti. O jei nebūtų kišenių, tai ir mažiau kiltų noro visokiems gudručiams jomis važinėtis. Pažiūrėkit kiek piko metu "skubančių".

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
    Kliedesiai. Konstrukciškai troleibusas yra greitesnė priemonė. Tik posūkiuose ir kišenėse lėčiau laviruoja - juo labiau priežastis naikinti kišenes.

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.
    Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio
    Taigi ir daro greitaeigį - A juostas. tačiau kažkodėl palikdami stabdžius - kišenes. Kažkaip pats sau prieštaraujat, kalbėdamas apie stuburą, bet išskirdamas kažkokius greitesnius už kitus. Tamsta ne BMW vairuojat?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.31, 12:15.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
    Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.

    Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Niekaip nepagaunu diskusijos esmės. Ginčijamasi dėl nieko. Gyvenimas yra įvairus, kai kur galimos parkavimo vietos, kai kur galima važiuoti VT ar net savo jėgomis, kitur - nelabai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
    Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
    Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
    Tie patys dėsniai turėtu sureguliuoti ir darbdavių įrengiamų parkavimo vietų skaičių, ar ne?

    O kitiems yra viešasis transportas bei alterntyvūs metodai.


    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
    Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
    Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
    Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.
    Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.

    Jei valytoja didelės vertės versle nesugeneruoja - ji gali norėt nors ir penkių minimumų, valdiško automobilio ir parkavimo vietos, bet toliau minimumo+kelios dešimtys eurų derybos dėl algos nepasistumės. Atitinkamos derybinės pozicijos tuose darbuose, kur eilė norinčių dirbt išsirikiavusi.

    Jei esi rinkoje vertinamas specialistas - turėsi ir algą, ir parkavimo vietą, ir tarnybinį automobilį, bet ar apie tai tema?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Paskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedą Darbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.
    Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Iš savo patirties, slaugytojos-asistentes gaudamos 4-6eur/h, parkavimo nebuvima, laiko rimtu trukumu renkantis darba

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Kokio velnio reikia šaligatvio ir dviračių tako abejose gatvės pusėse vos ne vidury laukų? Mano galva reikia daryti vienoje gatvės pusėje, o kitoje pusėje palikti vietos jei kada ateityje reikėtų įrengti. Dabar kas siūloma yra, mano galva, pinigų ir resursų švaistymas su užprogramuotu bereikalingų remontų ateičiai suformavimu.
    Matomai tamsta gyvena kažkur mieste ir visada važinėja mašina. Jei tokios nuomonės, tai siūlyčiau į tą pusę peasivažiuoti ir pasižiūrėti kiek gyvenančių ir kiek įmonių šioje pusėje

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Jei nepastebėjote, išvis apie jokias sugalvotas "laisves turėti automobilį" nediskutuoju, bet, jei yra noras galime padiskutuot apie "laisvę pasirinkti patinkantį darbdavį" Jau įsivaizduoju kokios nors senamiesčio drabužių parduotuvės pardavėją iš Rudaminos, ieškančią(-tį) darbdavio kuris parūpins parkingą melynojoje zonoje.

    Komentuoti:

Working...
X