Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
    Tokie nepadės nuo parkavimosi, nes net su įprastu automobiliu (ne kokiu visureigiu) pervažiuoti tuos mažus guminius paaukštinimus labai paprasta. Garantuotai užparkuotų tokį dviračių taką. Padėtų nebent realiai aukštas bortelis, kad jo perlipti nebūtų įmanoma fiziškai.

    Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą
      Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

      Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
        Nusileidžia nuo svorio, užvažiavus iš nuožulniosios pusės, bet ne taip greitai nusileidžia užvažiavus ant kitos, nes jėga juos tada veikia iš šono.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
          Nesunkiai galima įveikti (sustoji, užmeti ant jų lentą ir pravažiuoji, arba tiesiog užpurški Makrofexu).
          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

          Comment


            Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
              ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
                Ne. Jie tiesiog leidžia pravažiuoti iš vienos pusės, t.y. nuožulnios.

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                  Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                  Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                    Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?
                    Sunku pasakyti, paėmiau atsitiktinę nuotrauką iš internetų. Bet realiai važiuojant tai nesijaučia jokio perėjimo tarp "automibilinės" dalies ir dviračių tako.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.
                      ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.
                        Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.

                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
                        Visiškai nesutinku. Kuriama infrastruktūra turi sumažinti pavoju visų dalyvių atžvilgių ir būti patogi visiems, o ne tik pėstiesiems. Tas pėsčiųjų aukštinimas nėra produktyvus. Jie taip pat daro daug pažeidimų ir taip pat nėra kažkokia didžiulė siekiamybė.

                        Progų pažeisti yra ir bus visada, nebent siūlote visus sukišti į tunelius su įelektrintomis sienomis nes gi gali pradėti kasti savo tunelį kitaip. Už pažeidimus turi atsakyti ir pėstieji.


                        Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                        Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime

                        Norint vairuoti automobilį reikia padaryti labai daug veiksmų įskaitant įrodyti savo sugebėjimus valdyti transporto priemonę. Norint vairuoti paspirtuką nereikia nieko. Tai gal pradėkime nuo to, kad jeigu lyginame, tai gal darome privalomą paspirtukų egzaminą regitroje? O gal geriau tiesiog protingai ribokime paspirtukus kur jie daro problemas?

                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.


                        Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.
                          Pabandykite pasidomėti kaip buvo iš tikrųjų. Čia juk jokia ne paslaptis. Beje ar teko keliauti kur į užsienį į vakarus, užtenka ir iki Varšuvos nuvažiuoti, kad suprastum kiek daug duoda automobilizmo mažinimas.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.
                            Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės? O jei paaiškės, kad atėmus tuos 20% erdvės, likusiuose 60% automobilių realiai sumažės ir sąlygos netgi pagerės, nes viešuoju transportu pro 20% erdvės bus pravežama keleivių daugiau nei pro tuos 60%?
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.05, 08:51.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės?
                              Kalba eina apie visišką automobilių uždraudimą (t.y. 0%). Gal tai kažkada ir įvyks, bet kol kas ne visi ir ne viskas gali būti gabenama paspirtukais, dviračiais ir pan. Kaip pvz.: neįgaliuosius mes vėl įkalintume namuose. Važiuoti dvirtakiais Yaris ar Micra ko gero nebus leidžiama net jiems. Su aptarnaujančiu transportu irgi daug klausimų (jis ir dabar kai kur vos pravažiuoja).
                              Paskutinis taisė Sula; 2019.11.05, 08:57.

                              Comment


                                Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
                                Gal būtų paprasčiau (ir pigiau) pėstiesiems įkalti į galvą bent keletą elementarių KET taisyklių? Na bet, žinoma, pėstysis yra silpnas, pažeidžiamas ir kvailas, todėl iš jo nieko negalima reikalauti . Sakyčiau, kad dviratininkai ir paspirtukininkai yra pakankamai atsargūs ir važinėja saugiai turint galvoje, kiek pėsčiųjų neprognozuojamai vingiuoja dviračių takuose ir kiek mažai įvyksta rimtesnių nelaimių.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Kalba eina apie visišką automobilių uždraudimą (t.y. 0%). Gal tai kažkada ir įvyks, bet kol kas ne visi ir ne viskas gali būti gabenama paspirtukais, dviračiais ir pan. Kaip pvz.: neįgaliuosius mes vėl įkalintume namuose. Važiuoti dvirtakiais Yaris ar Micra ko gero nebus leidžiama net jiems. Su aptarnaujančiu transportu irgi daug klausimų (jis ir dabar kai kur vos pravažiuoja).
                                  Jergau. Kalba eina tik apie uždraudimą miesto širdyje - senamiestyje. Ją paliekant prieinamą tik viešuoju transportu. Aptarnaujantis, su negalia aišku, kad galėtų važiuoti. Atsigautų mūsų senamiestis iškart.

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    Jergau. Kalba eina tik apie uždraudimą miesto širdyje - senamiestyje. Ją paliekant prieinamą tik viešuoju transportu. Aptarnaujantis, su negalia aišku, kad galėtų važiuoti. Atsigautų mūsų senamiestis iškart.
                                    Kiek supratau, kalbėta apie inžinerinius pakeitimus, kai tiesiog neliktų važiuojamosios dalies automobiliams, jau nekalbant apie parkavimą. Ir, aišku kalba apie miestus. Bet vidutinėje perspektyvoje klausimas iškiltų ir apie tarpmiestinį bei regioninį susisiekimą.

                                    Comment


                                      Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                      Jergau. Kalba eina tik apie uždraudimą miesto širdyje - senamiestyje. Ją paliekant prieinamą tik viešuoju transportu. Aptarnaujantis, su negalia aišku, kad galėtų važiuoti. Atsigautų mūsų senamiestis iškart.
                                      Ir dabar senamiestis gyvas. Nebent darbo dienom dieną gyvybės sumažėtų ir dar labiau padidėtų orientacija į turistus ir naktinį gyvenimą. Dar klausimas sumoj būtų daugiau ar mažiau gyvybės.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kiek supratau, kalbėta apie inžinerinius pakeitimus, kai tiesiog neliktų važiuojamosios dalies automobiliams, jau nekalbant apie parkavimą. Ir, aišku kalba apie miestus. Bet vidutinėje perspektyvoje klausimas iškiltų ir apie tarpmiestinį bei regioninį susisiekimą.
                                        Išgerkim valerijankos, kad nenusikliedėti. Dar kol kas nemačiau tokio varianto nei viename mieste (įskaitant Barselonos superblokus), tad ir pas mus dar negresia artimiausius 50 metų.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Išgerkim valerijankos, kad nenusikliedėti. Dar kol kas nemačiau tokio varianto nei viename mieste (įskaitant Barselonos superblokus), tad ir pas mus dar negresia artimiausius 50 metų.
                                          Atvirkščiai, čia aš raminu "karštus vaikinus". Pradžiai bent jau susitvarkome ir plečiame ten, kur deklaruojame, Pilies, Vilniaus, Gedimino, Vokiečių (jau tempiama guma) ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X