Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis?
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Keista, kai kitus kaltini "sąmonės blokavimais", kai pats negebi įsiklausyt į kitų sakomus argumentus.
Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
Moksliškai ir praktikos patvirtina, jog tai visa laikina ir visi kamščiai grįžta per ilgesnį ar trumpesnį laiką, ir teisingas kelias - dviračių ir VT susiekimo vystymas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNematau prasmės su Jumis diskutuoti, nes tai tas pats kaip ginčytis su konditeriumi, apie skanumynų daromą žalą. Dirbate srityje, kuri jus maitina.
Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..
Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė . Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.
P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.
Ir jo, stipriausias bet kokios diskusijos argumentas visada yra ad hominem. Nu nes kaip be jo. Tai visgi kam čia sąmonė užtemusi?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Reikia ne aklai pasitikėt vienu ar kitu šaltiniu ar tyrimu, o žiūrėt individualiai į kiekvieno miesto specifiką, esamą gatvių tinklą, poreikius, tikslus ir t.t. Analizių "pažiūrėjau video ir žinau" gal ačiū, bet nereikia.
Argumentas "pas mus kitaip , nereikia kažkokių mums jokių patarimų ir aiškinimų kaip yra kitur" man primena kalbas ir argumentus apie Rusijos nuosavą kelią, nes ten kitaip, nums geriau žinoti. Vienas toks rusų profesorius dideliame forume, net aiškino, kad saugūs keliai negali būti projektuojami kaip ten, vakaruose, nes gi ten kitaip, ten, žinote patys, pilna visokių gėjų ir kitka..
Jei žiūrėjote video, tai turėjote išgirst, jog tai ne vieno žmogaus ir net ne keletos žmonių nuomonė . Nelabai suprantu, kaip esant tiek mokslinės ir statistinės informacijos žmonės sugeba taip atkakliai viską aklai ignoruoti, užblokuoti sąmonę ne nuo kažkokių antivakserių, o nuo nė vieno dešimtmečio mokslo ir gyvenimo patikrintų tiesų. Ne ačiū, antivakserių man nereikia.
P. S. Admintratoriui: perneškite atsakymą kartu su klausymu į jums tinkančią temą.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, tokie objektai daugiausia yra Paneriuose ir palei Vilnius-Panevėžys autostradą, tai nežinau kuo susisiekimą su šitais pramonės rajonais padės naujas greitkelis miesto centre.
Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
Centre (ne Fabuose, o tikram centre) yra paprastai išsprendžiama su parkavimo priežiūra, VT, atvažiuojantiems iš toliau - statyk-ir-važiuok ir t.t.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą"tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.: https://ibb.co/0rSb62s
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
Čia panašiai kaip argumentas "tai centre stato daug naujų ofisų, reikia iki jų kažkaip iki jų nuvažiuoti" aiškinant kaip reikia naujos gatvės iš Dvarčionių į Naująją Vilnią.
Komentuoti:
-
Pastaruoju metu daugėja pramonės, transporto ir t.t. objektų artimesniam ir tolimesniam užmiestyje. Gerą VT į tokias vietas užtikrint sudėtinga, dviračiu važiuos retas entuziastas. Ar miestas turėtų užtikrinti gerą susisiekimą automobiliu, propaguoti tokius objektus ir bandyti jų pritraukti daugiau. Ar labiau stengtis mažinti automobilizaciją ir kaip tik mažinti tokio verslo.
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Tau priklauso nuo to, kuo labiau pasitikite: daugeliu tyrimų, mokslinių įrodymų, kitų miestų praktika, ar paprastais, intuityviais ir populistiniais sprendimais.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr pagal šį video galima daryti išvadą, kad Šiaurinė g. nereikalinga?Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.26, 20:06.
Komentuoti:
-
Skaitantiems rusų kalba. Kaip Rusijos mieste ryżosi atlikti kelių rekonstrukciją, kurią buvo galima tik pamatyti pažangiuose Vakarų miestuose https://gre4ark.livejournal.com/759129.html
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT.
Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
Dar viena įdomi informacija
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:33.
Komentuoti:
-
Kažkaip kyla abejonių dėl tos lentelės paskutinių duomenų. Mano nuomone, atvirkščiai, pastaraisiais metais automobilizacijos tempai žymiai sulėtėjo.
Aš ir pats po gero dešimtmečio pradėjau kartais naudotis VVT.
Ir vaikai praktiškai nevažiuoja automobiliu darbo dienom..
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tiems, kas supranta rusu kalbą, naujas Katco video apie kelių tiesimą, kamščius, klaidas praeityje ir dabartį.
https://youtu.be/DVycwO-n6xAPaskutinis taisė AudriusV; 2020.12.25, 11:08.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tavo grafike pažymėtas tik iki 50% darbo vietų arealas.
75% atrodo "čiut" plačiau, nekalbant apie likusius 25%. Be to Žirmūnus sunkiai pavadinčiau centru.
AudriusV
Papildau (nes tema ne apie tai): Nuoroda į Darnaus judumo planą , berods jame ir tavo grafikas yra
Paskutinis taisė Riedis; 2020.12.25, 12:30.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynuose vidinės gatvelės kai kur gana rimtos. Pats gyvenau prie 600 m ilgio. Kitose miesto vietose tokios turi pilnavertės gatvęs statusą. O čia net pagrindinėje Architektų g. dvi juostos yra iš esmės parkingas.
Vilniuje judėjimas vyksta ne tiek į centrą kiek per centrą, nes nėra tokių gatvių kaip Šiaurinė.
Tai yra realybė, pvz. tiek mano, tiek žmonos darbovietėje.
Priedo, nuo vieno miesto krašto iki kito beveik 40 km.
Per kur važiuoja iš Riešės į A.Panerius? Aišku, kad Geležinio Vilko g.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 19:30.
Komentuoti:
-
Juokingiausia, kad Kauno judumo planui - studijai ar kokiai ten pinigų įsisavinimo formai, 250tūks e išleista, nustatyta, kad mažinti co2 emisijas centre, skatinti dviračius, viešąjį transportą, pėsčiųjų infrastruktūrą
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNereikia pulti į pesimizmo liūną. Nėra Vilniuje taip blogai, bet ir nėra gerai dėl iki šiol daromų planavimo klaidų. Šiuolaikinės gatvės yra ne tik asmeniniams automobiliams, bet ir VT, dviratininkams, pėstiesiems. Voliuntaristiškai spausti gyventojus nėra išeitis. Čia ne Š.Korėja.Paskutinis taisė AudriusV; 2020.12.24, 13:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: