Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kad Vilniuje turbūt jau seniai nebuvo tiek statybų centrinėje miesto dalyje konvertuojant senas teritorijas. Nors pripažinsiu, kad objektyvių duomenų neturiu - tik iš atminties lyginu.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTaip pat visiškas darnios urbanistinės plėtros ignoras Lietuvos miestuose, ypač dabartiniame Vilniuje. Bendrieji planai, strategijos, programos kaip ir parengtos, bet miesto plėtra išlikusi chaotiška. Jau kelis metus besitęsiantis Vilniaus priemiesčių renesansas virsta į kažkokį "matau ganyklą - statysiu Elektrėnus", nors pačio miesto urbanizuotų teritorijų potencialas toli gražu neišnaudotas. Vilniaus miesto gatves užplus Vilniaus rajono gyventojų automobiliai. Projektuokitės tramvajų su galine stotele Širvintose.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTaip pat visiškas darnios urbanistinės plėtros ignoras Lietuvos miestuose, ypač dabartiniame Vilniuje. Bendrieji planai, strategijos, programos kaip ir parengtos, bet miesto plėtra išlikusi chaotiška. Jau kelis metus besitęsiantis Vilniaus priemiesčių renesansas virsta į kažkokį "matau ganyklą - statysiu Elektrėnus", nors pačio miesto urbanizuotų teritorijų potencialas toli gražu neišnaudotas. Vilniaus miesto gatves užplus Vilniaus rajono gyventojų automobiliai. Projektuokitės tramvajų su galine stotele Širvintose.
Komentuoti:
-
Taip pat visiškas darnios urbanistinės plėtros ignoras Lietuvos miestuose, ypač dabartiniame Vilniuje. Bendrieji planai, strategijos, programos kaip ir parengtos, bet miesto plėtra išlikusi chaotiška. Jau kelis metus besitęsiantis Vilniaus priemiesčių renesansas virsta į kažkokį "matau ganyklą - statysiu Elektrėnus", nors pačio miesto urbanizuotų teritorijų potencialas toli gražu neišnaudotas. Vilniaus miesto gatves užplus Vilniaus rajono gyventojų automobiliai. Projektuokitės tramvajų su galine stotele Širvintose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Rusiškas anekdotas, kurį perskaičiau prie video apie kamščius, kalba apie Maskvos merą, bet manau tinka ir Vilniui, lietuviškai jis skambėtų taip:
- Vilniaus mere, Jūs tiek metų dirbate šiame poste, gal pagaliau išsiaiškinote su kamščiais?
- O taip! Alaus galima atidaryti su stalo briauna, dėgtinės atsukami, o vyno reikia kamščiatraukio...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Greitasis tramvajus yra "Zuoko", todėl jis išbrauktas iš Vilniaus amžiams dėl politinių priežasčių.
Beje, BP numatomai "Naujojo viešojo transporto rūšiai" irgi reikalingi tam tikri sprendiniai (kurių absoliučiai nėra plane) jau artimiausiai ateičiai, nes 2030 m. tikrai niekas iš dangaus nenukris ir Dievulis Vilniui nesugalovos "naujos rūšies" dar nesančios Visatoje. VT apkrovimas tuo tarpu kris toliau (kodėl ši tendencija turėtų pasikeisti?), nepaisant šiokio tokio dviratininkų skaičiaus augimo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia jau manau, ne ateičiai, bet taip augant gyventojų skaičiui reikia apie kažkokį greitąjį masinį viešąjį transportą reiktų pradėti galvoti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju prisireiks pusę miesto užasfaltuoti parkingais.
Dabartinės VMS administracijos elgesys su VT yra panašus į nuėjusios Vyriausybės veikimą Covid antros bangos pradžioje. Visiškai akivaizdu, kad reikia nedelsiant imtis konkrečių ir adekvačių veiksmų, norint išvengti didesnės problemos ir kolapso. Vietoj to komunikuojamos aptakios frazės ir išsisukinėjama nuo aiškių atsakymų ir veikimo. Realybė ta, kad Vilniuje automobilizacija didėja, VT yra katastrofiškai blogas (nepaisant naujų autobusų) ir tai savaime neišsispręs.Paskutinis taisė John; 2020.12.28, 10:49.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Čia jau manau, ne ateičiai, bet taip augant gyventojų skaičiui reikia apie kažkokį greitąjį masinį viešąjį transportą reiktų pradėti galvoti kaip įmanoma greičiau. Kitu atveju prisireiks pusę miesto užasfaltuoti parkingais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Galėtų Šiaurinė būti pvz. tokia bent jau 2-me etape:
https://goo.gl/maps/USU6W5zP8jfHHVtw7
Beje, kitos senesnės Vienos gatvės ne itin skiriasi nuo "sovietinio planavimo".
https://goo.gl/maps/sPsu5h7231GxjYht6
Bet Vilnius - ne Viena, tramvajaus ir metro nėra. Įprasto VT ir BRT atskirto kol kas neturime irgi. Gal reiktų bent tai numatyti ateičiai?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Šiaurinės gatvės atveju iš vizualizacijų akivaizdžiai matosi, kur prioritetas. Tiesiog tęsiamas sovietinis miesto planavimas, maždaug „nutieskime plačią greito eismo gatvę“.
https://goo.gl/maps/USU6W5zP8jfHHVtw7
Beje, kitos senesnės Vienos gatvės ne itin skiriasi nuo "sovietinio planavimo".
https://goo.gl/maps/sPsu5h7231GxjYht6
Bet Vilnius - ne Viena, tramvajaus ir metro nėra. Įprasto VT ir BRT atskirto kol kas neturime irgi. Gal reiktų bent tai numatyti ateičiai?
Paskutinis taisė Sula; 2020.12.28, 07:39.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai vat ir reikia rūpintus, kad VT kursuotu dažnai, važiuotų greitai ir būtų patogus. O ne bloginti visiems kitiems salygams kol jiems nieko kito neliks kaip tik naudotis VT.
Stulbinama, kaip Vienoje išaugo VT atliekamų kelionių dalis ir sumažėjo automobilių. Jeigu AudriusV įdėta lentelė nemeluoja, Vilniaus modalinis pasiskirstymas dabar atitinka Vieną ~1990 metais. Tik kad tendencijos atvirkštinės...
(Vienna) The city is aiming to bring the motorized individual traffic down to 15% by 2025, if the current trend continues then that will not be reached until 2036.
Romas
Puikus talibaninio "darnaus" NEjudumo mąstymo pavyzdys. Kad tik ką nors uždraudus ar kitiems padarius kuo nepatogesnį gyvenimą.Paskutinis taisė taccido; 2020.12.27, 22:43.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Norite gal pasakyt, kad vilniečiai daugiausia gyvena tarp dirvonų?
1km nuo Vilniaus Senamiesčio.Paskutinis taisė Sula; 2020.12.27, 14:53.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Norėjau tik parašyt, kad jus negruskit į metro visų londoniečių, kurie turi atskirus kabinetus. Nes taip daugumoje atveju paprasčiausiai nebūna.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąRusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
Bet kokiu atveju reikia skaičiuoti ne vienetus o proporcinę dalį ir tarkim Londono Sityje net nėra tiek parkingo, jog galėtų visi gerai uždirbantys važiuoti automobiliu (čia tie kurie dirba, o ne atvažiuoja valandėlei pasirašyti popierių vidury dienos, kuriuos galbūt ir matote, bet apie tokias imtis net neverta diskutuoti bendrame vaizde). Bet kai gali su viešuoju greičiau ir nėra dėl to stigmos tai ir renkiesi geriausią sau būdą judėti.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?
Komentuoti:
-
Rusai ir arabai tai jau atskira Londono vairuotojų klasė. Jų hypercarai medžiojami gatvėse ir dedami į internetus. Jie išsiskiria ne tik ultramarkėm, bet ir numeriais. Specialiai nerašiau apie Lamborghini, Ferrari, Rolls Royce, ar Bentley. Jų ten taip pat nemažai.
Tipinį arabą labai greit išskirsi gatvėje
Paskutinis taisė VNS; 2020.12.27, 13:58.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGerai uždirbantis Londono banko finansininkas kaip taisyklė važiuoja metro?.. Tokių tikrai yra. Bet tada kyla klausimas kas važinėja su tais juodais tviskančiais Range Rover, Jaguar, BMW, MB ir Porsche, kurių pilna Londono centrinėje dalyje?Londono oligarchai Londone negyvena
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: