Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Netipinis. Vakarai ne pavyzdys, nes ten urbanizacija sutvarkyta ir planingai vykdoma, o ne taip, kaip pas mus, kad statosi kur nori ir beveik kaip nori. Vilnius nesveikai išsiplėtė per 20 metų, o gyventojų skaičius neauga. Vakaruose centrinėse miesto dalyje ir ne tik prie eilinių prekybos centrų nėra jokių parkingų. O jei pas mus taip būtų, tai tokie PC žlugtų. Nes tūlas lietuvis ir ne tik be mašinos apsipirkti negali, šikti be jos negali. Todėl nereikia svaigti, ir aklai žiūrėti, kas yra Vakaruose, o taikytis prie mūsų realijų. Verslas ir taip bėga iš centro, o jei dar pradės keltis ir valdiškos institucijos? Juk ketinimai ministerijas iškelti yra. Ir vienas iš argeumentų ten tikrai yra tai, kad eilinis klerkas negali su savo tačke į darba atvažiuoti. Todėl reikia naujų patalpų kažkur toliau nuo centro, kad būtų parkingas. Nemanyk, kad toks kamietis-miesčionis kaip Pranckietis yra mažumoje (čia aš apie jo "siūlymą" ministerijas iškelti kažkur į pakraštį miesto, kad būtų patogiau automobiliais privažiuoti).
    Pažiūrėk, kiek visokių firmų išsikėlė iš miesto į miesto pakraščius ar netgi rajoną palei pagrindinius kelius iš(iĮ) miesto (-ą). Ir ten dažniausiai jokio susisiekimo VT nėra, arba jis laba i prastas. Visi važiuoja dirbti ir su reikalais į ten tik su automobiliu. Įvažiavimai į miestą piko metu užgrūsti tokių žmonių automobiliais. Žodžiu, sprendžiant vieną problemą, nereikia prigaminti neapgalvotais sprendimais naujų problemų.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.10.23, 17:01.

    Comment


      Vilniečiai pasipiktino: gatvę pertvarkė taip, kad vienu metu neprasilenkia du automobiliai
      Vairuotojai džiaugiasi, kai kelio danga būna atnaujinama, tačiau Vilniaus Karoliniškių mikrorajono gyventojai sunerimo – neseniai išasfaltuotoje Igno Šimulionio gatvėje kilo chaosas, o to priežastis – naujos kelio ženklinimo linijos...
      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=82643055
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Darnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
        Paskutinis taisė Sula; 2019.10.28, 19:20.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Darnaus judumi fanai tikriausiai džiūgauja.
          Sarkazmas ne vietoje.

          Comment


            Hm, keista, jau du kart pravažiavau ten po naujo ženklinimo, jokių esminių problemų nemačiau, ar tik nebus, kad autorius išsigalvoja jas? Foto irgi žurnalistų iš dar kol vyko darbai (ar pirmos dienos po darbų)

            Comment


              Problemų tikrai yra, prie tų naujų daugiabučių Šimulionio g. arba reikia panaikinti stovėjimo vietas (ir įvažą, kurioje statomi automobiliai), arba padaryti jas lygiagrečiomis eismui. Aš ten nestatyčiau mašinos vien dėl baimės įvažiuoti į ką nors iš tos vietos išvažiuojant. Taip pat labai pavojingu tapo išvažiavimai iš Šimulionio g. 1 ir 3 - per užstatytus automobilius nieko nesimato.

              Šiaip visa kita gerai, išskyrus dviračių tako vingius ties Vaitkaus g. Maloniai nustebino, kad nesilaikančių naujos parkavimo tvarkos beveik nėra, gerai ir įrengtos saugumo salelės ties Povilaičio g. (nepastebėjau, ar jos įrengtos ties kitomis perėjomis).
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Darnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
                Ten pasisakė Tvaraus (Ne)judumo skyriaus viršininkas

                Comment


                  Juokinga matyti kokie prioritetai kalbant apie darnu juduma ir gatviu platinima. Butu idomu pamatyti kokiu nors pavyzdziu is Vakarau Europos miestu (su panasiu gyventoju skaiciumi) kurie dar platina gatves ir tiesia greitkelius miesto centre. Jeigu idomu kam, galite paskaityti kaip Utrecht miestas panaikino motorway mieste ir atstate buvusi vandans kanala - https://bicycledutch.wordpress.com/2...riginal-water/

                  Cia aiskus miesto prioritetai ir infrastrukturos vizija. Trumpa citata is teksto - "The removal of the motorway is perfectly in line with the new Utrecht policies that determine that the main road users in the city are people cycling and walking, not people using private cars...The space in the city is not there for the flow of motor traffic, but for people living their lives."

                  Comment


                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.
                    Lėtinti eismą? Eretiką ant laužo!!! Gi žmonės skuba, neturi laiko čia kažkokiem saugumam, reik lėkt vaikų paimt iš būrelio, nes gi nesaugu jiems patiems per miestą keliauti, reikia daugiau juostų ir greitį padidinti iki 100!!!

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras .....
                      .... ir asfalto tiesimas
                      Wow, vienos iš geriausių mano skaitytų minčių šiame forume. Rašykite dažniau ir aktyviau, prašau.

                      Comment


                        Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                        Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                        Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                        Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
                          Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
                          Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.
                            Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves. Lenkai Olštyne (Klaipėdos dydžio miestas) už 90 mln. eur, t. y. tiek pat, kiek kainuos Šiaurinės gatvės vien pirmas etapas, pasistatė tris tramvajaus linijas 20 km. Kas geriau?
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 19:18.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Be komentarų



                              Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.
                              Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves.
                                Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
                                  problema tame, kad investicijos i dviraciu takus kazkodel desimtimis kartu mazesnes nei i automobiliu gatves. Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
                                    Dar būtų įdomu išgirsti paaiškinimą, kuom geriau 90 mln. eur išleisti pirmam šiaurinės gatvės etapui, o ne kelioms tramvajaus linijoms.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                                      Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                                      Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                                      Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
                                      Kažkaip čia atvirkščiai gaunasi Daugiau prasmės būtų laikyti paspirtukus tokiose aikštelėse važinėjimui centrinėje dalyje. O iki jų atvažiuoti kitokiu transportu. Kaip civilizuotose šalyse žmonės nuo traukinio pavažiuoja iki paskirties taško.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis
                                        mantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
                                        Nuo tų teritorijų apsimokėtų pavažiuot iki artimiausios stotelės, ne pusę kelio iki centro. Kai jau pusę kelio nuvažiuoji - kam sėst į VT kuris kuo arčiau centro tuo lėtesnis?

                                        Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.

                                        Comment


                                          Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.

                                          Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.

                                          Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X