Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
    O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
      Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 09:11.

      Comment


        Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
        Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
        Tai yra Induced demand pasekmė. Bet jeigu vat šitoj vietoj dar praplatinsim, tai tada viskas tikrai važiuos...

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai yra Induced demand pasekmė.
          Gal galima plačiau?

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

            O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
            Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.

            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
            Tais metais Šanchajuje ar Saigone su tuo tikrai nebuvo problemų.

            Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:23.

            Comment


              Ten tie dviračių takai eina su olandiškais ir daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
              Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 09:24.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.
                Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.

                Comment


                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                  Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                  Todėl dažnas turi po 2 dviračius, kuriuos palieka priparkuotus persėdimo mazguose. Tai yra vadinama miesto infrastruktūra.

                  Comment


                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                    Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                    Aišku, akd nemintu, nes nėra infrastruktūros. O panašų atstumą savo miestuose ir dar kaip mina.

                    Comment


                      Siūlau visus kelius uždaryti. Tada galėsime sakyti, kam tie keliai, juk žiurėkite, nieks gi nevažiuoja vistiek

                      Šiaip neaišku kodėl diskusija net kyla. Šie klausimai jau senai išspręsti ir praktiškai įrodyti, kad miestas ekonomiškai, ekologiškai, finansiškai vystosi daug geriau, jeigu jis pritaikytas pestiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Vilnius (ar bet kuris Lietuvos miestas) nieko neišsiskyria nuo tų miestų, nei klimatu, nei reljefu - viskas pritaikoma pas mus, ir kaikurie sprendimai jau ir pas mus pasiteisina.
                      Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.30, 09:30.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                        Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.
                        Jei būtų uždrausti asmeniniai automobiliai, bei VT liktų panašiame lygyje, tai gal ir naudotųsi. Tiesa, nei 60-aisiais, nei 70-aisiais jų nesimatė. Gal dėl to, kad pas mus net dviratis buvo prabangos prekė?

                        Priedo, dar ir darbdaviai, įstaigos turėtų priprasti, kad žmonės važiuos dviračiais. Nes dabar, pvz. kai kuriuose ofisuose tai yra tabu. O ir nėra sąlygų nei apsiprausti, nei persirengti, nei vietos laikyti dviratį.

                        Trečia, savivaldybė šaltojo sezono metu nesirūpina dviračių takais ir aikštelėmis. Jų nevalo, nebarsto.
                        Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 09:31.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Gal galima plačiau?
                          https://www.citylab.com/transportati...demand/569455/

                          Gan neblogai paaiškinta matau.
                          Reziumė: kuo platesnės gatvės ir geresnis gatvių tinklas, tuo daugiau auto juose atsiranda...

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Gal galima plačiau?
                            Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...

                            Comment


                              Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.

                              Comment


                                Ačiū už paaiškinimus. Iš tiesų, apie tai girdėjau ir iš kelių inžinerijos ekspertų.

                                Comment


                                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                  Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
                                  Prigimtiniai norai nebūtinai sutampa su miesto visuomeniniais interesais. O interesai yra turėti kuo mažiau užkištą, triukšmingą ir smirdantį miestą.
                                  P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
                                    Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

                                    Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Na, kas yra milžiniškas. 10-20% duotų labai ženklų rezultatą. Sezono metu gali būti 20%, žiemos - 5-10%. Tai jau būtų ženklu.

                                      Aš manau, kad būtų kas rinktųsi kitas transporto priemones. Nebūtinai juk dviračiai. Tie patys el. paspirtukai, ar VT. Bet reikia sąlygų. Paspirtuku ar dviračiu važiuot galima, nu bet tikrai ne visada patogu. Kai atsiras bent kažkoks konkretus takų tinklas, bent magistralinių, va jau tada bus ženkliai geriau. Vien Pilaitės - Konstitucijos pr. jungtis manau duos ženklų paskatinimą.
                                      Man atrodo darnaus judumo plane labiausiai daugėja kelionių pėsčiomis. Deja, bet apie pėsčiuosius dabar neretai negalvojama, pamirštama (pvz.: gruntinis takas Žvėryno take). Arba, atvirkščiai, pertekliniai plačiausi takai, kur nėra ir nenusimato srautų. Pėsčiomis galima eiti sudėtingomis oro sąlygomis ir net be takų. Kažkada ėjau naktį pėsčiomis prie -22 C iš Graičiūno g. galo iki Lazdynų

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų
                                        Šalta ar ne yra tik tinkamos aprangos klausimas.
                                        O vat ką daryt su žieminėm padangom Xiaomiui? Jaučiu reikia dairytis į Inokim'ą su off-roadinėm padangom.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...
                                          Čia teoriniai pasvarstymai, o dabar faktai ir realybė:
                                          1. Iš Pilaitės į Konstitucijos pr. automobiliu piko metu apie 40 min - 1 val., jei kokia avarija ir 1.30 val.
                                          2. Tarp Pilaitės ir Konstitucijos pr. yra dviračių takai, ten kur jų kol kas nėra yra pėsčiųjų mažai naudojimas šaligatvis su pabraižytu dviračių taku. Esmė - norint važiuoti dviračiu, gatve važiuoti nereikia, dviračiu susisiekimas visai patogus iki pat Konstitucijos pr. galo ir toliau Upės, Olimpiečiu gatvėmis kur yra pilnaverčiai takai.
                                          3. Sugaišto laiko prasme dviračiu nuvažiuoti į Konstitucijos pr . kokius du kartus greičiau. Ir vis tiek apie 99.5% važiuojančių iš Pilaitės renkasi automobilį arba viešajį transportą, bet ne dviratį. Taip sėdi kamsčiuose, keikiasi, bet apie važiavimą dviračiu net negalvoja.
                                          4. Analogiškai bus ir kitose vietose nutiesus taip norimą infrastruktūrą.
                                          5. Aš ne prieš dviračių takus kaip rekreacinę priemonę, bet grynai susisiekimui juos naudoja tik entuzijastai kurie taip jau atsitiko kad dominuoja šiame forume, todėl sudaro tokį melagingą vox populi. Realybėje liaudžiai nereikia dviračių takų kaip susisiekimo priemonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X