Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Gal ir taip, jeigų būtų normalūs dviračių takai. Dalis jau yra, laukiam bent skeletinio tinklo užbaigimo. Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
    Tokiais atvejais visgi realiausia alternatyva - greitas VT. Bent Vilniuje tai įmanoma, net su jo išskydimu, susiejus mazguose su normaliomis P+R aikštelėmis.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.
    Na, bent jau Londone važinėti dviračiu 20+ km į vieną pusę yra visiškai normalu. Kai yra visa infrastruktūra, tam sugaišti apie valandą. Tą patį atstumą automobiliu važiuotum 1,5 valandos. Kodėl? Todėl kad iš 2 juostų automobiliams 1 buvo paimta ir skirta VT bei dviračių takams.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.
    Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką,.
    Vos nenukritau nuo kėdės. Gerai, kad tokių žmonių nėra miesto planavime. Kai pasižiūri į miestus, kurie labiausiai pritaikyti žmonėms gyventi, kurie patrauklus turistams ir t.t., supranti, kad būtent toks požiūris mus palieka toli nuo to, ką šių dienų urbanistka sugebėjo pasiekti. Ir toliau Vilnius per tokį požiūri mus mėšlo krūva su sudaužytais šaligatviai, bepratiška automobilizacija. Kas dieną einu į darbą ~3 km, tai pirmyn-atgal 6 km. Su dviračiu važiuoju šiltuoju laiku ir važiuoju todėl, kad atsirado dviračių takai. Einant į darbą nuolat prasilenkiu su dviratininkais, paspirtukininkais ir jų kas kartą daugėja, nes sąlygos sudaromos.
    Suprantu, kad ne visur pavyks vienodai išvystyti takus, tačiau teigti, kad takai rekreacijai kaip kokioje Kuršių Nerijoje yra daugiau negu nesąmonė.
    Be to, žvelgiant į Vilnių, kuris žiauriai kenčia nuo automobilių chaoso, nevaldomo parkingo, tai lieka tik spelioti ar kokie virusai žmonių smegenų nepaveikė.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
    Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

    Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

    Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
    ​​​​​
    Per 50 metų daug kas gali pasikeisti, negalima aklai vadovautis strategija paruošta taip seniai.
    Romai, kadangi jūs čia skleidžiat kažkokią dezinformaciją apie dviračių takų neadekvatų finansavimą, tai suraskit informaciją:
    1. Kiek km buvo nutiesta praėjusiais metais dviračių takų.
    2. Kiek kainavo jų nutiesimas.
    3. Kuri dalis buvo finansuota be ES paramos.
    4. Kiek išleista kelių infrastruktūrai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
    Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.

    Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.

    Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Na jei nėra dviračių infrastruktūros, plius įstatyminė bazė yra labai pro-automibiliška, tai iš kur bus tų dviratininkų?

    Londone taip pat buvo visiškai mažai dviratininkų, kol savivalda neįnvestavo lėšų į infrastruktūrą. Dabar miesto centre jau didesnis kelionių skaičius atliekamas dviračiais nei aytomobiliais.

    Čia ne raketų mokslas, Romai. Nu pavyzdžiui Lietuvoje žmonės dar neseniai neapsipirkinėjo LIDL parduotuvėse. Nu nes jų nebuvo. Bet kai bent 100 pastatė kažkiek tai pradėjo naudotis, ar ne taip?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Romai, nepykit, bet jei žmonės atsakingi už investavimą ar tiesiog biudžeto pinigų/resursų skirstymą vadovautųsi jūsų logika, tai mes vis dar sedėtume akmens amžiuje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na aišku pas mus su dviračiais yra kita bėda - vagystės. Kai man trečią dviratį pavogė - nusprendžiau ketvirto nebepirkti.
    Vagia ir kitose šalyse, ir dar kaip. Skandinavijoje įprasta turėti vieną rimtą dviratį savaitgalio kelionėms, kuris laikomas saugioje patalpoje, ir vieną nudrengtą kasdienėms kelionėms, kuris paliekamas prirakintas kur nors kieme prie laiptinės. Kai pavogia, naują nusiperką iš dėvėtų dviračių krautuvės. Kartais nusiperka savo senąjį. Plius negaila, kad drėgmėje ir šaltyje mirksta.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Būtent, pvz. praeitą savaitę buvo moksleivių atostogos ir Vilniuje kamščių problemos staiga nebeliko, gatvės tuščios net per patį rytinį piką.
    Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, važančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.
    Puikiai žodžiais išreiškėte vieno tokio veikėjo profilio nuotrauką

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
    Būtent, pvz. praeitą savaitę buvo moksleivių atostogos ir Vilniuje kamščių problemos staiga nebeliko, gatvės tuščios net per patį rytinį piką.
    Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, vežančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.
    Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.28, 13:47.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
    Na aišku pas mus su dviračiais yra kita bėda - vagystės. Kai man trečią dviratį pavogė - nusprendžiau ketvirto nebepirkti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Dviračiai yra pati populiariuasia transporto priemonė vaikams patekti į mokyklą tiek skandinavijoje tiek japonijoje. Taigi jie tikrai gali padėti vaikams patekti į mokyklą.
    Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai yra visai nesusiję dalykai.
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
    Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
    Nežinau kaip kituose miestuose, bet vilniuje dvirtakiai naudojami visais metų laikais. Žiema dar ir pamatysi besinervinančių, kad tenka važiuoti nenuvalytu taku. Beje tie skaičiuotuvai rodo nesąmones, žiema jiem nuo šalčio kažkas pasidaro ir pastringą, todėl neskaičiuoja. Pats mačiau kaip kelias dešimtis neužfiksavo.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
    Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
    Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
    Dviračiai yra pati populiariuasia transporto priemonė vaikams patekti į mokyklą tiek skandinavijoje tiek japonijoje. Taigi jie tikrai gali padėti vaikams patekti į mokyklą.




    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
    Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Įdomų turiu pastebėjimą paspirtukų tema. Atlikome tyrimą vienoje didelėje įmonėje Saltoniškese vasarą ir žiemą. Važiuojantys paspirtuku vasarą pasirodo didžiąja dalimi "persėda" iš automobilio. VT keleivių kiekis beveik nekinta nuo sezono.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gal šaltinių galima? Nemačiau, kad kas šitame forume siūlytų visai neskirti pinigų keliams ar uždaryt kažkokias magistralines gatves. Nebent tu labai pyksti ant pasiūlymo Senamiestyje riboti eismą? O pinigų keliams skiriama ir bus skiriama, nes keliais visų pirma naudojasi viešasis transportas.

    Dar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
    Galima surasti šioje ir kitose temose. Neseniai kažkas rašė, kad Šiaurinė g. bus klaida...

    Senamiestyje aš iš viso nevažiuoju. Atvirkščiai. Net nesuprantu kodėl iki šiol neapribojo eismo ten. Nors pastangas buvo net prieš 25 metus! Kodėl? "Darniečiai", a-ū!

    Nepakankamai skiriam lėšų keliams (gatvėms) pritaikytiems VT! "Darniečiai"?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Daugiausiai kamščių mažinimui pasitarnautų platesnis stovėjimo apmokestinimas ir stovėjimo kontrolė miesto centrinėje dalyje ir prie didžiųjų verslo centrų kvartalų. Tik aišku "užkietėję automobilistai" tam visaip kaip tik įmanoma priešinsis. Nes kažkodėl daugeliui sėdinčių nuo 8 iki 17 val. ofise ir niekur iš jo nepajudančių, reikia būtinai į darbą atvykti automobiliu.

    Komentuoti:

Working...
X