Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • index
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jei ne pandemija, tai didelėje šioje miesto dalyje būdavo vos ne visą dieną lokalūs kamštukai visose sąnkryžose. Ir neimk tik vienos frazės dėl Lazdynų, tai tik gairė, mokykis toliau ir žvelk plačiau kiek atkimštų variantų!
    Judi teisinga kryptimi! Gal ir nesi beviltiškas acto garintojas..
    Bėda, kad juos atkimši tik laikinai, o dėl induced demand jie tik dar greičiau užsikimš. Esmė, kad atkimšti gatves galima ir iš esmės žmonės skatinant rinktis kitokį transportą, kuris dar ir visuomeninio gėrio požiūriu geresnis - mažiau teršiantis, triukšmingas etc.

    Ir net naujos gatvės nėra labai blogai, tik jos neturi sudaryti per didelio komforto važiuojant automobiliu. Jei ta pati šiaurinė gatvė būtų ne 6, o 4 juostų pločio, o autobusų juostų vietoje būtų BRT viskas būtų gal ir gerai. Ir automobliu esant reikalui būtų galima ja pasinaudoti, bet ji nesukurtų pernelyg didelio komforto pojūčio važiuojant automobiliu (kam čia to autobuso laukt, jei galiu tiesiog automobiliu kur noriu nulėkt). Dabartinis variantas tik didintų automobilizmą, mažintų besinaudojančių viešuoju transportu, o ilgainiui kamščius tik vėl padidintų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O gatvių skaičiaus mažinimas, ar blokavimas mažins automobilizavžciją ir gerins susisiekimą VT ir dviračiais/pėsčiomis.
    Jūsų pateiktas video juk ne apie gatvės nestatymą ar naikinimą. Tiesiog pertvarka, kokia ir pas mus vyksta.
    Visas video yra apie naujų kelių tiesimo beprasmiškumą, kai jais siekiama sumažinti kamščius,o tai pagrindinis jų tiesimo argumentas.
    Taip, gatvių mažinimas, siaurimas atiduodant juostas VT, neišaukia kamščių, nes dalis vairuotojų ir jų keleivių pradeda keliaut VT ir dviračiais. Beje, net ir šitame video buvo parodyta, kad keliai demontuojami. Į mūsų vadinamą pertvarką tai nelabai panašu.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium

    Mažų mažiausiai gerokai detalesnės analizės, negu "o, ta gatvė turi 4 eismo juostas, todėl jos statyt nereik". Tokio lygio "analizės" yra penktoko lygio, nėra net apie ką diskutuoti. Ir čia absoliučiai nieko bendro nėra nei su darniu judumu, nei su automobilizacijos didinimu/mažinimu, nei su VT skatinimu nei dar su kuo. Užsikirtai and vieno teiginio ir kartoji jį jau keli puslapiai šioje temoje.
    Aš girdėjau ir skaičiau, koks VMS yra supratimas apie darnų judumą: būkime visiems geri, turėkime balansą. Tieskime ir naujus kelius ir dviračių takus, ir šaligatvių tarp kitko, kai liks pinigų. Ir koks rezultatas? Aš pateikiau Vilniaus duomenis - vis daugiau persėda į automobilius. Tai faktas. Todėl, kad balansas egzistuoja savaime, vienur keleivių mažėja, kitur daugėja.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 17:15.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Totali nesąmonė. Šiaurinė gatvė nebus panaši nei į VA, nei į GV
    Nenoriu ginčytis kiek procentų nuo esamų šis kelias skirsis, tai ne šiaip keliukas ir jo tikslas: gerinti, greitinti, lengvinti automobilių eismą, nes tam yra paklausa, bet yra įrodyta, kad jos neįmanoma patenkinti. Galite sakyt, kad tai taip pat nesąmonė, bet taip yra ir daugelus miestų jau senai padarė išvadas.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 17:39.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?
    O gatvių skaičiaus mažinimas, ar blokavimas mažins automobilizavžciją ir gerins susisiekimą VT ir dviračiais/pėsčiomis.
    Jūsų pateiktas video juk ne apie gatvės nestatymą ar naikinimą. Tiesiog pertvarka, kokia ir pas mus vyksta.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?
    Mažų mažiausiai gerokai detalesnės analizės, negu "o, ta gatvė turi 4 eismo juostas, todėl jos statyt nereik". Tokio lygio "analizės" yra penktoko lygio, nėra net apie ką diskutuoti. Ir čia absoliučiai nieko bendro nėra nei su darniu judumu, nei su automobilizacijos didinimu/mažinimu, nei su VT skatinimu nei dar su kuo. Užsikirtai and vieno teiginio ir kartoji jį jau keli puslapiai šioje temoje.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nu va. Įsikirtai, kad Šiaurinė g. bus tas pats, kas Vakarinis aplinkkelis ir eini per postus pasakodamas kaip kiti yra "uždaros sąmonės". Nu come on. Visa diskusija sukasi ratu. Jeigu tik prieinama prie kokio nors rimtesnio bandymo analizuot, tai arba komentarai praignoruojami arba grįžtama į pradžių pradžią su "6 juostų greitkelis".
    Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.

    Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
    Esu skaitęs šiuos argumentus: visi jie susiveda apie tai, kad jie pagerins, nes mažins kamščius. Vidinio tranzito mažinimas ok, bet prie ko čia šis 6 juostų kelias per visą miestą - VA/GV2? Atrodo taip paprasta: kelią nutiesi, praplatini ir nebelieka kamščio.
    Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Nematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
    Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..

    Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė ​​​​​​. Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.

    P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.
    Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.

    Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.
    Nematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
    Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..

    Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė ​​​​​​. Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.

    P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.

    Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
    Nuo kada Justiniškės ar Fabai yra miesto centras? Kažkaip nuvažiuot iki aplinkelio ar Ukmergės gatvės irgi reikia. Ar ne?

    Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
    Prašom : https://ibb.co/0rSb62s

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
    Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.

    Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Tau priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
    Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar pagal šį video galima daryti išvadą, kad Šiaurinė g. nereikalinga?
    Tai priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 19:06.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Skaitantiems rusų kalba. Kaip Rusijos mieste ryżosi atlikti kelių rekonstrukciją, kurią buvo galima tik pamatyti pažangiuose Vakarų miestuose https://gre4ark.livejournal.com/759129.html

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
    Matyt, tas kartas nepateko į apklausas.
    Dar viena įdomi informacija Click image for larger version

Name:	EiCtYA8XgAEjKof.jpeg
Views:	194
Size:	395,2 kB
ID:	1849262

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
    75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.

    Click image for larger version  Name:	20201224_195107.jpg Views:	94 Size:	182,6 kB ID:	1849188
    Būtų įdomu pamatyti žemėlapio aprašymą, ar bent nuorodą, iš kur tai paimta. Sunku suprasti apie ką kalbama: užrašas >50%, matematiškai reiškia, kad čia galimos reikšmes ir 75%, ir 100%. Įtariu, jog kalbama šiek tiek apie skirtingus dalykus. Net jei būtų kalbama, apie apytikslias reikšmes, tai reikštų, kad likusioje didžiulėje, apibrėžtoje kaip 75 procentai teritorijoje, be pažymėtos kaip 50, dirba 25%.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 10:33.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..

    Komentuoti:

Working...
X