Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.
    Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės? O jei paaiškės, kad atėmus tuos 20% erdvės, likusiuose 60% automobilių realiai sumažės ir sąlygos netgi pagerės, nes viešuoju transportu pro 20% erdvės bus pravežama keleivių daugiau nei pro tuos 60%?
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.05, 09:51.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.
    Pabandykite pasidomėti kaip buvo iš tikrųjų. Čia juk jokia ne paslaptis. Beje ar teko keliauti kur į užsienį į vakarus, užtenka ir iki Varšuvos nuvažiuoti, kad suprastum kiek daug duoda automobilizmo mažinimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.
    Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
    Visiškai nesutinku. Kuriama infrastruktūra turi sumažinti pavoju visų dalyvių atžvilgių ir būti patogi visiems, o ne tik pėstiesiems. Tas pėsčiųjų aukštinimas nėra produktyvus. Jie taip pat daro daug pažeidimų ir taip pat nėra kažkokia didžiulė siekiamybė.

    Progų pažeisti yra ir bus visada, nebent siūlote visus sukišti į tunelius su įelektrintomis sienomis nes gi gali pradėti kasti savo tunelį kitaip. Už pažeidimus turi atsakyti ir pėstieji.


    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime

    Norint vairuoti automobilį reikia padaryti labai daug veiksmų įskaitant įrodyti savo sugebėjimus valdyti transporto priemonę. Norint vairuoti paspirtuką nereikia nieko. Tai gal pradėkime nuo to, kad jeigu lyginame, tai gal darome privalomą paspirtukų egzaminą regitroje? O gal geriau tiesiog protingai ribokime paspirtukus kur jie daro problemas?

    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.


    Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.
    ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?
    Sunku pasakyti, paėmiau atsitiktinę nuotrauką iš internetų. Bet realiai važiuojant tai nesijaučia jokio perėjimo tarp "automibilinės" dalies ir dviračių tako.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
    Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
    Ne. Jie tiesiog leidžia pravažiuoti iš vienos pusės, t.y. nuožulnios.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
    ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
    Nesunkiai galima įveikti (sustoji, užmeti ant jų lentą ir pravažiuoji, arba tiesiog užpurški Makrofexu).

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
    Nusileidžia nuo svorio, užvažiavus iš nuožulniosios pusės, bet ne taip greitai nusileidžia užvažiavus ant kitos, nes jėga juos tada veikia iš šono.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

    Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
    Tokie nepadės nuo parkavimosi, nes net su įprastu automobiliu (ne kokiu visureigiu) pervažiuoti tuos mažus guminius paaukštinimus labai paprasta. Garantuotai užparkuotų tokį dviračių taką. Padėtų nebent realiai aukštas bortelis, kad jo perlipti nebūtų įmanoma fiziškai.

    Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
    Aišku, spėju ryški spalva daug ką duoda, man asmeniškai netrukdo, bet vizualiai kokiam miesto centre turbūt per didelė vizualinė tarša.

    Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
    Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.

    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
    Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
    Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.


    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos
    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
    Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

    Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	1
Size:	125,4 kB
ID:	1759676
    Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
    Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

    Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	1
Size:	125,4 kB
ID:	1759676

    Komentuoti:

Working...
X