Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
    Dar būtų įdomu išgirsti paaiškinimą, kuom geriau 90 mln. eur išleisti pirmam šiaurinės gatvės etapui, o ne kelioms tramvajaus linijoms.
    Flickr

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

      Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

      Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

      Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
      Kažkaip čia atvirkščiai gaunasi Daugiau prasmės būtų laikyti paspirtukus tokiose aikštelėse važinėjimui centrinėje dalyje. O iki jų atvažiuoti kitokiu transportu. Kaip civilizuotose šalyse žmonės nuo traukinio pavažiuoja iki paskirties taško.

      Comment


        Parašė Riedis
        mantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
        Nuo tų teritorijų apsimokėtų pavažiuot iki artimiausios stotelės, ne pusę kelio iki centro. Kai jau pusę kelio nuvažiuoji - kam sėst į VT kuris kuo arčiau centro tuo lėtesnis?

        Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.

        Comment


          Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.

          Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.

          Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
            O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

              O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
              Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 10:11.

              Comment


                Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
                Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
                Tai yra Induced demand pasekmė. Bet jeigu vat šitoj vietoj dar praplatinsim, tai tada viskas tikrai važiuos...

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Tai yra Induced demand pasekmė.
                  Gal galima plačiau?

                  Comment


                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                    O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                    Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.

                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
                    Tais metais Šanchajuje ar Saigone su tuo tikrai nebuvo problemų.

                    Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 10:23.

                    Comment


                      Ten tie dviračių takai eina su olandiškais ir daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                      Paskutinis taisė Gladiator; 2019.10.30, 10:24.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tame ir yra prasmė, kad naudotų beveik visi ir ištisus metus.
                        Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.

                        Comment


                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                          Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                          Todėl dažnas turi po 2 dviračius, kuriuos palieka priparkuotus persėdimo mazguose. Tai yra vadinama miesto infrastruktūra.

                          Comment


                            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                            Ten tie dviračių takai eina su Olandiškais ir Daniškais 100 proc. mokesčiais automobiliams taip sakant prievartiniu būdu ant dviračių sodina. Ir šiaip kaipo susisiekimo priemonė ten irgi galioja tik miesto centrui, net danas nemintu iš kokios Pilaitės į Kirtimus ar iš Tarandės į Panerius.
                            Aišku, akd nemintu, nes nėra infrastruktūros. O panašų atstumą savo miestuose ir dar kaip mina.

                            Comment


                              Siūlau visus kelius uždaryti. Tada galėsime sakyti, kam tie keliai, juk žiurėkite, nieks gi nevažiuoja vistiek

                              Šiaip neaišku kodėl diskusija net kyla. Šie klausimai jau senai išspręsti ir praktiškai įrodyti, kad miestas ekonomiškai, ekologiškai, finansiškai vystosi daug geriau, jeigu jis pritaikytas pestiesiems, dviratininkams ir viešajam transportui. Vilnius (ar bet kuris Lietuvos miestas) nieko neišsiskyria nuo tų miestų, nei klimatu, nei reljefu - viskas pritaikoma pas mus, ir kaikurie sprendimai jau ir pas mus pasiteisina.
                              Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.30, 10:30.

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                Nenaudotu, ką dabar jau labai kas trukdo dviračiu naudotis? Vakar vakare ėjau Gedimino pr. tai skaičiuoklė rodė 44 dviračius už tą dieną, automobiliu tiek tikriausiai per 5 minutes pravažiuoja vat ir atsakymas panaudojimo.
                                Jei būtų uždrausti asmeniniai automobiliai, bei VT liktų panašiame lygyje, tai gal ir naudotųsi. Tiesa, nei 60-aisiais, nei 70-aisiais jų nesimatė. Gal dėl to, kad pas mus net dviratis buvo prabangos prekė?

                                Priedo, dar ir darbdaviai, įstaigos turėtų priprasti, kad žmonės važiuos dviračiais. Nes dabar, pvz. kai kuriuose ofisuose tai yra tabu. O ir nėra sąlygų nei apsiprausti, nei persirengti, nei vietos laikyti dviratį.

                                Trečia, savivaldybė šaltojo sezono metu nesirūpina dviračių takais ir aikštelėmis. Jų nevalo, nebarsto.
                                Paskutinis taisė Sula; 2019.10.30, 10:31.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Gal galima plačiau?
                                  https://www.citylab.com/transportati...demand/569455/

                                  Gan neblogai paaiškinta matau.
                                  Reziumė: kuo platesnės gatvės ir geresnis gatvių tinklas, tuo daugiau auto juose atsiranda...

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                    Gal galima plačiau?
                                    Paprastai. Prieš 5 metus būčiau gal pasirinkęs autobusą ar dviratį, nes Laisvės prospektu nelabai buvo skirtumo, kuo važiuosi. Bac, atsirado platus greitkelis. Nu tai aišku, kad perkam visa šeimyna po mašiniuką ir lekiam. Aišku, kad kurioje nors atkarpoje kažkada bus pasiektas tas kritinis taškas, kai vėl reikia naujo aplinkkelio...

                                    Comment


                                      Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.

                                      Comment


                                        Ačiū už paaiškinimus. Iš tiesų, apie tai girdėjau ir iš kelių inžinerijos ekspertų.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                          Norit įtikinti kad yra milžiniškas kiekis žmonių Vilniuje kurie priversti naudotis automobiliu ir su džiaugsmu persėstu ant dviračio bei kiekvieną dieną važinėtų net per lietų ir per sniegą, bet jie to nedaro nes jiems trūksta dviračių takų? Netikiu, aš manau visi jei yra galimybė nori važinėti automobiliais, nesvarbu kokiais atstumais tik kad kamsčių nebūtu. Žmogaus prigimtinis noras būti komforte.
                                          Prigimtiniai norai nebūtinai sutampa su miesto visuomeniniais interesais. O interesai yra turėti kuo mažiau užkištą, triukšmingą ir smirdantį miestą.
                                          P.S. beja taip, jau darosi šalta važiuoti, bet varysiu, kol nereiks žieminių padangų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X