Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • J.U.
    replied
    Parkavimo problema Vilniuje nebus išspręsta NIEKAD, tiksliau kol nebus viešasis transportas toks, kad neapsimokėtų važiuoti automobiliu. Aš pat asmeniškai visur grūduosi automobiliu, išskyrus keletą maršrutų kur PATOGIAU ir GREIČIAU važiuoti VT. Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės. Štai Skandinavijos senamiesčiuose daug kur yra specialiai taip projektuojamas eismas kad automobiliu būtų nepatogu važiuoti, visokie greičio ribojimai kai dviratis važiuoja greičiau, arba specialiai daromi vingiai, kur nėra kaip įsibėgėti ir panašiai.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    VT greičiau nevažiuos, jeigu bus šiltas ir modernus
    Važiuos greičiau modernizavus troleibusų kontaktinį tinklą ir įrengus daugiau atskirų juostų.

    autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
    Nauji autobusai patogūs ir modernūs, o dauguma troleibusų yra aprūdiję, seni ir girgždantys.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
    Mano nuomone Vilniaus VT yra jau dabar šiltas ir modernus, autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.
    Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių
    Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.
    Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.
    Tamsta pokštininkas: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...gi-221-1230288
    A juostos turi būti padarytos pirmiausia kaip pigiausias ir efektyviausias būdas, kuris be to nereikalauja papildomų išlaidų po įrengimo.

    Komentuoti:


  • tajus3
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
    Mano nuomone Vilniaus VT yra jau dabar šiltas ir modernus, autobusai ir troleibusai niekuo nesiskiria nuo esančių vakarų Europos miestuose.

    Pagrindinė problema yra tai, kad transportas nejuda greičiau ir dėl kamščių negali laikytis tvarkaraščių

    Abi šias problemas padėtų išspręsti esminis A juostų praplėtimas ir jų jų atskyrimas nuo lengvųjų automobilių transporto.

    Taip pat ateityje reikėtų galvoti apie antžeminį tramvajų didžiausius srautus generuojančiose maršrutuose.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
    VT greičiau nevažiuos, jeigu bus šiltas ir modernus Reikia esminių pokyčių + naujos rūšies VT

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

    Man idomu kodel taip ilgai velkasi visas A juostu suzimejimas? Argi sunku nupiesti A ir prideti pora radaru kurie fiksuotu A juostu pazeidejus. Manau po tokiu pokyciu, tikrai daug kas pradetu naudotis VT.
    Manau, kad politiškai labai sunku. Tik pabandysi tą padaryti ir susilauksi minių piktų automobilistų pykčio (pagal kuriuos gatves reikia tik nuolat platinti).

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Ir kai bus sudarytos geresnės sąlygos esamam transportui - pirmiausia didesnis A juostų tinklas, o ne 200m yra, po to 500m nėra ir pan.
    Man idomu kodel taip ilgai velkasi visas A juostu suzimejimas? Argi sunku nupiesti A ir prideti pora radaru kurie fiksuotu A juostu pazeidejus. Manau po tokiu pokyciu, tikrai daug kas pradetu naudotis VT.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.
    Ir kai bus sudarytos geresnės sąlygos esamam transportui - pirmiausia didesnis A juostų tinklas, o ne 200m yra, po to 500m nėra ir pan.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ta nauja rūšis nėra panacėja, o labiau blizgutis rinkėjams. Pirmiau reikia gerai išnaudoti esamą viešąjį transportą. Kai visi autobusai ir troleibusai bus nauji, šilti ir modernūs, tada bus galima kalbėti, kad galimybės privilioti keleivius jau išnaudotos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kažkokio Seimo nario "pasiūlymai", kaip Vilniuej reiktų tobulinti infrastruktūrą, mažinant kamščius. Turbūt labiau tiktų Šiaip linksma temoje

    NUOMONĖ: Suvaldyti Vilniaus kamščius. Misija neįmanoma?
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ija-neimanoma/
    Jei rimtai, tai gaila, kai niekas nei iš vietinės valdžios, nei aukščiausios nebekalba apie naujos VT rūšies diegimą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Pats geriausias 100% būdas panaikinti kamščius centre yra visai užmūryti gatves. Tuo pačiu atsirastų vietos grafitininkams. Dviguba nauda. Jonas apsidžiaugtų. Visiškai normalu kai kam kai bet kuris Bezdoniškio miestelis gauna ES dotacijas trinkelių klojimui kai žmonių kiekis mažėja dviženkliai procentais, tačiau 1 mln Vilniui kai kam yra kaip raudonas audeklas buliui.
    Vienintelio būdo nėra. Yra tik kompleksiški sprendimai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Pats geriausias 100% būdas panaikinti kamščius centre yra visai užmūryti gatves. Tuo pačiu atsirastų vietos grafitininkams. Dviguba nauda. Jonas apsidžiaugtų. Visiškai normalu kai kam kai bet kuris Bezdoniškio miestelis gauna ES dotacijas trinkelių klojimui kai žmonių kiekis mažėja dviženkliai procentais, tačiau 1 mln Vilniui kai kam yra kaip raudonas audeklas buliui.
    Pfff... niekas net nesukluso dėl sumos. Užtat kiekvienas vairuotojas puikiai žino, kur dar pakeliui namo į užmiesčio vilą reikia praplatinti, kad išsispręstų miesto transporto problemos. Ai dar taip pat apie krepšinį ir stroikes.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Pats geriausias 100% būdas panaikinti kamščius centre yra visai užmūryti gatves. Tuo pačiu atsirastų vietos grafitininkams. Dviguba nauda. Jonas apsidžiaugtų. Visiškai normalu kai kam kai bet kuris Bezdoniškio miestelis gauna ES dotacijas trinkelių klojimui kai žmonių kiekis mažėja dviženkliai procentais, tačiau 1 mln Vilniui kai kam yra kaip raudonas audeklas buliui.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kažkokio Seimo nario "pasiūlymai", kaip Vilniuej reiktų tobulinti infrastruktūrą, mažinant kamščius. Turbūt labiau tiktų Šiaip linksma temoje

    NUOMONĖ: Suvaldyti Vilniaus kamščius. Misija neįmanoma?
    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ija-neimanoma/

    Kitos priemonės transporto spūstims mažinti – tai skirtingų lygių sankryžų įrengimas, kelių įrengimas (Šiaurinė gatvė), aplinkkelių įrengimas, papildomų žiedinių sankryžų įrengimas. Štai, pavyzdžiui, transporto srautų reguliavimui Gariūnų sankryžoje arba Titnago g. žiedinė sankryža padėtų padidinti transporto pralaidumą ir taip išvengti spūsčių. Atsižvelgdamas į susidariusią situaciją, lapkričio mėnesį Seime įregistravau pasiūlymą skirti papildomą 1 mln. eurų specialiąją tikslinę dotaciją Vilniaus miesto infrastruktūrai gerinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad čia kliedesiai kai kuriais atvejais. Kaip jie įsivaizduoja, kad galima sumažinti eismo srautus į priemiesčius 7,2 proc., jei priemiestinis VT iš esmės nebus plėtojamas, nes numatomas keleivių augimas tik 2,7 proc., ką pilnai galima pasiekti su esamu priemiestiniu VT ir nedidele jo korekcija. Ar jie mano, kad visi patys ims keltis gyventi į miestą iš priemiesčių ir judėjimo iš priemiesčių problema pati atpuls? Naivu. O gal tiesiog prijungus rajono teritorijas formaliai jos taps miesto ir irgi problema išnyks?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    valstybė ir savivaldybė pinigų nespausdina, finansuojama iš mokesčių mokėtojų kišenės. Tai galų gale aš finansuočiau VT, kuriuo niekas toliau sėmingai nesinaudotų vietoj to, kad mano sumokėti mokesčiai būtų išleisti parko tvarkymui ar kokio šaligatvio įrengimui? Nesutinku remti orą vežiojantį transporta.
    Į kelius ir gatves taip pat nereiks investuot - tik jokiu būdu neplatinti esamų ir neįrenginėti daugiau parkavimo vietų prie esamų pastatų (tas liečia ir daugiabučių kiemus) ir kai kamščiai pasidarys nebeįmanomi, VT pasidarys patrauklus (nes nebus kur parkuoti, o ir A juostom važiuoti tik autobusai galės) ir padaugėjus keleivių bus galima nupirkti daugiau autobusų. Viskas susireguliuoja savaime, bet yra utopija tikėti, kad paleidus vietoj 1 autobuso keturis per valandą kažkas atsisakys automobilio.
    Užtat dabar visų lėšomis, ir tų, kurie neturi automobilio, kiša į asfaltą. Ir tik nereikia čia pasakų apie akcizą. Jo toli gražu nepankanka. O kur dar žala nuo autotransporto srautų didėjimo, kuri, beje, neaplenkia ir pačių tų, kurie važiuoja automobiliais, nes kvėpuoja visi tuo pačiu užterštu oru, o automobilistai dar turi gauna papildomų sveikatos problemų (kurios paskui gydomos vėlgi iš bendros kišenės, t.y. visų sąskaita) dėl mažo judrumo. Tik vėlgi nereikia čia pasakų apie sportavimą. Vidutinis statinis pilietis nesportuoja, o tie, kas naudojasi VT, nori nenori, daugiau juda.
    Ką tu čia rašai apie tai, kad nereikės investuoti į kelius ir parkingus, jei tai daroma ir galo nesimato. Kuo daugiau automobilių, tuo daugiau reikia kišti į asfaltą. Kuo daugiau kišama į asfaltą, o ne VT, tuo dar daugiau automobilių. Tai dar Lietuvoje gyventojų mažėja, bet automobilizacija ir automobilių kiekis gatvėse nemažėja. O jei gyventojų daugėtų, tai tu įsivaizduoji, kiek dar reikėtų kišti daugiau į asfaltą. Nereikia čia dviračio išradinėti. VT kainuoja pigiau valstybei, įvertinus viską. Tik šalyse, valdomose bukos valdžios jis yra "per brangus malonumas". Ne, automobilis jau seniai nėra išsivysčiusios ir turtingos šalies bei gerbūvio simbolis. Priešingai, kuo biednesnė šalis, tuo daugiau automobilių (senų laužų) gatvėse, o ne viešojo transporto.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.21, 08:21.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tiesa, sunku padaryti ir dažną patogų maršrutą į priemiesčius, kuriam nereiktų vežioti oro ne piko metu. Idealiu atveju vietoj bandymo iki visų privažiuoti būtų vienas stipresnis maršrutas iki kurio žmonės (negalintys privažiuoti patys iki park'n'ride) atkeliautų dviračiais ar pėsčiomis ir tuomet jau juos vežtų dažnai kursuojantis autobusas iki artimiausio transporto hubo.
    Pvz dabar nuo Santariškių Žaliųjų ežerų kryptimi yra berods keturi maršrutai ir lai jie būna (nes daugeliu atveju ten visgi per toli privaikščioti iki antro artimiausio maršruto), bet ar būtina vežti iki pat Žalgirio st.
    Aš suprantu kelionės be persėdimų privalumus, tačiau trumpesnis ir dažniau kursuojantis VT vis tiek yra patogesnis kai kalba eina apie retai važiuojančius priemestinius maršrutus. O ir piko metu atsirastų galimybė su tais pačiais resursais pervežti daugiau keleivių iki tarkim Santariškių žiedo.
    Prie Santariškių žiedo nėra patogios vietos galinei stotelei. Užsukinėt į ligonines ne itin patogu, nes gautųsi važiavimas priešinga kryptimi nei daugeliui keleivių reikia. Kelios papildomos minutės gal ir nėra daug, bet visgi norint pritraukt žmones tai ir smulkmenos svarbu. Be to piko metu tos kelios papildomos minutės gali pavirsti ir į 10 minučių. Persėst į 1g/2g patogu prie Jeruzalės IKI. Bet atvažiavus iki ten kodėl nepavažiuot iki Siemens ir pakeliui leist persėst į dar kelis maršrutus Jei atvažiavo iki ten - gerai ir Kuro aparatūrą paimt, kad žmonėm nereiktų daug eiti norint persėsti į pro ten važiuojantį transportą. Taip ir gaunasi važiavimas iki Žalgirio Sutrumpinus ir nemažai daliai prireikus persėsti ne 1, bet 2 kartus, ryškiai išaugtų kelionės laikas ir rizika nespėt persėst. Didesnis kiekis transporto Kalvarijų gatvėje irgi vargu ar kam nors kenkia.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    VT į Balsius kiek matau gan pilnas. Kiek teko girdėti kasdien važinėjančių VT į darbą irgi yra. Taip pat ir važinėjančių Balsius į darbą mokykloje, darželiuose ir t.t.. Ta pati situacija ir su kitais priemiesčiais, pvz Lentvariu ar Grigiškėm. Toli gražu ne visi priemiesčiai yra pavienės fazendos su 20a sklypais išmėtytos vidury laukų be asfaltuotų privažiaivmų.
    Tiesa, sunku padaryti ir dažną patogų maršrutą į priemiesčius, kuriam nereiktų vežioti oro ne piko metu. Idealiu atveju vietoj bandymo iki visų privažiuoti būtų vienas stipresnis maršrutas iki kurio žmonės (negalintys privažiuoti patys iki park'n'ride) atkeliautų dviračiais ar pėsčiomis ir tuomet jau juos vežtų dažnai kursuojantis autobusas iki artimiausio transporto hubo.
    Pvz dabar nuo Santariškių Žaliųjų ežerų kryptimi yra berods keturi maršrutai ir lai jie būna (nes daugeliu atveju ten visgi per toli privaikščioti iki antro artimiausio maršruto), bet ar būtina vežti iki pat Žalgirio st.
    Aš suprantu kelionės be persėdimų privalumus, tačiau trumpesnis ir dažniau kursuojantis VT vis tiek yra patogesnis kai kalba eina apie retai važiuojančius priemestinius maršrutus. O ir piko metu atsirastų galimybė su tais pačiais resursais pervežti daugiau keleivių iki tarkim Santariškių žiedo.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Tai reiškia problemos kaip ir nėra, dviračiai net Olandijos užmiesčiuose nėra panacėja, o VT į tas vietoves per daug net neturi lįsti dėl mažo gyventojų tankio.
    Su racionaliu (net tokį sunku gauti) finansvimu VT Vilniaus priemesčiuose visada bus lėtas ir retas ir maža dalis gyventojų juo naudosis, nes jis bus visiškai nepatogus ir netinkamas kasdien važiuoti į darbą. Vienintelis VT sprendimas taip išsikerojus priemiesčiams yra suteikti galimybę naudotis park'n'ride aikštelėmis tiems kurie to nori, ir padaryti, kad bent esamas VT nestovėtų kamščiuose.
    VT į Balsius kiek matau gan pilnas. Kiek teko girdėti kasdien važinėjančių VT į darbą irgi yra. Taip pat ir važinėjančių Balsius į darbą mokykloje, darželiuose ir t.t.. Ta pati situacija ir su kitais priemiesčiais, pvz Lentvariu ar Grigiškėm. Toli gražu ne visi priemiesčiai yra pavienės fazendos su 20a sklypais išmėtytos vidury laukų be asfaltuotų privažiaivmų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš Balsių į Žirmūnus per tą tiltą vargu ar važiuotų. Sunku perspjauti Verkių gatvę. Ypač jei sutvarkytų sankryžą ties Verkių rūmais. Kad reikia normalios studijos tai faktas.

    Niekas ir nesako, kad tai prioritetinis dalykas, kuris turėjo būti pastatytas vakar. Bet norint turėti išbaigtą kelių tinklą Vilniuje ir apylinkėse nėra gerai, kad tarp tiltų yra 20km+ atstumas. Tiek į šitą pusę, tiek žemiau miesto. Sakyčiau čia didesnė problema net ne vairuotojams, o VT ir dviračiams. Su mašina apsukt ratą mažiau skauda nei su viešu transportu ar dirbant savom kojom.
    Tai reiškia problemos kaip ir nėra, dviračiai net Olandijos užmiesčiuose nėra panacėja, o VT į tas vietoves per daug net neturi lįsti dėl mažo gyventojų tankio.
    Su racionaliu (net tokį sunku gauti) finansvimu VT Vilniaus priemesčiuose visada bus lėtas ir retas ir maža dalis gyventojų juo naudosis, nes jis bus visiškai nepatogus ir netinkamas kasdien važiuoti į darbą. Vienintelis VT sprendimas taip išsikerojus priemiesčiams yra suteikti galimybę naudotis park'n'ride aikštelėmis tiems kurie to nori, ir padaryti, kad bent esamas VT nestovėtų kamščiuose.

    Komentuoti:

Working...
X