Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
Parašė zero Rodyti pranešimą
Reikia džiaugtis, kad kažkur dar yra sveiko proto ir nepasiduodama "durnaus judėjimo" beprotybei. Kaune jau prigamino krūvas dviračių takų, kurie 9 mėn. visiškai nenaudojami.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia bandai išprovokuoti kažkokį šitstormą, ar kam čia šitą nesąmonę parašei?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąŠito aš visiškai nesuprantu, jei jūs tokie car-oriented (aš irgi į parduotuvę mašina važiuoju), nu tai reikalaukit dviračių takų! Gi bus mažiau kamščių jums patiems, jei dalis judės dviračiais.
Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
Comment
-
Parašė RomasTai yra visai nesusiję dalykai.
Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojomo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
Jei butu normalus dviraciu takai o ne parodija kai vaziuoji 200 metru ir jis baigiasi, vazinetu i darba ir is darbo. Olandijos kur dviraciais vaikus veza tiek to jau nestatau i pavyzdi, iki ju tikrai utopiskai toli.
Viskas priklauso nuo infrastrukturos ir iprociu, o jie isugdomi. Belgijoje, Danijoje yra normalu atvaziuoti dviraciu "last mile" iki gelezinkelio stoties is darbo, ten dvirati paliekant. Atvaziavus prie namu pasiimti antra dvirati ir nuvaziuoti iki namu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai yra visai nesusiję dalykai.
Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
- 5 patinka
Comment
-
Tai Romas gal galvoja, kad ir autobusai tušti važinėja, nes kaip tu jais išvežiosi vaikus po būreliusO šiaip aišku, kad sunku žmonėm suvokti, kad kažkas gali dviračiu į darbą važiuoti, kai jų pačių dabartinėmis sąlygomis niekas neišlaipintų iš automobilio. Turint tokį siaurą požiūrį tikrai galima daryti labai klaidingas generalizuotas išvadas pagal kurias lietuviai vos ne kitos rūšies atstovai nei danai ar suomiai. Pasikartosiu, bet pas mus tiesiog labai pigu mieste turėti automobilį skirtingai nuo senųjų ES narių, ir kai gausim normalius automobilių mokesčius labai greit pasimatys, kad visgi niekuo per daug nesiskiriam.
- 7 patinka
Comment
-
Tie pavieniai dviračių entuziastai, žiemą vasarą važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.
Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviračiu.
Daniškose bei lietuviškose lygumose ar Vilniaus / Kauno centre vaikai patys gali visur nuvažiuoti. Bet kasdien neprivažinėsi į Šeškinės, Narbuto ar Šilainių kalnus.
Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
Lietuvoje to neteko matyti.
Comment
-
Parašė RomasTie pavieniai dviračių entuziastai, važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.
Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviraciu.
Lygumose / centre vaikai patys gali visur nuvaziuot, bet ką daryti su Šeškinės ir Narbuto kalnais?
Būtu įdomu pamatyti antrą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
Lietuvoje to neteko matyti.
Comment
-
Iš dalies ir Romas teisus, rytiniams kamščiams įtakos tikrai turi mokinių išvežiojimas po mokyklas. Tai ištikro pasimato per mokinių atostogas. Tačiau vien iš pateikto pavyzdžio apie Klaipėdos LEZa kai buvo išartas vienintelis takelis pridėjo apie 50 automobiliu kurie išjuda vienu metu į vieną kryptį. Patikėk tai turi įtakos kamščiams.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąTai, kad apmažina tuos kamščius dviračių takai. Žinau ne viena kuris į darbą ateina pieškomis arba atvažiuoja su dviračiu ir ne tik vasara, bet ir dabar.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąIš dalies ir Romas teisus, rytiniams kamščiams įtakos tikrai turi mokinių išvežiojimas po mokyklas. Tai ištikro pasimato per mokinių atostogas. Tačiau vien iš pateikto pavyzdžio apie Klaipėdos LEZa kai buvo išartas vienintelis takelis pridėjo apie 50 automobiliu kurie išjuda vienu metu į vieną kryptį. Patikėk tai turi įtakos kamščiams.
Bet aš pritarsiu, jog Vilniuje tikrai yra Narbuto (ir visų kitų) kalno problema. Ne to realaus, į kurį neturėtų būti problemų užkilti fiziškai sveikam mokyklinukui ar šviežiam pensininkui tvarkingu dviračiu su pavaromis net nesuprakaitavus, o tokio labiau mistinio iššūkio, kuris fiziškai neaktyviam asmeniui su 30 kg antsvoriu bei išklerusiu dviračiu gali pasirodyti kaip koks Alpių etapas iš TdF
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTie pavieniai dviračių entuziastai, žiemą vasarą važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.
Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviračiu.
Daniškose bei lietuviškose lygumose ar Vilniaus / Kauno centre vaikai patys gali visur nuvažiuoti. Bet kasdien neprivažinėsi į Šeškinės, Narbuto ar Šilainių kalnus.
Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
Lietuvoje to neteko matyti.
Tas vaikų vežiojimas kažkokiu prioritetu Nr. 1 patapo. Toks vaizdas, kad per kokius 15 metų vaikai tapo neįgaliais ir juos reikia suvežiot nuo durų iki durų, ir būtinai mašina.
Gyvenu Vokietijoj ir beveik kasdien matau, kaip vaikus veža į darželį dviračio priekaboj. Aišku, tik mažiausius, bet tai vyksta.
Kiti vežioja vaikus tramvajum. Vienam tramvajuj kartais gali būt du ar net trys vežimėliai vienu metu. Ir dar daugiau vaikų be vežimėlių
Dar buvo argumentas, kad vaikų neprivežiosi į mokyklą nuo Narbuto kalno ar atvirkščiai. Kaip čia suprasti? Tai visi darželiai ir mokyklos tik centre? Sovietiniuose rajonuose pilna darželių ir mokyklų!
Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
Lietuvoje to neteko matyti.
Dar vienas dalykas, tai "tėvų taksi". Apie šitą fenomeną jau rašo Šveicarijoj ir kitose šalyse: nevežkit vaikų automobiliais! Visų pirma, šalia mokyklų suintensyvėja eismas ir tampa nesaugu, automobiliai statomi ne pagal taisykles ir pan. Antra, vaikas neišsiugdo jokių įgūdžių savarankiškai judėti ir suprasti kelių eismo taisykles, jeigu jį iki durų privežinėja. Trečia, nebendrauja su bendraamžiais, neišsiugdo socialinių įgūdžių. Ketvirta, vaikai tampa mažiau pastabūs aplinkai. Kai vaikus paprašo nupiešti kelią į mokyklą/darželį, tai pėsčiomis ėję nupiešia visko daug daugiau ir detaliau. Vežiojamų vaikų piešiniai žymiai skurdesni: kaip rašė žurnalistai, daug dažniau būna tiesiog kažkokie brūkšniai...
Kai Jan Gehl buvo atvažiavęs į Vilnių, pasidžiaugė, kad pagaliau jo aštuonmetė anūkė Kopenhagoj gali eit į mokyklą viena. Kodėl? Todėl, kad šaligatvį įrengė nenutrūkstamai per šalutinius įvažiavimus. Tai veikia ir vairuotojų, ir pėsčiųjų psichologiją.
O kas LT vyksta? Įrenginėja atsibučiavimo aikšteles prie mokyklų
Taip kad tegul tik tiesia tuos dviračių takus, ir kuo daugiau. O neva prastas klimatas, kaip ir vaikų vežiojimas, yra tik bandymas pateisinti automobilines keliones, kurių nesinori atsisakyti.Paskutinis taisė taccido; 2020.02.28, 01:39.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
Šiek tiek paadvokatausiu Romui. Esmė ne kažkokiame mistiniame priešiškume dviračiams ar pėstiesiems. Prieš normalų VT iš vis jokio prieštaravimo neteko girdėti. Visi yra už adekvatų judėjimą, nors yra ir nemažai automobilių fanatikų. Tiesiog įsivyrauja karingas ir agresyvus ar net lygotas nusistatymas prieš automobilius, kelius, ir viską, kas su tuo susiję. Kai kas jau reikalauja nestatyti ir neremontuoti gatvių (ar net griauti automobilių kelius), uždrausti automobilių judėjimą miestuose (užmiestyje matyt dar nesugalvojo). Vietoje to nesiūlydami nieko advekataus. Jokia "darna" (popsinis šių laikų žodelis) čia net nekvepia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiek tiek paadvokatausiu Romui. Esmė ne kažkokiame mistiniame priešiškume dviračiams ar pėstiesiems. Prieš normalų VT iš vis jokio prieštaravimo neteko girdėti. Visi yra už adekvatų judėjimą, nors yra ir nemažai automobilių fanatikų. Tiesiog įsivyrauja karingas ir agresyvus ar net lygotas nusistatymas prieš automobilius, kelius, ir viską, kas su tuo susiję. Kai kas jau reikalauja nestatyti ir neremontuoti gatvių (ar net griauti automobilių kelius), uždrausti automobilių judėjimą miestuose (užmiestyje matyt dar nesugalvojo). Vietoje to nesiūlydami nieko advekataus. Jokia "darna" (popsinis šių laikų žodelis) čia net nekvepia.Paskutinis taisė sankauskas; 2020.02.28, 08:32.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Kuo čia dėtas liguistas nusistatymas? Yra hard cold numbers, kad 1 km nuvažiuotas dviračiu ar VT valstybei kainuoja ŽENKLIAI pigiau, nei.1 km nuvažiuotas automobiliu. Tad natūralu kad žmonėms.pikta, jog valstybės pinigai taškomi taip neracionaliai, skatinant automobilizmą .
Jei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???Paskutinis taisė Sula; 2020.02.28, 08:10.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???Post in English - fight censorship!
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Liguistas nusistatymas yra agresyvus piktinimasis žmonėmis, kurie važiuoja į darbą automobiliu daugiau kaip 20 km, ar vežioja vaikus į mokyklą kitam miesto gale. O tokių bent Vilniuje gyventojų yra apie 50%. Dar ko gero kas penktas automobilį privalo vairuoti darbo reikalais (ir ryte važiuoja ne į ofisą, o tiesiai į skirtingus objektus). Negalvojama, apie tuos galvočius, kurie Perkūnkiemį ar net Pilaitę paliko be mokyklų ir darželių, apie tai, kad komiblokai degraduoja (tampa panašūs į seną VT) ir kai kuriuose neįmanoma gyventi, nerūpi, kad dauguma dvirtakių - akligatviai. Pliusas VMS bent už tai, kad VT ženkliai pagerėjo, bet tai ne "Darnu" nuopelnas.
Jei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???
Nes pavyzdžiui susisiekimas su Ginkūnais, Rėkyva ir Gegužiukais tai tikrai galėtų būti geresnis.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
Comment