Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
    Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.


    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostos
    Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.

      Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
      Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
        Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
        Flickr

        Comment


          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

          Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
          Aišku, spėju ryški spalva daug ką duoda, man asmeniškai netrukdo, bet vizualiai kokiam miesto centre turbūt per didelė vizualinė tarša.

          Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.
          Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
            Tokie nepadės nuo parkavimosi, nes net su įprastu automobiliu (ne kokiu visureigiu) pervažiuoti tuos mažus guminius paaukštinimus labai paprasta. Garantuotai užparkuotų tokį dviračių taką. Padėtų nebent realiai aukštas bortelis, kad jo perlipti nebūtų įmanoma fiziškai.

            Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

              Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė abruo Rodyti pranešimą

                Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
                Nusileidžia nuo svorio, užvažiavus iš nuožulniosios pusės, bet ne taip greitai nusileidžia užvažiavus ant kitos, nes jėga juos tada veikia iš šono.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
                  Nesunkiai galima įveikti (sustoji, užmeti ant jų lentą ir pravažiuoji, arba tiesiog užpurški Makrofexu).
                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                  Comment


                    Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                      Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
                      ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
                        Ne. Jie tiesiog leidžia pravažiuoti iš vienos pusės, t.y. nuožulnios.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
                          Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                            Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?
                            Sunku pasakyti, paėmiau atsitiktinę nuotrauką iš internetų. Bet realiai važiuojant tai nesijaučia jokio perėjimo tarp "automibilinės" dalies ir dviračių tako.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.
                              ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.
                                Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.

                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
                                Visiškai nesutinku. Kuriama infrastruktūra turi sumažinti pavoju visų dalyvių atžvilgių ir būti patogi visiems, o ne tik pėstiesiems. Tas pėsčiųjų aukštinimas nėra produktyvus. Jie taip pat daro daug pažeidimų ir taip pat nėra kažkokia didžiulė siekiamybė.

                                Progų pažeisti yra ir bus visada, nebent siūlote visus sukišti į tunelius su įelektrintomis sienomis nes gi gali pradėti kasti savo tunelį kitaip. Už pažeidimus turi atsakyti ir pėstieji.


                                Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                                Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime

                                Norint vairuoti automobilį reikia padaryti labai daug veiksmų įskaitant įrodyti savo sugebėjimus valdyti transporto priemonę. Norint vairuoti paspirtuką nereikia nieko. Tai gal pradėkime nuo to, kad jeigu lyginame, tai gal darome privalomą paspirtukų egzaminą regitroje? O gal geriau tiesiog protingai ribokime paspirtukus kur jie daro problemas?

                                Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.


                                Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.
                                  Pabandykite pasidomėti kaip buvo iš tikrųjų. Čia juk jokia ne paslaptis. Beje ar teko keliauti kur į užsienį į vakarus, užtenka ir iki Varšuvos nuvažiuoti, kad suprastum kiek daug duoda automobilizmo mažinimas.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.
                                    Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės? O jei paaiškės, kad atėmus tuos 20% erdvės, likusiuose 60% automobilių realiai sumažės ir sąlygos netgi pagerės, nes viešuoju transportu pro 20% erdvės bus pravežama keleivių daugiau nei pro tuos 60%?
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.05, 09:51.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Čia kas taip nusprendė? Kažkur yra taip parašyta, kad ne mažiau 80% gatvės erdvės privalomai skiriama būtent individualių automobilių turėtojams? Jei iš tų 80% perduosime 20% viešąjam transportui arba kitiems netaršiems keliavimo būdams, tai kažkaip bus pažeistos kažkieno teisės?
                                      Kalba eina apie visišką automobilių uždraudimą (t.y. 0%). Gal tai kažkada ir įvyks, bet kol kas ne visi ir ne viskas gali būti gabenama paspirtukais, dviračiais ir pan. Kaip pvz.: neįgaliuosius mes vėl įkalintume namuose. Važiuoti dvirtakiais Yaris ar Micra ko gero nebus leidžiama net jiems. Su aptarnaujančiu transportu irgi daug klausimų (jis ir dabar kai kur vos pravažiuoja).
                                      Paskutinis taisė Sula; 2019.11.05, 09:57.

                                      Comment


                                        Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
                                        Gal būtų paprasčiau (ir pigiau) pėstiesiems įkalti į galvą bent keletą elementarių KET taisyklių? Na bet, žinoma, pėstysis yra silpnas, pažeidžiamas ir kvailas, todėl iš jo nieko negalima reikalauti . Sakyčiau, kad dviratininkai ir paspirtukininkai yra pakankamai atsargūs ir važinėja saugiai turint galvoje, kiek pėsčiųjų neprognozuojamai vingiuoja dviračių takuose ir kiek mažai įvyksta rimtesnių nelaimių.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Kalba eina apie visišką automobilių uždraudimą (t.y. 0%). Gal tai kažkada ir įvyks, bet kol kas ne visi ir ne viskas gali būti gabenama paspirtukais, dviračiais ir pan. Kaip pvz.: neįgaliuosius mes vėl įkalintume namuose. Važiuoti dvirtakiais Yaris ar Micra ko gero nebus leidžiama net jiems. Su aptarnaujančiu transportu irgi daug klausimų (jis ir dabar kai kur vos pravažiuoja).
                                          Jergau. Kalba eina tik apie uždraudimą miesto širdyje - senamiestyje. Ją paliekant prieinamą tik viešuoju transportu. Aptarnaujantis, su negalia aišku, kad galėtų važiuoti. Atsigautų mūsų senamiestis iškart.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X