Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
    Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
      Tie patys dėsniai turėtu sureguliuoti ir darbdavių įrengiamų parkavimo vietų skaičių, ar ne?

      O kitiems yra viešasis transportas bei alterntyvūs metodai.


      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
        Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
          Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
          Flickr

          Comment


            Niekaip nepagaunu diskusijos esmės. Ginčijamasi dėl nieko. Gyvenimas yra įvairus, kai kur galimos parkavimo vietos, kai kur galima važiuoti VT ar net savo jėgomis, kitur - nelabai.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
              Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.

              Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.
                Tai toli gražu ne visur jiems leidžiama važiuoti. O jei nebūtų kišenių, tai ir mažiau kiltų noro visokiems gudručiams jomis važinėtis. Pažiūrėkit kiek piko metu "skubančių".

                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
                Kliedesiai. Konstrukciškai troleibusas yra greitesnė priemonė. Tik posūkiuose ir kišenėse lėčiau laviruoja - juo labiau priežastis naikinti kišenes.

                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.
                Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio
                Taigi ir daro greitaeigį - A juostas. tačiau kažkodėl palikdami stabdžius - kišenes. Kažkaip pats sau prieštaraujat, kalbėdamas apie stuburą, bet išskirdamas kažkokius greitesnius už kitus. Tamsta ne BMW vairuojat?
                Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.31, 12:15.

                Comment


                  Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                  Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.

                  Comment


                    Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                      Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                      Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.

                      Comment


                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                        Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.
                        Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                          Aš supratau, kad kaimietis su BMW visada dalyvauja rinkimuose 99%, o kompiuteristas - niekada.

                          Šiaip jau per kiekvienus rinkimus pirmieji prie mūsų apylinkės visada sukiojasi raudonnosiai su gerai jaučiamu peregaru ir tupi geras tuntas "diskutuojančių" babcių. Bet tai kitai temai diskusija.

                          Comment


                            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                            Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                            Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.
                            Galima atsizvelgti i pora dalyku kodel Lietuvoje mazi miestai ir kaimai neturi tokio isvystyto VT. -

                            1. Mazi miestai kuriuos tu isvardinai ir ju viesasis transportas buvo per ilgai ignoruotas. Visi zmones kurie sugebejo persedo i nuosava automobili. VT keleiviu skaicius sumazejo - reisu skaicius sumazejo. Ir tokiu budu nusiridensim iki apacios kur isviso VT nebus.

                            2. Kaimai ir ju vystimas. Pastebejau kad nauji namai Lietuvoje yra statomi labai toli nuo vienas kito. "Va ziurek Juozas statosi sau nama - nu blt krw, reikes prikti sklypa 300m nuo jo ir statytis savo nama ten." Toks chaotiskas namu isdestimas sukuria papildomo sunkumo vystiti VT kaime kuris sujungtu visus kaimelius ir efektyviai gabentu keleivius i tam tikras vietas. Tuo labiau kad dar toks vystimas apkrauna infrastrukturos ivedimo procesa ir prieziura (keliai, elektra, kanalizacija, ir tt)

                            Man siaip labai patinka kaip Vokietijoje veikia VT tokiose rural vietose. Kekvienas kaimelis turi apie 600-1.500 zmoniu (viskas labai tankiai sustatyta) ir po 3-4 VT stoteles. Ir tie autobusai kursuoja kas 30 minuciu i tam tikrus didesnius kaimelius / miestelius kuriuose yra sudaryti VT susisiekimo brandoliai. Is ten viskas yra lengvai pasiekiama - shopping malls, rekcreacines pramogos ir tt.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                              Būtent kad ne. Bet kai prasideda rinkiminės agitacijos tai ačkarikas kompiuteristas kandidatų į Seimą nevertinamas kaip tikslinė auditorija, o vat visoms stenančioms babcėms lendama be muilo į vieną vietą. Jei tu turi top kvalifikacijas tai kaimiečių vadas tave priduos į STT, o kai beraštė boba su 30 metų gulejimo su vienu vyru stažu žada eit į Seimą - čia jau Top naujiena visuose portaluose

                              Comment


                                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                Būtent kad ne. Bet kai prasideda rinkiminės agitacijos tai ačkarikas kompiuteristas kandidatų į Seimą nevertinamas kaip tikslinė auditorija, o vat visoms stenančioms babcėms lendama be muilo į vieną vietą. Jei tu turi top kvalifikacijas tai kaimiečių vadas tave priduos į STT, o kai beraštė boba su 30 metų gulejimo su vienu vyru stažu žada eit į Seimą - čia jau Top naujiena visuose portaluose
                                Tai vadinama demokratija, ir tas vyksta visame demokratiniame pasaulyje, dabar JAV vyksta rinkiminė kampanija ir visokie Sandersai lendą į tą pačią visokiems pašalpiniams.
                                Flickr

                                Comment


                                  Aš irgi ačkarikas, bet, deja, pas mane nelenda. Vistiek smalsu koks tai jausmas

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Tai toli gražu ne visur jiems leidžiama važiuoti. O jei nebūtų kišenių, tai ir mažiau kiltų noro visokiems gudručiams jomis važinėtis. Pažiūrėkit kiek piko metu "skubančių".
                                    Kaip suprasti, ne visur? Taksam leidžiama vilniuje savivaldybės nutarimu, o eletromobiliams lyg ir visoje lietuvoje vyriausybės nutarimu. Nėra tokio dalyko, kaip vienoje gatvėje neleidžiama, o kitoje leidžiama.
                                    Aš sutinku kad tuos skubančius reikia išgyvendinti iš A juostų, bet dabar taip nėra.


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                                    Sutnku kad maršrutų galėtu būti daugiau bet atsižvelkite ir į miesto dydį. Tauragę perėiti gedimino-šilalės gatve per visą miestą nuo vieno galo iki kito pėsčiomis užtrunka 40 minučių. Taigi realiai 80-90% kelionių ten išvis turėtu būti atliekama pėsčiomis ir transportas reikalingas tik mažo judumo žmonėms bei pervežti krovinius.



                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprasti, ne visur? Taksam leidžiama vilniuje savivaldybės nutarimu, o eletromobiliams lyg ir visoje lietuvoje vyriausybės nutarimu. Nėra tokio dalyko, kaip vienoje gatvėje neleidžiama, o kitoje leidžiama.
                                      Manau klystate. Jei nėra pažymėta atitinkamais ženklais, nei taksi , nei elektromobiliai "A" pažymėta juosta negali važiuoti. Savivaldybės nutarimai KET negali pakeisti.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Sutnku kad maršrutų galėtu būti daugiau bet atsižvelkite ir į miesto dydį. Tauragę perėiti gedimino-šilalės gatve per visą miestą nuo vieno galo iki kito pėsčiomis užtrunka 40 minučių. Taigi realiai 80-90% kelionių ten išvis turėtu būti atliekama pėsčiomis ir transportas reikalingas tik mažo judumo žmonėms bei pervežti krovinius.
                                        Nesąmonė, kad pėsčiomis.Tai pavaikščiokit kasdien 30 min. į darbą ir atgal kiekvieną dieną. Vaikščioti patogu, kai bet kada gali pavažiuoti autobusu, paspirtuku ar išnuomotu dviračiu, jeigu blogas oras ar skubi. O kai lieka tik vienintelis vaikščiojimas, ir kito pasirinkimo nėra, tai niekas nevaikščios.
                                        Tauragės mastais greičiausia transporto priemonė turėtų būti dviratis. Bet jis tokiuose miestuose kol kas negali įsigalėti dėl infrastruktūros ir alternatyvų nebuvimo.
                                        Dar dėl miestų dydžių įdomus dalykas. Čia minėta, kad su 33 tūkst. gyventojų Mažeikiai turi du maršrutus ir 21 reisą. O štai Alytus turi 54 tūkst. gyventojų, 12 maršrutų su variacijom ir šimtus, jei ne tūkstančius, reisų per dieną. Ir dar neseniai išvijo dušmanus ir prisilygiavo beveik prie didmiesčio lygio. Darbo dienomis maršrutai baigia darbą 19:30-23:30. Tik savaitgaliais darbas baigiasi 18-19:30. Tad iš principo Alytuje bent jau pagrindiniais laikais gyventi be automobilio galima. Kiek teko kažkada žiūrinėti kokios Utenos tvarkaraščius (panašaus rango miestas, tik šiek tiek mažesnis), ten transporto kursavimas tragiškas, nekalbant jau apie transporto priemones, informavimą, sistemą, el. bilieto nebuvimą ir t. t. Tai reiškia, kad transporto sistema degraduoja tiek, kiek jai leidžiama degraduoti iš viršaus.

                                        Dar vienas niuansas kalbant apie nuostolingus reisus. Vokietijoje yra toks dalykas kaip iškviečiamas maršrutinis taksi, AnrufLinienTaxi ALT, jis labai plačiai pritaikytas ribinėse zonose, visokiuose priemiesčiuose, kur keleivių reguliariems reisams neužtenka vėlai vakare ar anksti ryte (likusiu laiku kursuoja normalūs autobusai, REGULIARIAI). Kai kurios užmiesčio vietovės su mažu gyventojų skaičiumi aptarnaujamos beveik išimtinai tik iškviečiamais maršrutiniais taksi. Savaime suprantama, kad reikia išlaikyti budintį žmogų, bet susitaupo „ant kuro“. Taip kad priemonių išlaikyti susisiekimą visada yra, jeigu tik yra smegenų ir valios. Kad Lietuvoj niekas gyvenime apie tokius dalykus negirdėjęs, tai yra tragedija.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                          Manau klystate. Jei nėra pažymėta atitinkamais ženklais, nei taksi , nei elektromobiliai "A" pažymėta juosta negali važiuoti. Savivaldybės nutarimai KET negali pakeisti.
                                          Na kiek atsimenu buvo atvejis, kuomet nebuvo pažymėta, ir taksi vairuotojas laimėjo teismą, nes ten buvo leidžiama važiuoti pagal nutarimą. Dabar klausimas yra dėl ukmergės gatvės dalies, kur fiziškai atskirta. Nes pagal nutarimą galimą, pagal kelio ženklinimą - ne.


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Nesąmonė, kad pėsčiomis.Tai pavaikščiokit kasdien 30 min. į darbą ir atgal kiekvieną dieną. Vaikščioti patogu, kai bet kada gali pavažiuoti autobusu, paspirtuku ar išnuomotu dviračiu, jeigu blogas oras ar skubi. O kai lieka tik vienintelis vaikščiojimas, ir kito pasirinkimo nėra, tai niekas nevaikščios.
                                          Tauragės mastais greičiausia transporto priemonė turėtų būti dviratis. Bet jis tokiuose miestuose kol kas negali įsigalėti dėl infrastruktūros ir alternatyvų nebuvimo.
                                          Dar dėl miestų dydžių įdomus dalykas. Čia minėta, kad su 33 tūkst. gyventojų Mažeikiai turi du maršrutus ir 21 reisą. O štai Alytus turi 54 tūkst. gyventojų, 12 maršrutų su variacijom ir šimtus, jei ne tūkstančius, reisų per dieną. Ir dar neseniai išvijo dušmanus ir prisilygiavo beveik prie didmiesčio lygio. Darbo dienomis maršrutai baigia darbą 19:30-23:30. Tik savaitgaliais darbas baigiasi 18-19:30. Tad iš principo Alytuje bent jau pagrindiniais laikais gyventi be automobilio galima. Kiek teko kažkada žiūrinėti kokios Utenos tvarkaraščius (panašaus rango miestas, tik šiek tiek mažesnis), ten transporto kursavimas tragiškas, nekalbant jau apie transporto priemones, informavimą, sistemą, el. bilieto nebuvimą ir t. t. Tai reiškia, kad transporto sistema degraduoja tiek, kiek jai leidžiama degraduoti iš viršaus.
                                          Tai jūs judėjimo negalią turit, kad negalite 30 minučių per diena pėsčiomis nueiti ar kaip? Jūs žinote, kad pagal sveiką gyvensena reikėtu per dieną minimum 10 000 žingsnių padaryti, kas yra keturis kartus tiek kiek čia siūloma nueiti. Beto toli gražu ne visi gyventojai kasdien į darbą eina nuo vieno miestelio galo iki kito. Dauguma kelionių bus 10-15 min pėsčiomis, kas reiškia, kad net juokinga darosi siūlyti tokią kelionę važiuoti transporto priemone.

                                          Dėl alternatyvių variantų - paspirtukų ir dviračių, tai pritariu, kad reikėtų infrastruktūrą plėsti.

                                          Alytų pėsčiomis kirsti jau sunkiau - ten kelionė truktų 1:15-1:30. Tai gal todėl ir poreikis didesnis yra transportui.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X