Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
    Siaurina?
    Platina. Galimybes saugiau vaikščioti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.
    O geresnė infrastruktūra būtų viduryje Šnipiškių nutiesus dar vieną 6 juostų greitkelį?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.
    Tikrai taip, miestui iš esmės labai gerai, kad ekonominis būstas kaip perkūnkiemis statosi nebe Ukmergės plente, o šnipišėse šalia centro, bet pačio fakto, kad architektūra dažnai šūdinesnė už periferijos projektus nereiktų neigti, su aplinka ir infrastruktūra dar prastesnė situacija.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tsi tam ir stato daugiabučius Šnipiškėse, kad kokiuose Avižieniuose gyventi nereiktų.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Siaurina? O kai užstatys jos šiaurinę dalį dangoraižiais, vėl išplatins? Kažkokie be ryšio sprendimai. Jau iš Kernavės gatvės darys parodiją kai vietoj bendramiestinės magistralės iki Ozo PC padarys kažkokią paspirtukų-dviratukų gatvytę, dabar čia dar pasiaurins. Toks jausmas, ateityje, panaikinus troleibusus ir paleidus dujinius hybrydus, visi staiga atsisakys mašinyčių ir ims iš visokių Perkūnkiemių ir Balsių vaikščioti kojytėmis, vaikus iš Sudervės veš dviratukais į mokyklas, paskui patys mins į centrą, o iš Čekoniškių atskries darban į NMC paspirtuku!

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Lvovo gatvėje keliose vietose, pėsčiųjų perėjose daro saugumo saleles, gatvė siaurinama viena juosta:



    Kiek toliau, prie Quadrum:



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    galima intensyvumo palyginimo source?
    Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

    https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    ? Taigi gyrei kaip pagerėjo sąlygos po KT rekonstrukcijos. Nors eismo juostų privačiam transportui nepadaugėjo... Kaip buvo 4 juostos į abi puses, taip ir liko.

    Gerai, žaisiu pagal p. Romo (ne)logikos taisykles...

    NMC plėtra įvyko, NES buvo rekonstruotas Konstitucijos pr.

    Konstitucijos pr. sąlygos:

    1. automobiliams:
    • teigiama: nieko
    • neigiama: padidėjo šviesoforų
    2. viešąjam:
    • teigiama: atsirado A juostos, išvengiama kamščių
    • neigiama: nieko
    Na, automobilistų požiūriu visgi papildoma VT juosta yra gerai, jei ji atsiranda praplatinus kelius, bet ne atiduodant esamą juostą . Jeigu visgi taip atsitinka, reikia iš daugumos jų tikėtis didžiulio pasipiktinimo.

    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
    Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
    Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

    Komentuoti:


  • dangoraižistas
    replied
    Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    neuzmesiu
    Davai tik greit eini žiūrėt, ką liepiau.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.
    neuzmesiu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?
    Daug info apie tai internete. Jeigu nori vaizdingiau ir įdomiau, siūlyčiau užmest akį į Citybeautiful ir Not Just Bikes per Youtube.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kaune pasiūlius atsisakyti automobilio, paklaustų, o dėl ko tada gyvent? Tad reikia atsargiai su tokiais siūlymais

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
    Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

    Komentuoti:

Working...
X