Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Savivaldybė atmetė pasiūlymą darnaus judumo planui atsisakyti VT sustojimo "kišenių". Argumentuoja, kad tokių atveju negalės pravažiuoti "greitųjų" maršrutų autobusai.
    Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

    O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

    Comment


      Išvis kokie greitieji autobusai Kernavės g.?

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą

        Šitas argumentas skamba kaip biurokrato sugalvotas paaiškinimas norint atsikratyti klausimo.

        O ar nėra įstatymo numatančio įvažas B kategorijos gatvėse?

        Click image for larger version  Name:	strlentele.PNG Views:	1 Size:	62,4 kB ID:	1746847

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Sutinku, kad galiojančius druadimus reikia taikyti, bet tai reikia taikyti tada, kai alternatyva nėra kabinti mašiną ore nes vienaaukštė aikštelė ir taip talpinaa daugiau nei turėtų.
          Yra alternatyva automobilį parduoti, ir važinėti VT.
          Jei ši alternatyva netinka, galima kraustytis į nuosavą namą, ir laikyti autonobilį jo kieme. Alternatyvų pilna.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Yra alternatyva automobilį parduoti, ir važinėti VT.
            Jei ši alternatyva netinka, galima kraustytis į nuosavą namą, ir laikyti autonobilį jo kieme. Alternatyvų pilna.
            Jeigu tikslas sumažinti auto kiekį, tai tada geriau įvesti taršos mokestį ir atsikratyti grabų kurie važiuodami juodų dūmų kelia tiek, kad net nematai kokia mašina važiuoja.

            P.S. vėl citata naujoje temoje. Įdomių temų atradimas čia darosi.

            Comment




              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...is-221-1208044

              Nieko nuostabaus, nes:
              Click image for larger version

Name:	70618283_2456046271150769_4303990798950596608_n.jpg
Views:	1
Size:	75,9 kB
ID:	1750793
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.09.26, 16:47.

              Comment


                Tiesiog pas mus visuomenė yra visiškai neapšviesta dėl didžiulių problemų nuo pat mokyklos (kur dėl apgailėtino švietimo lygio, temos kurios gali praverst gyvenime, bet nėra priskiriamos prie kažkokio konkretaus dalyko, išvis nėra paliečiamos), nes tam pačiam straisnyje yra balsavimas, kuriame klausiama "Kaip sumažinti spūstis Vilniuje?" ir 51% pasirinko "Nutiesti daugiau miesto arterijų" vietoje parkavimo pabranginimo centre ir viešojo transporto padarymo greitesniu už važiavimą su mašiną.

                Comment


                  Tai čia elementari logika, tie balsuojantys patys vistiek nesėstų į tą greitesnį autobusą ir jie patys statos automobilį centre, tai kam jiem eit prieš save? Ir aš puikiai juos suprantu, nes nuosavas automobilis yra akivaizdžiai patogesnė priemonė nei VT, tai sakau iš kasdienio autobusų keleivio pozicijos. Kad ir kokius naujus tuos autobusus bepirktų, jie vistiek neprilygs nuosavam automobiliui.

                  Comment


                    Parašė Evier Rodyti pranešimą
                    Tai čia elementari logika, tie balsuojantys patys vistiek nesėstų į tą greitesnį autobusą ir jie patys statos automobilį centre, tai kam jiem eit prieš save? Ir aš puikiai juos suprantu, nes nuosavas automobilis yra akivaizdžiai patogesnė priemonė nei VT, tai sakau iš kasdienio autobusų keleivio pozicijos. Kad ir kokius naujus tuos autobusus bepirktų, jie vistiek neprilygs nuosavam automobiliui.
                    Žmonės Lietuvoje sąmoningai vargu ar persės į VT ar ant dviračių/paspirtukų. Čia reikia ne tik kompleksinių priemonių(automobilio mokestis, dar brangesnis parkavimas centre, A juostos, gatvių siaurinimas ir t.t.), bet ir žmonių švietimo dar mokyklose. Nes dabar pabandyk visiems šitiems stovintiem kamščiuose persėst į autobusą: persėsiančių būtų vienetai

                    Comment


                      Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                      Žmonės Lietuvoje sąmoningai vargu ar persės į VT ar ant dviračių/paspirtukų. Čia reikia ne tik kompleksinių priemonių(automobilio mokestis, dar brangesnis parkavimas centre, A juostos, gatvių siaurinimas ir t.t.), bet ir žmonių švietimo dar mokyklose. Nes dabar pabandyk visiems šitiems stovintiem kamščiuose persėst į autobusą: persėsiančių būtų vienetai
                      Prieš tai tam reiktų iki galo išvystyti A juostų sistemą, nes ten, kur ji yra, akivaizdžiai jaučiasi sugaišto laiko važiuojant skirtumas. Tai kai taip bus visuose maršrutuose bus galima šviest ir imtis priemonių, tada žmonės ir patys pastebės tą sutaupyto laiko piko metu privalumą (kuris yra didžiausias ir bene vienintelis lyginant VT su ameniniu automobiliu). Na dar kad pigiau nebent.

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                        Tiesiog pas mus visuomenė yra visiškai neapšviesta dėl didžiulių problemų nuo pat mokyklos (kur dėl apgailėtino švietimo lygio, temos kurios gali praverst gyvenime, bet nėra priskiriamos prie kažkokio konkretaus dalyko, išvis nėra paliečiamos), nes tam pačiam straisnyje yra balsavimas, kuriame klausiama "Kaip sumažinti spūstis Vilniuje?" ir 51% pasirinko "Nutiesti daugiau miesto arterijų" vietoje parkavimo pabranginimo centre ir viešojo transporto padarymo greitesniu už važiavimą su mašiną.
                        Variantai idiotiški. Branginimas stovėjimo centre beveik nesusijęs su spūstimis aplinkkeliuose. VT ir taip dažnai greitesnis, bent tame pačiame centre (galima būtų dar greitinti, bet vis vieną nepersės dauguma). Statyti daugiau arterijų kur? Miesto centre tam nėra jokios vietos.

                        Comment


                          Parašė Evier Rodyti pranešimą

                          Prieš tai tam reiktų iki galo išvystyti A juostų sistemą, nes ten, kur ji yra, akivaizdžiai jaučiasi sugaišto laiko važiuojant skirtumas. Tai kai taip bus visuose maršrutuose bus galima šviest ir imtis priemonių, tada žmonės ir patys pastebės tą sutaupyto laiko piko metu privalumą (kuris yra didžiausias ir bene vienintelis lyginant VT su ameniniu automobiliu). Na dar kad pigiau nebent.
                          Kaip manai kiek autobusas turi buti greitesnis uz savo masina kad automobylninkas persestu i autobusa?

                          Mano manymu koki pusvalandi. Ar tai realu iskaicioujant tai kad dar reikia peskuoti i stotele? Ar apskritai reikia zmones grusti is masinu i VT? Ar apskritai cia yra kazkoks svietimo poreikis ar tiesiog kiekvienas moka pasirinkti kas jam patogiau ir pigiau?

                          Automobylninka priversi ieskoti alternatyvu kai jis nuvaziaves prie darbo visai netures kur prisiparkuoti, na arba jam tai kainuos tiek kiek jis nebus pasirenges susimoket.
                          flickr >>>

                          Comment


                            Niekas savo noru i VT is automobiliu neperseda. Nei Lietuvoje nei kazkur kitur. Zmones pradeda dazniau naudotis VT kai taip pasiekti tiksla tampa pigiau ir paprasciau.

                            Priedo parodykit man europos miesta, kuris turetu auksta kelioniu viesuoju transportu % neturedamas beginio transporto?

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                              Kaip manai kiek autobusas turi buti greitesnis uz savo masina kad automobylninkas persestu i autobusa?

                              Mano manymu koki pusvalandi. Ar tai realu iskaicioujant tai kad dar reikia peskuoti i stotele? Ar apskritai reikia zmones grusti is masinu i VT? Ar apskritai cia yra kazkoks svietimo poreikis ar tiesiog kiekvienas moka pasirinkti kas jam patogiau ir pigiau?

                              Automobylninka priversi ieskoti alternatyvu kai jis nuvaziaves prie darbo visai netures kur prisiparkuoti, na arba jam tai kainuos tiek kiek jis nebus pasirenges susimoket.
                              Irrr kas iš to kad tie žmonės bus priversti persėst į VT? Ok dabar argumentas automobilis kelia taršą, o vėliau kai gatvėse dominuos elektromobiliai koks bus argumentas krapštyt žmones iš jų?

                              Comment


                                Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                Irrr kas iš to kad tie žmonės bus priversti persėst į VT? Ok dabar argumentas automobilis kelia taršą, o vėliau kai gatvėse dominuos elektromobiliai koks bus argumentas krapštyt žmones iš jų?
                                Argumentų yra daug - tarša naudojant, tarša pagaminant, triukšmas (elektriniai automobiliai irgi kelia triukšmą), pavojus gyvybei tiek paties tiek aplinkinių, žala sveikatai dėl mažo fizinio aktyvumo, miestą žalojanti ir tankumą mažinanti infrastruktūra (platūs keliai ir greitkeliai, dideli atstumai, parkingai), tragiškas našumas, visuomenės nelygybės didinimas, žala šalies ekonomikai (automobiliai brangūs ir mes jų negaminame), etc.

                                Comment


                                  Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                  Irrr kas iš to kad tie žmonės bus priversti persėst į VT? Ok dabar argumentas automobilis kelia taršą, o vėliau kai gatvėse dominuos elektromobiliai koks bus argumentas krapštyt žmones iš jų?
                                  Nelabai bus, tiesą sakant. Bet jeigu miestų tikslai bus skatinti judėjimą, įrengti daugiau viešųjų erdvių, apželdinimo ir infrastruktūros visiems - tai bus daroma parkavimo arba kelių sąskaita. O su tuo ateis ir visokie nepatogumai vairuotojams: sumažės eismo juostų, susiaurės kelias, sumažės važiavimo greitis ir pan. Ir taip nutiks visai ne su tikslu kovoti prieš automobilį. O su tikslu skatinti daugiau judėti pėsčiomis, siekti grynesnio oro ir geresnės bei malonesnės infrastruktūros.

                                  Comment


                                    Parašė Evier Rodyti pranešimą
                                    Tai čia elementari logika, tie balsuojantys patys vistiek nesėstų į tą greitesnį autobusą ir jie patys statos automobilį centre, tai kam jiem eit prieš save? Ir aš puikiai juos suprantu, nes nuosavas automobilis yra akivaizdžiai patogesnė priemonė nei VT, tai sakau iš kasdienio autobusų keleivio pozicijos. Kad ir kokius naujus tuos autobusus bepirktų, jie vistiek neprilygs nuosavam automobiliui.
                                    Nebūtinai, jei automobiliu nuvažiuosi pusantro karto ilgiau nei VT, tai VT bus patogiau.

                                    Comment


                                      Parašė Evier Rodyti pranešimą

                                      Irrr kas iš to kad tie žmonės bus priversti persėst į VT? Ok dabar argumentas automobilis kelia taršą, o vėliau kai gatvėse dominuos elektromobiliai koks bus argumentas krapštyt žmones iš jų?
                                      Ateina laikas kai automobiliai fiziskai nebetilps gatvese. Jus suprantate, kad neiseina platinti gatviu be galo? Neiseina vis platinti parkingu, kad tilptu visi automobiliai.

                                      Click image for larger version

Name:	60695709_2205085682860577_1110647696290480128_o.jpg
Views:	7
Size:	202,1 kB
ID:	1750860

                                      dar verta paminet, kad:

                                      Click image for larger version

Name:	space.jpg.662x0_q70_crop-scale.jpg
Views:	7
Size:	68,0 kB
ID:	1750861

                                      Puikus pavyzdys kaip NEreikia daryti - Amerika:

                                      reali situacija Iowoje, kai mieste gyvena nebe zmones, o automobiliai -

                                      Click image for larger version

Name:	parking spaces.jpg
Views:	12
Size:	18,8 kB
ID:	1750862

                                      Miesto zeme pradedama naudoti parkingui vietoj namu. (pamirskit utopija su daugiaauksciais parkingais, komunizmu ir pan.). Pasekoje issinaikina susijungimai pesciomis ir reikia vis toliau ir toliau vaziuoti. Vietoj to kad nueiti 5 minutes nuo namu iki kirpyklos o paskui iki parduotuves reikia sesti i masina. Nes nu o kaip kitaip, juk miestas tampa suprojektuotas masinoms, ne zmonems.

                                      Atlanta 1919 ir dabar:

                                      Click image for larger version

Name:	Atlanta Givens-3a.jpg
Views:	8
Size:	266,0 kB
ID:	1750863

                                      Nuotraukoje parkingai tusti, bet kai jie bus pilni darbo diena, kas tada? Nugriaut paskutinius likusius statinius ir ooops.. nebebus visai is kur i kur vaziuot - vien parkingai, valio!

                                      Downtown Houston, 1980s:

                                      Click image for larger version

Name:	downtown houston 1980s.jpeg
Views:	8
Size:	292,5 kB
ID:	1750864

                                      Dabar, tiesa, kiek pasitaise, bet irgi ne pyragai. Istisi kvartalai iki siol lieka vien parkingai.

                                      Cincinatis. Buvo:

                                      Click image for larger version

Name:	cincinati1.jpg
Views:	10
Size:	208,7 kB
ID:	1750865

                                      Bet atsirado masinos. Masinoms reikia keliu. Placiu keliu, nes masinu daug:

                                      Click image for larger version

Name:	cincinati2.jpg
Views:	6
Size:	227,4 kB
ID:	1750866

                                      Be jokio karo, savo noru sita vieta dabar atrodo taip:

                                      Click image for larger version

Name:	cincinati.jpg
Views:	9
Size:	338,0 kB
ID:	1750867

                                      Kazkada ir Paryziaus senamiescio centra norejo normaliai pravalyt vardan puikiu siuolaikiniu autostradu ir sviesaus rytojaus. Bet uzteko jegu uzprotestuoti ir paristi sita inovatyvia ideja.


                                      As apie tai, kad vis platinant gatves ir parkingus galiausiai mieste nebelieka vietos ne tik zmonems, net namams. Tai kam tuomet toks miestas?
                                      Eismo juostu niekada nebuna pakankamai. Padare aplinkkeli su 3 juostomis, bet ir jos visos uzsikemsa. Ka daryt? Amerikieciai 70s metuose padarytu dar 3. Paskui dar 3. Galiausiai miestui ateina fuckapas. Vietoj namu turim kelius, kurie vistiek visada uzsikemsa. Nes pradeda veikti induced demand, kai daugiau keliu skatina dar labiau naudoti automobilius. Pamoka praeita dar pries 50 metu. Visai nebutina praeiti visa cikla is naujo paciai [Lietuvai] lipant ant tu paciu grebliu.

                                      Tikiuosi is dalies atsakiau kodel DALIS zmoniu (ne visi) turi persesti i VT.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        As apie tai, kad vis platinant gatves ir parkingus galiausiai mieste nebelieka vietos ne tik zmonems, net namams. Tai kam tuomet toks miestas?
                                        Ne į temą, bet priminė

                                        Click image for larger version

Name:	28427551_169136847217384_4395129811698188288_n.jpg
Views:	15
Size:	63,1 kB
ID:	1750870

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Ateina laikas kai automobiliai fiziskai nebetilps gatvese. Jus suprantate, kad neiseina platinti gatviu be galo? Neiseina vis platinti parkingu, kad tilptu visi automobiliai.
                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                          Tikiuosi is dalies atsakiau kodel DALIS zmoniu (ne visi) turi persesti i VT.
                                          Na čia neblogai pavarei, tikrai verčia susimąstyt. Bet vis dėlto, jei yra tikslas sumažinti automobilių skaičių gatvėse, tuomet to turėtų būti imtasi rimčiau ir plačiau, ne šiaip apmokestinti parkingus ir tiesiog skatinti gyventojus persėsti į VT. Visuomenė turėtų būti supažindinima su daugiau alternatyvų (ne tik supažindinama, bet ir imtasi tam reikalingų priemonių). Pvz galima pradėti nuo nedidelio žingsnelio: skatinti žmones naudotis mažesniais automobiliais, nes jie ne tik fiziškai užima mažiau vietos, bet ir yra saugesni (nekelia tiek pagundų pavojingai vairuot). Tai padaryti galima ne tik švietimu viešojoje erdvėje, bet ir tam tikromis priemonėmis (pigesni parkingo mokesčiai ir pnš).
                                          Kita alternatyva - dviračiai ir elektriniai paspirtukai. Pastarieji ir savaime yra populiarūs bei toliau populiarėja, tačiau infrastruktūra tam gerėja nepakankamai greitai. Creatium suskaičiavo kad iš planuotų 20 km dviračių takų šiemet bus baigti tik apie 11 km. To neužtenka.
                                          Jei netinka nei VT, nei el. paspirtukai ar dviračiai ir labai prisireikia automobilio - yra automobilių dalijimosi platformos. Ši kultūra turėtų vėlgi būti labiau skatinama. Šiuo metu ši paslauga yra gana brangi, reikalinga konkurencija.
                                          Galiausiai ateičiai - turėtų būti tobulinamas ir pats VT. Koks didžiausias minusas jame dabar (darant prielaidą, kad jau visi autobusai parke, kaip ir žadėta, atnaujinti) - privatumo ir komforto trūkumas: piko metu autobusai perpildyti, neretai tenka užuosti nemalonų šalia esančio žmogaus kvapą arba klausytis rusiškų “gabalų”, kuriuos paaugliai pasileidžia per visą autobusą ir t.t. Kaip tai patobulinti idėjų neturiu, galbūt net reiktų per naujo išradinėt autobusą, bet vis tik - problema yra.
                                          Visur sakydamas “skatinami”, kalbu apie gausias socialines reiklamas tiek viešojoj erdvėj, tiek gatvėse. Na, kitos priemonės, kurios naudojamos ir dabar - mokamų parkingų plėtimas, eismo ribojimas - irgi reikalinga. Bet aš kalbu apie kompleksišką problemos sprendimą, kad atsisakyti automobilio būtų ne tik pagirtina (neduok dieve privaloma), bet ir patogu. Aišku tam reikia daug politinės valios.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X