Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar pagal šį video galima daryti išvadą, kad Šiaurinė g. nereikalinga?
    Tai priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 19:06.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Skaitantiems rusų kalba. Kaip Rusijos mieste ryżosi atlikti kelių rekonstrukciją, kurią buvo galima tik pamatyti pažangiuose Vakarų miestuose https://gre4ark.livejournal.com/759129.html

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
    Matyt, tas kartas nepateko į apklausas.
    Dar viena įdomi informacija Click image for larger version

Name:	EiCtYA8XgAEjKof.jpeg
Views:	194
Size:	395,2 kB
ID:	1849262

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
    75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.

    Click image for larger version  Name:	20201224_195107.jpg Views:	94 Size:	182,6 kB ID:	1849188
    Būtų įdomu pamatyti žemėlapio aprašymą, ar bent nuorodą, iš kur tai paimta. Sunku suprasti apie ką kalbama: užrašas >50%, matematiškai reiškia, kad čia galimos reikšmes ir 75%, ir 100%. Įtariu, jog kalbama šiek tiek apie skirtingus dalykus. Net jei būtų kalbama, apie apytikslias reikšmes, tai reikštų, kad likusioje didžiulėje, apibrėžtoje kaip 75 procentai teritorijoje, be pažymėtos kaip 50, dirba 25%.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 10:33.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Tiems, kas supranta rusu kalbą, naujas Katco video apie kelių tiesimą, kamščius, klaidas praeityje ir dabartį.
    https://youtu.be/DVycwO-n6xA
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 10:08.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
    75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.

    AudriusV
    Papildau (nes tema ne apie tai): Nuoroda į Darnaus judumo planą , berods jame ir tavo grafikas yra

    Click image for larger version  Name:	20201224_195107.jpg Views:	94 Size:	182,6 kB ID:	1849188
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.25, 11:30.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Lazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.



    Vilniuje judėjimas vyksta ne tiek į centrą kiek per centrą, nes nėra tokių gatvių kaip Šiaurinė.
    Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
    Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
    Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.
    Deja, tai tik atskiras atvejis, kuris neatspindi realybės visumos. Yra žinomi, visai kiti duomenys, nei teigiate, darbo vietos kontentruotos centre:Click image for larger version  Name:	rytines traukos objektai.jpeg Views:	0 Size:	102,7 kB ID:	1849185
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 18:30.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Siuo metu aktualiausias zodis Lietuvoje - isisavinti

    Komentuoti:


  • Interest
    replied
    Juokingiausia, kad Kauno judumo planui - studijai ar kokiai ten pinigų įsisavinimo formai, 250tūks e išleista, nustatyta, kad mažinti co2 emisijas centre, skatinti dviračius, viešąjį transportą, pėsčiųjų infrastruktūrą

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.
    Nėra jokio pesimizmo, o tik dabartinės padėties ir esamų tendencijų konstatavimas. Tai rodo visi turimi duomenys ( rezultai paimti iš VMS, pati iškarpa paimta iš FB) :
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 12:59.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.
    Reiktų pradėti spręsti esmines problemas. Pavyzdžiui darželių ir mokyklų situaciją....

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Nereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Vilniuje piko metu visas judėjimas vykstą į centrinę į miesto dalį, bet nieks nesiruošia įvesti apribojimų
    Vilniuje judėjimas vyksta ne tiek į centrą kiek per centrą, nes nėra tokių gatvių kaip Šiaurinė.
    Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
    Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
    Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.
    Paskutinis taisė Sula; 2020.12.24, 09:41.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vilniaus sovietiniai rajonai šiuo metu ir yra va tokia superblokai, tik dar nesujungti tarpusavyje. Šiaurinė juos ir sujungtų. Šiaurinė priartintų Vilnių prie to pačio tikslo kur juda Barselona. Kvartalai su ramiu gyvenimu viduryje ir visomis kraštinėmis sujungti su kitais tokiais pat kvartalais.
    Barselona pavyzdys, kaip miestas pavirsta vieta, kur 85% jo ploto skirta automobiliams. Dabar bandoma šią padėtį ištaisyti , įvedant judėjimo apribojimus. Vilniuje piko metu visas judėjimas vykstą į centrinę į miesto dalį, bet nieks nesiruošia įvesti apribojimų kaip tai padaryta Londone, nes Šiaurinė nėra kažkoks aplinkėlis, tai 6 juostų greitkelis skersai miestą, per plotą, kurį būtų galima panaudoti miesto statyboms ir viešoms erdvėms, apie kurių trūkumą mikrorajonuose nuolat kartojama.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Ir kaip tai paaiškintume? Juk atstumus tenka važiuot didesnius dėl uždaromų gatvių, nuvykti darosi nepatogu, gatvių tinklas kaip ir mažinamas. Superblokuose judėjimas tik nuosavo transporto ir dar apribotas laikas tiekėjų transportui.
    Yra dar geresnių variantų: kai miestas padalinamas zonomis ir patekti į kitą miesto dalį gali tik apvažiuojant visą miestą, o ne kertant jį. Kaip čia yra, automobilistus neskriaudžia?
    Vilniaus sovietiniai rajonai šiuo metu ir yra va tokia superblokai, tik dar nesujungti tarpusavyje. Šiaurinė juos ir sujungtų. Šiaurinė priartintų Vilnių prie to pačio tikslo kur juda Barselona. Kvartalai su ramiu gyvenimu viduryje ir visomis kraštinėmis sujungti su kitais tokiais pat kvartalais.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Laisvės pr. irgi C kategorijos. Šaligatviai bus ne gal, o tikrai ir dar dviračių takai. Beje, 3,5 metrų pločio. Skiriamoji juosta 2,5 metrų pločio centre. Želdynai tarp gatvės ir šaligatvių bei tarp šaligatvių ir dviračių takų. Jau čia faktas, tech. projekte taip yra. Na tai gal venkime tų "gal bus šaligatviai".

    Dėl planavimo jau nežinau. Man atrodo logiška, kad gatvių tinklas yra suskaidytas į kategorijas. Tokį gatvių tinklą turi ir tarkim Olandija ar krūva kitų Europos šalių. Yra arterinės gatvės, tada jungiamosios, tada privežamosios ir tada visai kiemai. Barselona tikrai neatrodo kaip geras pavyzdys. Ji atrodo gerai, bet tai tėra tik dėl tankaus išplanavimo. Net ir pas juos ieškoma sprendimų ir imamasi priemonių, kad gatves labiau išskirt pagal kategorijas į skirtas tranzitui, surinkimui ir vietiniams:

    https://bicycledutch.wordpress.com/2...k-of-poblenou/

    Ir kaip tai paaiškintume? Juk atstumus tenka važiuot didesnius dėl uždaromų gatvių, nuvykti darosi nepatogu, gatvių tinklas kaip ir mažinamas. Superblokuose judėjimas tik nuosavo transporto ir dar apribotas laikas tiekėjų transportui.
    Yra dar geresnių variantų: kai miestas padalinamas zonomis ir patekti į kitą miesto dalį gali tik apvažiuojant visą miestą, o ne kertant jį. Kaip čia yra, automobilistus neskriaudžia?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Ne išeitis yra viešasis transportas, kuris nuo Jovaro iki pvz Biržiškos gimnazijos yra tragedija, nes reikia minimum 2 persėdimų jei nenori laukti retai ir vėlgi vingiais į Justiniškes vežančio 75 (kad paskui dar persėstum vistiek į 5G ar 43 nes autobusu ir važiuoji tam, kad neiti pėsčiomis). Ši apie 2km kelionė piko metu trukdavo iki 40min, per tiek laiko galima ir pėsčiomis nueiti. Apskritai iš Fabijoniškių sunku važiuoti į Antakalnį, Justiniškes, į Pilaitę, o srautas tikrai egzistuoja ir tai nepavieniai žmonės. Neturėkit iliuzijų, kad visi sės ant dviračių, važinės po Šeškinės miškelį ir naudosis VT, ar kad visiems staiga nustos reikėti kažkur nusigauti. Automobilių tik daugės, reikalų miegamuosiuose rajonuose žmonėms vis daugės dėl kuriamų naujų ofisiukų ar paslaugų ir tokios gatvės kaip Šiaurinė kaip tik yra pagalbos ranka žmonėms
    Nieks nesiginčija, kad bus kategorija žmonių, kurie vietoje 2km kelionės pėsčiomis ar dviračiu, ar VT, nežiūrint koks jis bebūtų geras , rinksis kelionę automobiliu, nors dėl kamščių tai truks 40 min. ir daugiau. O VT iš dalies ir prastas, nes jo gerinimo poreikis ir didesnis finansavimas nėra taip gerai miestiečių pareikalautas kaip keliams. Sumos skirtos VT nė iš tolo neprilygsta sumoms, kurios skiriamos kelių tiesimui ir priežiūrai. Darai miestą patogų automobiliams, tai jame ir bus vien tik automobiliai ar tai, kas jiems skirta: keliai, parkingų laukai šalia ofisų, parduotuvių ir namų.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.23, 23:52.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Pas mus su tomis arterinėmis gatvėmis didžiausia bėda yra, kad jų neįmanoma kirst t.y. jos padarytos kaip pilnaverčiai greitkeliai, tik automobiliams. Kirsti jų pėsčiomis, dviračiu, neįmanoma. Vien iš Šnipiškių einant į Akropolį nuolat egzistuoja galimybė tiesiog žūti nutrenktam, nes tose gatvėse pagal sugalvotas kategorijas net negalima perėjų įrengti.

    Ir žiūrint į Barselonos pavyzdį tai net ir padidinus eismą/nukreipus jį į tas labiau pagrindines gatves tikrai nebus taip, kad jose bus net panaikintos perėjos ir pėstysis liks izoliuotas to superkvartalo viduje.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Aš manau, kad čia labiau tikėtinas kitas atvejis. Įsivaizduokim kad yra autostrada Vilnius-Kaunas, kuria važiuoja tiek daug žmonių, kad ji kažkiek natūraliai užsikiša ir važiuoti nėra labai patogu. Šalia eina ir traukinio bėgiai ir visai nemaža dalis keleivių renkasi traukinį, nes dėl tų kamščių traukiniu važiuoti greičiau. Jei šalia autostrados pastatysime lygiagrečią antrą, eismas abiejose autostradose palengvės, kamščiai dings, bet dėl dingusių kamščių greičiausiai nebelabai kas rinksis traukinį.

    Ir dėl padidėjusio naudojimosi automobiliais visiškai užsikiš išvažiavimas Vilniuje į tas dvi autostradas ir įvažiavimas į Kauną iš tų dviejų autostradų.
    Jeigu išvažiavimų yra ne vienas, tada neužsikiš. Ir traukinys konkurentas ne automobiliui, o autobusui ir mikriukui.

    Komentuoti:

Working...
X