Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pastoviai važinėju VT. Tikrai smirdančius sutinku gal kartą per mėnesį, turbūt net rečiau. Sušalęs autobuse ar troleibuse dar nesu. Net ir senieji kai kurie šildomi, o ir nešildomi būna šiltesni, nei lauko temperatūra.

    digital yra teisus. VT apibendrint kaip smirdintį ir šaltą, tai tas pats, kas daryt apibendrinimą apie lietuvius kaip smirdančius ir su iškritusiais dantimis. Aišku, kad yra visko. Automobilyje smirdėt irgi gali, jei keleiviai nemandagūs

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      As irgi kazkaip neinu pries sistema ir visur vaziuoju automobiliu. Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
      Nieko nepasikeis kol nebus ivestas normalus mokestis automobiliams visoje salyje. Tas siulomas tarsos mokestis, jei dar pirmas variantas buvo kazkiek adekvatus.. antras jau visiskai kapeikos. Jis neitakos automobiliu pasirinkimo, o tik surinks kazkiek pinigu i biudzeta ir tiek. Tam prasme savo pagrindines funkcijos jis neatliks, o to musu bekiausiai politikai ir siekia.

      Aisku, savivaldybe galetu per metus padaryt tvarka:
      1. irengti apie 3 000 papildomu stovejimo vietu su koriais - tiek yra is viso prasoma visam mieste, perziurejus savivaldybiu dokus.
      2. Pranesti viesai kad pagaliau prades bausti uz parkavima ant zoles, dvirtakiu, saligatviu ir t.t. Supazindinti visuomene su faktu kad parkingu yra tiek kiek yra ir daugiau nebus. Pagaliau kaip normaliose salyse suzymeti parkavimo vietas prie daugiabuciu. Ir vietu padauges ir namai zinos kiek realiai tu vietu turi.
      Kas butu pasiekta? Butu sustabdyta vykstanti automobilizacija ir auto skaicius stabilizuotusi.

      Kas vyksta dabar? Dabar tiesiog ignoruojama problema, masinu kasmet vis daugiau, VT vaziuoja tuscias, zmones vis labiau pririrasmi prie automobiliu. Ateity bus vis blogiau ir blogiau. Parkingu reikes vis daugiau, kamsciai bus dazniau. Na ir ekologija jau suvaryta. Ziuriu tarsos zemelapi pagal P2.5 ir P10 Zirmunai beveik visalaik geltonoje zonoje, kai dauguma Vokietijos miestu yra visada zalioje. Nebera pas mus svaraus oro, kuriuo anksciau didziavomes.
      VT tuščias? Siūlau pabandyt bet kokiu ne rajoniu maršrutu pravažiuoti piko metu. Labai tikėtina, kad net netilpsi įlipti.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Važiuoju VT kiekvieną dieną ir tokių asmenų nematau. Gal galima būtų vieną kartą baigti šitą BS?
        Aš piko metu tokių asmenų niekada nematau. Centre niekada nematau. Bet vakare apie 20val, miegamuosiuose rajonuose pagėrusius arba prasmirdusius asmenis kartais matau, gal 1 kartą iš 10. Važiuodamas iš/į oro uostą su greituoju autobusu matau tokius asmenis labai dažnai, gal 7 kartus iš 10. Jei nematau, tai užuodžiu. Apskritai yra Vilniuje teritorijų, kuriose nuolatos pasitaiko įlipančių ar išlipančių keleivių, kurie atrodo kaip tris dienas gėrę arba kaip leidžiantys pirmą dieną laisvėje. Tai Savanorių/Gerosios Vilties rajonas, Naujininkai/Oro uosto rajonas.

        Bet piko metu tokių keleivių nesu matęs. Matyt, jų dienotvarkėje piko metas yra kažkuris kitas metas.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Ta prasme, apie viešąjį transportą nebegalima pasakyti neigiamos nuomonės?
          Ne negalima, bet reikia. Tik reikėtų baigti tas praeito amžiaus pasakas, nes yra tikrai rimtų problemų.

          Comment


            Vaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm, kurių nesugeba nusiimti įlipę į transportą yra žymiai didesnė viešojo transporto problema nei bomžai.

            Comment


              Parašė rmss Rodyti pranešimą

              VT tuščias? Siūlau pabandyt bet kokiu ne rajoniu maršrutu pravažiuoti piko metu. Labai tikėtina, kad net netilpsi įlipti.
              as tai nesuprantu pagal kokius desnius jis uzsipildo. Buna piko metu ir tuscias ir sausakimsa. Itariu del kamsciu, ivykiu ir grafiku nesilaikymo.

              Comment


                Sakykim maršrutas Karoliniškės - Santariškės.
                Kuo netinka 2G ir 55 autobusai?

                Tai be abejo maloniau nei grustis VT su smirdanciais ir kosijanciais asmenimis.
                Štai kur esminė priežastis - patogumas, greitis ir kaina nėra svarbu . Šita "problema" kažkodėl aktualiausia kasdien važinėjantiems ne viešuoju transportu, o automobiliu.
                Paskutinis taisė senasnamas; 2019.12.01, 20:28.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  Vaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm
                  Tai čia viešojo transporto privalumai?
                  Prie privalumų dar reikia pridėti planktono atmainą, kuri mėgsta važinėtis su kavos puodukais

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Tai čia viešojo transporto privalumai?
                    Prie privalumų dar reikia pridėti planktono atmainą, kuri mėgsta važinėtis su kavos puodukais
                    Nelabai supratau klausimo, bet čia tikrai kaip neigiamą dalyką pateikiu, in case you wondered. Tik čia ne paties viešojo transporto, o žmonių kultūros, nesusivokimo aplinkoje ir t.t. problemos.

                    Comment


                      na jau tik nepasakokite. Viena tai vaziuoti i darba is darbo piko metu kai nemazai zmoniu ir keleiviai tai studentai moksleiviai ir darbo liaudis. Tenka ir paciam kartais pravaziuoti ir ne visada lieka geras ispudis. Smirdantys asmenys gal ir nedaznai pasitaiko, bet uztat neretai buna kad tas kas turejo atvaziuoti, neatvaziuoja ir stovi lauki kaip durnius dvigubai ilgiau. Viena tai Londone palaukti metro 7 minuciu vietoj 3, kita tai VIlniuje troleibuso 30 minuciu vietoj 15.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        as tai nesuprantu pagal kokius desnius jis uzsipildo. Buna piko metu ir tuscias ir sausakimsa. Itariu del kamsciu, ivykiu ir grafiku nesilaikymo.
                        Iš studijų laikų pamenu, kad žmonės visiškai nebūdavo linkę palaukti kito autobuso, jeigu atvažiavęs būdavo pilnas. Visiems reikėdavo įsigrūsti bet kokia kaina kiekvienoje stotelėje. Po sausakimšo autobuso dažniausiai gana greit (nes mažiau praleisdavo laiko stotelėse įlaipinant keleivius) atvažiuodavo pustuštis netgi karščiausio piko metu.

                        Comment


                          Viešasis transportas turi ir gerų dalykų .
                          Tačiau nereikėtų talibaniškai visur brukti tik viešojo transporto, ribojant pasirinkimą naudotis savo transportu kai to reikia (o taip būna 99% atvejų).

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            Vaikai, studentai ir ofiso planktonai su savo kuprinėm, kurių nesugeba nusiimti įlipę į transportą yra žymiai didesnė viešojo transporto problema nei bomžai.
                            Nemanau, Man jie visai netrukdo. VT važiuoju retai, bet porą kartų vos neapsivėmiau, tikrai ne dėl studentų.... O bendrai VT daugmaž kokybiškas dabar.

                            Mano atveju skirti kasdienei kelionei VT 2.5-3 val. gyvenimo per dieną yra prabanga. Nebent sugedo automobilis ar pan.
                            Be to, auto dažnai reikalingas darbe. Ką tokiu atveju daryti?
                            Paskutinis taisė Sula; 2019.12.01, 20:58.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Viešasis transportas turi ir gerų dalykų .
                              Tačiau nereikėtų talibaniškai visur brukti tik viešojo transporto, ribojant pasirinkimą naudotis savo transportu kai to reikia (o taip būna 99% atvejų).
                              "Kai to reikia" yra nieko nereiškianti frazė. Visiškai nulinė.

                              Niekas pasirinkimo neriboja ir neplanuoja ribot. Susimokėsit už daromą taršą, už parkavimo vietą - ir pirmyn, naudokitės.

                              Comment


                                Aš manau, kad savivaldybės judumo plane numatyti teisingi tikslai ir teisingos priemonės.
                                Radikalios priemonės kažin ar suveiktų, tik supriešintų visuomenę. Geriau mažais žingsniais bet nepaliaujamai eiti link tikslo. Miestiečių įpročiai nepasikeis per vieną naktį.
                                • Plėsti dviračių takų tinklą
                                • Griežinti automobilių parkavimo kontrolę
                                • Įrengti daugiau A juotų
                                Šitas planas 2016 metų. Dalis punktų jau pradėta įgyvendinti.


                                judumo plano tikslai

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Mano atveju skirti kasdienei kelionei VT 2.5-3 val. gyvenimo per dieną yra prabanga. Nebent sugedo automobilis ar pan.
                                  Be to, auto dažnai reikalingas darbe. Ką tokiu atveju daryti?
                                  Važiuok automobiliu. Kitas klausimas yra kiek tokių žmonių kaip tu. Tai yra pagrindinis girdimas argumentas: "kaip kitaip išvežiot 9 vaikus po mokyklas ir visą dieną darbe po miestą važinėt?". Ir tokius argumentus pateikia 99% diskusijų dalyvių. Susidaro įspūdis, kad visi pusė milijono žmonių dirba kokioje logistikoje, kur stabiliai kiaurą parą važinėja po miestą. Bet realybė yra kitokia ir tą parodo piko metas. Turbūt daugiau nei pusė žmonių gali laisvai važiuoti viešuoju ir nepajus jokio skirtumo. Kiti, kuriems tikrai reikia vežiot vaikus po visą Vilnių tą gali ir toliau daryt.

                                  Comment


                                    Gal tai ir egoistiška, bet mano vaikai į mokyklą važinėdavo VT...
                                    Antras dalykas, gal reiktų atskirti važiavimą miesto cetru ar tankiau apgyvendintais maršrutais? Ko gero geras trečdalis miesto ir apylinkių gyventojų ten net neužsuka savaitėmis.
                                    Pvz.:Liepkalnio Maxima yra viena labiausiai apkrautų Vilniaus pardotuvių, nors iš esmės - visiška skylė, prie pat Vilniaus ribos.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Važiuok automobiliu. Kitas klausimas yra kiek tokių žmonių kaip tu. Tai yra pagrindinis girdimas argumentas: "kaip kitaip išvežiot 9 vaikus po mokyklas ir visą dieną darbe po miestą važinėt?". Ir tokius argumentus pateikia 99% diskusijų dalyvių. Susidaro įspūdis, kad visi pusė milijono žmonių dirba kokioje logistikoje, kur stabiliai kiaurą parą važinėja po miestą. Bet realybė yra kitokia ir tą parodo piko metas. Turbūt daugiau nei pusė žmonių gali laisvai važiuoti viešuoju ir nepajus jokio skirtumo. Kiti, kuriems tikrai reikia vežiot vaikus po visą Vilnių tą gali ir toliau daryt.
                                      Būtent, aš pats automobiliu važinėju, bet visiškai nesuprantu verkšlenimų, niekas juk per prievartą nevarys į VT. Juk imamas tikslas mažinti kelionių automobiliais procentą, o kadangi kelionių daugės, tai tikėtina jog automobilių nemažės net ir įgyvendinus optimistiškiausius planus. Yra daug žmonių kuriems nėra skirtumo ar automobilis ar VT arba jis labai mažas ir važinėja automobiliu tiesiog dėl įpratimo. Tokius asmenis pirmiausia ir reikia paskatinti (o ne priversti) naudotis VT.
                                      Lietuviams olandai kurie išvežioja vaikus po mokyklas su dviračiais išvis turbūt kaip ateiviai Nesakau, kad lietuviams reiktų taip daryti (tikrai ne, su mūsų takais ir kultūra būtų labai pavojinga), čia tiesiog pvz apie sustabarėjusį mąstymą.

                                      Click image for larger version

Name:	Photo1_Maroccofamily1_contributed-photo_150.jpg
Views:	1
Size:	138,2 kB
ID:	1766879

                                      Comment


                                        Pasižiūrėjau dar skaičius kokius pavyko rasti internete apie VT naudojimą Vilniuje:
                                        2017 m. kelionių srautas per dieną buvo 514 tūkst., o 2018 m. – 544 tūkst.

                                        Gal kas žino ar yra jau preliminarūs skaičiai už 2019 metus? Norėtųsi pažiūrėti ar (klausimas turbūt kiek) padidėjo šie skaičiai.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Gal tai ir egoistiška, bet mano vaikai į mokyklą važinėdavo VT...
                                          Antras dalykas, gal reiktų atskirti važiavimą miesto cetru ar tankiau apgyvendintais maršrutais? Ko gero geras trečdalis miesto ir apylinkių gyventojų ten net neužsuka savaitėmis.
                                          Pvz.:Liepkalnio Maxima yra viena labiausiai apkrautų Vilniaus pardotuvių, nors iš esmės - visiška skylė, prie pat Vilniaus ribos.
                                          Parduotuvės miesto pakrašty yra didelio automobilizmo išdava, kuomet prekybos centrai gali statytis parduotuves patogiose vietose toliau nuo miesto centro už mažesnę kainą, nes dauguma kelionių mieste vyksta automobiliu, o ne viešuoju transportu. Todėl į kai kurias parduotuves neįmanoma laiko atžvilgiu adekvačiai atvykti viešuoju transportu, o prekyba miesto centre (nebūtinai Senamiestyje) negali konkuruoti dėl brangesnių nuomos kainų, sunkesnio pasiekiamumo automobiliu, dėl ko yra labai sunku atgręžti visą miesto judėjimą, grįsta automobiliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X