Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kas buvo ganėtinai populiaru, tai motociklai ir motoroleriai. Ir laikomi pilnaverte transporto priemone. Gal ir nelabai ekologiška, bet nepelnytai pas mus pamiršta. Beje, Prancūzijoje ir Italijoje jau mačiau elektrinius motorolerius.
    Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?

    Comment


      Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą

      Dauguma žmonių mūsų didmiesčiuose gyvena daugiabučiuose, tai pagrindinė problema – kur juos saugiai palikti?
      Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
        ^^ Ir reikia valyti dviraciu takus ziema, o neuzstumpti sniego kruvas ant ju kaip daznai daroma.
        Pernai buvo pirma žiema, kai žiemą važinėjau dviračiu mieste - pavasarį labai pasijautė druskos poveikis. Šaligatvius žvyru (turbūt su druska) dar stipriau barsto, nei kelius.

        Comment


          Parašė booraz Rodyti pranešimą

          Būtų prie kiekvieno daugiabučio po 10-20 motorolerių, tai būtų saugu palikti tiesiog lauke, prirakinti prie stovų kažkokių, bet kai per visą rajoną pamatai vieną motorolerį laikomą lauke, tai tada aišku nesaugu.
          Beje, kai kur rekonstruojant daugiabučius būna išplečiamas stiklinis holas priešais laiptinę ir ten įrengiama patalpa visokiems vežimėliams bei dviračiams. Pas mus ne tik kad prioritetai visai kiti, bet jaučiu dar ir biurokratinių kliūčių begalė.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Taisyklių laikymosi prievolė nepriklauso nuo infrastruktūros padėties. Jeigu pažeidėjai būtų baudžiami tai ir siaurinti nieko neriekėtų.
            Kodėl tada gatvės siaurinamos vakaruose, kur eismo kultūra kaip ir gera?
            Flickr

            Comment


              Mano nuomone centrinėje miesto dalyje reikia bent po kažkiek naikinti parkingo vietas palei gatvę ir vietoje jų statyti dviračių/paspirtukų takus. Po centrinę miesto dalį važinėti automobiliu tikrai nėra daug prasmės, o tiems, kuriems tai reikalinga turi būti užkelta kaina tiek, kad visada būtų viena kita laisva vieta.

              Taip atsiras ir darnus judumas, ir pėstieji bus saugūs ir miesto centras nebedus nuo automobilių. Aš iki šiol negaliu patikėti, kodėl Vilniaus centre visos gatvės šonuose nuparkuotos automobiliais.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                Na, bet paspirtukininkus sunku sukontroliuoti, sunku nubausti. Kur kas geriau būtų vykdyti pažeidimų prevenciją, ir paspirtukus palikti ten, kur jiems ir vieta - važiuojamojoje kelio dalyje, kaip ir Vokietijoje ar Prancūzijoje.
                Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                  Nu nežinau. Aš tai kur galiu visada važiuoju gatve. Pavyzdžiui, Žvėryne. Gyvenamuosiuose rajonuose važiuoju šaligatviu, jei gera kokybė arba gatve (jeigu tai nėra koks Laisvės pr.). Problemų, ačiū Dievui, kol kas neturėjau.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                    Na, belieka viltis kad su laiku ir pas mus ateis tvarka. O iki to laiko galima tik brūkštelti į Susisiekimo ministeriją, ir gal dar savo Seimo nariui ir iškelti tuos klausimus.

                    Ir žiūrėk, tvarka ateis greičiau, negu tu norėtum.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
                      Na jo, aš tomis gatvėmis net dviračiu nedrįstu važiuot. Ir nemanau, kad reikėtų. Gerai tai, kad jau kelios jų turi dviračių takus. Greitai turės ir Kareivių g.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Dar geriau įrengti adekvačią infrastruktūrą, niekas su paspirtukais gatvėse nevažinės, ypač, kol dar tokia eismo kultūra. Nenorit gatves siaurinti ir įrenginėti dviračių takus kaip Prancūzijoje ir Vokietijoje - turėsite paspirtukus šaligatviuose.
                        Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kuo blogai su paspirtuku ar dviračiu važiuoti ne magistralinėm gatvėm? Kokia prasmė šalia kiekvienos gatvelės daryt dvirtakius? Pinigų švaistymas ir tiek.
                          is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            is vienos puses lyg ir teisinga, bet is kitos, kai maksimalus greitis arba greitis nurodytas zenkluose bus suprastas kaip maksimalus, o ne "aj tai galiu dar +20", tuomet tokiomis gatvemis turbut bus galima vaziuoti paspirtukais ir dviraciais. Bet vel gi tik commutinimui, o vaikams vistiek patogiau atskirais dvirtakiais
                            Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
                              as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
                                Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                  as uz tai kad jie butu visur nes pas mus saligatviai daromi plytelemis, o jomis judeti mazais ratais labai nekomfortiska.
                                  Kiemuose tarp sovietinių daugiabučių gal irgi vengi važiuojamosios dalies ir šaligatviais važinėji?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Tai reikia gatves paversti dvirtakiais. Seniai apie tai kalbama.
                                    Kiekviena gatvelė turi būti su 3m pločio dvirtakiu, atitvarais kaip autostradoj ir po to reikia skųstis kodėl pas mus tiek daug asfalto ir kodėl visi važinėja +20...

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Kam dvirtakiai pavyzdžiui Žvėryne iš rytų į vakarus einančiose gatvėse? Gal dar sovietiniuose miegamuose rajonuose pravažiavimuose tarp kiemų daryt dvirtakius?
                                      Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

                                      Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Dviračių takai šiaip tiesiami, pagal STR, C ir aukštesnės kategorijos gatvėse. Tai tiesti atskirą taką ar ne priklauso nuo to, koks eismas vyksta gatve. Privažiavimo gatvėse tikrai nereikia atskirų takų, eismas turi vykti bendroje erdvėje. Todėl tarkim Žvėryne beveik visur galima drąsiai važiuot gatve.

                                        Click image for larger version Name:	Annotation 2019-10-31 221248.jpg Views:	1 Size:	110,0 kB ID:	1759174
                                        Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Apie gatvių kategorijas galima diskutuoti be galo. Pas mus jos vis dar kažkaip iškreiptai suvokiamos. D kategorijos gatvėmis (kaip Upės g.) kursuoja tranzitas, C kategorijos gatvės (būsima Pavilnionių) projektuojama ne siauresnė už Ukmergės gatvę ir t.t. Stengiuosi asfaltu važinėtis tik D kategorijos gatvėmis, bet ir tai piko metu ne visada užtenka drąsos.
                                          Taip, problemų yra. Bet diskusija buvo apie tai, kur tiesti atskirus takus, o kur ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X