Gal ir taip, jeigų būtų normalūs dviračių takai. Dalis jau yra, laukiam bent skeletinio tinklo užbaigimo. Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
Tokiais atvejais visgi realiausia alternatyva - greitas VT. Bent Vilniuje tai įmanoma, net su jo išskydimu, susiejus mazguose su normaliomis P+R aikštelėmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Taip, bet retas ir ten dviračiu važiuoja į darbą maršruto Kryžiokai-Vaidotai ar pan. analogu. O Vilniuje tokių labai daug.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl, kad nėra tinkamos infrastruktūros dviračiams, o VT nėra pakankamai A juostų, kodėl skandinavai mielai važinėja dviračiais, nors oras ten dar blogesnis? Todėl, kad yra atitinkama infrastruktūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890
Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką,.
Suprantu, kad ne visur pavyks vienodai išvystyti takus, tačiau teigti, kad takai rekreacijai kaip kokioje Kuršių Nerijoje yra daugiau negu nesąmonė.
Be to, žvelgiant į Vilnių, kuris žiauriai kenčia nuo automobilių chaoso, nevaldomo parkingo, tai lieka tik spelioti ar kokie virusai žmonių smegenų nepaveikė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.
Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.
Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
Romai, kadangi jūs čia skleidžiat kažkokią dezinformaciją apie dviračių takų neadekvatų finansavimą, tai suraskit informaciją:
1. Kiek km buvo nutiesta praėjusiais metais dviračių takų.
2. Kiek kainavo jų nutiesimas.
3. Kuri dalis buvo finansuota be ES paramos.
4. Kiek išleista kelių infrastruktūrai.
Komentuoti:
-
Tie "atsakingi už investavimą" žmonės patys priima bendruosius planus su įvairiais projektais, kurių terminų patys nesilaiko.
Rimti projektai vėluoja 30 ar 50 metų. Apie juos yra atskiros temos.
Ir nieko nedarant dėl eismo gerinimo paskui lieka tik vaizduoti, kad kazkas dirbama ir nutiesus dviračių taką padaromas PiaRas, nors juo važiuojant į darbą naudojasi tik 3 ar 5%.
Lieka neatsakyta į klausimą dėl išlaidų atskiroms infrastruktūros rūšims.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
Londone taip pat buvo visiškai mažai dviratininkų, kol savivalda neįnvestavo lėšų į infrastruktūrą. Dabar miesto centre jau didesnis kelionių skaičius atliekamas dviračiais nei aytomobiliais.
Čia ne raketų mokslas, Romai. Nu pavyzdžiui Lietuvoje žmonės dar neseniai neapsipirkinėjo LIDL parduotuvėse. Nu nes jų nebuvo. Bet kai bent 100 pastatė kažkiek tai pradėjo naudotis, ar ne taip?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890
Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890
Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na aišku pas mus su dviračiais yra kita bėda - vagystės. Kai man trečią dviratį pavogė - nusprendžiau ketvirto nebepirkti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBūtent, pvz. praeitą savaitę buvo moksleivių atostogos ir Vilniuje kamščių problemos staiga nebeliko, gatvės tuščios net per patį rytinį piką.
Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, važančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
Kitą vertus matant, kaip vairuotojai laksto net šalutinėmis gatvėmis, nepraleidinėja per perėjas, aš tuos tėvus, vežančius vaikus nuo namų durų iki mokyklos durų, iš dalies suprantu.Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.28, 13:47.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Būtent. Didelė dalis vaikų vežiojimo problemos išsispręstų jei tėvai nustotų vežioti bent vyresnius nei 14 metų vaikus, o vietoje to jiems nupirktų dviratį arba vilniečio kortelę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDviračiai yra pati populiariuasia transporto priemonė vaikams patekti į mokyklą tiek skandinavijoje tiek japonijoje. Taigi jie tikrai gali padėti vaikams patekti į mokyklą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai yra visai nesusiję dalykai.
Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.
Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.
Parašė Romas Rodyti pranešimąVasarą ir taip mažesni kamščiai.
Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
Komentuoti:
-
Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
Komentuoti:
-
Įdomų turiu pastebėjimą paspirtukų tema. Atlikome tyrimą vienoje didelėje įmonėje Saltoniškese vasarą ir žiemą. Važiuojantys paspirtuku vasarą pasirodo didžiąja dalimi "persėda" iš automobilio. VT keleivių kiekis beveik nekinta nuo sezono.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gal šaltinių galima? Nemačiau, kad kas šitame forume siūlytų visai neskirti pinigų keliams ar uždaryt kažkokias magistralines gatves. Nebent tu labai pyksti ant pasiūlymo Senamiestyje riboti eismą? O pinigų keliams skiriama ir bus skiriama, nes keliais visų pirma naudojasi viešasis transportas.
Dar ne prošal būtų pasižiūrėt kiek procentaliai skiriama keliams ir kiek skiriama pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūrai.
Senamiestyje aš iš viso nevažiuoju. Atvirkščiai. Net nesuprantu kodėl iki šiol neapribojo eismo ten. Nors pastangas buvo net prieš 25 metus! Kodėl? "Darniečiai", a-ū!
Nepakankamai skiriam lėšų keliams (gatvėms) pritaikytiems VT! "Darniečiai"?
Komentuoti:
-
Daugiausiai kamščių mažinimui pasitarnautų platesnis stovėjimo apmokestinimas ir stovėjimo kontrolė miesto centrinėje dalyje ir prie didžiųjų verslo centrų kvartalų. Tik aišku "užkietėję automobilistai" tam visaip kaip tik įmanoma priešinsis. Nes kažkodėl daugeliui sėdinčių nuo 8 iki 17 val. ofise ir niekur iš jo nepajudančių, reikia būtinai į darbą atvykti automobiliu.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: