Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf
Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890
Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
33% VT;
8% pėsti;
6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
3% kombinuotos kelionės;
3% dviračiu;
1% paspirtuku.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŽmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 11:52.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
Parašė Sula Rodyti pranešimąAš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų.Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNa juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
Parašė index Rodyti pranešimąDėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 09:31.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau
Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPer pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.
Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?
Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
Komentuoti:
-
Galėtų city bee šituos paleist https://www.engadget.com/2020/02/27/citroen-ami/ ir spalvos prkatiškai iškart firminės
Edit: ir teisių nereik nuo 16metų kitaip nei paspirtukams, kuriuos tik nuo 18 teoriškai nuomojaPaskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.28, 17:39.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBūtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
Lietuvoje to neteko matyti.Parašė Romas Rodyti pranešimąKad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.Va prašau, žmogus iš Klaipėdos. Šaltinis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater, buvo talpina Lietuvos dviratininkų bendrijos „Facebook” grupėje:
Parašė Sula Rodyti pranešimąDviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.
Parašė Sula Rodyti pranešimąDar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
Parašė Sula Rodyti pranešimąP.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890
Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: