Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Gyvenimą gadina ne dviratistai, o kiti vairuotojai.
    Bent jau Šimulionio gatvės atveju gyvenimo išvis niekas niekam negadina. Visiems, įskaitant visus vairuotojus gyvenimas tapo geresnis ir aiškesnis. Atsirado aiškiai sužymėtose juostos, dingo visokie neapibrėžtumai ir neaiškumai. Tiesiog dalis žmonių turi labai liguistą ir keistą supratimą, kas yra "trukdymas" ir kas yra gyvenimo gadinimas. Panašiai, kaip kai kurie žmonės jaučia malonumą, pavyzdžiui, pjaustydami sau rankas peiliu ir jiems tai atrodo kaip labai geras ir prasmingas užsiėmimas. Panašiai yra su tais, kuriems ankstesnė Šimulionio gatvės situacija buvo geresnė, nei dabartinė.
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Bent jau Šimulionio gatvės atveju gyvenimo išvis niekas niekam negadina. Visiems, įskaitant visus vairuotojus gyvenimas tapo geresnis ir aiškesnis. Atsirado aiškiai sužymėtose juostos, dingo visokie neapibrėžtumai ir neaiškumai. Tiesiog dalis žmonių turi labai liguistą ir keistą supratimą, kas yra "trukdymas" ir kas yra gyvenimo gadinimas. Panašiai, kaip kai kurie žmonės jaučia malonumą, pavyzdžiui, pjaustydami sau rankas peiliu ir jiems tai atrodo kaip labai geras ir prasmingas užsiėmimas. Panašiai yra su tais, kuriems ankstesnė Šimulionio gatvės situacija buvo geresnė, nei dabartinė.
      Tai, kaip dabar subraižyta yra geriau, nei kad buvo, dėl to niekas nesiginčija. Svarbu yra tai, ar padaryta iki galo, ar nepalikta vietų, kuriose tapo nesaugiau, nei kad buvo. Jei prisideda papildomi manevrai išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą, tai reikia šitai išspręsti, o ne sakyti "Va, dabar juk geriau, nei buvo, tai ko jūs norit, naudokitės ir tylėkit". Norim, kad būtų geriausia, kaip tik įmanoma padaryti.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai, kaip dabar subraižyta yra geriau, nei kad buvo, dėl to niekas nesiginčija. Svarbu yra tai, ar padaryta iki galo, ar nepalikta vietų, kuriose tapo nesaugiau, nei kad buvo. Jei prisideda papildomi manevrai išvažiuojant į priešpriešinę eismo juostą, tai reikia šitai išspręsti, o ne sakyti "Va, dabar juk geriau, nei buvo, tai ko jūs norit, naudokitės ir tylėkit". Norim, kad būtų geriausia, kaip tik įmanoma padaryti.
        Išvažiuoti į priešpriešinę juostą ten niekur nereikia. Jau važiavau ta gatvė bent 5 kartus par paskutines 4 dienas. Viskas ten dabar labai normaliai ir veikia puikiai.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Greičiau subraižo Lietuvoj gatves plius minus kaip Taline, gyvenimas tikrai taps bent keliais civilizaciniais laiptais aukštesnis.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?
            Nes ne tik lietuva turi problemą su nebaudžiamumu.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
              Pinigų švaistymas sėdėjimas automobilyje kamštyje, dviračių takų padarymas/nupaišymas gatvėje praktiškai nieko nekainuoja, tai tą reikia daryti tiek dėl dviratininkų/paspirtukininkų saugumo, tiek dėl pačių pėsčiųjų, kad ant šaligatvių neliktų dviračių, tiek dėl ekonominės ir ekologinės naudos statinti žmones kiek įmanoma mažiau vežinėti automobiliais, taip pat ir dėl tų pačių kamščių mažinimo. Žodžių naudų labai daug, neveltui civilizuotos šalys kaip Danija, Olandija, Švedija dviračių takus daro visur, kur tik fiziškai įmanoma.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Pinigų švaistymas sėdėjimas automobilyje kamštyje, dviračių takų padarymas/nupaišymas gatvėje praktiškai nieko nekainuoja, tai tą reikia daryti tiek dėl dviratininkų/paspirtukininkų saugumo, tiek dėl pačių pėsčiųjų, kad ant šaligatvių neliktų dviračių, tiek dėl ekonominės ir ekologinės naudos statinti žmones kiek įmanoma mažiau vežinėti automobiliais, taip pat ir dėl tų pačių kamščių mažinima. Žodžių naudų labai nedaug, neveltui civilizuotos šalys kaip Danija, Olandija, Švedija dviračių takus daro visur, kur tik fiziškai įmanoma.
                Mano kaip dviratininko nuomone - eilinėm gatvėm daug saugiau yra važiuoti su srautu nei kreivai šleivai įspraustais dvirtakiais su prastu matomumu. "Dvirtakiai" kur teisiškai neturėtų būti pėsčiųjų, bet realiai vistiek visi eina kur nori (pvz Santaros gatvė) irgi nei tin džiugina. Daugiau problemų turiu su už nieką neatsakingais pėsčiaisias "dviračių takuose" nei su teises išsilaikiusiais ir aiškią atsakomybę nešančiais vairuotojais važiuojamojoje dalyje/

                Comment


                  Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
                    Bet tą turim suprasti ne tik mes, forumo dalyviai, bet ir atsakingi valdininkai. Ar kas nors yra arčiau valdžios iš čia besilankančių? Kokie vėjai vyrauja ten?

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
                      Būtent, jei civilizuoti danai visur atskiria, tai mums su mūsų vairuotojų vairavimo kultūra tuo labiau tą reikia daryti visų pirma dėl saugumo, visų antra numetus dviratininkus/paspirtukininkus į bendrą srautą jiems bus labai mažai noro negrįžti prie automobilio vairo.

                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Mano kaip dviratininko nuomone - eilinėm gatvėm daug saugiau yra važiuoti su srautu nei kreivai šleivai įspraustais dvirtakiais su prastu matomumu. "Dvirtakiai" kur teisiškai neturėtų būti pėsčiųjų, bet realiai vistiek visi eina kur nori (pvz Santaros gatvė) irgi nei tin džiugina. Daugiau problemų turiu su už nieką neatsakingais pėsčiaisias "dviračių takuose" nei su teises išsilaikiusiais ir aiškią atsakomybę nešančiais vairuotojais važiuojamojoje dalyje/
                      Todėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.

                      P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.

                      Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	10
Size:	239,1 kB
ID:	1759668


                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.11.04, 13:33.
                      Flickr

                      Comment


                        Gerai būtų, jei dviračių takai apskritai būtų mažiau "pririšti" prie gatvių.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Gerai būtų, jei dviračių takai apskritai būtų mažiau "pririšti" prie gatvių.
                          Magistraliniai - taip. Bet nuo/iki magistralinio dvirtakio kažkaip privažiuot reikia.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Todėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.

                            P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.
                            Man asmeniškai labiau trukdo grūdimas su pėsčiaisiais su visom iš to išplaukiančiom problemom.

                            Gatvių siaurinimas neprieštarauja dvirtakių nedarymui šalutinėse gatvelėse. Nemagistralinės gatvės turėtų būti tokios siauros, kad mašinos nenorėtų lakstyti ir dviračiams būtų saugu važiuoti kartu bendrame eisme.

                            Comment


                              Parašė themanual Rodyti pranešimą
                              Manau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
                              Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

                              Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	1
Size:	125,4 kB
ID:	1759676
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.

                                Click image for larger version

Name:	CycleSuperHighway.jpg
Views:	1
Size:	125,4 kB
ID:	1759676
                                Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
                                  Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
                                    Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                    Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos
                                    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.

                                      Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                                      Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą

                                        Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
                                        Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                                          Aišku, spėju ryški spalva daug ką duoda, man asmeniškai netrukdo, bet vizualiai kokiam miesto centre turbūt per didelė vizualinė tarša.

                                          Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X