Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks
    Šiaip tai, pirks ir net 12, paskaitykite VT atnaujinimo studiją ir juos ketinama paleisti 1G - 4G maršrutais - tiek per Stotį, tiek per Kudirkos aikštę. Jau ne kartą minėta, kad trigubi autobusai turi tokį patį manevringumą kaip ir paprasti dvigubi autobusai, nes paskutinė (ketvirtoji) ašis juose yra pasisukanti.

    Komentuoti:


  • Etransport
    replied
    Click image for larger version  Name:	ilgas.PNG Views:	0 Size:	157,9 kB ID:	1850040Šaltinis : Exqui.City

    Taip pat galite pažiūrėti mano video iš Austrijos miesto Linco , šio modelio troleibusai kaip įveikia siaurus posūkius ar apsisukimus
    2:40 min

    Paskutinis taisė Etransport; 2020.12.28, 20:32.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.
    Savanorių / Žemaitės sankryža - 90 laipsnių posūkis. Tada Stotyje neaišku kaip bus pertvarkyta viskas - tai čia tarkim galima dar pritaikyt. Na ir ties Kudirkos skveru, ten tas nelemtas dvigubas posūkis. Bet jo, čia grynai iš įdomumo. Vistiek niekas dabar jų nepirks

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

    Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?
    Čia jau reiktų žiūrėti grynai techniškai, žinant konkretaus autobuso charakteristikas ir geriausia specialistams. Bet Žemaitės/Kauno gatvėse labai aštrių posūkių lyg ir nėra.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Nera problemu su isisukimais ju.. Daugiausiai problemu kyla su 15m triasiais, pas mus tokie senieji Solaris trolikai.. Turbut visi mate legendini posuki is Pylimo i Basanaviciaus g. Del ko ir atitraukta ta STOP linija taip toli..

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Apie spec. šviesoforų pritaikymą jau kalbama seniai. Galbūt pagaliau sulauksim ir Vilniuje. Juolab, kad tie patys Susisiekimo paslaugos kontroliuoja ir šviesoforų tinklą. O atskiras juostas ko gero yra prasmė tiesti ten ir tada, kai jų naudojimas yra išties problema. Ukmergės g. buvo atskirta juosta, bet kitur ne. Tai arba nepasiteisino (nors buvo skelbta, kad pasiteisino) arba kitur nėra tokios juntamos problemos. Aišku, kitas dalykas jei derint su spec. šviesoforais.

    Dėl posūkių. Ko gero reikia įvertint, kad Stotis ir toliau išliks centriniu hub'u mieste. Tai iki jos davažiuot kažkaip reiks. Gal nebūtinai Pylimo g., bet Kauno g. ir pan. gatvėmis tai taip. Tai ar tie super ilgi ten tiks?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

    Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?
    Kitas dalykas, kad visgi būtų gerai "nutiesti" kvazitramvajaus liniją t.y. įrengti atskiras juostas, sureguliuoti eismą, kad automobiliai neužkištų juostos autobusams, vietomis gal įrengti išvis atskiras juostas (vietoje skiriamosios juostos, kai kur gal išvis atskirai nuo gatvės, sureguliuoti šviesoforus su pirmenybe jiems). Nes tas greičiui duotu ne mažiau nei pats ilgesnis autobusas.

    O posūkio reikia, panašu, gana plataus. Bet tokie autobusai it neturėtų važinėti kaip įprasti, visose gatvėse. Jie kaip ir tramvajus turėtų važiuoti specialiai adaptuotais magistraliniais maršrutais.
    https://www.researchgate.net/figure/...fig2_271261053

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

    Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
    Tai ne problema. VT priemones numatyta atnaujinti ne rečiau kaip kas 10 metų. Esant poreikiui tikrai bus galima nesunkiai nuspirkt talpesnių priemonių. Čia ne tramvajaus linijos nutiesimas. Paėmei ir nupirkai naujų TP

    Šiaip įdomu, o tie labai ilgi autobusai - koks jų posūkio kampas? Kaip jie draugautų su mūsų gatvėmis?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.
    Žinant vairavimo Vilniuje ypatumus, kai A juostomis dažnai važinėja ne tik tie, kas gali jomis važinėti, o taip pat įvertinus gatvės dangos "kokybę", oro sąlygas žiemą - nemanau kad būtų tinkamas sprendimas.
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.
    Epidemijos metu nuosavas automobilis mažina kontaktų skaičių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
    Kartais, iki 10-ies kelionių per mėn., dažniausiai išeiginėmis. Bet kelioliką metų nesinaudojau VT visai.
    Į darbą važiuoju automobiliu, nes taip sutaupau 2 val. per parą ir kartais prireikia važinėti darbo reikalais.
    Vaikai (turi automobilius) važiuoja į darbą cantre VT arba dviračiu.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Pasirinkite kitą transporto priemonę.
    Jau istoriniai kadrai, įrodantys, kad Vilniuje galima važiuoti nenuobodžiai
    https://www.youtube.com/watch?v=B8v8snvrlgs

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.
    Man tai kaip tik laimė važiuot VT, o nelaimė savo automobiliu. Nebent labai jau ilgas atstumas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.
    Nu matyt nevisai be pagrindo. Tai yra tiesiog prailgintas autobusas, kuriam padarė tramvajaus dizainą. Kodėl jie taip sugalvojo, tai tik vienas velnias žino. Galima būtų uždėti, pavyzdžiui, lėktuvo fiuzeliažo dizaino elementų ir pavadinti lėktuvu ant ratų, būtų lygiai tas pats

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na aš ne visai ta dalis, bet po 15-16 m. pertaukos vėl važiuoju VVT ir esu maloniai nustebintas.
    Nuolat ar tik kartais? Nes visiems pasitaiko įvairios nelaimės, kada tenka kurį laiką pavažiuoti VT.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Kažkur buvau įmetęs tuos kiniečius, tai buvau išjuoktas.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

    Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.
    Įdomi alternatyva - kinų diegiamos ART (Autonomous Rail Transit) kur sąstatu gali keliauti 300-500 keleivių, o diegimo sąnaudos mažesnės nei bėginio tramvajaus (EUR 6-14 million per km). Sakyčiau toks pirmenybinės A juostos next level'is.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane
    Ok, išvada ne Jūsų, o VMS. Be analizės ji tiek pat verta, kiek išvada, kad Covid-19 skatina gimstamumą ir skyrybas

    Šiuo metu vienas šioje temoje, tai matyt dėl to, kad Šiaurinės entuziastai dar nesubėgo, spjaudymamiesi ugnimi
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.28, 15:56.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.
    Bėda, kad ta 180 žmonių talpa yra su stovimomis vietomis. O viešasis transportas turėtų būti toks, kad išskyrus patį piko metą kiekvienas autobuse galėtų atsisėsti. O net piko metu ne visos stovimos vietos turėtų būti užimtos, kad nereiktų stovėti kaip šprotams skardinėje. Pats kiek važiuodavau viešuoju transportu (dažniausiai tekdavo greituoju į oro uostą) tai nauji autobusai yra geri, tik turi vienintelę bėdą, kad jie per maži ir tenka stovėti su visais susigrūdus, stumdytis išlipant etc.

    Taip, kad manau, jei yra poreikis 180 vietų autobuse reikia įvertinti, kad reikia papildomos perteklinės vietos keleivių komfortui ir pirkti 250 vietų autobusus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Bet nevengiat teigti, kad naujas atobusas paskatino žymią dalį vairuotojų persėsti į VT, nors neradote tam duomenų. Tai Jūsų išvada ar ne?
    M? Kur aš čia taip sakiau? Savivaldybė teigia, kad įvykdžius stambius transporto atnaujinimus padidėjo keleivių srautai.Man čia nieko "išsigalvoti" nereikia. Na bet ką čia... gi esu vienintelis šioje temoje (ok, be 99, bet jis lyg nesivelia į diskusiją), kuris pateikė nors kažkokius skaičius. Bet jo, kaltink mane teiginių nepagrindimu ir toliau.

    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, aš visgi manau, kad dabartinio stiliaus A juostų plėtimas ir tiesiog didesni autobusai gali būti tikrai nepakankama. A juostomos vis tiek vyksta posūkiai į dešinę, kas stabdo viešąjį transportą, dar visiškai neišnyko ir kamščių apvažinėjimas A juostomis.

    Kitas dalykas, kad nebūtinai tai turi būti bėginis transportas. Fiziškai atskirtos autobusų juostos (be galimybės ten pakliūti automobiliu), kai kur gal išvis einančios ne palei automobilių gatves ir labai dideli (keturašiai, gal dar daugiau ašių turintys autobusai) galėtų būti tokia pat efektyvi tik pigesnė alternatyva.
    Nu va gerai būtų, kad ne manytum, o pagrįstum teiginius skaičiais. Susisiekimo paslaugų studija rodo, kad užteks į G išleisti triašius metrobusus su ~180 žmonių talpa.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Teises gal pragėrei?

    Čia draugiškai, neįsižeisk

    Komentuoti:

Working...
X