Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Nu va. Įsikirtai, kad Šiaurinė g. bus tas pats, kas Vakarinis aplinkkelis ir eini per postus pasakodamas kaip kiti yra "uždaros sąmonės". Nu come on. Visa diskusija sukasi ratu. Jeigu tik prieinama prie kokio nors rimtesnio bandymo analizuot, tai arba komentarai praignoruojami arba grįžtama į pradžių pradžią su "6 juostų greitkelis".
    Nežinau, ką galėčiau pridurti prie senai įrodyto teiginio, kad 2*2 bus 4. Kokia čia papildoma analizė reikalinga? Dėl susiekimo automobiliais gerinimo, daugėja automobilių keliuose, be to prastėja ir susiekimas kitomis transporto priemonėmis. Kokios dar reikia šiame gyvenimo įrodytame fakte analizės?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.

    Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
    Esu skaitęs šiuos argumentus: visi jie susiveda apie tai, kad jie pagerins, nes mažins kamščius. Vidinio tranzito mažinimas ok, bet prie ko čia šis 6 juostų kelias per visą miestą - VA/GV2? Atrodo taip paprasta: kelią nutiesi, praplatini ir nebelieka kamščio.
    Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Nematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
    Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..

    Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė ​​​​​​. Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.

    P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.
    Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.

    Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.
    Nematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
    Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..

    Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė ​​​​​​. Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.

    P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.

    Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
    Nuo kada Justiniškės ar Fabai yra miesto centras? Kažkaip nuvažiuot iki aplinkelio ar Ukmergės gatvės irgi reikia. Ar ne?

    Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
    Prašom : https://ibb.co/0rSb62s

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
    Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.

    Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Tau priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
    Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar pagal šį video galima daryti išvadą, kad Šiaurinė g. nereikalinga?
    Tai priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 20:06.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Skaitantiems rusų kalba. Kaip Rusijos mieste ryżosi atlikti kelių rekonstrukciją, kurią buvo galima tik pamatyti pažangiuose Vakarų miestuose https://gre4ark.livejournal.com/759129.html

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
    Matyt, tas kartas nepateko į apklausas.
    Dar viena įdomi informacija Click image for larger version

Name:	EiCtYA8XgAEjKof.jpeg
Views:	191
Size:	395,2 kB
ID:	1849262

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
    75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.

    Click image for larger version  Name:	20201224_195107.jpg Views:	94 Size:	182,6 kB ID:	1849188
    Būtų įdomu pamatyti žemėlapio aprašymą, ar bent nuorodą, iš kur tai paimta. Sunku suprasti apie ką kalbama: užrašas >50%, matematiškai reiškia, kad čia galimos reikšmes ir 75%, ir 100%. Įtariu, jog kalbama šiek tiek apie skirtingus dalykus. Net jei būtų kalbama, apie apytikslias reikšmes, tai reikštų, kad likusioje didžiulėje, apibrėžtoje kaip 75 procentai teritorijoje, be pažymėtos kaip 50, dirba 25%.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:33.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
    Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT .
    Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Tiems, kas supranta rusu kalbą, naujas Katco video apie kelių tiesimą, kamščius, klaidas praeityje ir dabartį.
    https://youtu.be/DVycwO-n6xA
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:08.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
    75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.

    AudriusV
    Papildau (nes tema ne apie tai): Nuoroda į Darnaus judumo planą , berods jame ir tavo grafikas yra

    Click image for larger version  Name:	20201224_195107.jpg Views:	94 Size:	182,6 kB ID:	1849188
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.25, 12:30.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Lazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.



    Vilniuje judėjimas vyksta ne tiek į centrą kiek per centrą, nes nėra tokių gatvių kaip Šiaurinė.
    Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
    Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
    Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.
    Deja, tai tik atskiras atvejis, kuris neatspindi realybės visumos. Yra žinomi, visai kiti duomenys, nei teigiate, darbo vietos kontentruotos centre:Click image for larger version  Name:	rytines traukos objektai.jpeg Views:	0 Size:	102,7 kB ID:	1849185
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 19:30.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Siuo metu aktualiausias zodis Lietuvoje - isisavinti

    Komentuoti:


  • Interest
    replied
    Juokingiausia, kad Kauno judumo planui - studijai ar kokiai ten pinigų įsisavinimo formai, 250tūks e išleista, nustatyta, kad mažinti co2 emisijas centre, skatinti dviračius, viešąjį transportą, pėsčiųjų infrastruktūrą

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.
    Nėra jokio pesimizmo, o tik dabartinės padėties ir esamų tendencijų konstatavimas. Tai rodo visi turimi duomenys ( rezultai paimti iš VMS, pati iškarpa paimta iš FB) :
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 13:59.

    Komentuoti:

Working...
X