Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • zero
    replied
    Londone dviratininkai sudaro apie 4 proc. nuo viso transporto. 2011 metais buvo apie 2 proc. nuo to laiko į dviračių infrastruktūrą buvo sukištas ne vienas milijardas, pastatyti greitkeliai dviratininkams. Bet paiekė 4 proc. ir nuo to laiko stagnuoja. Iki 2041 metų planuoja pasiekti 6 proc:
    http://content.tfl.gov.uk/travel-in-london-report-9.pdf


    Dauguma dviratininkų - baltieji hipsteriai, kurie mina ne dėl patogumo, o todėl,. kad "trending" :https://www.wired.co.uk/article/cycl...e-superhighway ir kurie yra didelė problema: https://youtu.be/DBP2LTQxqZ8 Beje, LT ta pati problema - pas dviratininkus nulis kultūros, ypač išsiskiria tie, kurie su aptemptomis kelnytėmis laksto - taisyklės jiems negalioja, jie kaip ir BMW vairuotojai save laiko išskirtine kasta.




    Paskutinis taisė zero; 2020.03.04, 07:53.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.
    Bet klausimas dėl takų infros išvystymo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
    Iki Danijos išsivystymo mums dar toli. O kaip reikalai su tuo mums gerokai artimesnėse ir panašesnėse kaimynėse, pvz.: Latvijoje ir Lenkijoje? Kiek teko matyti, tai nekažką. Nors miestų finansavimas overall ten didesnis nei Vilniaus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.
    Ir panašiu reljefu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?
    Ko gero iki tiek, koks procentas yra kokioje Danijoje ar kitose panašių oro sąlygų šalyse, kurios turi didesnius dviračių takų išvystymo lygius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis
    Jeigu pas mus 3% važiuja dviračiu net nesant dviračių takų tinklui, kiek šis procentas išaugtų jeigu būtų skiriama bent tie 3% infrastruktūros biudžeto dviračių takams?


    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.

    Dviračių takai reikalingi rekreacijai, bet važiavimui į darbą jie turi mikroskopinę įtaką, ypač susiekimui tarp ant kalvų esančių miegamųjų rajonų ir centro
    Savivaldybė dvirtakių PiaRinimui skiria tikrai ne 3% savo reklamos.
    Gal kiek realesnius skaičius turiu (2019-2020m. Vilniuje kelionės į darbą):
    43% asmeniniu/darbiniu automobiliu;
    33% VT;
    8% pėsti;
    6% carpooling (automobiliu kaip keleivis);
    3% kombinuotos kelionės;
    3% dviračiu;
    1% paspirtuku.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
    Tai tada tikrai normalu važiuoti automobiliu ir niekas nesako, kad iš Nemenčinės reiktų dviračiu minti. Didesnę problemą sudaro tie, kurie centre automobiliu važinėja, nes tingi keletą kilometrų dviratį paminti ar paėjėti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.
    Reiktų šį aspektą moksliškai panagrinėti.
    Nes mano bendradarbių gyvenamosios vietos geografija gana plati.
    Žmonos darbovietieje apskritai du darbuotojai iš Kauno, vienas - iš Klaipėdos, po to - Jašiūnai, Nemenčinė, Riešė ir pan.
    Beveik nei vieno gyvenančio Vilniaus centre ar aplink jį. Tik direktorius berods Ligoninės g.


    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.
    Deja, aš ten nevažinėju, teikiu pirmenybę vaikščioti pėsčiomis.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 11:52.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
    Ne administracines ribas turiu omeny, o kad ne visi gyvena Grigiškėse, Balsiuose ar Riešėje.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.
    Na, sakyčiau, kad zona kur jau sunkiau važinėti dviračiu yra viskas už Neries slėnio ribų ir piečiau geležinkelio. Centrinėje dalyje tas visgi yra gana komfortiška.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
    Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
    Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
    Toliau nuo centro su dviračių takais tikrai didelė bėda. Dabar tvarko daugiausia centre (kur jau tikrai daugelyje vietų gatvėmis su automobiliais važiuoti nebereikia).

    Ir jei gyveni kur nors link Panerių/Grigiškių/Lentvario tai yra visiškai normalu važiuoti į centrą automobiliu ir tam, manau, niekas neprieštarautų. Nenormalu yra labiau tokie variantai kai tris kilometrus vienas automobiliu važiuoji nuo Ozo parko iki Konstitucijos prospekto.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.
    Vilniaus atveju nelabai aišku, kas yra užmiestis. Tarp kai kurių Vilniaus taškų gali būti net iki 40 km.

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.
    Aš abiem rankom už dviračių takus. Prieš luditų politiką.
    Beje, jau dešimtmetį laukiam tako iki Trakų, tikriausiai sulauks tik vaikai... Nors tai berods netgi "tarptautinė" trasa...
    Štai jums ir judėjimas 6 m važiuojamaja dalimi su fūromis.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.02.29, 09:31.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Nedaug kol kas Lietuvoje ir Rumunijoje skiriasi požiūris į transportą mieste https://www.delfi.lt/verslas/bloombe....d?id=83638165
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.
    Būtent. Tokie incidentai gali nutikti tik dėl blogos infrastruktūros. Pastačius normalius dviračių takus minti kartu su krovininiu eismu neturėtų būti jokios galimybės. Dėl to tik keisčiau yra advokatauti už dviračių infrastruktūros netvarkymą.

    Pats irgi esu vieną incidentą turėjęs kai mindamas gatvės pakraščiu atsitrenkiau ir nulenkiau sunkvežimio veidrodėlį (čia dar vienas dalykas kaltas, kad vairuotojai bando suformuoti daugiau eismo juostų nei suplanuota stovėdami kaip įmanoma arčiau gatvės krašto taip nepalikdami vietos dviratininkams), tik dėl to, kad gatvėje nebuvo jokio dviračių tako.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

    Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.
    Būtu tankus ir kokybiškai nutiestas dviračių takų tinklas abiejų situaciju nebūtu įvyke.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Per pastaruosius metus porą savaičių esu važinėjęs VT į darbą ir iš esmės viskas labai tenkino. Išeiginėmis kartais su žmona važiuojame VT į miestą, ramiai, niekur neskubant.
    Problema ta, kad automobilu susitaupo 2-3 val. per para, nekalbant jei jau reikia kažkur dar su reikalais, tai VT praktiškai sunkoka suderinti ir tas laikas dar pailgėja.
    Na juk ne visi (net ne didžioji Vilniaus gyventojų dalis) gyvena užmiestyje.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.


    Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?
    Abi pavojingos situacijos - lenkiant sunkvežimiams. Fūra "nupūtė" tikraja prasme į griovį, o kitu atveju savivartis tiesiog užkabino net nesupratau kokia dalimi ir vos pavyko išsilaikyti nevirtus po ratais, tuomet jau aš čia nerašinėčiau

    Aš ne itin stiprus dviratininkas ir po 20 km sunkoka kibti tiesiogiai į darbą. Labiau norisi palįsti po dušu ir persirengti.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Galėtų city bee šituos paleist https://www.engadget.com/2020/02/27/citroen-ami/ ir spalvos prkatiškai iškart firminės

    Edit: ir teisių nereik nuo 16metų kitaip nei paspirtukams, kuriuos tik nuo 18 teoriškai nuomoja
    Paskutinis taisė Kukumalu; 2020.02.28, 17:39.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
    Lietuvoje to neteko matyti.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
    Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.
    Va prašau, žmogus iš Klaipėdos. Šaltinis: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater, buvo talpina Lietuvos dviratininkų bendrijos „Facebook” grupėje:

    Click image for larger version

Name:	87363013_1060699570954463_4174170421676998656_o.jpg
Views:	11
Size:	71,7 kB
ID:	1785934


    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.
    Sula, ar galėtum detaliau papasakot, kokios konkrečiai pavojingos / avarinės situacijos buvo? Tikrai labai įdomu, gal kiti labiau pasisaugot ras būdą.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar Vilniui kiša koją reljefas. Aš du kartus bandžiau dviračiu, daugiau noro nebėra...
    Kas taip nepatrauklu buvo ar išgąsdino? Ar tai susyje su tomis dvejomis avarinėmis situacijomis? Galima detaliau?

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
    Romai, ar galėtum padaryti apklausą? Tikrai labai įdomu būtų palygint.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Pagal 2018.04 d.atliktą apklausą į darbą 60% važiavo automobiliu, 20% - VT.
    3% važiavo dviračiu, 15 % - pėsciomis

    https://www.15min.lt/m/apklausos/kai...i-istaiga/7890

    Pagal nuvažiuotą / nueitą atstumą proporcijų niekas nebandė skaičiuoti.
    Tuomet galima įvertinti, ar adekvatus išlaidų pasiskirstymas.
    Tamsta Romas išlipa iš lovos tiesiai į automobilį ar kaip suprast? Galiu tik primint, kad pėsčiųjų Vilniuje yra 100% gyventojų, po to eina kitos transporto priemonės ir keliavimo būdai.

    Komentuoti:

Working...
X