Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...
    Nes DB nemoka dividendų į Vokietijos biudžetą.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Į tuos nuomonės vertinimus kartais geriau visai nežiūrėt. Štai pavyzdžiui Čeliabinske važinėja mikrūškės, o stotelės yra skardinės būdos be jokių tvarkaraščių (milijoniniame mieste!). Tai jeigu Čeliabinsko gyventojai viską įvertins aštuonetu, vadinasi viskas labai gerai? Aštuonetas Austrijoje, Lietuvoje ir Rusijoje reiškia truputį skirtingus dalykus.
    Kažkada buvau aptikęs pikantišką faktą. Pagal berods 2017 m. duomenis, iš visų Europos šalių, būtent lietuviai ir latviai labiausiai patenkinti savo keleiviniu geležinkelių transportu!
    Daugumoje maršrutų tuo metu – kokie 4 traukiniai per dieną, be jokių taktinių tvarkaraščių, suderintų persėdimų, bilietų automatų, be nieko. Geležinkeliu pervežamų keleivių dalis mažiausia Europoje (1%). Bet užtai keleiviai labiausiai patenkinti visoje Europoje! „Tai bent lietuviai pasistengė, gal ir mums iš jų pasimokyti?“ – pamanė vokiečiai, kurių Deutsche Bahn kiekvieną dieną žiniasklaidoje su žemėm sulyginamas...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Reikalas tas, kad automobilių infrastruktūrą statyti ir prižiūrėti yra brangu, o tada nebelieka už ką tobulinti viešąjį transportą. Po to ir būna riksmai, kad už ką čia jūs svajojat kokį greitąjį viešąjį transportą, juk pinigų nėra (prieš tai pastačius naują greitkelį su viadukais už kelis kartus brangiau ).

    Ir niekas nieko nesako apie bloginimą, tik galbūt apie nustojimą be galo gerinti ir investicijų nukreipimą kitur.
    Tai, kad jūs būtent ir siūlote statyti brangiausią - tunelinį - variantą.

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Tarkime, ok. Dabar pasižiūrime kiek buvo investuota į naujus kelius, jų priežiūrai ir remontui ir į VT, kurio santykis su automobiliais yra mažas ir jie keliu atitinkamai mažiau naudojasi, ir nuo šiol skirkime dėl balanso didesnius pinigus VT skaičiaus didinimui, modernizavimui, jo prioritetui skirti, o ne naujų kelių tiesimui ir remontui. Bet kaip suprantu, asmeninių interesų ir egoizmo ribojamas, dažnas nesutiks su tokiu pasiūlymu.
    Sutinku kad VT turėtu būti skirta daugiau kelių, bet tai nereiškia kad turim apsimesti durniais ir nutraukti betkokių gatvių statybą. Gal geriau nustokim asfaltuoti žvyrkelius į niekur?

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Gal jūs manote esate labiau vertas važiuoti automobilu į darbą, nei gerai uždirbantis Londono banko finansininkas, važiuojantis metro, ar danas su olandu, minantys dviratį, kurie pašiepiamai "maitinasi komunos maistu"?
    Su tokiais geros infrastruktūros pavydžiais kaip Londonas geriau jau patarimų nedalinti.

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?
    Jūs gi katik siūlėte netiesti gatvės ir visus varyti per dabar ten esančius dirvonus.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Keleiviai Vilniaus VT vertina 8 balais iš 10. Apie kokį pasišlykštėjimą jūs kalbat - nesuprantu. Na ok, seni troleibusai... gal?
    Jūs ne keleivių, o gyventojų klauskite. Keleiviai aišku kad vertins gerai, jie juk alternatyvos neturi. Tie kurie "šlykštisi" ir nevažiuoja, taigi į apklausą išvis nepateks.

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Manote, vairuotojai pamatė naujus autobusus ir nutarė nuo šiol važiuot į darbą tik VT, arba nutiesė dviračių takus ir mašiną paliko kieme, nes reikia būti ekologišku? Deja, tai gali būti tik labai maža dalis, realių paskatų tame mažai.
    Bendradarbis kuris važiuodavo į darbą automobiliu, nutiesus dviračių taką, "persėdo" ant elektrinio paspirtuko. Taigi taip, tai tikrai vyksta.


    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks
    Šiaip tai, pirks ir net 12, paskaitykite VT atnaujinimo studiją ir juos ketinama paleisti 1G - 4G maršrutais - tiek per Stotį, tiek per Kudirkos aikštę. Jau ne kartą minėta, kad trigubi autobusai turi tokį patį manevringumą kaip ir paprasti dvigubi autobusai, nes paskutinė (ketvirtoji) ašis juose yra pasisukanti.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Click image for larger version  Name:	ilgas.PNG Views:	0 Size:	157,9 kB ID:	1850040Šaltinis : Exqui.City

    Taip pat galite pažiūrėti mano video iš Austrijos miesto Linco , šio modelio troleibusai kaip įveikia siaurus posūkius ar apsisukimus
    2:40 min

    Paskutinis taisė Etransport; 2020.12.28, 20:32.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
    Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

    Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
    Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nera problemu su isisukimais ju.. Daugiausiai problemu kyla su 15m triasiais, pas mus tokie senieji Solaris trolikai.. Turbut visi mate legendini posuki is Pylimo i Basanaviciaus g. Del ko ir atitraukta ta STOP linija taip toli..

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

    Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

    Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
    Kitas dalykas, kad visgi būtų gerai "nutiesti" kvazitramvajaus liniją t.y. įrengti atskiras juostas, sureguliuoti eismą, kad automobiliai neužkištų juostos autobusams, vietomis gal įrengti išvis atskiras juostas (vietoje skiriamosios juostos, kai kur gal išvis atskirai nuo gatvės, sureguliuoti šviesoforus su pirmenybe jiems). Nes tas greičiui duotu ne mažiau nei pats ilgesnis autobusas.

    O posūkio reikia, panašu, gana plataus. Bet tokie autobusai it neturėtų važinėti kaip įprasti, visose gatvėse. Jie kaip ir tramvajus turėtų važiuoti specialiai adaptuotais magistraliniais maršrutais.
    https://www.researchgate.net/figure/...fig2_271261053

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

    Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
    Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

    Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
    Žinant vairavimo Vilniuje ypatumus, kai A juostomis dažnai važinėja ne tik tie, kas gali jomis važinėti, o taip pat įvertinus gatvės dangos "kokybę", oro sąlygas žiemą - nemanau kad būtų tinkamas sprendimas.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.
    Epidemijos metu nuosavas automobilis mažina kontaktų skaičių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
    Kartais, iki 10-ies kelionių per mėn., dažniausiai išeiginėmis. Bet kelioliką metų nesinaudojau VT visai.
    Į darbą važiuoju automobiliu, nes taip sutaupau 2 val. per parą ir kartais prireikia važinėti darbo reikalais.
    Vaikai (turi automobilius) važiuoja į darbą cantre VT arba dviračiu.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Pasirinkite kitą transporto priemonę.
    Jau istoriniai kadrai, įrodantys, kad Vilniuje galima važiuoti nenuobodžiai
    https://www.youtube.com/watch?v=B8v8snvrlgs

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
    Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
    Nu matyt nevisai be pagrindo. Tai yra tiesiog prailgintas autobusas, kuriam padarė tramvajaus dizainą. Kodėl jie taip sugalvojo, tai tik vienas velnias žino. Galima būtų uždėti, pavyzdžiui, lėktuvo fiuzeliažo dizaino elementų ir pavadinti lėktuvu ant ratų, būtų lygiai tas pats

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na aš ne visai ta dalis, bet po 15-16 m. pertaukos vėl važiuoju VVT ir esu maloniai nustebintas.
    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

    Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
    Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane
    Ok, išvada ne Jūsų, o VMS. Be analizės ji tiek pat verta, kiek išvada, kad Covid-19 skatina gimstamumą ir skyrybas

    Šiuo metu vienas šioje temoje, tai matyt dėl to, kad Šiaurinės entuziastai dar nesubėgo, spjaudymamiesi ugnimi
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 15:56.

    Komentuoti:

Working...
X