Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Paskaičiau, bet nematau reikalo reaguoti į visišką briedą Darbdavio pareiga yra mokėti atlyginimą ir užtikrinti darbo sąlygas - darbuotojo parkavimo vieta tikrai joks darbdavys rūpintis neprivalo.
    Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Neprivalo ir atlyginimo mokėti didesnio nei nustatytas minimumas, bet kažkodėl moka.
      Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.

      Jei valytoja didelės vertės versle nesugeneruoja - ji gali norėt nors ir penkių minimumų, valdiško automobilio ir parkavimo vietos, bet toliau minimumo+kelios dešimtys eurų derybos dėl algos nepasistumės. Atitinkamos derybinės pozicijos tuose darbuose, kur eilė norinčių dirbt išsirikiavusi.

      Jei esi rinkoje vertinamas specialistas - turėsi ir algą, ir parkavimo vietą, ir tarnybinį automobilį, bet ar apie tai tema?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
        Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
        Flickr

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Aš irgi dėl to parašiau. Taip pat Verkių st. man atrodo galima naikinti įvažą.
          Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Ten nestoja greitieji autobusai, tai jie strigtų paskui troleibusus.
            Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

              Dar yra geras posakis apie pratylėjimą neturint ką atsakyt Algą iš esmės nustato rinkoje galiojantys dėsniai, pavyzdžiui paklausa, pasiūla ir jų sąveika, taip pat darbuotojo sukuriama vertė.
              Tie patys dėsniai turėtu sureguliuoti ir darbdavių įrengiamų parkavimo vietų skaičių, ar ne?

              O kitiems yra viešasis transportas bei alterntyvūs metodai.


              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                  Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
                  Flickr

                  Comment


                    Niekaip nepagaunu diskusijos esmės. Ginčijamasi dėl nieko. Gyvenimas yra įvairus, kai kur galimos parkavimo vietos, kai kur galima važiuoti VT ar net savo jėgomis, kitur - nelabai.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Toks žinoma ir bus atmazas-atsakymas. Nestoja ten VIENAS autobusas. Tie greitieji apskritai yra pigusis laikinasis sprendimas, kaip ir su koriais parkavimui. Pagrindinėse arterijose turi būti greitas VISAS viešasis. Yra kvaila, kad A juostose, dar kažkas kažkam gali trukdyt.
                      Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.

                      Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Pirmiausia tada reikėtu iš A juostų išgyvendinti taksistus su elektromobiliais.
                        Tai toli gražu ne visur jiems leidžiama važiuoti. O jei nebūtų kišenių, tai ir mažiau kiltų noro visokiems gudručiams jomis važinėtis. Pažiūrėkit kiek piko metu "skubančių".

                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Šiaip dažnai greitieji autobusai lenkia visokius troleibusus net kur nėra A juostų ir normaliai važiuojant eisme, o ne kai jie stovi. Greitieji autobusai visada bus greitesni vien dėl to, kad nestoja visose stotelėse, tad jiems reikia palikti žalią koridorių.
                        Kliedesiai. Konstrukciškai troleibusas yra greitesnė priemonė. Tik posūkiuose ir kišenėse lėčiau laviruoja - juo labiau priežastis naikinti kišenes.

                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        Laikinasis ? Tai kad Kareivių gatvėje nebuvo net kalbų apie jokį kitą greitaeigį transportą, tai joks čia ne laikinasis.
                        Greitieji autobusai (ir gal ateityje tramvajus) yra visos Vilniaus VT sistemos stuburas, tad nereikia čia išradinėti dviračio
                        Taigi ir daro greitaeigį - A juostas. tačiau kažkodėl palikdami stabdžius - kišenes. Kažkaip pats sau prieštaraujat, kalbėdamas apie stuburą, bet išskirdamas kažkokius greitesnius už kitus. Tamsta ne BMW vairuojat?
                        Paskutinis taisė Ginthus; 2020.01.31, 12:15.

                        Comment


                          Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                          Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.

                          Comment


                            Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                              Tai automobilio mokestis turėtų ir tokią papildomą teigiamą savybę, kad veiktų kaip ankstinas kaimiečiams keltis į miestus iš savo pamerktų kaimų.
                              Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.

                              Comment


                                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                Tik maža problemytė, kad tie tamstos vadinami "kaimiečiai" turi kritinę balsų masę rinkimuose ir visi norintys papulti prie "valdžios lovio" tą puikiai žino.Todėl rinkiminiais metais nieko kito ir negirdi, kaip kad kiek jau padidino pensijas , išmokas, pašalpas ir kiek dar kažko padidins, duos ar pan.. Kažkaip niekas nesiorientuoja į BVP kuriančius, visi orientuoti tik iš jo mintančius. Taip kad tos parkavimo, A juostų ir panašios problemytės apsiriboja interneto forumu su keliais šimtais ar tūkstančių vartotojų, bet netampa kažkokia visuotinai ir plačiai žiniasklaidoje diskutuojama valstybine problema.
                                Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                                  Aš supratau, kad kaimietis su BMW visada dalyvauja rinkimuose 99%, o kompiuteristas - niekada.

                                  Šiaip jau per kiekvienus rinkimus pirmieji prie mūsų apylinkės visada sukiojasi raudonnosiai su gerai jaučiamu peregaru ir tupi geras tuntas "diskutuojančių" babcių. Bet tai kitai temai diskusija.

                                  Comment


                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    Atsiprašau, kad kišu nosį į šitą garbią viešojo transporto ir dviračių fanatikų diskusiją, bet norėjau priminti, kad ne vien Vilnius yra Lietuva. Tai gal išlįskime iš šio Antakalnio-Senamiesčio-Pilaitės kokono ir pasidairykime plačiau? Pvz. Tauragė, gyventojų skaičius 2018 metais 22018 (Wikipedia duomenys). Mieste 2 autobusų maršrutai. 1 maršrutas - 5 reisai per dieną, paskutinis 17:30(!!!), 5 maršrutas - 11 reisų per dieną (savaitgaliais net 2 reisai per dieną). Mažeikiai, gyventojų skaičius 33281 (Wikipedia), mieste irgi 2 autobusų maršrutai: 4 maršrutas - 4 reisai per dieną, 5 maršrutas -16 reisų per dieną. Tai čia rimta alternatyva automobiliui?
                                    Tai gal tuos visus pasiūlymus apie tūkstantinius automobilių registracijos mokesčius, parkavimo vietų aukcionus ir visas kitas utopines idėjas apribokite Vilniaus miesto savivaldybės ribomis, nes faktas,, kad 90 procentų šalies teritorijos be automobilio neišsiversi. Viskas jau savaime išsiprendę be papildomų valdžios struktūrų kišimosi ten kur nereikia, juolab kad didysis žaliasis pats važinėja su 5 litrų darbinio tūrio varikliu, taip kad šita ekologijos idėja jau savaime diskredituota.
                                    Galima atsizvelgti i pora dalyku kodel Lietuvoje mazi miestai ir kaimai neturi tokio isvystyto VT. -

                                    1. Mazi miestai kuriuos tu isvardinai ir ju viesasis transportas buvo per ilgai ignoruotas. Visi zmones kurie sugebejo persedo i nuosava automobili. VT keleiviu skaicius sumazejo - reisu skaicius sumazejo. Ir tokiu budu nusiridensim iki apacios kur isviso VT nebus.

                                    2. Kaimai ir ju vystimas. Pastebejau kad nauji namai Lietuvoje yra statomi labai toli nuo vienas kito. "Va ziurek Juozas statosi sau nama - nu blt krw, reikes prikti sklypa 300m nuo jo ir statytis savo nama ten." Toks chaotiskas namu isdestimas sukuria papildomo sunkumo vystiti VT kaime kuris sujungtu visus kaimelius ir efektyviai gabentu keleivius i tam tikras vietas. Tuo labiau kad dar toks vystimas apkrauna infrastrukturos ivedimo procesa ir prieziura (keliai, elektra, kanalizacija, ir tt)

                                    Man siaip labai patinka kaip Vokietijoje veikia VT tokiose rural vietose. Kekvienas kaimelis turi apie 600-1.500 zmoniu (viskas labai tankiai sustatyta) ir po 3-4 VT stoteles. Ir tie autobusai kursuoja kas 30 minuciu i tam tikrus didesnius kaimelius / miestelius kuriuose yra sudaryti VT susisiekimo brandoliai. Is ten viskas yra lengvai pasiekiama - shopping malls, rekcreacines pramogos ir tt.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Ta prasme kaimietis su supuvusiu BMW sukuria daugiau BVP bei ačkarikas kompiuteristas, į darbą važinėjantis paspirtuku?
                                      Būtent kad ne. Bet kai prasideda rinkiminės agitacijos tai ačkarikas kompiuteristas kandidatų į Seimą nevertinamas kaip tikslinė auditorija, o vat visoms stenančioms babcėms lendama be muilo į vieną vietą. Jei tu turi top kvalifikacijas tai kaimiečių vadas tave priduos į STT, o kai beraštė boba su 30 metų gulejimo su vienu vyru stažu žada eit į Seimą - čia jau Top naujiena visuose portaluose

                                      Comment


                                        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                        Būtent kad ne. Bet kai prasideda rinkiminės agitacijos tai ačkarikas kompiuteristas kandidatų į Seimą nevertinamas kaip tikslinė auditorija, o vat visoms stenančioms babcėms lendama be muilo į vieną vietą. Jei tu turi top kvalifikacijas tai kaimiečių vadas tave priduos į STT, o kai beraštė boba su 30 metų gulejimo su vienu vyru stažu žada eit į Seimą - čia jau Top naujiena visuose portaluose
                                        Tai vadinama demokratija, ir tas vyksta visame demokratiniame pasaulyje, dabar JAV vyksta rinkiminė kampanija ir visokie Sandersai lendą į tą pačią visokiems pašalpiniams.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Aš irgi ačkarikas, bet, deja, pas mane nelenda. Vistiek smalsu koks tai jausmas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X